Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-08-2013

Hahah wat schattig shadylady!!
OorbellenSmile leuk hoor!

M. Heeft al een looptrainer gehad. En krijgt morgen een driewieler, badboekje van woezel en pip en gietertje van woezel en pip

Heb een slinger van w en p gekocht, balonnen... Taart van w en p word vanavond gebracht
Ze is daar helemaal dol van!!!
Heb er zo zin in!
Vanavond een hobbel woezel ophalen. Geen hobbelpaard maar hobbelwoezel haha...
Straks alle boodschappen doen:-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-08-2013

Druifje, je hebt nog even de tijd om te oefenenSmile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 16-08-2013

meisje, ik wens je heel veel plezier op de 1e verjaardag van Q.Geniet ervan.
En denk nog eens terug aan vorig jaar...hahaha(oef... liever niet)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 16-08-2013

Halloa,

Meisje79 en AM2012, alvast van harte gefeliciteerd met jullie kids!! Wat zal het morgen een bijzondere dag voor jullie zijn!! Jullie zullen vast nu al wel terug denken aan vorig jaar. Een hele fijne verjaardag morgen!!! Hopelijk mogen we hele leuke fotootjes op facebook zien!!

Hier gaat alles okidoki!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 17-08-2013

Dank je wel druifje!!!! Je hebt de fotos gezien op fbSmile volgen er vast nog meer


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-08-2013

Happy bday voor Q en M!!! Fijne eerste verjaardag!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-08-2013

gefeliciteerd met jullie kids eerste verjaardag. weer n heel nieuwe fase. dreumes!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 18-08-2013

Hebben een hele leuke dag gehad.
Super verwend...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 18-08-2013

@Buddha, meid hoe is het met jullie? Bevalt het getrouwde leventje hihi. Leuke fotootjes weer hoor op fb!
@AM2012, wat een leuke kadootjes heeft ze gekregen zeg en wat een mooie taart!! Ze is echt al een grote meid zeg, wow. Als ik dan denk, dat ons mannetje over 2,5 maand 1 wordt, sjonge, als hij dan ook al zo wijs is, oh jeeh, haha.

Oh wat bevalt het mij, om geen verplichting meer te hebben op fb zeg! Ja bij een andere gezellige groep! Als ik tijd en zin heb, effe hier kijken en weet gewoon dat we elkaar toch wel spreken al zit er soms wat langer tussen. Al klets ik met sommige nog wel op fb :-) Heerlijk zo!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 18-08-2013

Druifje, je moet doen wat voor jou goed voelt. Je eigen gevoel is het belangrijkste, ookal zeggen anderen anders... Heb ik wel geleerd.
Ze is idd een grote meid. zowieso heel groot voor haar leeftijd hoor haha..
Zag laatste een jochie van 14 maanden en die was 1 kop kleiner dan M.
Ze heeft heel veel gekregen: hobbelwoezel, springvarken, glijbaan, een speeltje die ballen spuugt, woezel en pip puzzel, duplo, handtasje, loophondje en nog wat klein spul
NU komen vrienden nog op visite. Zij hebben een zoontje van 1.5 jaar . Daar krijgt ze sprekende Woezel van.
Helemaal verwend dus!
Heerlijk, ik heb vakantie, 4 weken!
Mn man moet nog 1 week werken en heeft dan ook 4 weken vakantie.. heerlijk


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-08-2013

Dat klinkt goed am!! Leuk hoor meis!

Druifje ja heerlijk he?? Bevalt mij ook prima zo hoor!

Buddha hoe is het met jullie meid?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 20-08-2013

Dag dames, hoe is het met jullie?

@Meisje7,leuke verjaardag gehad en hoe waren je daagjes weg? Het overleefd zonder je knullie bullie?

@Hier, oh bijna vakantie, over 9 dagen gaan we weg, heerlijk!! Frankrijk here we come!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 21-08-2013

Met mij prima..
Ben hier niet veel meer aangezien ik soms tegen de muur praatmhahahaha...
Erg rustigg

Fijne vakantie alvast


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-08-2013

@AM2012, jullie gaan volgende week op vakantie toch? Of iets later in jullie vakantie? Het weer blijft wel heel erg lekker zeg!! 1 weekje weg toch?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-08-2013

Am ik heb 18 aug nog een reactie op je gegeven meid! Maar het is hier sowieso erg rustig.. Een hoop van ons clubje zotten met zijn allen op een groeps Whatsapp.. Maar dat wilde ik niet dus ik blijf gewoon lekker hier af en toe gluren!

Gaan jullie ook nog op vakantie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-08-2013

Ja id. en op fb doen we nog privé berichten! Vind hier beetje jammer dat iedereen het kan lezen zeg maar. Dus veel privé dingen zet ik hier sowieso niet meer neer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-08-2013

[Afbeelding: 29xw77o.jpg]
Pffff ik besluit weer eens naar de dokter te gaan... Dit is mijn ovu test van vandaag, dag 8! Bijna posi!! Dat wordt dus weer klussen!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-08-2013

Afspraak laat je toch wel staan? Maar nu zeker wel klussen ja!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 21-08-2013

hey lieverds,

Helaas ben ik hier ook niet zo vaak nee. Ik zit vooral in het ivf topic maar ook daar ben ik deze week niet veel geweest. We zijn druk bezig om ons huis in orde te krijgen. Ben van het weekend jarig en wil dan wel iets moois kunnen laten zien aan familie en vrienden. Ik zal straks echt wat meer aanwezig zijn.

Shady: :Lieverd is dat niet veels te vroeg. Als je nu al rond je ei zit dan zit je waarschijnlijk onder de 24 dagen en dan is vaak geen eisprong. Ik hoop van harte dat je cyclus snel wat beter wordt. En helemaal dat de dokter je kan helpen. Ik heb ook gelezen dat er soms andere medicatie wordt gegeven om een eisprong op te wekken en een langere cyclus te krijgen. Maar weet niet precies hoe dat werkt.
Je weet dat ik het beste met je voor heb.

