Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-05-2013

Druifje fijn dat j.zo lekker gaat!!

Wat n tragisch bericht Sad
zelf meegemaakt wat t is om op deze wijze dierbaren te verliezen, zo gruwelijk en abrubt.
Mmaar je kinderen... Dan verlies je je complete leven toch, my god ze krijgt medische hulp nu ja dat snap ik hoe kun je nog ademen na dit "nieuws" ... :'( mijn moederhart huilt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-05-2013

Buddha??? Of heb je het over de broertjes?...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 27-05-2013

Jep was toen ik hier net op zat op t nieuws! vandaar.

Hoe was je vakantie?

wat een heerlijk weertje vandaag! Echt top! lekker vrij dus genieten zo. kleintje slaap lekker dus ik zit lekker in de tuin met de pootjes omhoog te chillen Wink

ik ga een nieuwe ticker aanmaken die aftelt, wij gaan trouwen jeeeeej!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-05-2013

Gefeliciteerd!!! Onverwachts??
Ja onze vakantie was echt super!!! We hebben zo ontzettend genoten! Vooral van semmy want die is zich nu overal goed bewust van! Zo onwijs leuk!!

Wij zijn vanmiddag lekker naar de grote speeltuin geweest, semmy spelen, Tess slapen en wij in de zon!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 27-05-2013

Ah leuk dat jullie zo genoten hebben. Oe lekker vandaag weertje he

trouwen ja ach zien t meer als formaliteitje we trouwen in intieme kring ik hou niet van die poespas we willen gewoon trouwen om getrouwd te zijn. Uiteraard wel in jurk Wink zo wordt t helemaal onze dag Big Grin heb dr zoveel zin in.
Trouwplannen waren er in mn zw.schsp al toen ik 7wk was ben ik gevraagd maar nu gaat t er dan echt van komen. Super leuk dat ons ventje er nu ook gewoon bij is!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-05-2013

oh dat klinkt een beetje als ons. wij gingen trouwen puur omdat het makkelijker was voor een huis kopen en later voor de kindjes.
ook gewoon klein gehouden, een dag gasten lijst van 32 personen en een receptie lijst van 80 personen incl de dag gasten. aansluitend een etentje met de dag gasten en daarna gewoon lekker nog naborrelen en er een eind aan gemaakt. wij zijn toen naar een hotel gegaan in een luxe suite. was niet gepland hoor, we zouden gewoon lekker naar huis gaan, maar de baas van mijn man vond dit niet kunnen toen hij dit hoorde tijdens de receptie en is toen meteen gaan rondbellen voor een kamer haha!
ga maar lekker genieten van de voorpret hoor meid. en ik hoop dat jullie een hele mooie dag zullen hebben!!
ik zal zo ff een stukje tekst kopieren wat ik in een ander topic geschreven had over de vakantie


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-05-2013

onze vakantie... tja, veel zon, 4 dagen regen gehad maar toen zijn we heerlijk wezen shoppen in veel te grote overdekte winkelcentra. we zijn naar de dierentuin geweest, sea life, plaatsjes bezocht, veel pizza's en pasta's gegeten, ijsjes niet te vergeten, lekker bij het zwembad zitten genieten van semmy die nergens bang voor is en gewoon het water inplonst, eruit klimt, naar de glijbaan rent en heerlijk als een speer van de glijbaan gaat en in het water koppie onder gaat en lachend boven komt.
we zijn wat markten over geweest. langs het gardameer gewandeld en elke avond na het eten de eendjes en zwanen gevoerd, we hebben een huifkar tochtje over de camping gemaakt want ja de camping is een dorp op zich zo groot! kortom we hebben flink genoten en balen eigenlijk dat we weer thuis zijn.. het was echt geweldig!

zo dan, dit is een beknopte samenvatting van onze heerlijke vakantie die nog niet voorbij had hoeven zijn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 27-05-2013

Zo hey ik ben jarloers!! Wat een fijne vakantie zeg. Dan kun je nu met frisse moed aan je cursus beginnen toch?

Klinkt ook als een mooie dag van jou! Ik heb er ook erg veel zin in Big Grin en dan heb ik straks dezelfde achternaam als de kleine, vinden t gewoon leuker en nu we toch al burgerlijk zijn met ons huisje boompje beesje kan die ring ook nog wel om. Volgend jaar zijn we 10 jaar samen dus t voegt weinig toe maar ach voor de leuk. Wink

Leuk hier weer beetje kletsen! Is t nog zo druk op de fb groep?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-05-2013

nou ik weet eigenlijk niet of het heel erg druk is, zie wel regelmatig meldingen voorbij komen hoor maar ik ben er ook niet zo actief... vind dit gewoon leuker. ben hier toch ook wel regelmatig te vinden.

ja of het nou wel of niet veel toevoegt, het is ook gewoon leuk! een feestje is toch altijd welkom haha! en zeker leuk om dezelfde naam als je mannetjes te hebben! dat vond ik in het begin wel echt wennen hoor. om mijn mans naam te gebruiken. nu deze zaterdag zijn wij 6 jaar getrouwd en is het raar als ik mijn voornaam in combi met mijn oude achternaam te zeggen. bizar he? ik heb op een gegeven moment zelfs mijn email verandert naar mijn nieuwe naam. vanaf toen werd het wat echter.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-05-2013

en ja deze vakantie mag je best jaloers op zijn haha! het was ook echt op en top genieten. wel ontzettend druk met twee ukkies hoor want ontspanning is er gewoon niet bij totdat ze op bed liggen savonds.
en grappig dat je over de studie begint. ik heb net de eerste avond van 2 uurtjes erop zitten. morgen mijn eerste belmoment met mijn leercoach! zal mij benieuwen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-05-2013

lekker joh. ja idd weinig ontspamning voor jullie met twee kleine kids haha. ze houden je wel aan de gang.

wij gaan in september naar centerparcs gezellig. volgend jaar weer n vliegvakantie naar mallorca of mennorca maar vind m nog te jong bovendien is centerparcs altijd leuk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 28-05-2013

@Buddha, leuk trouwen!! Ben nu al benieuwd naar jullie fotootjes, hihi.
@Shady, dat klinkt als een heerlijke vakantie meid, super!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 28-05-2013

Buddha: wat gaaf dat je gaat trouwen!! als wij ooit gaan trouwen doen we het ook klein!

Shady: dat klinkt echt als een heerlijke vakantie. Wel jammer van de regen. Super dat je mannetje zo genoten heeft!


Dames klets graag hier met jullie mee. Vind het een stuk makkelijker. Helemaal omdat ik ook op nog een club hier praat.

Maar ben nog niet heel veel aanwezig. Heb alleen bij de lobby wifi.
Hier alles goed. Voor het eerst gisteren een blauwe plek door het prikken. Mag vanaf vrijdag gaan stimuleren met gonal-f, dus het gaat eindelijk allemaal gebeuren.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-05-2013

wauw wat spannend cin!!! ik moet veel aan je denken! zeker omdat ik zelf vandaag mijn laatste pil weer ga slikken en dus ook weer voor een kindje ga. jij bent al zo lang bezig en in de tussentijd heb ik tess nog gekregen. is toch bizar!!
vind het echt super voor je dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren en hopelijk snel met mooie resultaten!! daar duim ik heel hard voor!

ik vind het kletsen hier ook makkelijker, klets naast deze op nog 2 andere topics mee dus ben hier toch wel regelmatig te vinden


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 28-05-2013

Shady: heel lief van je meis. Vroeg me net af hoe ver jij was met de pil. Maar waar super spannend dat jij mag weer beginnen. Ik meen het echt uit het diepste van me hart dat ik hoop dat het snel voor je gaat lukken. Ik gun het iedereen zo hard. Hoeveel kindjes ze al hebben.
Ik weet dat het al een hele tijd is. Maar heb het idee dat het zou had gemoeten. We hebben nu een prachtig huisje en onze relatie is echt top! We steunen elkaar echt door dik en dun. Kan ook echt zeggen, dat ik na bijna 5 jaar nog steeds super verliefd ben!! Dus nu alle tijd en ruimte voor een kleintje!!

