Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 18-03-2013

Hej meiden,

Alles goed?

Ik zag maten langskomen,brutus zit in 68/74!!! Dond naar cb, ben benieuwd!

Cin,sterkte de aankomende tijd

Jay-lee is vandaag 6mnd,yeah!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-03-2013

Sil joepieeeeee jay-lee 6 mnd jeujj

shady hahaha neeeee echt geen ukje voor mijn gevoel is ie echt n reus ineens aan t worden hahaha
maar meer omdat iedoor maat 56 heenvliegt terwijl mt 50 m.2 maanden heeft gepast.
Hoop voor je dat je cyus in orde wordt hoor, je wilde zo graagweinig leeftijdverschil en t klokje tikt door..
Mss moet je eens teunisbloemolie gaan slikken (De Tuinen verkoopt t). Dat bevorderd m regelmatige cyclus.. Eerste 2 maanden had ik er baad bij helaas liet t me daarna in desteek.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 19-03-2013

haha buddha ik snap dat je hem een reus vind maar je had ook gewoon een ukje 2 maand maatje 50?? hihi dat ging er hier na een week al uit Wink enuh sekserd??? dat valt nog vies tegen haha ik ben al blij dat we aan 1x per week toekomen

sil, yeah de eerste mijlpaal een half jaar alweer Smile

shady hahaha kan mij het toch verrotten daar zitten we hier toch voor hehe

bloempje, wel fijn zo`n wens rooster Wink hier gister nog ff uurtje tussen de middag kunnen pakken en nu ga ik hem maar eens uit bed plukken want is ie weer ouderwets gezellig Smile enuh teveel leeftijdsverschil haha ja, maar dan had manlief eerder overstag moeten gaan hier Wink het komt er in 2014 (dat hopen we dan maar dat alles weer zo voorspoedig mag gaan en ben me bewust dat dat niet zomaar vanzelfsprekend is)maar de vraag is wanneer hehehe

cin, ik hoop het zo voor jullie, echt na zolang wachten en zoveel tranen mag er bij jullie ook een wondertje komen hoor Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-03-2013

@Marloes, sorry nu pas echt tijd. Sjonge wat kl*te vandie uitkering idd. Kan je baas niet iets voor je betekenen daarin? Hoe is jeafgelopen nachtje gegaan? Had je ook veel last met de 19 weken sprong?
@Buddha, ohik gooide al heel snel wasverzachter erbij. Was eerst foutje, maar hijreageerde er niet op, dus eigenlijk gebruik ik het nu wel vaker. Of het moetecht een wasje van hem alleen zijn, dan eigenlijk niet. Maar ze zijn nu al ouder, dus volgens mij kanhet nu meer hoor.
haha dubbel gevoel hè met kleding! Hier ook eerst kei lang maatje 50/56 en 62ging hij zo doorheen, vooral shirts. Nu zit hij al in 68.

@Bloempje,hoe is het nu? Slaapt hij nog veel. Geen koorts?
@Sil. Wat lachendie foto van gisteren! Nog taartje gegeten?
@Hier.Gisteren was het oppas dag bij opa en oma. J. had de grootste verhalen met opa.Zo leuk om te zien. Deed ik zijn luier op de bank verschonen, had opa hem eenboekje gegeven. Alsof J. ervoor gingliggen. Echt tegen de leuning van de bank gelegd en J. draait zich zo om tegaan lezen. Lekkerding!



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-03-2013

Druifje heerlijk dat ie zo aan het kletsen is he? En leuk die interesse in de boekjes!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-03-2013

Buddha ik heb toen ook idd teunisbloemolie geprobeerd maar ik kreeg die grote pillen niet goed weg hoor... Dus geen idee of het effect heeft... En zeker niet als ik idd pcos heb denk... Nou ja we zien over drie maanden wel weer wat er gebeurt...
Haha jouw mannetje heeft echt heel lang in 50 gezeten! Het kleine gaat er zo snel vanaf! Ze groeien echt veel te hard die ukkies!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-03-2013

Ooooja das waar jij kreeg die pillen niet weg.. Waarom mag je nu niet dirwct met clomid beginnen?

Druifje ah leuk zeg j met zn boekje!!

Marloes super dat je baas 't zo voor je gaat regelen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-03-2013

Marloes wat goed dat je baas dat gaat doen!!

Ik mag nog geen clomid omdat ik weer opnieuw een jaar proberen eigenlijk in acht moet nemen... Dit wordt dus al verkort naar 7 maanden maar dan nog duurt het echt een tijd voordat ik eventueel in aanmerking kom voor een of andere behandeling...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-03-2013

O ja das ook weer zo natuurlijk..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 19-03-2013

Het is gewoon frustrerend... Maar ja het is niet anders helaas...
Ach gelukkig straks op vakantie en daarna de cursus voor gastouder doen! Afleiding genoeg dus!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-03-2013

@Marloes, wat fijn zeg.Echt geluk met zo'n baas hoor! Ik ben ook echt blij dat ik als enige nog vast contract kreeg. Rest van de contracten wat afliep is allemaal niet verlengd.
@Shady, 7 mnd duurt dan alsnog lang. Gelukkig nog een heerlijke vakantie met je gezinnetje en een opleiding.

Haha ja idd zo super. Vanmorgen weer echt druk aan de klets. Hij deed dat met 2 maand ook wel, van huh, maar werd weer stil. Nu echt hele verhalen en als je geen aandacht geeft, dan is het nog harder van ja hallo ik klets hoor. Zo geweldig! En dat boekje, is het kikkerboek, hij zit hem echt zo grondig te bestuderen, hihi. I love it! <3


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 19-03-2013

@Shady, whaha we zeggen hetzelfde, grappig. Maar leuk is anders!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-03-2013

Aaaa leuk dat gebrabbel he! Hier wordt er ook.al volop gebrabbeld en gekierd haha tis n echte kletskont en verteld hele verhalen als ie op freef is en je hem volop aandacht geeft. Super lief!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 19-03-2013

Frees = dreef Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 19-03-2013

Hej meiden,

Hoe gaat ie?

Marloes,fijn dat je baas meewerkt

Druifje,hij leek al zo groot en wijs in die stoel

Buddha,hier ook,als hij begint met kletsen komt er geen eind aan hahaha


Jay-lee heeft op zijn 1/2jaar verjaardag zich een paar x van buik naar rug terug gerold,yeah
Binkie is de laatste dgn niet echt in zijn hummetje en ik kan niet ontdekken wat er met hem aan de hand is,zeer frustrerend!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-03-2013

Druifje, geen koorts hier, heeft hij nog nooit gehad na de vaccinaties. Maar ik stop hem op zo'n dag ook vol met paracetamol op advies van de cardioloog. Dus geen kans op koorts hihi

Marloes, wat onwijs tof van je baas omdat te regelen! Zegt wel wat over hoe hij je waardeert!

Shady, lijkt me erg frustrerend dat je nu weer een jaar moet wachten terwijl je waarschijnlijk al weet waar het op uit draait.

Dat gebrabbel... Heerlijk om naar te luisteren! M kan soms in de box liggen en een uur lang lopen praten en gillen naar de mobiel boven hem. Ook heeft hij er een handje van dat wanneer hij niet meer wil drinken, mn tepel als microfoon ziet! Geweldig! En dan dat koppie erbij... Smelt....

Sil, wat een timing! hahaha

Muts, wat is C toch aan het doen??? Hij was altijd zo heerlijk makkelijk toch en nu aan het spoken de laatste tijd???

Hier weer heerlijk wezen zwemmen vandaag. Ff geoefend voor de onderwaterfotograaf hahaha. Valt een klein beetje onder kindermishandeling. De juf pakt hem vast en 'gooit' hem onder water, ik sta dan ongeveer 3 meter verder op om hem daar weer op te vangen. Echt super mooi gezicht en dat al zonder foto. hihihi

M zit volgens mij in een groeispurt en slaapt daardoor ook heel veel. Trok hem vanochtend een spijkerbroekje aan maat 62 en ineens is ie te kort! In de curve zie je ook dat de lijn ineens veel stijler omhoog gaat met zn lengte en hij schiet nu boven de middel lijn uit. Gister was hij 66 cm en 7,1 kilo. Ook vind hij liggen niet meer zo heel leuk en wil graag rechtop op schoot zitten. Maar als hij dan door heeft dan hij ook nog benen onder zich heeft wil hij staan. Hmmm dat gaat iets te snel, laten we eerst maar eens verder gaan met rollen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-03-2013

Marloes, wanneer moet je naar de kinderarts met J?