Druifje: Hoe gaat het met jou mannetje. Ik zie af en toe hele leuke foto's voorbij komen. Het wordt echt al een groot kereltje!!

AM: Van harte gefeliciteerd nog met je meisje. Alweer 1 jaar. Het jaar is om gevlogen!! Zo te lezen is ze goed verwend.

Ik reageer snel een keer verder op iedereen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-08-2013

Mijn test geeft nu toch juist aan dat er een eisprong aan zit te komen? Dus dan zal dat vast wel het geval zijn... Maar ik heb mijn afspraak vooralsnog laten staan, morgen maar eens zien wat die test dan zegt. Ik gok zelf dat ik pas echte posi testen zal heb en als we weer twee a drie dagen verder zijn dus dan komt de cyclus al redelijk in de buurt van een normalere cyclus maar ik wacht het gewoon even af. Een normale cyclus is vanaf 21 dagen volgens de medici


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 22-08-2013

Sorry dan dat ik dat zei. Gyn zei tegen mij altijd onder de 24 dagen heb je vaak geen eisprong. Maar lees dat 21 nog gewoon kan. Wel echt super kort zeg. Ovutesten waren voor mij een ramp, had rustig 4 dagen lang een positieve test terwijl de gyn geen springende ei zag op de echo. Maar ben ook een geval apart. Hoop dat ze bij jou wel kloppen want ik gun het je zo hard.

Heel veel succes morgen bij de dokter! Dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 22-08-2013

cindy, ik wil je alvast een hele fijne dag wensen as weekend. krijg je veel visite?

Shady, dat ziet er goed uit toch?? die test???

Druifje, ja gaan op vakantie idd... we gaan een midweek, maar duurt nog wel eventjes..
Mn man krijgt a.s maandag vakantie voor 4 weken.
Moeten ook ons huis afmaken want die gaat de verkoop in.


dames ik heb jullie hulp/advies nodig.
M wil NIEt meer eten. het avondeten is een DRAMA
letterlijk een HEL.
Zodra ik met het eten begin, (koken) gaat ze al huilen, jengelen....
Als ze aan tafel zit gelijk KRIJSEN, hou ook niet op.
Krijg er geen hap in.
Zelf eten wil ze niet, gooit bord op de grond.
Eten laten voeren wil ze niet, spuugt ze uit.
Zodra ik het eten dan opgeruimd heb , is alles weer goed.
Wat is dit???????????????????


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 22-08-2013

@Druifje jij gaat bijna op vakantie en ik ben alweer terug... Drie daagjes Londen waren super! Mooi weer (dat in Engeland...), lekker tijd voor elkaar, lekker eten, veel gezien... Jammer dat het weer voorbij is... Al miste ik mijn mannetje wel...
Verjaardag van Q was ook geslaagd. Taart van Q was goed gelukt maar wel veel werk, Q zelf gedroeg zich ook goed al vond hij het wel wat spannend af en toe, lekker veel kindjes op visite.

@AM raar he, jouw kindje alweer 1 jaar. Ik vond het heel bijzonder om zo´n eerste kinderverjaardag te vieren. Fijn dat het bij jou ook leuk was en dat M erg verwend is (Q ook trouwens).

@Cindy sterkte met je huis! ik hoop dat het allemaal is gelukt en dat je een leuke verjaardag krijgt. Alvast gefeliciteerd!!!

@Shady nog gelukt met het klussen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 22-08-2013

Cin hoef je toch geen sorry te zeggen gekkerd!! Ik heb vandaag nog een ovu test gedaan en die was weer een heel stuk lichter dan gister dus ik begrijp er echt niets van.. Dus gelukkig liet ik de afspraak gewoon staan voor morgen en ben dus razend benieuwd wat er verder gaat gebeuren!
Ik duim ook heel hard voor jou lieverd dat er snel mooi nieuws mag komen...

Meisje aahh je heb het dus lekker gehad in Londen. Lijkt mij wel heel gek hoor om "zo lang" zonder je kindje te zijn... Ik moet er zelf echt niet aan denken.. En de verjaardag dus geslaagd! Leuk!

Am wat vreemd dat ze er zo n drama van maakt met eten zeg... Hier heb ik geen enkele verklaring voor...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 23-08-2013

@Cindy alvast van harte gefeliciteerd meid, maak er een leuk feestje van!! Nu moeten jullie dus wachten tot 7 sept? Was je inmiddels weer ongi geworden, of zit je nog steeds erop te wachten?

Met ons mannetje gaat het goed. Hij wordt id. lekker groot, naja blijft achter met de lengte, maar wij zien hem wel groeien! Echt zo'n lekkerding! Gaat nu echt een dondersteentje worden, dat we nu nee moeten gaan zeggen en dan trekt hij een koppie. ohhh haha. Het baby is er nu echt zo vanaf, snik snik, hihi.

@AM2012, jullie huisje bevalt niet meer? Of willen jullie naar een andere woonplaats? Hopelijk verkopen jullie het snel!! Wij kunnen helaas nog niets vinden wat wij leuk vinden. Met het eten van jullie meisje weet ik het eigenlijk niet. Juda heeft hier 1 week zijn groente niet willen eten, wel brood/fruit om dat tijdstip, maar ik wou hem niet verwennen. Achteraf waren het de tandjes die het veroorzaakte, maar goed. Ik denk dat ik nu bij jou, wel weer zou koken, aanbieden, niet eten, naja ok dan maar niet! Maar ook niets anders geven. Ze moeten het gaan leren.