Dikke knuffel meis


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-05-2013

Ja het zal ongetwijfeld zijn redenen hebben maar ik had je toch graag eerder geluk gegund! Alhoewel, een mooi huis en een top relatie zijn al hele mooie onderdelen van geluk!!
Ik heb zojuist mijn laatste ingenomen!! Zaterdag ongi en dan een week later ongeveer aan de klus! Maar ook heel hard duimen voor een fatsoenlijke cyclus!...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-05-2013

@Cindy je bent echt een schatje!! Zo super dat je relatie zo goed zit en jullie nog zo dol op elkaar zijn!! Vele relaties hadden gestrand hoor. En nu lekker samen genieten van jullie vakantie, heerlijk! Tijd vliegt zeg!
@Shady, en school weer gisteren overleefd, je moest gisteren toch weer?

@Hier, maandag 2 weken geleden was ik echt super misselijk, net zoals met me zwangerschap en had rare buikkrampen. Had nog ovutesten liggen en dacht naja probeer het eens. Die gingen van licht positief naar echt super, super positief. Ook maar even een zw test gedaan, want sjah, die was negatief. Later was ovutest dus ook negatief. Waarschijnlijk me 1e eisprong die ik heb gehad. Deze ochtend heb ik voor mijn gevoel ongi buikkrampen, dus ben benieuwd, zal dit me 1e ongi gaan worden?? Aan de ene kant sjah zit je niet op te wachten, maar aan de andere kant, ik zou zo graag willen weten hoe me lichaam nu me cyclussen gaat oppakken.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-05-2013

Cindy wat spannend dat je er nu midden in zit!! Hopelijk doet de turkse zon jullie goed en duim dat t zsm gaat lukken. Super dat jullie nu helemaal klaar zijn voor n kleintje. Het is ook zo geweldig! Ons ventje is echt als een bekroning op onze fijne relatie. Nu nog officieel man en vrouw worde.hihi maar leuker dan nu kan t niet denk ik. Zijn super gelukkig. Dat gun ik iedereen maar ook zeker jou wijffie!

Shady jij aan de laatste pil nu dus, hoop voor je dat je cyckus nu werr normaal is!

Druifje nog niet ongi geweest sinds bevalling? Geef je nog bv? Ik 1,5 mnd voor eerst ongi geworden en tadaaaa vorige week weer dus hopelijk nu weer regelmatig ingi dan weet ik tenminste war ik aan toe ben.
Ben benieuwd druifje of je ongi wordt. Enneh je zal wel fotoos op fb voorbij zien komen Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 29-05-2013

@Buddha, oh eigenlijk idd wel fijn zeg, nu alweer ongi!! Hopelijk mogen jou cyclussen zo dan blijven! Ik geef idd nog bv, daardoor natuurlijk nog niet ongi. Opzich niet erg, maar aan de andere kant. De hele dag al ongi krampen, maar nog geen tekenen. Normaal had ik s' morgens krampen en later in de ochtend, bam daar was het, we moeten maar afwachten. Nog niet eerder deze ongi krampen gehad.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 30-05-2013

Hoooi dames, ik zit weer ff op me telefoon dus het word niet een al te lang verhaal!

Shady wat fijn dat je vakantie zo leuk was en dat je lekker en kunnen genieten! Lekker helemaal uitgerust voor je cursus! Smile en hoop dat je snel je eigen cyclus weer heb maar dan wel 1 met meer dagen !

Druifje bij jou zit je ongi dus wel te werken wss?

Cindy jeeej lekker op vakantie! (Of ben je alweer terug?) en jullie ook lekker begonnen! Ik hoop zo dat het snel raak is!

Buddah gefeliciteerd meis!!! Hele fijne dag (is al de derde x dat in je feliciteer haha)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-05-2013

druifje kun je niet mss al zwanger zijn? iemand van ons dec clubbie is ook alweer zwanger hihi

sam ja thanks hihi leuk he social media hihi komt mekaar ooooveral tegen haha

nou ga weer gauw verder


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 30-05-2013

Hier nog steeds niet ongi, ook geen ongi krampen meer. Sjonge wat kan een lichaam je goed bedonderen zeg en dat pas na 7 mnd. Zou toch zeggen dat je dan bijna alle hormonen kwijt bent toch. De ovutesten werden negatief, dus zwanger lijkt me stug eigenlijk.

Zo nu al zwanger, naja als ze het graag wilt is het leuk natuurlijk, of was het meer soort van oeps zeg maar. Al zullen ze nog steeds happy ermee zijn natuurlijk!! Ongelukje vind ik altijd belachelijk klinken zeg maar! want dat hoorde ik altijd van me mam en dat raakt je echt wel zeg maar!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 31-05-2013

Druifje ik vind eigenlijk dat 'ongelukjes' in deze tijd niet meer kunnen... Er werd vorige week nog tegen mij gezegd iemand die antibiotica gebruikte die had onbeschermde seks gehad en was bang dat ze zwanger was want ze had geen extra bescherming gebruikt... Als je echt geen kind(eren) wil dan doe je echt wel extra bescherming nemen! Toch of zeg ik nu iets verkeerds? En met de rot smoes aankomen dat wist ik niet... Belachelijk de apotheker zegt het ook tegen je! (Het is een ander verhaal als je pil niet goed werkt want dat kan je zelf niet weten) maar iedereen die dat zegt bij antibiotica die vind ik echt zo raar... Bij mijn apotheek word het 2a3 x gezegd... Sorry moest ik ff kwijt hahahah...

Leuke dag gehad Buddah?

Druifje wat vervelend nog niet ongi en niet wetende wanneer die komt...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 31-05-2013

druifje, jak dat raakt je zeker als dat tegen je gezegd wordt ja. ik vind t woord ook echt niet kunnen. vroeger raakte je ongepland zwanger. tegenwoordig weet iedere vrouw wat de risico"s zijn bij antibiotica of voor t zingen de kerk uit. belachelijk je zet nl wel n mensenleven op de wereld!!

maar nee de mama die ik ken is gepland en gewenst zwanger hihi lekker kort op elkaar.

sam ja leuke dag gehad. helaas nog mega verkouden en nu hoesten erbij fijn!!
hoe gaat t met jouw meisje?is ze alweer wat zichzelf?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 31-05-2013

sluit me aan bij jouw woorden hoor over antibiotica. ik had vroeger ook zo n vriendin die ziek was en daardoor zwanger geraakt is! ja ja... heel toevallig was ze kort daarvoor op kraambezoek geweest bij een vriendin van der en heeft toen meerdere keren gezegd dat ze ook wel zou willen..
en als ik echt ziek ben, heb ik geen zin in sex hoor.. dus ja ik geloof gewoon niet dat het bij haar toen zo gelopen is en dus ongeplans was..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 04-06-2013

Wat een stilte hier Sad

Ik vind echt dat iedereen werr hier moet kletsen hoor, dat fb is toch helemaal niet gezellig kletsen!