Waar is Sam trouwens??? Al lange tijd niet meer gesignaleerd hier...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-03-2013

Vandaag ook nog ff weer bij de tandarts geweest, tand is nu pijnvrij, maar gaat binnenkort weer vervelend doen. Heb ff advies gekregen over wat verstandig is. Mn kaakbot blijkt aangetast te zijn door de ontsteking en daardoor moet eerst het bot aangevuld worden als ik kies voor een implantaat. Nou wordt bij een implantaat niets vergoed, maar andere tanden hebben daarbij niets te lijden... Dus ik vond het nog een moeilijke keus. De tandarts was bang dat een implantaat niet mooi ging worden. Zijn advies was een brug. Hij gaat een begroting maken en stuurt deze naar mij op. Dan ff kijken of de verzekering lief is, en dan doe ik dat denk ik maar. Tis ook niet zo'n mooi gezicht als ik mn hoektand eruit haal en niets er weer in doen Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 19-03-2013

Oh en ik heb zo'n zin in het voorjaar!!! Ben dit vieze weer helemaal spuug zat, vanochtend sneeuwde het hier weer! Dus heb maar ff al vast voorjaarskleren voor m besteld.
Nu moet ik zelf echt drastisch gaan afvallen, want in September heb ik een bruiloft in Londen en wil er dan toch echt tip top bij lopen.
Heb voor vrijdag een afspraak gemaakt bij de kapper, ff knippen en verven. Wil totaal iets anders, lekker pittig en niet zo suf als nu want een elastiekje om alles bij elkaar te binden is elke dag mn grote vriend.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 19-03-2013

Heerlijk he al dat gebabbel!!

@cil, wow jay-lee alweer een half jaar!!

@bloempje, ik heb de tand naast mn voortand als implantaat en ziet er super netjes uit..... Het kost wat, maar dan heb je ook wat (bij mij zijn ze de rekening voor het plaatsen nooit gehad hihihi)

Donderdag kinderarts, ben benieuwd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-03-2013

sil mss n sprongetje?

bloempje ha nu heb je goeie reden zonder excuses dat je moet afvallen!!! ik.zoek m ook mog.. zal ik ook meegaan maar die bruiloft hihi

oh leuk nieuwe coupe!!

hier btje vroeg pff niet meer gewend. maarja eigen schuld, om 21.15 laatste fles ipv 22.30 dus om 6.05 werd meneertje wakker .

gister rondleiding kdv gehad. superrrr leuk hij hoeft maar 1 dagje maar t is zo gezellig met die kids! dat wordt dolle pret straks.
wel stonden er buitenhuisjes en dr lag op dat moment n baby in te slape... weet toch niet wat ik saarvan moet vinden hoor vind t wel n btje gek gezicht net n konjjnenhok... laten jullie de kleine daarin slapen? bij de intake straks moet ik er wel if geen toestemming voor geven.. hm...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-03-2013

Ja die buitenbedjes hadden ze toen bij ons ook en ik heb er wel toestemming voor gegeven. Als je er over na gaat denken is het wel een beetje apart maar semmy sliep er wel goed moet ik zeggen. Succes met je keuze Hihi!
En ja kdv is zooooo leuk voor kindjes! Semmy vond het er echt geweldig maar die vindt nu psz ook te gek!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 20-03-2013

Budda zoek maar eens op Google over buitenslapen en baby,s! Ti's super gezond! En zon hok is dan juist erg veilig, geen ongedierte en geen andere kindje die aan hem kunnen zitten. Het dak kan als het goed is zelfs open wanneer het te warm is. Ik zeg zeker doen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 20-03-2013

Halloooo mama's....

Hoe gaat iej hier..?

Word ik nou als enige door bloempje gemist Wink Hahaha

Hoe is het hier dan?? Sorry dat ik ff een paar daagjes niet ben geweest... Gisteren me ingeschreven bij uitzendbureau voor huisjes schoon te maken bij de Roompot... Zal wss wat horen met Pasen. Vrijdag met Tess naar de dokter geweest want ze spuugt best veel (vind ik) en zelf 2-2,5 uur na de voeding.. Ze zit nu op 165cc (150water en 5 scheppen) en nou zegt de dokter dus dat ik minder moet geven (huuuuuh ik geef volgens mij al minder dan dat ze mag) ze krijgt 5x 165.. En nou moet ik d'r dus nog minder geven... Of verdunnen? Ze ruikt ook zuur uit d'r mond. Soms ineens krijsen terwijl er niks aan de hand is... D'r bedje heb ik al aan 1kant omhoog gezet.. Maar de dokter zegt ze ziet er gezond uit ok dan zal ik als moeder het wel niet goed zien zeker.... Hij zij ook ze is niet uitgedroogd en ook niet mager en ze is allert! Ok ik ga vrijdag maar is wegen en is kijken of ze genoeg aangekomen is.. (Vrijdag had ik eerst cb gebeld en het uitgelegd,die zeiden je moet de ha maar Bellen want klinkt als reflux)

Maarja genoeg over mij:

Shady wat vervelend zeg weer aan de pil.. Maar meis het is voor een goed doel! En eerst lekker vakantie en een cursus nou het komt goed hoor! En jeetje Tess al maat 68 wow dat is ook geen kleine dame (zit in de naam hoor Hahaha mijn Tess heeft nu maat 62 aan, sommige dingen nog maat 56)

Sil sow al een half jaar gaat hard!

Bloempje tandartsen blegh!

Buddah leuk he al dat gekir enzo.. Tess begint nu ook.. Met me nadoen enzo ik doe vaak rrrrrrrrr en dat probeerde ze na te doe Smile ik denk ook wel dat het goed is voor kindjes om buiten te slapen.. In Rusland geloof ik doen ze niet anders..

Marloes wat vervelend van je werk!! Echt balen maar wel aardig dat je baas het zo op wil lossen! Hoe gaat de nachten..?

Druifje leuk ook dat hij die boekjes nu zo interresant vind!

Cindy: dit word jullie jaar ik voel het! Het is je zo gegund een beebje!

Muts: wat een gedoe met dat UWV! En wat een eikels joh!

Sow dit is wel een pal tekst geworden zo op me telefoon!

Owja natas hoe is het met je man???

Hoop dat ik niemand vergeten ben anders vergeven jullie het me maar hoor Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 20-03-2013

Owjaaaa nog vergeten Tess krijgt tussen 19.30 en 20.30 laatste fles en meld zich pas Weer om 06.30.. Netjes zeg ik Smile
Ik wil alleen wel proberen de laatste fles toch iets later te geven... Maar dan is ze zo moe en niet wakker te krijgen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-03-2013

Sam natuurlijk word je miet alleen door bloempje gemist!! De klachten die je noemt klinken idd als reflux.. Als het je niet lekker zit moet je gewoon weer terug gaan hoor want te lang daarmee doorlopen is killing voor jullie beide!
Haha nee mijn tess zit ook nog in maat 62 hoor maar een aantal pakjes worden wat kleiner nu maar passen nog wel. Maar idd het is een grote meid aan het worden! Wat leuk dat jouw tess ook zo aan de klets is. Ik vind het echt een groot genot!! Geniet er op de een of andere manier nu veel meer van dan toen met semmy. Misshien juist wel door se heftige periode die ik toen had met hem met zijn reflux. Plus dat ik toen twee dagen werkte en de andere drie dagen bij mijn moeder in huis zat omdat die niks meer kon vanwege een enkel breuk die niet goed wilde komen en nog steeds niet is... Achteraf heeft die periode er best ingehakt zie ik nu!
Je heb gesolliciteerd om bungalow te gaan poetsen! Heb ik ook eens overwogen! Ben benieuwd wanneer je wat hoort meis!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-03-2013

ja buitucht is zkr gezond maar met buiten wandelen krijgt ie ook al frisse lucht binnen en die ene dag per week dan daar buiten slapen, thuis doe je t toch ook niet? kweet t niet.. dan zou ik m hier thuis ook weleens buiten moeten zetten vind t maar n gek idee haha wij slapen met dit weer toch ook niet buiten haha.



sam hopelijk word je uitgenodigd!!

ik ga vanmiddag op kraambezoek bij n vriendin, zin in!! en jaaaa dat is r ineens écht een reus Wink

ga m nu op bed leggen want hij is op mn schoot in slaap gevallen.

o bloempje laat toch n goude hoektand zetten joh is altijd goedkoper dan die dure troep van je tandarts Wink ik heb nog wel n ketting die je kunt laten omsmelten Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 20-03-2013

Haha een gouden tand!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 20-03-2013

Sam, bah wat naar dat spugen en zon heerlijk mee denkende huisarts... Succes met je sollicitatie!