@Meisje79, mooi weer in Engeland komt vrij weinig voor ja, haha, naja deze zomer is mooi daar hoor. Nichtje woont daar en zag al veel zonnige fotootjes voorbij komen. 3 dagen vliegen natuurlijk zo om. Naja gewoon over paar maand weer zoiets plannen voor jullie zelf ;-). Over 1 week zijn we aan het rijden, oh heerlijk!!

@Shady, hoe laat moet je bij de huisarts zijn? Ga je straks nog testen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 23-08-2013

@am, geen strijd maken... M kan eten zolang er gegeten word aan tafel, niet dwingen.. gaat er geen hap in? jammer dan... morgen weer een dag... belonen als er wel een hap ingaat... maar ga er geen heel ding van maken... dan blijft eten een terugkerend strijdpunt... ze gaan vanzelf weer eten...

hier... druk met de allerlaatste vakantievoorbereidingen... morgenochtend vroeg vertrekken we.. weekje zwitserland en dan nog 2 weken italie erachteraan...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-08-2013

Rian fijne vakantie meid!!

Ik heb mijn verwijs brief voor de gyn!! Ga zo gelijk even een afspraak maken. Ook ga ik zo nog eens een ovu test doen om
Te kijken of deze ook weer lichter..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-08-2013

Druifje heerlijk he dat ze zo lekker ondernemend worden en van alles gaan proberen en vooral de dingen die niet mogen zijn interessant!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 23-08-2013

AM ben het helemaal met Rian eens. Zulke buien heeft Q ook en dan werkt niets (dwingen al helemaal niet). Bij Q is het gewoon uitproberen en dan werkt het het beste om de tactiek van Rian te volgen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 23-08-2013

Thnx rian! Ik ga het proberen.. Nee ik ga het gewoon doen hihih, geen strijd maken dus... Dan werd het idd erger...

Was je samen in londen meisje?
Dus Q ook leuke verjaardag gehad?
Bijzonder he dezelfde dag..

Rian heeeele fijne vakantie!

Shady, moet je weer op afspraak bij de gyn?

Druifje, wij willen nieuw bouwen, plan is al in de verkoopp dus hebben welhaast..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-08-2013

Am ik was vanmorgen naar de huisarts voor een verwijs brief naar de gyn en die heb ik nu dus. Vanmorgen meteen een afspraak gemaakt en ik kan dus over twee weken al heen! Hoop echt heel hard dat zij een verklaring of behandel plan gaat hebben voor me!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 24-08-2013

Shady ik hoop dat de gyn je verder kan helpen...Werd je niet de vorige keer met de pil naar huis gestuurd om het ´nog maar even te proberen?´

Druifje je vakantie komt snel dichterbij! Londen was echt erg leuk maar ik ben bang dat voorlopig ons geld op is. We willen volgend jaar juni naar Italië (net als Shady) en dan heel misschien volgend jaar najaar een weekendje weg met zijn tweetjes.

Cindy hoe is het?

AM nieuwbouw is heel fijn! Wij hebben dat toen gedaan en hebben echt een superhuis... We wonen er nu 3 jaar en het bevalt nog steeds. We zijn idd met zijn tweetjes naar Londen geweest zonder Q en ik kan iedereen aanraden om ook vooral dingen met zijn tweetjes te blijven doen. Een paar dagen weg is misschien weer het andere uiterste maar quality time met zijn tweetjes is echt nodig!
Hoe eet M nu?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-08-2013

Meisje daar ben ik het volledig mee eens! Af en toe dingen samen doen zonder kids is echt goed en fijn!
En ja ik werd in feb of maart idd naar huis gestuurd met het advies 3 maanden pil te slikken en daarna aan te kijken wat mijn lijf deed! Nou, niet veel dus haha!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 25-08-2013

@Meisje7, oh heerlijk Italie in het vooruitzicht, naja duurt nog wel effies, maar heerlijk!! Ja hier nog maar een paar daagjes, zijn al bezig met spulletjes klaar te leggen. Moeten ook nog werken deze week, dus alles wat gedaan is, is gedaan! In februari willen we als goed is weer op ski vakantie, hihi :-P.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 26-08-2013

shady, wat zij de gyn? of ben je nog niet geweest.. wel afspraak gemaakt?

Meisje, ook wat fijn man om even met zn 2en eruit te zijn geweest.
Nee klinkt niet gek, ik snap het helemaal!. M, slaapt af en toe eens bij mn ouders.. wil niet dat ze bij mn schoonouders logeert ....
Ze is er nu ook hele dag , slaapt daar en haal haar morgen op. We krijgen iemand voor stopcontacten vrezen vanavond, dus kamers leeghalen, STOF bende pfff..
Ja nieuwbouw!!!!!!!!!! ben er ook helemaal gek van!.. lekker alles naar je eigen zin doenSmile heerlijk. hoop dat het doorgaat maar eerst onze in de verkoop..

Wanener ga jij druifje?

oo mijn mannetje heeft nu ook 4 weken vrijSmile lekkerrrrrrrrrrrrrrrr


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-08-2013

Am heerlijk zeg dat je mannetje vier weken vrij is!!
En ik mag volgende week vrijdag naar de gyn dus ik weet nog niets..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-08-2013

@AM2012, hopelijk mogen jullie het huis snel verkopen! Jullie willen wel in dezelfde stad blijven wonen dan? En echt vanaf steen nummer 1 alles zelf opbouwen? Genoeg bouwgrond daar? Zo wel tof zijn hoor!
Heerlijk 4 weekjes vrij! Hier beide 3,5 week vrij. We gaan donderdag nacht rijden, vanwege J. willen we rustig aan doen en langere pauzes maken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-08-2013

Druifje lekker hoor bijna op vakantie!! Heerlijk vooruitzicht! En ja lekker rustig aan doen onderweg is beter met die kleintjes! Al moet ik zeggen dat wij toen naar Italië best door gekacheld hebben want ze waren ontzettend lief in de auto. Sommige stukken heeft tess wel heel veel gehuild hoor maar op de een of andere manier konden we ons er ook redelijk voor afsluiten ofzo