Hier weer drukke werkdag achter de boeg, morgen en donderdag nog en dan gekukkig weerweekend want met dit heerlijke weer wi ik t liefst bakken in de zon natuurlijk. Badje in de tuin opzetten en keutelen met de kleine.

Oef t gaat écht te snel hier nog geen zes maanden en hij kruipt gewoon al bijna!! Achteruit kruipen deed t al twee weken maar sinds een paar dagen kan ie op zijn knietjes zitten en voetjes onder zn kont en zo wiebelt ie dan naar voren! Super trots op mn snelle vent! Op kdv vonden ze m ook al lekker vlot. Hij.is de jongste maar der zijn oudere die alleen nog maar beetje liggen hihi onze vent rollebolt de kamer al rond als je m.zn gang laat gaan.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 04-06-2013

Hey ik ben er ook weer even hoor. FB is idd echt niet tof, er wordt nooit meer echt gevraagd naar iemand, alleen maar als je iets plaats en dan eigenlijk ook niet echt. Ach misschien ligt het ook wel aan mij, dat erop mij minder wordt gereageerd ;-). Maar toch de dag wordt ook niet meer besproken, erg jammer! Bij andere fb groep is dat dus wel, vaak super druk en gezellig.

Heerlijk he die werkdagen. Nog effies en dan weekend!

Oh fijn en leuk dat hij zo snel is en bijna kruipt! Ben benieuwd hoor. Mijn ventje kruipt nog niet hoor ;-), rolt wel alle kanten op, zet z'n kontje ook wel vaker omhoog, maar komt niet verder. Ga me er niet druk om maken, dan zijn er maar kindjes die sneller zijn. Ons ventje doet het lekker op zijn tempootje :-) ben al blij dat hij niet meer zoveel huilt/gilt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-06-2013

ja laten wij de trend dan maar voortzetten door hier weer te gaan kletsen!! gezellig meiden!

buddha zozo jouw mannetje is idd snel!! wat gaaf!! tess is nu net zes maanden maar kruipt nog niet hoor, ook nog niet bijna. ze rolt wel alle kanten op, maar daar blijft het bij.

druifje, jouw moppie doet het ook gewoon lekker chill aan. kan me voorstellen dat je blij bent dat hij niet meer zoveel huilt en gilt. zijn er bij jullie kindjes al tandjes? bij tess komen volgens mij de twee ondertandjes nu echt door. ze kan soms echt ontroostbaar zijn.. zo sneu...

waren jullie vandaag vrij? ik wel en heb heerlijk genoten van het mooie weer! lekker in de achtertuin met semmy gevoetbald toen tess op bed lag. en bellen geblazen.
verder vanavond weer druk aan de studie geweest en ben weer lekker opgeschoten! heerlijk!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 04-06-2013

druifje ben je inmiddels eigenlijk al ongi geworden?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 05-06-2013

@Shady, nope nog steeds niet ongi, maar wel buikkrampen ervan, die komen en gaan, dus zo dagen er last van en zo weer niet. We moeten maar weer afwachten. De bv breekt de boel gewoon af, dus wel eisprong, maar de rest erna niet.

Is de studie gisteren nog gelukt. Heerlijk he om zo met je kids te genieten van het weer!! Ik was gisteren ook vrij. Wel s 'morgens wezen baby zwemmen en s 'middags lekker buiten gezeten. Ik ben nu wel toe aan een tuin! We zijn wel bezig met huisjes zoeken, maar er is nog niet veel.
Vandaag nog werken en dan weer heerlijk weekend, kom maar op met het heerlijke weer!

Ons mannetje had bij 5 maanden zijn 1e tandjes, nu zitten we in twijfel komen de volgende eraan of niet, we wachten maar af.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-06-2013

Wat raar van je niet komende ongi zeg!
De studie is zeker gelukt ja! Was weer lekker opgeschoten!
Ik weet nu zeker dat bij Tess de eerste twee tandjes eraan komen! De bultjes onderin worden steeds duidelijker!!
Semmy was iets meer als vier maanden toen hij de eerste twee kreeg maar vind dit toch leuker bij zes maanden hoor, bij semmy was echt snel het echte baby koppie eraf..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 06-06-2013

Hoi meiden, Ik ga even reageren waar ik gebleven ben en dat is op 28 mei geweest. Ik merk nu dat mijn enter toets niet werkt dus ik zal jullie namen even dikker maken zodat het iets duidelijker is. Shady: Ben je al ongi vrij?? Ik ga ook super hard duimen dat je gewoon een hele mooie cyclus mag hebben. En dan lekker snel voor een kleintje gaan. Vind het altijd zo reuze spannend als iemand probeert zwanger te worden. Druifje: Het is toch zeker spannend hoe je cyclus gaat reageren. Misschien dat er toch van alles al begint te groeien en te doen in je buik. Daar kan je die krampen van krijgen. Buddha: Ik vind het geweldig om te lezen dat je zo super gelukkig bent. Je klinkt ook heel erg gelukkig in je berichten. Ik zou ook heel graag willen trouwen. Gaan we zeker doen zegt J maar hij wilt dat het een grote verassing wordt met vragen zodat ik het echt niet verwacht. Dus ik wacht echt in spanning af. Weten jullie al of jullie in de toekomst een 2e kindje erbij zouden willen hebben? (hopen te mogen krijgen) Echt super dat jou cyclus nu een stuk beter is. Een bevalling kan veel veranderen aan je lichaam. Samantha: Ik ben woensdag nacht 04.45 uur thuis gekomen. Ik zie nu net toevallig dat je kleine prinsesje vandaag 5 maanden oud is Jippie!! Wat gaat de tijd toch snel. Alles goed met jullie? En willen jullie een 2e kindje in de toekomst? Druifje: Bah wat doet je lichaam toch super vervelend meis. Jeetje lekker om als ouder te zeggen dat je een ongelukje ben. Daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Mijn kleine broertje was ook niet gepland maar wel super welkom. En mijn ouders zeiden altijd en nog steeds 'je was niet gepland, maar een onwijs mooi wonder' Ze wilde nog even wachten 12 maanden. Maar ze werd zwanger door de pil heen. Dus waarschijnlijk had het bij hun zo moeten zijn. Samantha: Ik geef je echt groot gelijk. Ongelukjes zijn vaak zelf door nalatigheid. Helemaal als je medicijnen neemt ofzo. Wordt echt duidelijk gemeld wanneer je moet uitkijken. Maar het gebeurt echt nog steeds dat er mensen door de pil heen zwanger worden. Ook al gebruiken ze hem goed. Mijn eigen moeder heeft het ervaren. Buddha: Ik vind het hier ook een heel stuk fijner praten. Heb jullie ook niet meer op fb. Heb me eigen naam aangenomen en een hele nieuwe fb nu. Jij hebt dus zo lekker weekend. Ga er maar lekker van genieten meis. Het weer blijft goed volgens mij. Dus jullie kleine mannetje gaat echt super snel!! Leuk om te horen. Druifje: Vaak staan de zelfde meiden in de picture op fb (bedoel ik echt niet negatief). En zelf vind ik het ook niet zo fijn om iets er neer te zetten omdat ik het idee krijgt dat je dan graag een reactie erop wil. En sommige dingen wil je gewoon kwijt om het kwijt te kunnen. Nou je bent mijn forumvriendinnetje dus ik zal echt altijd op je reageren. Ik zou me ook niet zo druk maken over die ontwikkelingen. Elke kindje is anders zoals je zegt. Shady: Lukt het een beetje met je studie?? Heb je er ook plezier in?? Zoals ik al eens eerder zei zou ik zo mijn eigen kinderen aan je toe vertrouwen. Je straalt echt uit dat je een super lieve moeder bent. Dus zal je dat ook zeker met de andere oppaskindjes zijn. Jullie kleine meis is ook alweer 6 maanden. Wat gaat het toch snel. Snap volkomen dat je weer gaat voor een nieuw kleintje. Hier: Ik zal niet veel klagen want het is voor het goede doel maar begin het nu toch wat moeilijker te krijgen. Spuiten beginnen steeds meer pijn te doen, zowel spuit erin zetten als het vloeistof dat in mijn buik komt. Ik denk dat het goed werkt allemaal en dat er flink wat eitjes groeien en dat het daarom allemaal wat gevoeliger wordt. Gelukkig zaterdag al de eerste echo. De vakantie was geweldig. Hebben heerlijk van het weer en van elkaar genoten Wink! Sinds vandaag weer aan het werk. Over 4 weken heb ik toch weer zomervakantie en ben dan hopelijk zwanger Confusedmile:!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 06-06-2013