Budda, dan kom ik die ketting wel ff ophalen!!! Hihi en ik laat m hier wel buiten slapen, vind hij heerlijk en slaapt dan heel lang.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 20-03-2013

dat hele buiten slapen overdags is écht nieuw voor mij mss moet ik er daarom aan wennen..

ik heb nog even iig om er over na te denken!!

vandaag op kraamvisite geweest! Super leuk en maf zeg zo´n kleintje te zien... mijn ventje was ineens echt al een mega grote baby en dat hummeltje lag zo mooi te slapen de hele tijd! En zo klein! 2600 gr!! nog kleiner dan mijn ventje.
gaat de tijd toch snel!!

nou het meteorologisch LENTE dus ik zeg KOM MAAR OP! helaas sneeuw gezien vandaag bahhh


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-03-2013

Sorry dames ik stap hier weer even in... Heb niet zoveel nieuws, behalve dat Q erg gezellig is de laatste tijd (helemaal in giebelmodus), maar helaas wel steeds vroeger wakker wordt en zijn flesjes weer eens niet zo goed drinkt.
Hij rolt nu wel van buik naar rug (maar alleen omdat hij op zijn buik liggen echt vreselijk vindt, de luie donder...).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-03-2013

@Buddha, ik zou het gewoon doen hoor. Hij ligt heerlijk beschermd, dus er kan niets bij hem. Maar je hebt nog effe bedenktijd, volg lekker je eigen gevoel.
@Meisje, giebelmodus, hihi, gaaf en erg leuk!! Hoe vroeg is hij wakkker dan? Maar meer chagi is hij niet met de giegelmodus, dus opzich "last" ervan heeft hij dan niet toch? Hoeveel drinkt hij dan? Maar hij krijgt ok al hapjes toch? Ach dan maar luie donder toch, misschien voor mama niet altijd leuk, omdat je misschien af en toe meer zou willen, maar lekker op zijn eigen tempo heeft ook wel wat. Is lekker zichzelf, hihi.

@Hier, J. gaat de nachten steeds slechter doen. HIj komt niet voor voeding, maar hij is wel vaak elk uur wakker. Hij zit nu in twijfel fase 4/5 voedingen. Hij gilt nog steeds elke dag. Gelukkig brabbelt hij met de vrolijke momenten je oren van je kop en wordt hij boos als je niets tegen hem zegt. Hij gaat al weer richting de 5 maand, oh wat gaat het snel!! We gaan binnenkort kijken naar hypotheek en we zijn al op huizenjacht. Eind dit jaar zouden we misschien gaan verhuizen, maar nu wel eenmaal bezig zijn, gaat het denk wel eerder, of we moeten niets kunnen vinden. Hoop ook beetje op me cyclus, die mag van mij ook wel beetje starten. Want heb het idee dat me lichaam er wel mee bezig is,maar het niet lukt en heb er wel last van.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 21-03-2013

hihi meisje, q`tje lekker aan het giebelen Smile en haha lui ding dat het is, oh zo herkenbaar!!!!

sam, hmm klinkt alsof je van kastje naar de muur gestuurd wordt, laat het niet erbij zitten als je het er niet mee eens bent hoor!

buddha, haha trutje Smile dat buiten slapen is heerlijk voor ze!!!! lekker gezond en idd geen andere kindjes die hem kunnen storen op toch al zo`n overweldigende drukke dag(je zult het bezuren de volgende dag heheheh)

sil, hmm binkie is je lekker aan het bezig houden?? klinkt idd als een sprongetje, combi tandjes misschien??

bloempje, brr als ik jou al zo lees dan krijg ik al de bibbers, zit ik hier met mijn kiespijn maar bellen ho maar! Sad
wat ik met c gedaan heb?? tja geen idee maar zodra er pijntjes zijn of dingen anders dan anders dan zet hij een keel op en is ie helemaal van de wap, nu zitten zijn ogen na het zwemmen van zondag potdicht en iedere keer als ie wakker wordt is ie helemaal in paniek echt tis een pieperd hoor!
maar verder mijn lekkere ventje, als ie goed in zijn vel zit is ie super vrolijk en makkelijk en eet hij super goed, maar zodra er ergens een kink in de kabel komt........berg je dan maar
(nu overigens al weer een paar dagen netjes 9 uur half 10 s`morgens wakker Smile )

shady, 7 maanden?? das nog best lang, kunnen ze niet 7 cyclussen doen, of tellen vanaf je bevaldatum?? dan is de tijd zo om Smile

zo verder ben ik het weer kwijt,
c heeft zijn ogen pot en pot dicht zitten en schoonmaken is een drama, hij knijpt zijn ogen zo samen dat ik nooit alles weg krijg en zijn ogen zijn nu ook helemaal rood Sad
ook is de eerste echte valpartij een feit geworden....... zelf schrok ik er niet heel erg van (die dingen gebeuren nu eenmaal) maar c was er erg van onder de indruk! hij zat op zijn nijlpaard (loopauto) en ik was foto`s aan het nemen van hem en noa, toen plots de postbode kwam en noa als een dolle stier opsprong en c een zetje gaf, die schrok en kukkelde voorover maar het ging nog best in slomo, ik heb er zelfs (niet dat dat de bedoeling was) een foto van want s`avonds toen pat thuis kwam en de foto`s bekeek (had ze zelf nog niet eens gezien) vroeg ie wat ik met hem gedaan had hahaha
maar geen builen of blauwe plekken maar toch is dat raar zo`n valpartij hihi, er zullen er nog wel vele volgen deze zomer want meneer wil ook volop stappen en staan nu en stoot daar ook wel eens zijn koppie tegen de tafel(wel builen)

ook is hij enorm aan het kletsen maar vooral papa en op blijven favoriet (mama kan hij wel maar vertikt ie)
de bv is nu echt gedaan, ik heb vanaf afgelopen zondag de borst niet meer aangeboden (hij keek er ook niet meer naar om, daarvoor was het ook al 3 dagen geleden) was wat voorzichtig om het hier neer te zetten want dacht al eerder dat het gedaan was, maar kan nu dan toch echt zeggen dat ik 9,5 maand vol trots bv heb gegeven Smile ik heb er nu ook geen moeite mee omdat ik het al langer aan zag komen en hij het zelf zo mooi aangegeven heeft dat het wel genoeg is zo, ik wacht nog ff een paar weken om te zien wat de schade is maar als het zo blijft dan heb ik er minstens een cupmaat groter aan over gehouden hehehe en ook zijn ze minder gaan hangen dan ik dacht(maar nu had ik ook niet zoveel wat kon gaan hangen hahahaha)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 21-03-2013

@ Druifje waaaaatttt! Ieder Uur wakker ???? Jeetje zeg, dan heb ik niets te klagen met dat vroege mannetje van mij (5.30 klaarwakker vanochtend). Hoe houd je het vol? Jammer dat hij nog steeds zo gilt. Leuk dat jullie op huizenjacht zijn. Naar wat voor soort huis zoek je? En hoezo heb je last van je lichaam op zoek naar de cyclus? Van de hormoontjes? (herkenbaar). En wil je je cyclus terug zodat je aan een tweede brusje kan beginnen? :-?
Lief dat je vraagt naar mijn mannetje: Hij heeft zijn slaap nodig en pakt die gewoon. Meestal slaapt hij in rond 18.00-19.00 uur (soms iets later) en slaapt dan tot de volgende ochtend. Meestal is hij tussen 6:00 uur en 7:00 uur wakker (eerder 6:00 uur dan 7:00 uur). Overdag slaapt hij nog 2 slaapjes van samen 3 uur (soms 2x 1,5, soms 1x 2,5 en dan 's middags nog een uurtje). Hem s'avonds later naar bed doen helpt niet, heb ik s'avonds een onmogelijk mannetje en hij is evengoed s'ochtends vroeg weer wakker. Q krijgt 4 flessen maar drinkt er 3 op. Hij eet wel zijn vruchtenhap en zijn groentehap, maar weigert ander drinken dan melk. Hij krijgt dus wel wat weinig vocht binnen. Maar ja, kan hem moeilijk dwingen.