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 27-08-2013

we gaan al middenin de nacht rijden, dus pakken hem echt als zo laat mogelijk uit z'n bedje, hup auto in en dan valt hij vast wel snel weer in slaap. Door rijden tot z'n 1e voeding, dus dan ook break voor ons. Daarna zien we wel, meestal na de 1e voeding slaapt hij thuis 3 uur, dus hopen dat hij dan ook weer effe wilt slapen, maar ach gezellig kletsen is ook goed. We doen het sowieso in 2x rijden, omdat we hem ook lekker willen laten spelen en wij willen niet doodop zijn, zodat hij dan weer niets aan ons heeft. Vakantie is vakantie en geen gestress hihi. Terug weg zien we wel wat we doen, vooral dan met in 1x of 2x.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-08-2013

Dat klinkt als een goed plan! Zo deden wij het ook alleen hebben wij onze hotel overnachting gecanceld omdat we zo lekker op weg waren! Maar wij hadden hetzelfde idee als jullie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-08-2013

Hoi dames

Sorrie dat ik jullie zo verwaarloosd heb ... beetje druk!!! Maaaar nu heb ik vakantie dus rust in de tent. Lees hier meer vakantiegangers,lekker hoor. Druifje flinke trip hopelijk gaat j lekker slapen.
Onze man slaapt niet zo snel in de auto dus zou nu niks voor ons zijn.
A jij ook al zin in de vakantie? Jullie ook maandag he?


Meisje jij lekker naar london met je man geweest, zeker fijn even samen eruit. Ik ga as zaterdag een dagje eruit zondr kind, best vreemd maar wel belangrijk!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-08-2013

Druifje zal inmiddels al een aardig eind op weg zijn!

Buddha jij nu dus ook lekker vakantie!! Lekker hoor ff geen werkverplichtingen! Gaan jullie wel nog ff weg of helemaal niet nu dit jaar? Hoe gaat het met je vlotte mannetje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 30-08-2013

@Shady zo jij bent vroeg wakker...Ik dacht dat je kids je meestal tot na achten lieten slapen... Gaat Semmy vandaag nog naar de psz? Vandaag mag je naar de gyn, toch? Ik hoop dat hij je verder kan helpen.

@Druifje jij leest dit denk ik niet meer maar toch fijne vakantie!

@Buddha fijn vakantie! Heb je nog plannen? Fijn een hele zaterdag voor jullie (je)zelf! Wat is jouw mannetje trouwens vlot! Nog maar 8 maanden en nu al verder dan Q (die is 12 maanden).

AM jouw mannetje ook fijn vrij. Hoe gaat het met verbouwen? Ik hoop dat je huis snel is verkocht, ondanks deze crisistijden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-08-2013

Meisje ja dat klopt maar semmy is niet lekker en hoest erg veel dus die slaapt heel licht en is de hele week al rond 6:30 wakker!! Erg wennen dus haha! Semmy gaat tegenwoordig op di mid en woe ocht naar psz dus we zijn lekker aan het Chillen!
Nee ik moet volgende week vrijdag naar de gyn haha! Nog een weekje geduld dus!
Hoe gaat het met Q?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-08-2013

Spannendshady volgendeweek. Biedt clomid mss uitkomst voor jou? Ik heb hier nog n doosje liggen haha gelukkig was t niet nodig, kopen? Wink

Meisje geef toch niks q komt er ook wel. Mijn mannetje idd best vlot qua motorische ontwikkeling. Hij heeft geen kont om op te zitten. En liggen al helemaal niet zn ding. Gaat liefst op onderzoek t hele huis door. Best eng soms. Hij is nu ziek. Snotverkouden en 39,5 koorts dus hoop wel dat ie snel beter is wNt we gaan as maandag naar centerparcs! En dan weekje thuis en dan eeer een midweekje naar n bungelowpark in drente! Echt zin in.

Druifje hoe gaat t met jou, wann vertrekken jullie?

Nou ik ga snel verder poetsen dan is alles weer schoon als meneertje wakker wordt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-08-2013

Helemaal vergeten te zeggen. Ik was afgelopen weekend op t verjaardagsfeestje van bepje dr zoontje!! Die werd ook alweer 1 jaar, gaat zo snel he! Was erg gezellig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-08-2013

Dat gaat idd hard zeg!! Leuk dat je ook op het feestje was!

Ja clomid!! Hebben hebben hebben haha! Ik hoop dat ik dat ga krijgen... Maar weet niet of ik daar voor in aanmerking kom.. We gaan het zien volgende week!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-08-2013

Dat gaat idd hard zeg!! Leuk dat je ook op het feestje was!

Ja clomid!! Hebben hebben hebben haha! Ik hoop dat ik dat ga krijgen... Maar weet niet of ik daar voor in aanmerking kom.. We gaan het zien volgende week!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-08-2013

Daar ging wat mis geloof ik...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 06-09-2013

Lekker rustig hier


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-09-2013

Ff een ego berichtje hoor...