Cindy wat fijn om weer een bericht van jou te lezen!!!
Ik was al zo benieuwd hoe het nu met jullie was! De spuiten doen dus waarschijnlijk goed werk! Balen dat het pijnlijk wordt maar zoals je al zei ff kiezen op mekaar! Zaterdag een echo spannend!!!! Hoop ook echt met heel mijn hart dat je snel zwanger mag zijn!!
Ja je heb het idd eerder gezegd dat je je kindjes aan me toe zou vertrouwen maar
Het blijft onwijs leuk om te horen!! Je bent een lieverd!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-06-2013

Shady ik zag gewoon n foto van n zittende tess in winkelwagen wow wat eengrote meid en ze lijkt.sprekend op fr grote broer!!

Oh nu ben ik jullie laatste.berichten op de eoa.manier kwijt... Ff uit mn hoofd nog maar dat valt niet mee met dit warme weer Wink

Cindy alweer thuis van holiday gaat tijd toch vlug he?! Ah leuk man dat J.je wilt verassen met nhuwelijksaanzoek. Hij houdt je.zo lekker in spanning! Wij vlgnd jr 10jaar samen t werd tijd zegt iedereen whaha.
Over j behandeling moet ik echt ff teriglezen wamt geen idee waar je nu in je traject staat....
Wat n tweede betreft hihi altijd gezegd 1 kind en we hebben t heerlijk.en goed en n gezond kind is een zegen en we zijn tevreden. Maar nog nkleintje straks als r wat groter is lijkt me stiekem ook wel weer leuk.. Joh ben net n week 26 haha er kan nog veel gebeuren.Wink
Wat fb betreft , typisch dat ik hier de zelfde reacties lees als mijn gevoel Smile
ben der ook beetje klaar mee, 'men' weet daar dat ik ga trouwen en ff een berichtje naar mij toe kan er niet vanaf dhet kwam dus altijd maar van 1kant en daar ben ik teleurgeateld in maar ach enkele spreek ik nog wel vaak en dat is me gelukkig veel waard. Zo dat ben ik kwijt Wink

Reageer straks verder mn ventje wil mn aandacjt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-06-2013

Cindy dat is niet klagen hoor meid en zowel dan nog, lekkker doen!! je bent in een best heftig traject beland vind ik. Voor veel mensen is langs de gewone weg zwager worden heel normaal en vanzelfsprekend maar helaas bevind jij dat dat niet het geval is. Dat zelf inspuiten enz lijkt mij best eng maar idd voor t goeie doel hoop zo dat je snel zwanger bent! Dus morgen echo! Hoop dat er mooie eitjes gegroeid zijn en wann doen ze dan punctie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-06-2013

@Shady, wat een heerlijke fotootjes zag ik weer voorbij komen! Of waar je ingetagd was. Zo leuk! tandjes is dubbel, babytje is sneller weg, maar vind het ook wel weer schattig.
@Cindy, wat fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad. Ik hoop toch wel dat je snel van de klachten af bent meis. Je doet het voor een heel speciaal wondertje en heb je veel voor over, maar leuk is anders. Wel spannend hoor de aankomende 4 weken! Morgen dus echo? Succes meis!! Hele dikke knuf en ik denk aan je! en gewoon je gevoel hier plaatsen hoor, goed of slecht. Je moet het kwijt en bij ons mag het!
@Buddha, hopelijk vroeg je mannetje positieve aandacht, hihi. Sorry als ik op fb ook te weinig heb gereageerd. Komt denk ook omdat er toch weinig wordt gereageerd en dacht nou laat de rest ook maar.

Nog weekend plannen dames?

Sorry dat ik weer beetje afwezig was. J. vraagt best veel aandacht. Nu alweer 2 dagen slechter gegeten, combi weer/tandjes ofzo, ik weet het niet. Bv loop daardoor ook slechter. Hij pakt s'avonds al helemaal de borst niet meer, doet me pijn in me hart, maar ja. Ik hoop dat het een fase is. Jullie gaan vast zeggen, stap dan over op fv, maar sjah ik wil het nog niet opgeven. Hij pakt ook geen water/thee of diksap ofzo, groentehap wou hij vandaag ook al niet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-06-2013

Ff kort maar ik denk wel aan jullie hoor!

Druifje hoe is het nu met j? Slaapt ie snachts wel goed?
Kan me voorstellen dat je hoopt dat het een fase is hoor, al heb ik zelf geen bv gegeven..

Buddha ik reageerde op fb ook eigenlijk niet echt meer dus wrs dan ook niet op jou... Hier zeker wel hoor!!
Ben je al klaar voor je trouwjurk of niet? En ringen?

Cin vandaag een echo toch??? Ben benieuwd wat je te zien krijgt! Laat je het weten??? Hoe laat moet je?

Tnx voor reacties op foto's fb! Gister was echt weer een heerlijke dag met mijn kids en mijn beste vriendin en der zoontje! Hebben zo onwijs genoten!!
Verder studie gaat ook goed! Heb positief bericht gehad over mijn eerste les week qua huiswerk! Hoop dat alle weken zo gaan!! Wij zouden vandaag op kraam bezoek gaan bij een vriendin van me maar ze heeft gister avond afgezegd.. Ze heeft veel slaap tekort en is hierdoor erg labiel geworden zei ze.. Kindje is nu drie weekjes oud.. Hoop dat het snel beter gaat met der..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 08-06-2013

@Cin, we denken aan je meis!!! Oh ja enter knop is links boven in, die a/a knop effe aanklikken ;-)
@Shadylady, oh dat zijn fijne berichten voor de rest van je studie, goed begin. Oh wat naar zeg, krijgt ze wel genoeg hulp? Kindje is dus echt een nachtbrakertje, geeft ze bv?