@Muts hoezo zitten C zijn oogjes dicht? Heeft hij ook verstopte traanbuisjes? Q heeft het niet zo erg dat ze vastplakken (heel soms wel) maar wel genoeg om iedere dag toch wel een keer of 3 schoon te moeten maken. De ha wilde er niets aan doen (kom maar terug als hij een jaar is, of als het echt gaat ontsteken, krijg je een doorverwijzing naar de ka was zijn reactie) dus ik maak iedere dag het maar braaf schoon. Jij dus ook?
Jammer dat C voor het eerst gevallen is, wel grappig eigenlijk dat je die valpartij hebt vereeuwigd met de camera. Ben trots op je dat je zo lang bv hebt gegeven. Is mij niet gelukt. Mijn borsten zijn helaas niet zo goed eruit gekomen; het zijn echt theezakjes vergeleken bij toen ik net zwanger was. Helaas.
Hoe gaat het deze week met het vroege opstaan en het werken?
Leuk dat C zulke grote stappen vooruit maakt. Lijkt me heel grappig om die luie donder van jou toch in actie te zien komen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 21-03-2013

@meisje, hoe is het met q-tje?? Kan je door zn fruit/groente niet wat extra vocht doen??

@druifje, zo dat zijn pas nachten!! Sterkte meis!! Waarom is j zo onrustig? Mss eens laten onderzoeken bij een ka of is hij daar al onder controle??

@sam, je bent zeker gemist!! Wat een mooie nachten maakt t!! Afgelopen nacht weer zo goed?? Wat vervelend dat je arts je niet serieus neemt.... Jij bent de moeder en ziet het meeste van je kind, de arts ziet maar 1 moment, die moet (vind ik) dus ook meer luisteren naar de moeders!!
En succes met sollicitatie!!

@shady, hoe gaat het met je kinders??

@natas, hoe is het met je man?? En met de kids ook alles goed??

@buddha, ja lastig dat buiten slapen, het is heel gezond, maar jij als moeder moet er wel een goed gevoel bij hebben en anders niet doen!! Trust your feeling......

@muts, is het nu echt gedaan met de bv?? Super dat je. 9,5 maand bv hebt gegeven!! En de eerste val is dus een frit..... Zal vast nog vaker gebeuren, wel goed dat je er zelf zo kalm onder bent!!

@bloempje, hoe is het met m?? Fijn dat je een wensrooster kan krijgen!!

Meiden, weet iemand hoe het is met de meeting?? Ik heb in mei heel veel tijd over :-?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-03-2013

@Meisje, sjah je moet wel he. Het mannetje wilt overdag ook een mama die voor hem zorgt. Ben doodop, maar ja is niet anders. Hij heeft vandaag vanaf half 11 tot half 9 ook maar 1 uurtje geslapen, dus hoop dat hij nu echt zo moe is, dat hij beter nachtje maakt. Ook voor zichzelf, dat is het allerbelangrijkste! We willen het liefst hoekhuis of 2 onder 1 kap. Maar hier op de veluwe is het aardig duur, we zullen zien. We hebben de tijd. We zouden wel een brusje willen,maar eerst wil ik zelf beter herstellen en ook tot rust komen. Al zou een 2e echt wel leuk zijn, maar zal eind dit jaar worden,voordat we eraan beginnen en sowieso nieuw huisje. Maar me lichaam is aant rommelen, baarmoeder en ongi gevoel en komt steeds niets. Maar zou ook graag willen weten wat voor cyclussen me lichaam nu gaat krijgen, vorige keer lange. Hormoontjes sjah 9 maanden zwanger is 9 maanden ontzwangeren, haha.

Lekker toch dat hij zo slaapt. De nacht pakt hij gelukkig goed, ok wel vroeg wakker. Ga jezelf dan wel op tijd het bedje in, zodat je genoeg rust pakt?
Kwa voeding kun je idd niet verplichten, ach zolang hij goed gemutst blijft en lekker zijn ding doet, is het goed toch. Anders kun je altijd langs cb voor check als jezelf niet vertrouwt.

Bij mij loopt de bv opeens terug, naja ze voelen minder vol aan, maar J. drinkt gewoon goed en miept niet, dus het zal wel snor zitten. Al ging kolven gisteren niet zo goed als normaal.

@Marloes, ik weet niet waarom hij onrustig is. HIj slaapt de laatste tijd toch al slechter, maar dit is wel absurd. 2 weken geleden bij ka geweest en vandaag tel contact, maar ka weet het ook effe niet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 21-03-2013

@druifje, heftig hoor!! Slaapt hij ook niet in je armen ofzo?? Want hoe mooier hij is, hoe moeilijker het is om te gaan slapen voor de kleine man... (maar dat wist je vast zelf ook al) hoop dat hij snel beter gaat slapen.... Weet hoe je voelt.... Ons j slaapt soms in ons bed, dan krijgen we tenminste allemaal wat slaap, dit vooral als hij het benauwd enz heeft, gelukkig slaapt hij de dag erna dan in zn eigen bedje een heel stuk beter


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-03-2013

Nee vaak ook niet. Hij huilt dan ook gewoon lekker door. En als hij wel in slaap valt, hoef je maar iets te bewegen en hij is gelijk wakker. In het begin sliep hij 10/12 uur zo door en moest ik hem wakker maken. En ben toen begonnen met meer ritme voor overdag. Nu slaapt hij s'nachts zo onrustig en overdag mogen we blij zijn met 1 slaapje van 2 uurtjes. Bij 1e tekenen van moeheid, gaat hij al naar bed, maar werkt gewoon niet altijd.
Hoe zijn jou nachten nu dan? En nog steeds 5 voedingen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 21-03-2013

Oh ja vanmiddag waren we in de supermarkt en hij lag in de kinderwagen. Ging er iemand tegen hem kletsen, hij ging hele verhalen terug kletsen.Heerlijk mannetje toch, whaha.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 22-03-2013

@druifje, hier gaat het langzaam aan beter..... Vannacht 19.30 eten, daarna slapen, 0.30 eten en weer slapen en.om 6.16 eten en nu slaapt hij weer en afgelopen vier nachten geslapen van 9-3


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 22-03-2013

Marloes, dat klinkt idd een stuk beter dan voor heen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 22-03-2013

@druifje, mss een idee om het dagritme meer los te laten in de hoop op betere nachten?? Hier hangt de dag echt af van hoe er geslapen is en hoelaat er gegeten wordt..... Alleen zwemmen op donderdag om 9 uur staat vast.

Oh ben hier de speen aan het verbannen...... En dat gaat behoorlijk goed


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 22-03-2013

@bloempje, thanks, we zijn ook erg trots op onze man!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 22-03-2013

Gm meiden,

Hoe is het?

Buddha,ik heb ook nog nooit van buiten slapen gehoord hoor... Brrr.... Maar als de kleine in dw kinderwagen slaapt,is ie ook buiten...

Muts,heeft c geen ontstoken ogen?

Hier,gisteravond drama avond gehad,blegh!
Op cb waren ze tevreden over brutus,hij is 69.6cm en weegt 8190kg!

Gr


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-03-2013

@Marloes, oh kijk dat klinkt al veel beter bij jou, fijn hoor!

Ik zou niet weten hoe ik het dagritme bij hem anders moet gaan krijgen. HIj slaapt overdag ook veels te weinig. Dus de nachten zou hij veel beter moeten slapen. S'morgens na de 1e voeding moet ik hem bijv ook terug leggen, want dan is hij ook nog moe. Heb het al vaker geprobeerd wakker te houden en later naar bed, maar hij is gelijk chagi en zeurderig.
En opzich de nachten is hij niet aan het gillen, hij is gewoon wakker en je gaat bij hem kijken, dekt hem weer opnieuw strak toe, aai over de bol en hij draait zijn hoofdje weer om en gaat pitten. Dus geen honger of ergens last van. Vannacht is hij 3x geweest, dus ach niet zo erg. 8 uur laatste voeding en vanmorgen half 8 wou hij pas eten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 22-03-2013

Druifje, zou het nog te maken kunnen hebben met de 19 weken sprong? Of is ie daar alweer te oud voor? Q werd in die periode ook vaker wakker en wilde overdag ook nauwelijks slapen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 22-03-2013

Oja Marloes: fijn dat de nachten iets beter gaan. Hopelijk is dit het begin van het doorslapen. (Zou fijn zijn).
Over dat vocht: in de groentehapjes (inmiddels een complete maaltijd) doe ik stiekem het restant van de melk (als dat kortgeleden is) of wat extra water. De fruithapjes worden zoveel mogelijk vers gemaakt en als ik die maak dan doe ik altijd een vochtige groente, zoals peer, erdoor. Verder probeer ik hem stelselmatig ander vocht aan te bieden naast zijn fruithapje, de broodkorst en de avondmaaltijd, zodat hij daaraan went. Soms in een tuitbekert, soms in een flesje. Heb al thee, water, diksap en vruchtensap geprobeerd. Meestal trapt hij er dan een paar slokjes in (20 ml) maar bedenkt dan dat het geen melk is en dan hoeft hij het niet meer. Hopelijk gaat het net als met de groentehapjes en komt het op termijn goed. Ik zou nl willen dat mijn mannetje overgaat naar 3 flesjes melk, die hij wel opdrinkt, en daarnaast nog een flesje met ander vocht drinkt op een dag. Dan zou hij wel genoeg binnen moeten krijgen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 22-03-2013