Ik ben zo blij!!! Deze gyn is echt een toppertje!! Hoorde al veel goede berichten over haar hoor. Ze heeft inwendig onderzoek gedaan en baarmoeder ziet er goed uit, inwendige echo en eierstokken enzo zien er ook perfect uit. Ze vond wel dat ik nog veel
Bloed verlies had voor dag 7 maar dat klopt ook wel. Het plan is nu om de volgende cyclus te gaan volgen! Op dag 3 moet ik bloed laten prikken en op dag 5 een echo laten maken. Ze wil kijken wat mijn lijf nou precies doet. Nog niet met medicijnen aan de slag maar denk als blijkt dat er geen eisprong optreedt ze al snel over zal gaan op een plan met medicijnen. Er is ook nog iets met dag 7 10 en 12 maar of dat nou een echo of bloed prikken is weet ik niet meer haha! Maar zit nu dus op dag 7 van deze cyclus en ben heel benieuwd wanneer mijn volgende cyclus zich weer zal aandienen! Dan gaan we die even volgen!! Dus een mooi plan voor nu!! Happy me!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 07-09-2013

Wat fijn!!!!!!! Hopelijk snel resultaatSmile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-09-2013

Shady wat fijn voorje!! Hopelijk dchrijven ze snel clomid voor want ik denk dat je dat echt nodig hebt wil je een normale cyclus hebben..
Goed nieuws voor nu iig dus!

Am, hooe was jouw vakantie op cp? Onze super!! Mannetje had t naar zn zin emn sliep er meer dan thuis..zo moe van alle indrukken enz. Sas echt fijn om er voor de eerdte keer echt met zn alle ff uit te gaan.

Druifje is ook nog weg denk ik?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-09-2013

Bubble ben jij trwns nog op vakantie geweest??

Nou ik ga nu slapen! Trusten iedreeen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-09-2013

Buddha dat klinkt goed zeg! Waren jullie ook naar cp? Dat vind ik zelf ook zo leuk! Wij gaan in november nog een weekendje met de schoonfamilie! Hebben jullie veel leuke dingen gedaan?

Ja ik hoop idd ook op een kuurtje clomid of iets dergelijks maar ik heb geen idee of ik daar voor in aanmerking zou komen maar vind het voor nu idd al fijn dat ze me serieus genomen hebben en het kan dus best nog even duren maar dat geeft niet, we zijn iig weer in de running!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 09-09-2013

He Shady je bent me voor...Ik wilde net vragen hoe het vrijdag bij de gyn was...Ben blij dat ze je serieus nam! Ik hoop dat het volgen van je cyclus iets oplevert.

AM hoest met jou?

Fijn dat cp leuk was Buddha. Leuk dat je kereltje het hele huis verkent. Mijn Q komt er wel, hoor. Hij is nu aan het bilschuiven (achteruit), lijkt meer kracht te krijgen in zijn voetjes en is meer geïnteresseerd in de wereld om hem heen.

Hier: terug van een lang weekend bij mijn ouders (die wonen bij Muts in de buurt). Hebben mijn moeder verrast, want die is 60 geworden en haar meegenomen naar de dierentuin. Was erg leuk, maar ben nu wel moe. Zou nog wel een weekend willen bijkomen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-09-2013

Wat leuk meisje! Gefeliciteerd met je moeder! Zal ze vast heel leuk gevonden hebben! Maar zulke weekenden kunnen er behoorlijk inhakken hè? Moet je nou vandaag gewoon aan het werk?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 09-09-2013

Shady ja helaas wel... Maar geeft niet hoor, op mijn werk is het altijd qua fysiek redelijk rustig (bureauwerk). Jij fijn weekend gehad?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-09-2013

Heerlijk weekend gehad! Zijn naar sprookjes wonderland geweest en op kraam bezoek bij een vriendin van me en wezen bbquen bij mijn ouders dus genoeg leuke dingen gedaan!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 10-09-2013

Allemaal leuke weekenden gehad zie ik
Lekker man

Meisje: q kruipt niet? Of lopen?
Omdat ik lees dat hij op zijn billen schuift


Ik ben nu op cp
Heel gedoe, waren in limburg, 2 uur rijden voor ons
Vreselijk goor huis, overal haren, m was helemaal zwart
Alles oud kapot
Nu zitten we in eemhof, waterfront suite VIP
Dikke bijbetaling.
Dus weer 2 uur terug
Waren om 21.30 gisteravond hier
In de stromende regen alles uitpakken
M ging naar bed en om 01.30 krijsen!!!! Tot 03.00
Daarna weer om 06.15 krijsen!!!
Dus al tijdje wakkee bah bah bah


Fijn dat jou kleintje wel goed sliepSmile

Overigens ook nog naar zh geweest in harderwijk
Zus met kiespijn, medicatie opgehaald
Waren om 23.45 weee terug
Pffff zat liever thuis
O nee ook maar niet, onze slaapkamer is kaal
Geen vloer etc
Muren worden vandaag gestuct
Nou genoeg gezeurt!
Iedereen fijn3 dag!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-09-2013

@Am wat balen...je had het je vast anders voorgesteld op cp. Ik hoop dat het nu beter gaat (?).
Q schuift alleen bil en dan nog alleen achteruit. Alhoewel hij er nu een trucje bijkan, hij kan zich omdraaien door zijn gewicht op zijn andere hand te plaatsen en met zijn benen te draaien. En dat is positief want zo krijgt hij door dat hij knietjes heeft die hij kan buigen. Ik denk dat Q het kruipen overslaat en ineens gaat staan.

@Shady dat klinkt als een leuk weekend! Gelukkig is het alweer bijna weekend...

Morgen heb ik sportdag van werk, dus een dagje inspanning ipv achter m'n bureau. Hopelijk valt het weer mee (lekker de plu mee....)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-09-2013

Am echt haha wij hadden ook vip huis op eemhof. Huisje 766!! En jullie??

Balen dat t zo slecht gelopen is... gelukkig ben je er nu. Eemhof echt super mooi park en een geweldig groot zwembad!! Dus de bijbetaling is t zeker waard. Zou mb alleen wel binnen houden ivm terras boven t water, dat vond ik wel doodeng..

Wij gaan as mmaandag weer een midweekje weg nu naar dr3nthe.

Meisje staat q wel al uit zichzelf? Olopen?
J3eetje ik typ heel irritant want ik zie niet mijn tekst die ik typ... hopelijk gaat t redelijk foutloos..