J. slaapt de laatste 2 weken behoorlijk goed. Moest er daarvoor minimaal 5/6x per nacht voor hem uit, uhm lees elk half uur/uur, maar wou niets drinken. Als we niet gingen, was het alarm, ging je wel, hoefde je maar aai over de bol en het was ok. Nu slaapt hij vaak vanaf half 9 tot half 6. Me dagen beginnen wel vaak om half 6/6 uur. Vanmorgen kwart over 6, hij lag er gisteren om half 10 in, kwart voor 8 laatste voeding. Normaal kon ik hem terug leggen, maar nu wilt hij ook echt spelen. Naja met dit weer is het niet zo erg. Ga zo denk even hardlopen, hij ligt nu weer in bedje.
Vanmorgen wou hij trouwens weer niet aan de rechterborst, links wou ik eigenlijk afkolven, maar ja die aangeboden en na veel gemiep accepteerde hij het maar. Vandaag maar weer proberen te kolven en dat als nood houden, maar wil hem dat niet aanleren, want dan wilt hij misschien nooit meer aan de borst. Ok ik geef nu 7,5 maand bv, maar sjah eigenlijk.........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-06-2013

Ff snel gaan boodsxhappe. Doen

druifje wat rot nu Sad respect dat je doorzet

en ik zit niet op de fb groep haha ben afgemeld Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 08-06-2013

Druifje jeetje das behoorlijk intensief elke nacht er zo vaak uit en zo vroeg de dag starten!! Ik vond vanmorgen 6:50 al vroeg haha! Wat vervelend voor je als ie straks echt geen bv meer wil...

Buddha nee weet ik dat je afgemeld ben maar volgens mij reageerde ik daar ook niet zo op je, maar op veel mensen niet...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 08-06-2013

@Buddha heb je je expresse afgemeld dan? Was dat vanwege de teveel mail die je kreeg? Of er gewoon geen zin meer in? Ik heb fb nu zo aangepast, dat ik geen mail meer krijg. Wel zo rustig, zie wel cijfers bij berichtjes, maar als ik geen zin heb klik ik er alleen op en klaar. Gelukkig klets je dan wel hier, want vind jou veel te gezellig hoor!

@Shady, Gelukkig nu dus al bijna 2 weken rust. Dan is het maar 1x of helemaal niet. Dan bijv alleen rond 23 uur of rond 5 uur. Met dit weer is vroeg starten niet zo erg, naja elke dag hopelijk niet, maar ja is niet anders. Ben wel al actief geweest, al hardgelopen. Oh ja wat ik steeds vergeet te zeggen tegen jou. Wij kijken nauwelijks tv, maar nu op de zondag kijken we opeens so you think you can dance, next generation. Dat vinden wij zo gaaf om te zien, ik vind dansen sowieso leuk, maar kan het niet, hoe graag ik ook zou willen, haha. Maar we zeiden wel tegen elkaar, we gaan alles aan J. laten zien kwa sport en activiteit, hij mag zelf kiezen. Wat gaaf om te zien zeg die kids, kippevel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 08-06-2013

Even ego. reageer straks op de rest. Hey dames, heel goed nieuws hier! Alles zag er goed uit. Heb 13 follikels op dit moment die meedoen en stuk of 5 die kleiner zijn en dus te klein blijven. Het gemiddelde is 8-12. Ze zijn nu tussen de 13 en 17mm al. Maandag terug komen. Ze zullen dan waarschijnlijk goed zijn zei de ivfarts. Dan zouden we woensdag/donderdag al de punctie hebben. Dus dol gelukkig hier Smile !!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 08-06-2013

wat goed bericht cindy!!! hoop zo dat het snel zover is voor jullie!! het is jullie zo gegund! mijn enterkknop doet het ook ineens niet meer!!! wat is dit nou weer


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-06-2013

Jaaaa Cindy mega goed !!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-06-2013

O zo shady nee dat bedoepde ik niet zozeer. Bedoel dat er nu na mijn afmelding gesproken werd over dat uk ga trouwen en dan haast niemand de moeite neemt om te contacten met mij. We kletsen nu al twee jaar dan feliciteer je iemand toch lijkt me? Ach ik vind t leuk dat ik jullie hier weer spreek!

Super lief druifje hihi je bent n schat.

Shady dat wS vroeg voor jou dan vamochtend

nou moeders gaat ff in de zon liggen !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 08-06-2013

@Cindy, ben maar lekker ego, alle recht, wat super zeg. Op naar dinsdag, spannend!!
@Buddha, snap je gevoel hoor en geef je ook groot gelijk. Ik zit ook in twijfel, ze missen me daar toch niet. Hebben jullie al iets geregeld voor het trouwen? Jullie houden het klein, maar toch.
@Samantha, enter moet je de a/a knop links bovenin even aanklikken. Heel veel hebben dit probleem.

Wat een heerlijk weertje he. J. krijgt echt weer 2 tandjes, zie nu plekjes, hij huilt de hele dag,als je hem niet vast heb. Zo dubbel je wilt hem niet verwennen met constant vasthouden, maar vind het ook weer zo zielig.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 08-06-2013

oeh tandjes.. zielig dat ie nu zo hangerig is daardoor. Hoeveel tandjes heeft ie nu al? En ach ff verwennen op moment dat ze t ff lastig hebben kan geen kwaad toch. lekker kroelen hoor over 16 jaar mag het niet meer Wink
Onze vent heeft nog helemaal geen tandjes haha en ik voel ook nog geen harde bult oid dus nog een echt babysmoeltje hier.

Tess kreeg ook een tandje toch?

De dag op zich houden we klein en besloten maar toch, moet toch ringen, bloemen, kleding etc etc regelen. as vrijdag in ondertrouw en de ringen en jurk heb ik al! en verder houden we later een feestje met barbecue en dan nodigen we wel iedereen uit dus daar moeten we ook eea nog voor regelen. ben al lekker aan t bruin bakken nu en ik laat me spraytannen straks dus als het goed is lekker bruin. Heb d'r super veel zin in!

Shady,sneu voor je vriendin die net bevallen is... hopelijk voelt ze zich mentaal weer wat sterker na wat goede slaap en rust. Heeft ze aanleg voor depressiviteit oid? een kennis van me is net iets later dan mij bevallen en is zojuist pas weer thuis vanuit het rusthuis zal ik maar zeggen. Zware pn depressie en heeft dus echt eerste maanden gemist pff lijkt me zo zwaar!
Hoe is je cyclus nu shady?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-06-2013

Wow nu al je jurk geregeld dat is snel!! Moet ook wel, maar toch, wat gaaf!!
Vrijdag al ondertrouw, hihi, spannend. Speciale datum of gewoon lekker een simpele dag zeg maar? Wij hadden onze ondertrouw op de datum dat we dan 3 jaar samen waren. Dachten ach doen we nog iets speciaals :-P.
Wordt jij gelijk bruin of verbrand jij nog met de zon? Sowieso wel slim om dan later je geheel te spraytannen, anders krijg je rare kleur verschillen. Ik had het geluk dat we die zomer nog naar Frankrijk gingen en je dan meestal wel helemaal egaal bruin wordt. Nederland verbrand ik, buitenland word ik altijd lekker bruin. Nu ook al weer rode/bruine gloed van gisteren, hihi.
Hebben jullie veel gasten? Hopelijk is het mooi weer! Anders regelen jullie vast er wel wat bij, zodat jullie alnog droog staan.

Zo wat erg van je vriendin, dan mis je idd erg veel zeg! Hoe gaat het nu met haar?

J. krijgt nu tand 3/4. Bij 5 mnd had hij zijn 1e 2 ondertandjes en nu de 2 ernaast. Boven zit ik ook al te kijken, dat vertrouw ik ook niet helemaal, maar J. laat het niet toe om te kijken, haha. Hij drinkt nu zo weinig, als hij nu genoeg bijvoeding at, ok, maar die pakt hij ook niet altijd. Ben benieuwd vandaag. Vanmorgen om half 6 wakker, half 7 voeding en die ging gelukkig goed, wat heerlijk dan weer he! Hij ligt alleen nu nog steeds te pitten, zo maar weer kijken.