@Meisje, nee denk het niet, die heeft hij al gehad. Toen was hij helemaal aan het huilen, nog meer dan nu zeg maar, dat merkte we wel. Was erg onrustig toen. J. heeft eigenlijk altijd slecht overdag. Als hij dan overdag sliep, sliep hij gelijk ook kei veel. Kinderwagen wilt hij bijv ook niet echt meer in slapen, hij is veel te nieuwsgierig!
Hoe vroeg moest jij vanmorgen je bedje uit?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 22-03-2013

meisje, hihi die luie donder blijft onwijs lui hoor hehehe en wat betreft het vocht, c heeft ook een tijdje niet zo heel veel gedronken, wilde alleen maar de borst en ook daar dronk ie niet zo heel veel meer uit, je moet idd niet vergeten dat er in groente en fruit ook vocht zit, dus naast die 3 flessen krijgt hij wel gewoon genoeg binnen, duurde hier ook een poos voordat hij ander drinken lekker begon te vinden, misschien is thee met melk een idee?? dat vind c hier super lekker nu, hij drinkt vaak nog wel uit een flesje(lekker liggend bij mama) want uit een gewone beker is hij het naar 5x proberen wel zat (hoezo lui haha)
jij mag ook trots zijn op jezelf hoor! je hebt bv gegeven echt puur voor q`tje en dat getuigd echt van ballen wanneer je het met mij vergelijkt, die de bv als vanzelfsprekend heeft gezien

jammer dat q`tje zo vroeg wakker is, ben benieuwd hoe hij dat gaat doen straks met de klok?? ik hoop voor je dat hij ietsjes later wilt gaan komen!

marloes, geloof dat tante bepje er eens mee bezig is geweest maar is niks geworden, ik ben ook nog steeds voor, kweet niet of er meerdere zijn die in mei willen/ kunnen????
ik hoop echt dat j jullie wat meer laten slapen, het begint er op te lijken..........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 22-03-2013

oh ja(moest ff terug lezen)

het lijkt erop dat ze ontstoken zijn, sinds we zijn gaan zwemmen zondag zitten ze iedere keer na het slapen potdicht en zijn wat dik en zien rood, krijg het amper schoon, normaal heeft ie nergens last van, toch heb ik echt zoiets van als het maandag nog niet beter is, ik toch ff een zalfje ga halen, vind het krom van je ha dat q`tje er maar overheen moet groeien meisje, straks beschadigd het zijn oogjes???? Sad die korstjes iedere keer op je oog lijkt me toch niet echt geweldig?? normaal had ik er wat bv in gedaan maar heb niks meer dus wordt een beetje lastig en moet ik het doen met afgekoeld gekookt water maar zodra c me met het bakje aan ziet komen is het al brullen geblazen

marloes, het is nu idd echt gedaan met de bv, nu bijna volle week helemaal niks gegeven, hij kijkt er ook niet naar om(kon nog wel eens naar mijn tieten gluren haha) daarvoor was het ook al 3 dagen geleden en de laatste keer was het meer voor het `tutten` dan echt drinken Wink

was nog helemaal vergeten te reageren op jouw m bloempje hihi, dat hij je tepels als microfoon ziet hehe, zo te geweldig he dat ze er tegen liggen te ouwehoeren haha! Smile

kweet niet meer wie het vroeg maar het vroege opstaan gaat wel goed, ik kan s`middags samen met c ook nog ff een anderhalf tot twee uur slaap pakken en zo kom ik de dag nog wel door Smile wel komt mijn huishouden een beetje in het slop want echt puf om hier thuis nog veel te poetsen is er niet echt meer, ook ga ik wel eerder naar bed dan anders en daar moet pat nog wel beetje aan wennen en probeer zo 7 uurtjes slaap te pakken op een nacht, wel een voordeel in het weekend als ik dan om 9 uur op sta heb ik het idee dat ik super uitgeslapen ben haha
morgen wel ook nog ff werken, nog weer ff een paar extra uurtjes pakken bij mijn poetsadresje dus dat ik zo kort voor de vakantie wel ff lekker

of ik het werk echt leuk vind?? uhm nee niet echt maar ja je hebt gewoon niet echt veel te eisen en ik ben al super blij dat ik het voorrecht heb een hele dag bij mijn mannetje te kunnen zijn Smile en daar doe ik het dan uiteindelijk voor

hihi tja die valpartij, had van mezelf ook niet snel verwacht dat ik in de stress zou schieten daar ben ik het type ook helemaal niet voor hehe, heb ook niet dat wanneer c zijn bolletje aan de tafel stoot dat ik er meteen van op vlieg om hem te troosten, meestal ga ik lachen en zeg ik tegen hem tja dat doet auw he boemie boemie hihi en zo zet hij het ook niet snel op een krijsen wanneer hij zich weer eens pijn doet Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 23-03-2013

[Afbeelding: q05v.jpg]

Me prinsesje.. Smile er komt er nog 1 Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 23-03-2013

[Afbeelding: 2w6ys5c.jpg]

Zo lief he Smile en morgen alweer 11 weken.... Gaat echt te snel

Sorry dat ik even niet reageer maar zit elke x op me tel zo irri


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 23-03-2013

Mooi meisje Sam! En wat een bos haar!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 23-03-2013

@sam, mooi meisje hoor!! Ze wordt al groot


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 23-03-2013

Mooi meissie! Ben zoooo jaloers op haar haardos...kan niet wachten totdat ik een hanekam bij brutus kan maken :-))


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 24-03-2013

Goedemorgen dames!

@Sam mooie foto´s! Gaat het ook goed met jullie drietjes?
@Muts er bestaan agressieve zalfjes voor de oogjes. Mijn Q heeft veel prut in zijn oog maar het is niet ontstoken, dus misschien is dat het verschil met C en de reden waarom mijn ha er niets aan wil doen. Ik kan het gewoon weghalen en dan zijn zijn oogjes weer oke. Had jij ook dat toen je stopte met bv je ´harde plekken´ in je borsten had? En zijn die helemaal verdwenen? Fijn dat je deze week wat meer hebt geslapen en je ritme te pakken lijkt te hebben. Kan me voorstellen dat het moet wennen. Hier wordt Q steeds vroeger wakker (nog niet zo vroeg als jij er uit moet gelukkig) en ik vind het iedere ochtend nog lastig.
@Druifje het was weer 5.30 vanochtend... Ben wel een beetje moe nu. Moet vandaag de hele dag zingen met mijn koor (repetitiedag voor concert) dus kan ook niet ff bijkomen. Ach ja, vanavond maar ultravroeg naar bed voor mijn doen en dan zal het wel weer gaan.
@Bloempje hoe is ie met jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 24-03-2013

meisje, ja is echt zielig c zijn oogjes, een hele dag door zijn ze dik en zien ze rood al moet ik zeggen dat het de laatste dagen iets beter lijkt te gaan, ik krijg ze nu in ieder geval schoon, al is hij iedere morgen net een blind paard want hij ziet echt helemaal niets Sad hihi ik kan me voorstellen dat wanneer je niet meteen opstaat en aan de slag gaat dat vroeg in de morgen wakker worden gemaakt flink tegen valt, hier het geluk dat wanneer de wekker gaat ik ook meteen klaar wakker ben Wink

sam, pff ja gaat veels te snel he Sad wat een lekker moppie is het toch, en idd wat een lekker koppie met haar!

alhoewel meisje hoe is het met q zijn haardos dan?? hihi die had me altijd lang haar Smile

de plannen voor gister zijn gewijzigd, ik hoefde niet te poetsen want ze ligt in het zh Sad ga vanavond op bezoek, t arme mensje rolt van het een in het ander
heb voor c gister een hele partij little people op de kop getikt, ruim 350 euro aan winkelwaarde voor maar 50 euro hihihi ik raak verslaafd aan mp Wink dit krijgt hij dan voor zijn verjaardag, we waren gister in de stad ff aan het kijken bij een speelgoedwinkel nou ik sloeg echt achterover wat ze ervoor durven te vragen hoor, dan heb je voor 50 euro maar 1 ding, pff echt niet meer normaal Sad

straks op verjaardagsvisite bij pat zijn opa, die was dinsdag jarig maar toen konden we niet dus gaan we vandaag ff, ook nog ff het bos in met noa en de dag is weer om


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 25-03-2013

Jeetje wat is het hier stil.... Meiden waar zijn jullie? Hoe is het met iedereen???