Shady gefeliciteerd met je vriendin ik zag fotoos op fb wat lief!! Ging dr bevallkng goed??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-09-2013

Am dacht trouwens dat je ook eerste week naar centerparcs gingen (2 sept)? En dan naar brabant ipv limburg?

Wij hebben een geweldige luxe vakantie gehad op eemhof . Luxe huisje met sauna en bubbelbad hmmm wil teruuuug hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-09-2013

Ff ego..

Vijf jaar geleden kwam jij in ons leven
Helaas was dit maar voor heel even
Na een uurtje moest je alweer gaan
Maar in ons hart blijf jij altijd bestaan
We missen je nog iedere dag
Maar we denken aan je met een lach
Het is raar dat jij er niet bent
En dat eigenlijk niemand jou kent
Mama is verdrietig dit te moeten delen
Ze had graag uren met je willen spelen
Lieverd, het is niet eerlijk
Maar jij hebt het vast heerlijk
Veel plezier daar boven
We zullen je 1 ding beloven
We zorgen goed voor jouw broertje en zusje
En geven jou in gedachte steeds een kusje
En bovendien
Gaan wij elkaar ooit weer zien!

Lieve Sonny, we houden van je en we missen je...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-09-2013

He Shady sorry ik zag pas nadat ik mijn berichtje hier had gepost op fb je berichtje over Sonny*. Ik wil je ook hier op dit forum veel sterkte wensen. Mooi geschreven, Shady. Ik krijg er kippenvel van...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-09-2013

Shady heel erg mooi, kippenvel!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 13-09-2013

Wauw Shadylady er is weer een begin! Succes meis! De rest heb ik nog niet gelezen!
Fijne vakantie rian!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 13-09-2013

Shady, kippenvel!!!!!!

Budha, ja lekker in de war hahha het was heijderbos, ligt in limburg kwamen we achter
Dachten idd 1e week maar verkeerd gezien
Vip huisje in marina. Huisje 092
In de haven dus
Alleen gisteren wat kunne doen ivm mn zus
Nu thuis, dikke chaos!! Stucatoor geweest maar tering zooi achter gelaten
Ben er helemaal klaar mee!
Sorry hahah

Jullie allemaal leuke week gehad?

Meisje, q begint vanzelf wel haha
M loopt nu ook los! Mooi om te zien


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 14-09-2013

Overigens probeert iemand mijn account te hacken


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-09-2013

@Buddha, we zijn inmiddels weer terug. We zijn 15 dagenweggeweest.
ons mannetje heeft op de heenreis ook maar weinig geslapen hoor, maar hij wassuper vrolijk! We hebben met het reizen totaal geen problemen met hem gehad,echt super!!

Een heerlijke week CP gehad dus, super!! Is genieten he, alsje kindje ook geniet. Hadden wij ook!
Geniet weer van deze week weg!
@Shady, fijn zeg dat ze gelijk zo actie ondernemen!! Benreuze benieuwd hoor. Wat super lief van de rozen op de bijzondere dag vanSonny! Al was ik ver weg, ik heb aan je gedacht meis!
@Meisje79, wat een leuke verrassing, nog van hartegefeliciteerd!
@Am2012, wat een gedoe met jullie huisje zeg, wat balen, zacht uitgedrukt!!

@Hier, een super vakantie gehad! Wat is het snel voorbijgegaan. Bijna elke dag gezwommen, dagjes weggeweest, ook nog effe Spanje.
J. is gaan kruipen, zei papa en mama. Thuis niet meer helaas, maar dat komtdenk wel weer en hij gaat zich nu optrekken aan de tafel, zo leuk!!




Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 16-09-2013

hey ladies! hier weer thuis van 3 zalige weken zonnige zuiden!!! inmiddels voel ik de welbekende 'plopjes' en het gezwem... noig geen schopjes ofzo.. maar ik vond dit al snel haha

woensdag op controle, zaterdag geslachtsbepaling, 8 okt 20 wk echo!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 16-09-2013

leuk hoor, geniet ervan


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-09-2013

Druifje welkom terug meis!!!

Rian wow je bent alweer 17 weken!! En zaterdag hopelijk het geslacht bekend! Heb je een stiekeme voorkeur?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 17-09-2013

ik heb een stiekeme voorkeur voor een meisje whahaha, maar of het echt een meisje is?! geen flauw idee... lijkt me zo leuk al die meiden... maar en jongen is uiteraard net zo welkom!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 20-09-2013

Rian-, voel je je goed?
Toch wel apart om je verhalen te lezen.. Voor ons alweer tijdje geleden.. voor jouw ook natuurlijk haha
Een meisje is erg leuk maar ook wel lastig vind ik.. Schijnt dat jongen makkelijker zijn.. M. is echt een meid.. poeh ik heb echt mn handen vol aan haar.
Word soms ook wel gek van haar man man.. schreeuwt,krijst, gilt!! houd maar niet op..
Maar ja.. that's life he:0
Ze heeft inmiddels weer een tand erbij!
Nu zijn het: 6 boven
en 6 onder. dus schiet mooi op met haar gebit
En ze loopt natuurlijk Smile zoooo lief om te zien..
Wel baal ik van haar tand, ze heeft een stuk eraf.. maar is bijna niet te zien gelukkig..

Straks komt de fotograaf, fotos maken van het huis, en als het goed is maandag of dinsdag te zien op f*nda.nl

Verder geen nieuws!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 21-09-2013

Dames, aangezien ik totaal geen reactie krijg van de moderators een vraag aan jullie, hoe verwijder je hier je account?
Er probeert iemand steeds mijn account te hacken!?
Ik kap met alles en iedereen zo mijn redenen vind het jammer dat het zo moet gaan maar het is beter!
Er zitten helaas wat valse meiden tussen waardoor ik met iedereen kap!
Ik wil ook graag mijn account hier verwijderen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-09-2013

Ik durf het niet te zeggen meis maar wat vervelend!!! Hoe kom je erachter dat er gehackt wordt eigenlijk?
Wij hebben mekaar wel op fb en daar stop je toch niet mee??