Jullie nog plannen vandaag?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-06-2013

Oh ja me lichaam is me weer aan het foppen, weer giga ongi krampen, denk dat daarom mijn bv ook niet goed loopt. J. drinkt minder en mijn lichaam is ook bezig, gadsie! 1e 6 maanden bijna nergens last van kwa dat soort klachten en nu al 1,5 maand er erg veel last van, bah!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-06-2013

Hoe ging de dag verder met drinken? en wow al twee tandjes met 5 maanden hihi. hij knabbelt wel graag op mn vinger dus hij zal er wel wat last van hebben denk ik!! HUH MIJN ENTERTOETS DOET HET NIET! VAAAg... heb er meer over gelezen dus zal el niet aan mijn computer liggen hehe. Maar iig.. vandaag super veel geregeld voor de wedding. We trouwen in intieme kring dus alleen onze eigen gezinnen (ouders, broer en zussen plus aanhang) in totaal met iets van 15 man. Feestje geven we ff later en we hebben vandaag alles geregeld in de zin van catering, huren van tafels enz.. dus kan steeds at afstrepen van mn lijstje Big GrinJa jurk snel he haha ben niet zon moeilijke Wink ik wist wat ik mooi vond en had m aan en dacht ja dit is ie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 10-06-2013

Alles was weer goed in het ziekenhuis. Er zijn er zelfs 2 goed bijgegroeid. Dus zitten nu op ongeveer 15 zei de arts. Dus een fantastische aantal Smile . Vanmiddag is er overleg wanneer ik de punctie krijg (wordt tussen 1 en 3 gebeld), woensdag of donderdag gaat het worden. Ik had al 2 eitjes van ruim 23mm en veel rond de 20mm en 19mm. Dus we zijn dolgelukkig dat het tot nu toe zo goed gaat. Mijn enter toets doet het ook niet hahaha. Ik ga echt snel proberen te reageren. Typ dit namelijk snel op werk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-06-2013

Wat een geweldig nieuws meis!!! Hoop dat alles zo goed blijft gaan als nu!! Spannend!!!!!!
Werk ze!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-06-2013

Ik reageer vanavond of morgen weer uitgebreid hoor meiden! Zit nu op mijn tel...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 10-06-2013

Jaaaaaaa woensdag ochtend om 9.30 de punctie al!! Vanavond mijn allerlaatste spuit (pregnyl) Confusedmile:!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-06-2013

En nog meer goed nieuws!!! Wauw!! Nog maar twee nachtjes slapen!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-06-2013

ik lees het nu pas dus aaaaaaa nog maar 1 nachtje slapen !!! kei goed nieuws !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-06-2013

Enter toets is de a/A knop links boven. Moet je steeds bij elk nieuw bericht even aanklikken!

@Buddha, wat gaaf alweer zoveel geregeld, hihi, spannend!! ook al je getuige gevraagd? Heb je er 1 of 2?
@Cindy, wat een super geweldig nieuws, morgen alweer de dag, wat super spannend!!! Wat gaat het opeens snel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-06-2013

buddha zo zeg jij bent goed bezig met de voorbereidingen voor je trouwdag!! wat leuk om daar mee bezig te zijn he meis?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-06-2013

cindy oh my god oh my god vertel!!!! hoe ging je punctie?

druifje ik heb mn moeder en zus als getuige. erg blij mee mn zus wilde ik sowieso en later heb ik mn moeder ook gevraagd, zij is mijn beste vriendin.

ja zeker leuk er mee bezig te zijn. dit weekend de ringen ophalen, witgoud (wat hebben jullie?) en vrijdag in ondertrouw!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-06-2013

Wij hebben combi van geel goud met
Wit goud. Dit omdat ik van goud hou en mijn man van zilver.
Jaaaaaa vrijdag in ondertrouw!!!!

Ja cin vertel je nieuws hier ff!!! Ik weet het al maar aan jou natuurlijk de eer!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 12-06-2013

hallo dames,

hier ben ik ook weer ff... ff kort hoor want tess vraagt nu erg veel aandacht (voor degene die het nog niet weten ze heeft oorontsteking en is erg verkouden)... en ze ligt eindelijk even te slapen.net weer temperatuur gemeten en was 37.9 en ze was heel erg huilerig dus ik heb maar een zetpil gegeven hoor vind het zo zielig, ze is ook dr stem kwijt dus als ze nu huilt moet ik erg goed luisteren...ik hoop echt dat ze morgen toch wel wat opgeknapt is.. heb luuf voor baby's maar heb het niet op dr ruggetje gesmeerd maar op een slab die iik toch nooit gebruik.. neusspray heb ik ook en ook nog hoestdrank van vsm en dan nog de antibiotica...nou das wel genoeg denk ik zo..

buddah lekker bezig voor je huwelijk leuk hoor! veel plezier als ik je niet meer spreek met je ondertrouw...maar k zal je nog wel spreken op de app Smile

ja cin vertel het hier ook even hihi buddah is nieuwschierig Wink haha

nou dames ben dr weer vandoor dan heb ik zelf ook nog ff tijd voor mezelf (zit nog steeds in me huispak)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 12-06-2013

sorry dames heb net een heel verhaal getypt maar het is weg kutzooi!!!! en heb nu eigenlijk geen zin meer om het nog een x te typen heb ik ff geen tijd voor me tess is nogsteeds niet lekker en ligt nu even te slapen/......... dus heel even mamatijd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 12-06-2013

hallooo


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 12-06-2013

De punctie zelf ging fantastisch. Bijna geen pijn en goed te doen. de zusters noemde me een bikkel. Hebben 8 hele mooie eicellen. Het zaad van J was ook super goed ontdooit. Las net dat alle 8 al zijn geinsimineerd. krijgen vrijdag te horen hoeveel er goed zijn bevrucht en zich dus netjes hebben gedeeld. 1 komt zaterdag terug in mijn baarmoeder en als we nog meer mooie hebben, gaan die de vriezer in. ( die kans was heel groot zei ze). We zijn dus dol gelukkig met deze stap dichterbij voor een klein wondertje.

De morfine was rond 12 uur uitgewerkt. Heb vanaf dat moment heel veel pijn gehad. daarom bijna heel de middag geslapen. Nu gaat het iets beter na 2 pcm.

Bedankt voor jullie steun!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-06-2013

Sam beterschap voor Tess... Had het idd al gelezen op fb!

Cin ik ga zo hard duimen dat er gewoon heeeeel veeeel goede tussen zitten!!!
En doe maar ff lekker rustig aan! Ga languit op de bank of bed!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 12-06-2013

Dank je lieverd. lig lekker op de bank. j zorgt heel goed voor me! Shady praat jij ook nog op die fb groep met alle meiden. want dan mag je het daar wel neerzetten als je wilt dat we 8 mooie eicellen hebben. alvast bedankt. dikke knuffel


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 12-06-2013

Cindy, vond je al stil op fb. Was erg benieuwd hoe t met je ging..... Maar wat een super nieuws!!! Lees hier eigenlijk nooit meer, heb al zoveel moeite om fb bij te houden... Dus dit schiet er vaak echt bij in. Nu ook alleen maar jou goede nieuws gelezen (sorry meiden!)
Mijn duimen draaien voor je voor goed nieuws vrijdag en hopelijk zaterdag jullie wondertje in je buik!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-06-2013

Even een berichtje namens Cindy van het forum:
Ze heeft vandaag de punctie gehad en er zijn 8 mooie cellen uit gekomen! Ze moeten zaterdag weer terug voor terug plaatsing en hopelijk ook nog een aantal die de vriezer in kunnen!! Goed nieuws dus voor ze!! Verder duimen dat het hele traject goed zal verlopen met een zwangerschap en gezond kindje als eindresultaat!!