Muts heb je het zalfje voor C zijn oogjes nog gehaald? Die ontsteking van C klinkt echt een stuk serieuzer dan dat Q ooit heeft gehad (lijkt ook steeds minder te worden, ff afkloppen). Daar zou ik ook wat aan laten doen! Hoe ging het opstaan vanmorgen, na een weekend waarin je hebt kunnen uitslapen? Ik ben ultravroeg naar bed gegaan want ik was kapot. Was maar goed ook, want Q kwam alweer om 5.30 uur.
Ff vraagje: C had destijds ook last van zijn tandjes, toch? Ik vermoed dat Q zijn tandjes er eindelijk ook aan komen. Hij heeft: roze wangetjes, koortsig (38.5), is hangerig maar wil niet slapen, wil wel drinken (gelukkig wel), maar niet alle flessen. Herkenbaar? Het kan ook een griepje zijn want ik voel me ook niet helemaal oké (beginnende voorhoofdsholteontsteking). Manlief is er maar druk mee vandaag op zijn papadag (en had het net ff helemaal gehad begreep ik).
Nou jij sterkte met C en het werken en ik hoop dat je nu met hem een middagdut doet.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 26-03-2013

Gm meiden,hoe gaat het hier?

Muts hoe gaat het nu met c zijn oogjes?

Meisje,er zijn druppeltjes voor de tandjes krijgen. Ik denk al mnd dat j-l tandjes krijgt maar nog steeds niets te zien. Rooie wangen,spuit luiers,kwijlen en alles in zijn mond doen.

Hier nog steeds problemen om in voedingsschema voor 6mnd te komen.. Hij vind fruit lkkr maar groente is een drama en van brood wordt hij ook nie echt blij... Hij eet wel wat maar helaas nie genoeg om in ander ritme te komen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-03-2013

Sil gewoon lekker rustig aan doen hoor met hem... Wij hebben vorige week wat fruit bij tess geprobeerd en dat wilde ze gewoon echt nog niet dus dan niet hoor. Nou is zij ook nog wel erg jong natuurlijk...

Muts hoest met c zijn oogjes?

Sorry meiden verder niet echt actief de laatste dagen hier... Kom snel weer terug hoor!

Gaat het allemaal goed met jullie?

Sam mooie meid trouwens!! Heel leuk zo die haartjes ook!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 26-03-2013

Hier alles prima, maar weinig tijd..

Marloes hoe gaat het met j? Heeft het advies van de la geholpen?

Muts hoe os het met c zijn oogjes knapt het wat op?

Ikke al wat gehoord van je sollicitatie?

Meisje, er zijn idd druppels voor tandjes.

Ga nu snel zwemmen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-03-2013

Veel zwemplezier gehad bloempje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 26-03-2013

het lijkt iets beter te gaan met zijn oogjes (zien minder rood en zijn minder dik) dus ben nog niet naar ha geweest, wel zitten iedere morgen zijn oogjes dicht vanmorgen lag er echt gewoon zo`n groene laag overheen dat ik zijn wimpers haast niet meer zag, maar dat was prima weg te halen

meisje, ik heb ook heel lang geroepen er komen tanden aan, bij c is het idd hangerig/huilerig en verhoging en weinig eetlust wat toch wel duidelijk voor tanden (uiteindelijk) heeft gezorgd, vorige week zondag had ie ook zo`n dag en dacht echt pff daar gaan we weer (was maar 1 dag en nacht) en idd er is weer eens een hoektand door nou schijnen die krengen ook het meeste zeer te moeten doen dus daar zijn we dan weer vanaf, nu eerst eens zijn gewone tandjes want op 2 ondertandjes en zijn 2 dracula tanden verder nog helemaal niets Wink
was trouwens eerder nog wat vergeten (oeps) maar je had het over harde schijven?? ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd al weinig borsten gehad heb en voor mijn gevoel altijd meer klierweefsel dan vetweefsel had zeg maar dus daarin is bij mij weinig veranderd en voel altijd dus zo`n harde bal Smile
het kan natuurlijk zo bij jou zijn dat door de bv je klierweefsel ook wat meer aanwezig is gekomen dan eerder tenminste dat zou mijn verklaring zijn
de laatste dagen slaapt c gelukkig overdag ook goed (hij staat rond half 9 9 uur op en slaapt dan vaak nog 1x ruim 2 uur dus bij tukken kan ik gelukkig wel nu Smile heeft q`tje je nog lekker laten slapen vannacht of was hij nu ook aan het spoken???

sil, als brutus nog niet echt vast voedsel wil, dan nog maar lekker niet hoor Smile hier pas met ruim 5,5 maand begonnen met happen en eer c de boterham kon waarderen (uberhaupt het beginnen was al veel later) was ie ruim 8 maand en heeft al die tijd op 5x melk gezeten
als hij groentjes nog niet zo lekker vind, waarom maak je dan geen combi?? dus witlof met appel en wat rozijntjes (of pruimen) dat soort dingen zal hij wss dan wel lekker vinden, en gooi het eens om, groente geven op het tijdstip dat ie nu fruit krijgt en andersom, soms is het ook zo dat ze er op een bepaald tijdstip niet voor open staan Wink

bloempje, lekker weer wezen zwemmen dus??? ik durf eerlijk gezegd nu niet meer zo goed nu al ruim een week ontstoken ogen na onze zwempartij dat wordt nog wat op vakantie Sad hoe is het verder met jullie??

marloes waar zit je?? gaat alles wel goed??

shady hoe is het met jou dan??? hoe gaat het nu met je cyclus??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 26-03-2013

oh ja vakantie, volgende week zondag vertrekken we
aan de ene kant onwijs veel zin in, aan de andere kant denk ik oeps hoe gaan we dat allemaal doen en hoe gaat c het doen??

maar goed zal vast goedkomen allemaal, zo straks eerst (eindelijk) naar het uwv maar ga eerst nog mijn mail checken of ze nu weer niet iets gewijzigd hebben........grrrr!
dat gaat mien een gesprekje worden dat kan ik je wel vertellen, ik spuug vuur!!!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-03-2013

Muts ben ik ff blij dat ik niet in gesprek hoef met jou haha!! Zet hem op meid!!

Mijn cyclus... Tja ik zit nu op dag 19 maar ja zit dan ook wel aan de pil... Gelukkig geen tussentijdse bloeding ofzo! Ik hoop echt dat die drie maanden pil slikken zijn effect zal gaan hebben...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 26-03-2013

Muts, he bah wat een naar idee dat er zoveel groene prut uit zijn oogjes komt... Maar gelukkig gaat het wel de goede kant op! Hier gelukkig nog niks opgelopen in het zwembad, al is het natuurlijk een bron van infecties.
En heerlijk volgende week op vakantie! Ben een beetje jaloers... Waar gingen jullie ook al weer heen? Met de hele fam toch? Lekker hoor!
Hoest afgelopen bij het uwv? Leven ze nog? Wink

Shady, fijn dat je geen bloedingen tussen door hebt! Ben je al aan het aftellen tot dat die 3 maanden voorbij zijn?

Hier zijn we 's nachts weer een melkmachine... Bah... Denk dat we de 19 weken sprong te pakken hebben... Merk verder niets aan hem, niet vervelend of zo overdag maar hij kwam zondag morgen ineens om half 6, maandag morgen om 5 uur en vanacht om kwart over 4... Niet fijn als je 's avonds om half 1 thuis komt van het werk en om kwart over 7 de wekker weer gaat omdat ik ging zwemmen. De verleiding was erg groot om vanochtend te blijven liggen, maar heb toch maar door gepakt omdat m het zo leuk vind. Hij draait op zn rug nu de hele box door met als gevolg dat zn benen telkens uit de box steken. Ook heeft hij ontdekt dat hij een duim heeft! Zo lief! Zn hand gaat dan naar zijn oor en dan schuift hij hem via zn gezicht naar zn mond om vervolgens heel druk te gaan duimen! hahaha
Vrijdag moeten we naar Groningen, op goede vrijdag, dus dat moet wel goed zitten Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-03-2013

bloempje haha op die manier vindt tess ook altijd der duim!! schattig om te zien he? tess had hem meteen bij de geboorte al gevonden, de kleine duimelot!!
ja ik ben behoorlijk aan het aftellen.. gelukkig hebben we eerst nog: pasen, een weekend weg met vrienden plus kids, een vakantie naar italie met het gezin en de start van de studie in het vooruitzicht! dus best wel een hoop afleiding. in de tussentijd gaat er ook nog 1 van mijn 3 zwangere vriendinnen bevallen. dus dan zal het wel extra gaan kriebelen maar ach, we zien het wel. ik geniet nu van de voordelen die het heeft!! ik hoef helemaal nergens op te letten en ik kan alles eten en drinken. heerlijk!!