Rian hoelaat heb je de geslachtsbepaling!? Lees het vast vandaag op fb! Zag net al een foto voorbij komen! Leuk hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-09-2013

@Bubble, jammer meid! De moderators moeten wel reageren op je, zij moeten ook je account verwijderen. Wel raar dat ze niet op het hacken reageren!! Hoe is het verder met je?

@AM2012, jongens zijn ook niet de makkelijkste hoor! Ik denk niet dat het aan jongens/meisjes ligt, maar aan het karakter!

@Rian, ik heb je even op fb uitgenodigd hoor ;-)

@Me_5, leuk je ook eens te zien hier, hoe is het met je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 21-09-2013

Ohh druifje hahhaa ik zag uitnodiging voorbij komen... Ik dacht wie is dat hahahaa zal je accepteren..


Hier vanmorgen geslachtsbepaling gehad maar we hebben besloten dat het geheim blijft hahahahaha dus jullie moeten nog 22 weken geduld hebben :-P


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 21-09-2013

Nou ja zeg!!!! Was ik helemaal vol spanning!! Haha nou ja dan hebben we gewoon geduld.

Mijn vriendin zei toevallig vanmorgen ook dat ze veel mail krijgt van het forum dat der wachtwoord verkeerd ingevoerd is enzo dus die proberen ze wrs ook te hacken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-09-2013

Bubble, am, wat naar dat jullie worden gehackt! Ik heb zelf niets gemerkt... Maar ik snap dat je daar geen zin in hebt, Bubble! gelukkig zie ik je op fb (ik hoop dat je daar idd niet mee kapt).

Druifje en Rian welkom terug. Druifje ik zag een paar hele mooie kiekjes voorbij komen op fb. Je hebt het leuk gehad, he...

Rian joh als je zo over plopjes praat denk ik meteen weer terug...Mooi is dat, he. Hoe voel je je verder? Spannend die geslachtsbepaling. 22 weken is zo voorbij (maar niet heus)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-09-2013

Oja, nog ff egoberichtje. Ben zooo trots! Q kan nu ook VOORUIT bilschuiven!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-09-2013

Oja Shady (vergeet ik jou helemaal) wat gaan ze maandag precies voor een echo doen? (Ik las je onderschrift)

Buddha hoe is het met jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-09-2013

@Rian, gezellig! Mooi meisje heb je zeg!
@Meisje79, we hebben het zeker naar ons zin gehad! J. had ook zoveel plezier en wat wilt een mama nog meer! Hij ging in de vakantie papa en mama zeggen, ok nu niet meer, haha, grapjas. Hij kruipt, hij gaat zelf staan, zo leuk!
Wat super dat je knul zich vooruit voorschuift! Heeft hij nog meer lol denk ik of niet? Tenminste ik merk het verschil met tijgeren en kruipen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 21-09-2013

Ik ben welleens nagetrokken ook via deze site... Dus mede daarom... De echte echte nieuwschierigen mogen me pb-en hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 23-09-2013

Rian duhh dan ga ik jou toch pben hihihi ik gok een jongen!!!!!!!

Bubble whattsup dan? Valse meiden wathier? Hier zitten juist alleen de lieve Wink
Alleen lenny kan je acc verwijderen.. er zijn geen moderators meer, vaag he..
Er zit n hacker op t forum, heb er al veel over gelezen. Jammer meid maar ikvolg je op fb!

Al zie ik saar laatste tijd weinib updates en fotoos? Gaat t wel goed met je?
Van mij mag je blijven, zpou t jammer vinden maargoed das aan jou.

Am heb je zon pittig meisje dan. Ik hier t makkelijkste ventje dan denk ik. Kerendat ie in de vakantie heeft gehuild kan ik op 1 hand tellen, en dan wss door vallen oid. Heb weleens vaker gehoord dat meisjes vaak wat pittiger zijn, en dat icm karakter. Zou zeggen ga geen strijd aan dat maakt t n issue.. nog zon klein popje ze doen t niet bewust..

Meusje jaaaaa q jomt vooruitfjietfjieuwwww super knap.

Druifje ik zie dat je je cyclus bijhoudt, bezig voor n brusje hihi?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-09-2013

Lijkt mij ook niet dat hier valse meiden tussen zitten! Maar ja dat dacht ik eerder ook niet en toch bleek er toch veel gedoe af en toe..

Ik kom vanaaf ff terug bij jullie hoor! Dan heb ik d iPad weer, die is nu in beslag genomen door semmy haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 23-09-2013

@Buddha hoe is het met jullie meid? Haha nee dit jaar nog geen brusje hoor. Maar ben wel benieuwd wat me cyclus doet. Daarom houd ik het wel bij.

De site is gehackt, dus geen valse meiden, uhm naja gemeen niet, maar niet leuke meiden zijn er wel, whaha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 23-09-2013

Meisje wat leuk dat Q op zijn billen naar voren schuift hihi!! Grappig gezicht is dat hè?

Buddha wat heerlijk om te horen dat je zo n lekker makkelijk binkie heb!!