Dit heb ik net geplaatst op de fb groep!
Fijn te horen dat je moppie je goed verzorgt!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-06-2013

hey ik zie nu pas dat jullie hier ook nog actief zijn dat wist ik helemaal niet, ik miste je al op fb cindy

maar wat super goed nieuws wel 8 goede cellen en grote kans op invriezen, yeah!!!!!!!! ik kan me jullie grootste vreugde nu haast niet vorostellen, hoop dat je een goede nacht gehad hebt en dat het snel zaterdag is!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-06-2013

na ja weet niet wat er aan de hand is met het forum????? dit is niet de tekst die ik geschreven heb??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 13-06-2013

He er klopt hier toch wel iets niet?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-06-2013

Huh wat bedoelt Muts nou?????

Cindy ik ga zo hard duimen wijffie!!

vandaag naar cb geweest. 7200 gram en 67 cm! Hij groeit prima volgens zijn eigen lijn (tussen min 1 en gemiddeld). Verder zei ze dat we VANDAAG nog het bed en box naar beneden moesten zetten omdat hij zich al opdrukt en al op zn knietjes zit.
Verder kan ie sinds vandaag los zitten!! poeeehh gaat zo snel, maar ben wel super trots.

Druifje hoe is het met jou? ik moest nog aan je denken laatst, de mazelen zijn ook in de dorpjes in mijn omgeving uitgebroken helaas.. jullie doen ook niet enten toch? En hoe gaat t met j nu heeft ie nog last van zn tandjes? Hier nog geen teken van aankomende tandjes haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-06-2013

samantha jouw berichtje snap ik ook niet, bub? een jongetje? of heb ik vanalle sgemist???????


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 13-06-2013

Volgens mij gaat er vanalles mis.

Shady: bedankt meis. je bent een schat!! Hoe gaat het nu met je cyclus lieverd??

Buddha: wauw. nu gaat het wel hard met je grote ventje als alles omlaag moet. geweldig dat hij zo goed groeit!

Sam: echt zielig voor jullie kleine meid. hoop dat ze snel opknapt.

Druifje: hoe gaat ie met jou meis. al wat duidelijkheid of je ongi gaat worden??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-06-2013

Huh??? Wat wordt hier ineens allemaal gezegd?!?! Snap er helemaal niets van!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-06-2013

Buddha wow wat gaat je ventje hard!!! Alles inmiddels naar beneden gezet?!

Cin graag gedaan meis! Er kwamen leuke berichten op en ik moest je namens meerdere meiden succes wensen en ze denken aan je en duimen voor je!!
Mijn cyclus... Tja ik veeg steeds wat bloed af maar is nog geen ongi.. Ga morgen weer ff een ovu testje doen om te kijken of er wat verandert..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 14-06-2013

Jaaaaaa 6 van de 8 zijn er bevrucht en dus gedeelt!! Yes yes yes. Krijg vanmiddag telefoontje hoe laat de terugplaatsing is en morgen horen we de kwaliteit. Ik stuiter nog even rond :-P.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-06-2013

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een geweldige uitslag!!!! nou dat moet toch helemaal goed komen met jullie zou je denken?!?! stuiter maar even door hoor, ik doe met je mee!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-06-2013

@Buddha, wat groeit hij toch goed zeg, wat fijn! Ook grote sprongen aan het maken kwa ontwikkeling, goed zeg!! Prikken jullie dan ook niet? Wij gaan id. niet prikken. Maar ook al zouden we wel prikken, deze prik krijgen ze bij 14 mnd pas volgens mij.
@Cindy, wat een super nieuws. Als dit niet meer goed gaat komen, snap ik er niets meer van!! Super blij!!
Nog steeds niet ongi, ben echt super misselijk, duizelig en buikkrampen en wordt er hor en dol van!!

@Hier, een beetje boutnacht gehad. J. was 2 uur aan het krijsen, kreeg hem niet stil, waarom ik weet het echt niet. Tandjes die maar niet doorzetten, die wel witte vlekjes. Half 6 papa de deur uit, J. wakker en bij me in bed gedronken en viel ook gelijk in slaap. Heb niet eens me best gedaan om hem over te leggen, was zo moe. Dus samen heerlijk geknuffeld/geslapen tot kwart over 9. Hij ligt nu in bed, maar meneertje ligt gewoon te kletsen, gekkie.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-06-2013

cindy ik stuiter mee hoor waaaaaaaaaaanzinnig!!!!! oh meid koop maar vast een duo wagen ik voel een tweeling aankomen hihihi.lijkt me btw wel superrrrrr leuk.

druifje jawel wij enten wel. ph arme j maar wat heerlijk tot kwart over 9 liggen snoozen samen. groot gelijk.

shady hmm vaag.. ben benieuwd of de ovu test wat duidelijkheid schept.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 14-06-2013

Morgen om 12 uur is de terugplaatsing!! :razz:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 14-06-2013

Buddha: Je wordt bedankt. Dat roept vriendlief ook al de hele week!! En zelf zou ik het liever niet willen.

Druifje: het is af en toe ook echt niet makkelijk he met zo'n kleintje. Dikke knuffel meis. Hopelijk vannacht een betere nacht voor je!!

Shady: Kom op meis. Je moet niet ongi worden. Je doet maar lekker met mij mee om zwanger te worden!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 14-06-2013

JAAAAAA cindy!!!!!!! wat een super super super goed nieuws meid!!!
6 van de 8!!!
stuiter gezellig even met je mee!
heel veel succes morgen met de terug plaatsing meid! dan kan het echte spannende wachten gaan beginnen!
duimen we allemaal 2 weken lang met je mee!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 14-06-2013

@Cindy wat een geweldig super nieuws! Hug!!
Ach ja hoort er een beetje bij he, bij kleintjes, maar leuk is anders.
@Buddha, oh ok, omdat je zei ook niet inenten. De 1e tijd doe ik het sowieso niet. Rest wacht ik sowieso af.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-06-2013

Huh sinds wanneer heb ik een jongetje??? Wat is dit?

Cindy heel veel succes vandaag en hopen dat het gelijk een plakker is!

Bedankt voor de beterschapjes!

Druifje wat vervelen voor J! Maar niet enten heb je daar bepaalde redenen toe? Of heb ik die al gemist?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-06-2013

@Samantha, ik ga er niet een hele discussie van maken hier, want weet hoe mensen erover denken. Wij gaan absoluut niet met de hype van nu mee!! Maar eigenlijk zijn vele prikken die gegeven worden rotzooi. Zit bestandsdelen in, die niet goed zijn voor het lichaam. En over sommige prikken heb ik zelf nog me twijfels, dus ben daarover nog met me man aan het praten. Maar vele geven wij niet. Ja mocht ons mannetje het krijgen, is hij zieker, maar ieder kindje kan nog steeds bepaalde ziektes krijgen, met of zonder prik.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-06-2013

Ik was niet van plan een discussie ervan te maken maar was gewoon nieuwschierig naar het waarom? Snap je.. Uit je reactie begrijp ik dat er mensen met je wel een discussie aangegaan zijn.... Maar ieder voor Zich hoor...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-06-2013

Ja er staan rare teksten hier van samantha en muts ik snap niet wat er is gebeurd haha. Sam type iets van BUB jongetje? huh

maargoed!! Iedereen leuke weekend plannen?