muts waar gaan jullie naar toe op vakantie? en ja het is altijd spannend hoe zo n ukkie het dan gaat doen... ben ook heel benieuwd naar tess als wij naar italie gaan met de auto. ze heeft het niet zo op auto rijden en ze is dan net aan 5 maanden... dus dat wordt nog leuk denk ik... niet echt een ontspannen auto rit vrees ik. maar goed, we hebben toch al geboekt dus dat is dan pech.. haha!! ik kijk er sowieso enorm naar uit!

oh wij hebben net een terras overkapping besteld!! helemaal cool. 6 bij 3 meter! het is altijd zo warm bij ons in de tuin! en nu kunnen we lekker genieten van de tuin zonder die hete zon op onze bol. als het goed is komen ze hem nog voor onze vakantie plaatsen!! ben benieuwd. binnenkort ook eens orienteren voor kunst gras en dan zijn wij straks weer helemaal zomer proof! laat die zon maar komen! maar ik geloof dat heel nederland daar wel zo over denkt...

meiden fijne avond. ik ga mijn badje weer lekker opzoeken!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 27-03-2013

whaha bloempje alweer aan vakantie toe??? goede vrijdag dat moet idd goed gaan komen!! krijg je meteen de uitslag of moet je nu weer zolang wachten dan?? pff niet leuk zo`n sprongetje maar herken het wel Wink

shady klinkt goed die overkapping Wink en die 3 maanden zijn idd om voordat je het weet!

haha die vrouw van het uwv was erg tammetjes, ze had geloof ik snel door hoe hoog het me zat en ter compensatie dat het allemaal zo mis is gelopen heeft ze me gelijk 4 vacatures toe gespeeld zodat ik geen tijd kwijt ben aan zoeken en alleen maar mijn cv hoef te mailen, nog ff en dan ben ik van ze af!

duimen, ik vind het bij van die ukkies echt super schattig Smile c heeft al die tijd niet geduimd (ook geen speen)maar zat voor een week of wat terug toch ineens vaak met dat duumpke in zijn giecheltje, nu was het een paar dagen en daarna was het in eens weer over ?????

we gaan idd met het hele gezin op vakantie naar turkije, de vooruitzichten zijn goed(al moet ik het nog zien) maar heb er wel zin in, wel een gedoe om wat je allemaal mee moet slepen maar ach de koffers geef je snel genoeg af en heb je de handen vrij Smile we gaan volgende week zondag al dus het is nu echt aftellen......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 28-03-2013

Wat leuk muts! En gelukkig van het UWV dat ze tammetjes was want dat wil je niet meemaken muts boos! En hoe is het nou met C zijn oogjes? Ik hoop dat het beter gaat! Wel grappig me schoonmoeder gaat ook volgende week zondag naar Turkije hihi mss gaan jullie wel naar hetzelfde plekje of zit je met elkaar in het vliegtuig?! En wanneer kom je weer deze kant op? Kunnen we mss een x daten?

Thnx dames voor de lieve reacties op me mooie prinsesje met een bos haar maar ook met een kaal plekje bah vind ik niet leuk maar agh het zit op d'r achterhoofd Smile

Bloempje het komt vrijdag helemaal goed! En dat moet ook wel op goede vrijdag!! Smile

Uuhhm ik zit weer op me telefoon..

Owja hoe krijg je berg weg op het hoofdje? Iemand tips?? En hoe voorkom je daarna dat het weer terug komt?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 28-03-2013

Gm meiden,hoe gaat het?

Sam,wat babyolie op der hoofdje smeren en daarna een mutsje opzetten.
Ik weet alleen niet hoe het weg kan blijven,hier hetzelfde probleem en ook kaal achterhoofd

Gr


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 28-03-2013

Thnx ga het morgen even uitproberen want zaterdag was ik d'r haar pas... Heb gehoord dat dat ook maar 1x in de week mag...met shampoo...

Hier gaat het goed! Smile en bij jou?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 28-03-2013

@Sam, volgens mij komt berg vooral voor als de haartjes vaak worden gewassen (kan het mis hebben) mss wat minder vaak wassen en anders bij cb even vragen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 28-03-2013

Mijn tess heeft ook berg. Ik smeer der hoofdhuid goed in met een baby olie, bij voorkeur niet van Zwitsal, ik gebruik natusan. Na ongeveer een uurtje borstel ik der haartjes en dan is het stukken minder daarna! Wij wassen tess der haartjes maar twee keer in de week.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 28-03-2013

Sam, ik merkte dat m het kreeg doordat ik de haren ging wassen als hij in bad ging. Je spoelt dan de haren uit met water waar zeg maar een beetje zeep in zit. Toen mee gestopt en alleen 1 x per week als hij onder de douche gaat en nu is hij berg vrij. Als ik hem weer in bad doe heeft hij zo weer berg.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 28-03-2013

Bloempje jij doet m dus alleen onder de douche? En hoe vaak? Wat je zegt is natuurlijk logisch hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 28-03-2013

Sam, hij gaat op dinsdag onder de douche met babyzwemmen, donderdag vaak in bad en zaterdag of zondag onder de douche thuis en dan was ik zijn haar ook.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 29-03-2013

Goedemorgen!!

Bloempje, jullie douche m dus meestal 3x per week? Hier gaat j bijna elke dag onder de douche, we wassen hem 1 a 2 keer met zeep en wassen zn haar weinig....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-03-2013

Hier gaan ze standaard elke maandag en elke donderdag in bad en tussendoor wanneer het nodig is. Te vaak is ook niet goed natuurlijk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 29-03-2013

@shady, onze man gaat meestal 1x per week in bad en verder de douche, hij vind het heerlijk en heeft geen gevoelige huid gelukkig.... En het fijne van douche is dat hij gelijk stoomt....
Oh ben super trots op j hij doet helemaal niet moeilijk over de puffer, hij gaat er gewoon rustig voor zitten, echt dzo trots


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 29-03-2013

Hoi ben ik ook weer eens.
Heb de laatste pagina gelezen.
L gaat twee keer in de weel in bad. Lukt hier alleen in de ochtend e. Papa kan haar niet in bad doen dus gaat ze alleen op woensdag en zaterdag in bad. Onder de douch mee lukt niet. Ze zit geen seconde stil en glibberd dus zo uit je handen.

Ehh bah het sneeuwt hier weer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 29-03-2013

Zo.. Ben ik ook weer eens. Sorry meiden. Ff druk met werk, kindjes, toetsing en aankomende bruiloft
L gaat om de dag in bad, tenminste..dat is t streven. Soms ook weleens 2 dagen niet.
Berg heeft L niet veel gehad, m'n zoontje toen wel. Ook met babyolie gedaan.

Mutsie, fijne vakantie alvast! Zal daar vast lekkerder zijn dan hier.

Samantha, mooi meisje hoor. En veel haar! Die kale plek hoort er bij. Komt straks helemaal goed. Bij L zitten er nu weer haartjes. Komt van t liggen en schuren met t hoofdje.

Bloempje, succes in Groningen!

Shady, fijn dat je geen tussentijdse bloedingen hebt. Hopelijk snel 3 maanden verder zodat je weer kan stoppen en dan hopen dat je lichaam t daarna zelf weer goed doet.

Marloes, super dat J zo goed blijft zitten voor z'n puffer. Werkt die goed voor hem?

Verder ben k het kwijt meiden. Sorry!

L gaat lekker, slapen is momenteel weer minder. Heeft 2x oorontsteking gehad.
Ontwikkelen gaat goed. Kruipen, Zitten, gaan zitten en optrekken tot staan! Dus box en bed stukje naar beneden.
De box vind ze maar niets. Max 15 min en dan jengelen.beetje jammer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-03-2013

Spring hier in!!

Bloempje hoe was t in grunn?

Hier gaat de kleine om de dag onder de douche en heel af en toe badje. Doe zn haartjs maar 1 x per week wassen en alleen onder de douche. Dan spoelt t goed uit. En na t badje spoel ik m ook ff onder de douche mog af. Hier geen last van berg dus t komt echt door de zeep die in t water zit.

Leuk weekend voor de.boeg! Morgen gourmetten bjj schoonfam. Zondag met mannen en kids met bepje naar de dierentuin. Nu nog koud maar de zon gaat wel schijnen. En.maandag brunch bij mijn familie!