Op de echo vanmorgen was nog niets te zien wat lijkt op een rijpend eitje dus nou moet ik woensdag weer terug komen. Volgens haar was het onmogelijk om geen eisprong te hebben want dan zou er ook geen ongi optreden. Nou ja, dan kent ze mijn lijf nog niet haha!! Ik hoop gewoon dat mijn lijf niet nu opeens een ei keurig netjes ontwikkelt rond dag 14 en dat ik daar mooi voor lul sta... Laat er maar lekker niks gebeuren, dan gaan ze me misschien sneller helpen. En als er wel een ei zou zijn dat de tweede helft van de cyclus dan gewoon ruk is. Daar valt wat aan te doen op een simpele manier.. Lastig hoor. Maar goed, nu eerst een zooi heen en weer bezoekjes naar het zh. Gelukkig zitten ze praktisch om de hoek bij me!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-09-2013

@Shady, uhm nou ik ben benieuwd! Id. hopelijk nu niet een nette ronde hoor! Ronde hierna wel, maar nu eventjes niet!! Succes morgen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-09-2013

Haha nee hij mag echt niet te netjes zijn deze ronde!!!
Hoest met jou meis? En met je kleine moppie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 26-09-2013

Shady, ik ga voor je duimen!!!!
Zal wel mooi zijn heSmile

Ons huis staat inmiddels op fundaSmile

Bubble, wat bedoel je met valse meiden? Heb wat gemist geloof ik


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 28-09-2013

Heerlijk rustig hier. Eigenlijk goed teken, zijn we heerlijk van ons gezinnetje aan het genieten. Maar goed sommige spreek ik ook op een andere manier :-)!

Maar dames hoe is het met jullie?

Hier geniet ik echt zo van meneertje! Vanmiddag in de auto druk aan de klets en zat me een leventje zonder hem voor te stellen, maar dat kan gewoon niet meer! Wat een rijkdom is dit zeg!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Rian-kippie - 28-09-2013

Hier alles oke.. 19 weken vandaag... Gaat best lekker.. Bekken voel ik wel, maar heb ook een zeer drukke week gehad!! Mag nie klagen dus.. Beeb schopt al flink... Super!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-09-2013

Druifje wat heerlijk om te horen meis dat je zo geniet!! Doet me echt goed!

Rian wat leuk dat jullie ukkie al zo druk is!! Wat een genot is dat dan hè? En pas maar op met je bekken hoor! Rustig aan doen als dat lukt.

Am hopen dat jullie huis snel verkocht wordt meis! Hebben jullie al iets op het oog wat jullie willen?

Hier de hele dsg ziek op bed gelegen. Hoop dat het morgen een stuk beter gaat maar ik heb goede hoop!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-09-2013

@Shady, gadsie meid ziek en ongi, geen goede combi! Hoe is het nu met Tess? Is ze al iets beter? Heeft de arts gisteren nog gebeld?

@AM2012, wat wordt er voor jullie huis gebouwd? Volgens mij heel dicht op jullie huis of niet? Wil je daarom ook weg?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-09-2013

Ja ik moet dinsdag om 16 uur bij de gyn wezen! Hoop echt dat ze dan meteen met een mooi plan komt! Zij heeft gelukkig de vorige keer gezien dat ik bloed verlies had en zij zal dit wrs dinsdag weer zien, als zij een echo gaat maken iig! Dus dat is wel posi. Ze zullen zien dat ik niet zomaar een verhaal op zit te hangen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - AM2012 - 29-09-2013

Geniet he druifje!! Leuk dat de kleine man zo gaat kletsen.. Word alleen maar leuker

Rian: wouw alweer 19 weken, tijd gaat snel!.. Balen van je bekken! neem je rust.. word alleen maar erger anders ...

Shady: Bah, ZIEK!...Waarom zou ze denken dat je zomaar een verhaal aan t ophangen bent.. je liegt toch heus niet om zulke dingen! Kop op! hoop voor je dat ze snel een goed plan heeft voor jullie..

Druifje< nee daarom gaan we niet weg. dat wisten we al 3 jaar dat hier een scholencampus achter word gebouwd. Het is niet dicht op ons huis, valt mee.
Ze zitten 30 meter bij ons vandaan, alleen die kranen staan wel dicht hierbij, door de bouw.
Wij willen hier weg omdat we nieuw willen bouwen, 8 jaar terug gekocht,helemaal verbouwd en nu verkopen. Was altijd onze planning al.
Overigens denk ik niet dat het snel zal gaan door de bouw hierachter.. dat is wel kut..

Hebben dus wel wat op t oog maar die verkoop is al gestart.
Herenhuizen worden er gebouwd.mooi groot. 7 meter breed en 10 meter lange woningen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-09-2013

Hallo dames

Am waarom staat jullie huisbte koop?

Shady jij ook al ziek, blegh ik ook. Aangestoken door mn eigen kind haha. Ziekenboeg heier. En ik ook nog eens ongesteld is geen goeie combi he?? Beterschap jij!!

Is tess al wat opgeknapt?

Druifje heerlijk om te lezen hoe je geniet!! Wat een rijkdom he! Ik ben ook zo blij met mn gezonde vrolijke jongen. Kan me idd ook niet meer voorstellen hoe mn leven zonder hem was.
Nu hij ziek is heeft ie wat meer moeite met slapen, das best vermoeiend als je zelf ook ziekig bent.
Hij is wel veel ziek sinds ie naar t kdv gaat.. minimaal 1x per maand een week verkouden.. soms gepaard met koorts. Tot nu toe gelukkig mog geen koorts dus hopelijk knapt ie nu snel op.

Iemand een samsung tablet toevaklig? Zodra ik ga typen ve verdwijnt dit tekst gedeelte dus ik kan niet zien wat ik zelf typ... irritant

Hebben jullie al egefietst met je ukje?? Ik nog niet, had het graag dit weekend willen doen, mss wel tlaatste zonnige zondag van t jaar? En met verkoudheid doet frisse lucht je vaak juist goed toch?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-09-2013

Ik fiets al sinds Tess vier maanden is maar sinds dat ze zelf van liggen naar zitten ging is ze mee gegaan op het voorzitje!!
Ik wil ook dolgraag ff naar buiten maar ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten... Voel me echt te beroerd gewoon..
Vervelend buddha jij dus ook niet fit en ongi! Bah!! Jij ook beterschap meis