Druifje ik snap dat je je niet wilt verantwoorden waarom je niet ent. Daar zul je vast persoonlijke redenen voor hebben Wink

Ik zei 'ook' omdat hier in de buurt in de biblebelt mazelen zijn uitgebroken doordat ouders niet enten. Maar onze ukkies krijgen pas vanaf 14 maanden de enting hier tegen, maar ze kunnen wel besmet raken dus door die andere kindjes.

Cindy, waar blijf je nou?? Hallo je moet ons echt ff meer op de hoogte houden hoor hihih hoelaat mag je? en gelijk laten weten hoe of wat he!!!!!!!!!!! ik duim voor je!!!!!!!!!!

Sam hoe is het met je meisje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 15-06-2013

o en about de tweeling haha. Sorry ik zeg niks meer Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-06-2013

Bedankt dat je het vraagt Buddah... Met Tess gaat het al iets beter wel nog veel hoesten.. En snot en ook wel beetje huilerig naar dan zonder stem.. Wel makkelijk maar ook weer niet Wink denk dat ze ook last heb van d'r keel want ze drinkt niet zo goed.. Laat elke x 30-40 staan.. En heb vandaag al 3x dunne poep luier gehad.. Dus even in de gaten houden...

Cindyyyyy je moet om 12.00 toch ?? Denk aan je


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-06-2013

@Samantha en Buddha, ja we krijgen heel veel negatieve reacties erop en heb echt zoiets laat ons gewoon ons ding doen. Omdat we gelovig zijn denken mensen ook vaak oh zijn weer van die gekke en we doen het juist niet vanwege het geloof en ook niet die stomme sites dat we met de trend mee doen. Ik wil het 1e jaar sowieso niets. De mazelen wat nu uitbreekt kan ik ook niets mee, want die is id. met 14 mnd pas de prik.

@Cindy. Oh meis je mag gewoon NU!! Ik denk aan je, maar dat wist je al. Hele dikke knuf!

@Samantha, gelukkig gaat het al iets beter met haar. Iets minder drinken maakt opzich niet uit, als ze maar wat binnen krijgt. Houdt gewoon haar plasluiers in de gaten en haar doen en laten. J. heeft vorig weekend 3/4 dagen nauwelijks gegeten en gedronken, gelukkig ook weer goed gekomen.

Ik voel me echt verrot. Ben weer kots misselijk en voel me keizersnede en heb buikkrampen, gadverdamme!! sorry moest eruit!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 15-06-2013

ik wist niet dat dit topic nog actief was en wilde dus graag cindy succes wensen maar het forum deed al dagen raar en poste berichten van een ander terwijl ik mijn eigen teksten steeds kwijt was Sad

cindy ik hoop dat het jullie gegund is dat de terugplaatsing succesvol is!!!!!! ik blijf heel hard duimen hoor!!!!!

en druifje, ik snap dat je geen discussie wilt maar wat vind je van deze vraag????

doordat er zoveel mensen zijn die besluiten niet te enten brengen ze willens en wetens andermans kindjes(en jonge baby`s vooral) in levensgevaar met de dood tot gevolg, stel ik ben jouw buurvrouw en j krijgt de mazelen en mijn baby komt te overlijden omdat jullie daartoe besloten hebben dan vind ik jullie verantwoordelijk voor mijn baby`s dood, wil je zoiets op je geweten hebben???

ik vind het laf dat er in zo`n welvaartsland als de deze zulke naiieve mensen zijn en andermans kinderen op zo`n giga manier in gevaar brengen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 15-06-2013

Ik ben nog niet geweest omdat ik vandaag nog geen plekje heb kunnen geven! We hebben een embryo in mijn buik. helaas van een normaale en geen topklasse. de andere 5 waren goed maar ook helaas niet goed genorg dan voor de vriezer. ik hoop dat deze puk mag blijven zitten. maar mijn gevoel zegd dat we dat geluk niet mogen hebben. Dus dan zou ik naar poging 2 moeten en weer opnieuw moeten beginnen met spuiten. En daar moet ik nu echt niet aan denkrn. Mijn hele dag is naar de kl*te, terwijl het iets moois had moeten zijn.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 15-06-2013

@Cindy, oh meis toch, sjonge wat is dit een rotnieuws zeg. Natuurlijk blijven we hopen dat het gewoon goed gaat! We geven het nog niet op hoor! Maar snap je wel. Hele dikke knuffel meis.

@Mutsiemuts, sjah eigenlijk heb ik niet zo zin meer om nou op jou te reageren, aangezien je me al meer dan 5 maanden negeert. Ok alleen op je eigen nieuws van zwanger zijn reageerde je dan een keertje. Als je goed heb gelezen, zeg ik dat ik sowieso het 1e jaar niet ga inenten. We een selectie aan prikken doen en je weet niet eens welke. En sowieso je neemt als voorbeeld de mazelen, uhm die wordt pas geprikt bij 14 mnd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 15-06-2013

Cindy, meid wat een domper op wat voor jullie een mooie dag had moeten zijn. Maar ook een normale kwaliteit kan uitgroeien tot een prachtig wondertje. Geef de hoop nog niet op meid. De duimen blijven draaien voor je.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-06-2013

Cin ik spreek je privé dus hier alleen even een dikke knuffel voor je lieverd!!

Druifje wat vervelend dat je je zo ellendig voelt! Hopelijk is dat toch snel over meis!

Sam wat zielig he voor je kleine meisje... Hoop echt dat ze snel opknapt!

Discussie over enten ga ik me niet in mengen... Word er niet gezelliger op zo..

Hier geslaagd feestje voor semmy gehad en nog steeds geen ongi gelukkig!! Morgen weer een ovu testje dus ben nu al reuze benieuwd!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 16-06-2013

@Shady, wat fijn dat het feestje zo leuk was voor hem! Nog een paar daagjes en dan is hij echt jarig, wat gaat het snel!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-06-2013

Voel je je al wat beter?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 16-06-2013

Nee helaas niet, steeds als ik denk oh het is weer weg, komt het weer net zo hard terug. Het is echt met periodes. Vind het duizelig worden nog met meest klote, omdat ik J. ook weleens vast heb als het me gebeurd. Gisteren me daardoor zo raar bewogen, om J. goed vast te houden en mezelf ergens te gaan zitten, dat ik een spier in me arm heb verrekt ofzo, nu kan ik me arm niet meer naar boven krijgen. ZUCHT!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-06-2013

Samantha, ow dat arme meisje van jou! Hoe ist met dr poepluiers? alweer minder, en met de keel? moet je nog terug naar je huisarts of gewoon t kuurtje afmaken?

Druifje, je bent al een tijdje niet lekker.... kun je niet gewoon zwanger zijn :oops: ?? ff testen misschien?

Cindy, meid je bent al die tijd positief geweest dus nu ook positief blijven lieverd heus ook deze embryo kan uitgroeien tot een wondertje! Ik had een eisprong na 4 maanden, ik weet nog dat iemand toen tegen mij zei dat de eitjes dan meestal van minder goeie kwaliteit zijn enz.. nou hartstikke zwanger hoor Smile Ik ga aankomende 14 dagen vooor je duimen (euhhh 13 dagen hahah) super spannend meid.