Iedereen leuk paasweekend gewenst!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-03-2013

Muts ik verstop me in jouw koffer echt ben dit p#kkeweer zo beu!

Shady tess heeft n mooi bolletje! Das t voordeel als ze op de buik slapen he. R gaat dat nu pas pikken eerst brulde alles bij elkaar. Snachts nog wel op achterhoofd maar doordat ie overdags veel van zn achterhoofd af is trekt die afplatting hopelijk weg op den duur..
Oh heerlijk zon terrasoverkapping.hebben wij ook laten plaatsen twee jaar terug. Echt zo blij mee. Ook 6 x 3 dacht ik. Kei veel ruimte echt ideaal zomers!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-03-2013

Marloes wat goed van j dat hij helemaal geen punt maakt van zijn puffer!!
Echt heel fijn!!

Natas baken dat ze twee keer oorontsteking gehad heeft... Nu wel weer helemaal opgeknapt?

Buddha oh jij dus ook een overkapping!! Ook eentje van aluminium? Ik kijk er zoooo naar uit!! We willen hem al twee jaar!!
En idd tess heeft een heel mooi rond koppie! Dat zegt ook echt iedereen.. Ze is zo fijntjes in der bolletje, zo schattig! Wat kan je toch verliefd zijn op die ukkies he?
Jullie veel plezier dit weekend meis!

Trouwens, iedereen fijne paasdagen!! Wij gaan lekker genieten van lekker eten en gezelligheid!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 30-03-2013

hihi buddha, jij gaat niet passen maar je kleine man past wel hoor Smile veel plezier morgen in de dierentuin Smile

sam, hier ook nog steeds berg nooit super veel maar toch........niks helpt wel wassen, niet wassen, olie geen olie ik doe nu dus helemaal niets eraan en valt het wat weg onder zijn haartjes, c heb ik nooit veel zijn haren gewassen en ook altijd maar 3x per week onder de douche/bad gedaan de een is het gewoon wat gevoeliger voor dan de ander
ook hier een kaal achterhoofd gehad, nu nog steeds heeft ie afgebroken haartjes achterop dat komt gewoon van het liggen en schuren

oh jongens verder ben ik het gewoon al weer kwijt Sad was alleen benieuwd of bloempje al wat meer wist????

hier heeft c zijn boventandje ook door, pff een paar dagen echt alleen maar poepbroeken en flink rode billetjes Sad maar verder niet echt heel vervelend ervan, wel een raar gezicht hoor steeds meer tanden, zo wordt het meer en meer echt een ander KIND ipv baby Sad

oh ja sam, wanneer zijn we weer in zeeland??? hmm eigenlijk te weinig Sad doordat ik nu zolang zonder werk heb gezeten en nu ook nog bijna niks verdien zitten dat soort dingen er gewoon weg ff niet in Sad ik zou graag met c en tess naar het strand willen gaan straks als het mooi weer is (en heus het voorjaar komt er echt aan, let maar op als wij in turkije zitten dan is het hier ook mooi weer) maar dat zit er nu gewoon ff niet in *snif snif*


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-03-2013

Dames ik heb de laatste dagen een chronisch tijd tekort... Zit weer eens in een flinke bv dip, m wil niet aan de borst drinken, hele weekend verjaardagen, gister naar ziekenhuis en veel werken... Sorry

Gister geen uitslag gekregen, ze hebben echo gemaakt, ecg en een holter tot vanmorgen 11 uur. Over ongeveer 3 weken krijgen we de uitslag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 30-03-2013

he das k*t dat m je lola`s in de steek laat en nu veel kolven??? komt er een tandje door?? zit ie in een sprongetje?? jammer dat je weer 3 weken op de uitslag moet wachten Sad maar dit was voorlopig het laatste onderzoek toch (als de uitslag goed is waar we natuurlijk vanuit gaan)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-03-2013

Dit is idd voorlopig laatste keer, tenzij de uitslag niet goed is. Maar daar gaan we niet van uit.
Probeer om de 2 uur te kolven om de boel weer op te krikken, maar ti's zo verdomd weinig wat er komt. En heel irritant dat m zelf niet wil drinken. Heb niet het idee dat er een tandje komt, maar wat het wel os weet ik niet. Doe dit max een week en als hij dan nog niet wil, ben ik er klaar mee. Wat een werk kolven en de fles geven. Heb nu verjaardag en zitboven te kolven, je moet wat....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-03-2013

Oh en ik dacht dat we de 19 weken sprong al hadden gehad, omdat hij vorige week ineens elke nacht weer wakker werd. Zelfs met tepelhoedje wil hij niet aan de borst.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 31-03-2013

Jeetje bloempje wat vervelend van je bv! Hoop dat het toch weer op gang komt! En ik hoop met je mee dat je over 3 weken goed nieuws krijgt!

Dames bedankt voor de tips Smile

Muts ik vroeg nog waar je heen ging in Turkije? Hihi maar ik snap het hoor dat je deze kant niet op kan komen je heb je geld hard nodig dat zien wij hier ook... Jammer genoeg....

Hmz jullie zullen wel denken die is vroeg wakker maar ik kan dus niet slapen kutZooi! En Tess ligt zo lekker te slapen dus word pas om 06.30-07.30 wakker..... Nieuwe tijde dus half 9 ong.... En c ligt ook lekker te pitten en ik lig hier maar.. Ga het toch nog ff proberen Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 31-03-2013

Hey dames, Annaley heeft ook een beetje last van berg en dan smeer ik het in met olie en de volgende ochtend kam ik het eruit ipv borstelen...idee? Hoe gaat het verder hier? Lijkt wel of het clubje kleiner is geworden?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 31-03-2013

Bloempje, heb je flink gekolfd achter elkaar? Zo rond de 4 maanden is er vaak een dip in bv en meestal stoppen dan ook de meesten... Goed blijven kolven en vaak proberen aan te leggen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 31-03-2013

Hey Cindy, hoe gaat het nu met jullie, een nieuw huisje las ik! Heb je FB?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 31-03-2013

Ik tref het ook steeds, niemand Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - sil1975 - 31-03-2013

Hej meiden,

Fijne paasdgn!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 31-03-2013

@bubble, he daar was je weer eens.... Hoe gaat het met jou en de kleine meid??

@bloempje, hoe gaat het nu met de bv?* moet je je vriezer veel aanspreken??

@buddha, hoe was het in de dierentuin??

@sam, hoe is het met jou en t??

@natas, iedereen weer gezond bij jullie?? Bruiloft van je zus schiet al op toch??

@muts, weet niet of je al weg ben.... Maar hele fijne vakantie!!

@shady, wanneer begint je cursus??

@iedereen.... Vraagje, ik wil proberen een stukje tekst van me te laten verwijderen.... Ik heb lenny daarover een pb gestuurd, maar krijg geen reactie, kan ik het ook aan een ander vragen?*


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 31-03-2013

Oh ons j zit in zn 26 weken sprong.... Gezellig!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 31-03-2013

Hey marloes gaat goed hoor Smile met jullie ook?
Een stukje tekst verwijderen huh.. ?? Ik kan je daar niet bij helpen sorry ..

Bubble wat gezellig dat je er weer een x was Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 01-04-2013

haha sorry marloes maar nu maak je me nieuwsgierig welk stuk tekst je vanaf wilt?? ik zou het ook niet weten wie dat kan??
we gaan volgende week zondag Wink dus mag nog een weekje er naar uit kijken

he bah bloempje das idd niks als m maar niet wilt drinken bij je, toch wel raar dat hij dat ineens niet meer wilt?? Sad

bubble, ah ben je er ook eens en dan is er niemand?? dat komt nu vaak voor hoor dat je hier alleen bent, er zijn er nog maar weinig over Sad toch wel jammer het was altijd zo gezellig!

sam, sorry we gaan naar kemer, geen idee of het wat is, we gaan het wel gewoon zien, enuh ga toch gewoon eens slapen joh!!! hier ook vanmorgen vroeg wakker, dit keer omdat c onrustig aan het doen was en ik al drie kwartier aan het luisteren was naar hem, uiteindelijk ging hij toch wel aanzienlijk harder en dacht ik ik ga me aankleden, eenmaal aangekleed en klaar om hem te pakken, ligt dat monstertje prinsheerlijk te slapen.......grrrr!!! ik zit dus al anderhalf uur op en alles is nog rustig boven Sad ach ja straks toch ff paar uurtjes werken dus moest er zwz uit maar toch

sil, jij ook fijne paasdagen, nog leuke dingen gedaan? op de planning??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 01-04-2013

Ik wil een stukje tekst weg omdat ik googlebaar ben op deze site....