Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 24-01-2013

ff snel

sam, met bv hoeft een kindje niet te boeren(en hoef je daar dus ook geen moeite voor te doen) en terug geven is heeeeeeeeeeeeeeeeel normaal, wss iets te gulzig gedronken omdat de productie nu giga is, gaat vanzelf weer over als ze rustiger drinkt en jouw productie wat rustiger is, een schone baby dat zijn uitzonderingen hahaha

zo nu ga ik snel fruitje geven er is hier een mannetje heel hard aan het smakken haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-01-2013

Natas wat 54kg!!?! Hoe lang ben je dan? Als ik 54 kg zou wegen zou ik vel over bot zijn :oops:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-01-2013

@Sam, ja idd ze hoeft niet te spugen, als ze goed aanhapt en weinig loslaat komt er geen lucht bij, dus kans op geen boer. MOndje terug hoort erbij, gewoon lekker teveel gezopen. Hier ook hoor. Ik haal J. er ook vaak vanaf, omdat ik weet dat hij er last van krijgt. Als heel hard gaat jengelen dan mag hij nog, soms is het beetje gezeur, boertje of gewoon wrijven en hij is gelijk relaxed.

@Marloes denk je ook aan jezelf meis!! Nog maar weekje en spits is er beetje af gelukkig!

@Natas hoe is je nachtje gegaan meis. Ben zo benieuwd of ze nu door geslapen heeft nu je 1 fles hebt overgeslagen, of misschien later heb gegeven.

@Ikke, hoe is het met jou?

@Buddha oh lekker geslapen, super. Uhm nu net 1 dagje niet gepoept dan? Opzich geeft dat toch niet? Of heeft hij er echt last van? Fv is volgens mij daar anders mee of niet? Hier poept J. soms ook 1 dag niet, komt weinig voor, vaak 2 poepbroeken per dag. Maar als hij 1 dag overslaat, haalt hij de dag erna gelijk dubbel in. Van die heerlijke spuitluiers, haha.

@Mutsiemuts, whaha niet aangenomen, jij blij! Nu nog langer van hem genieten. Weer nieuwe variant fruithapje?

@Bloempje fijn dat de chiro geholpen heeft, wie weet wat de volgende sessies gaat brengen, yeah!

Gewichtforum ga ik ook niet aan mee doen, al wil ik wel nog kg's kwijt, maar me zwangerschapskg's ben ik op 0,3kg kwijt. Maar wil nu nog me buikje kwijt raken en nog 5kg extra. Weeg nu 66,3kg. Nog helaas wel erg last van me buik, hoop zo dat het een keer minder mag worden. Zodat ik ook weer kan gaan hardlopen en buikspieroefeningen mag doen. Maar met bv moet dat volgens mij ook wel gaan lukken. hoop ik haha. Ik kolf nu elke dag voor werk, maar ja heb volgens mij al genoeg in de diepvries staan, maar we gaan gewoon door. Hoor van vele bij 4 maandjes dat er dipje kan zijn. Gisteren op het werk ging het kolven ook goed, helemaal blij! Maar heb nu wel weer lektieten en had dat niet meer, dus productie is optimaal, yeah. Binnen 15 minuutjes heb ik ook genoeg 220cc en stop dan meestal maar.

uhm, sorry rest vergeten, wel gelezen, maar niet opgeslagen. Gisteren namelijk dagje wezen werken, dus niet hier geweest. Dagje ging goed, was wel effe moeilijk s'morgens zo J. thuis te laten, na 12,5 week voor het eerst zo weg bij hem, zucht. Hij huilt nooit s'morgens en nu wel, ohhh. Maar ja papa dag ging super goed, helemaal trots op me mannen. En eigenlijk vond ik het ook wel beetje lekker, even me eigen dingetje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 24-01-2013

mutsiemuts schreef:ff snel

sam, met bv hoeft een kindje niet te boeren(en hoef je daar dus ook geen moeite voor te doen) en terug geven is heeeeeeeeeeeeeeeeel normaal, wss iets te gulzig gedronken omdat de productie nu giga is, gaat vanzelf weer over als ze rustiger drinkt en jouw productie wat rustiger is, een schone baby dat zijn uitzonderingen hahaha

zo nu ga ik snel fruitje geven er is hier een mannetje heel hard aan het smakken haha

Dat vertelde hier de kraamzorg ook, maar ik merk toch dat er vaak een boer dwars zit, dus na het voeden gaat meneer ff half op de kop mama's dikke kont bekijken van boven af.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 24-01-2013

buddha schreef:Natas wat 54kg!!?! Hoe lang ben je dan? Als ik 54 kg zou wegen zou ik vel over bot zijn :oops:

Ik zou niet eens meer rechtop staan...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 24-01-2013

hey meiden was ik ook weer,

ik heb van marloes bloempje, muts, buddha het email adres zijn dat de enige die mee willen naar de meeting ???


@ natas pff wat een nachten, ik hoop voor je dat de nieuwe aanpak werkt !

@ shady wat slaapt jou meisje toch lekker zeg ! en jij had toch ook gesoliciteerd ?? hoe s het daar mee afgelopen ?

@ bloempje zeker leuke naam zeg ! en wat fijn dat je na 1 behandeling al wat merkt aan m z'n gedrag !

@ samantha gaat het al wat beter met je blaasonsteking ??

@ marloes respect hor zoveel werken en dan om de 3 uur een voeding ! enne als je vrij bent lekker de tijd aan je mannen besteden hor !

@ meisje pff weer ongi is vervelend he ! wat voor anti conceptie gebruik je nu ??


@ hier weer een beetje opgeknapt, vanaf afgelopen zaterdag ziek, gelukkig a niet aangestoken die heeft nergens last van !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 24-01-2013

Bepje, heb t denk helemaal gemist, maar wil...als t beetje centraal is en k niet hoeft te werken... Ook wel mee naar de meeting. Meeten met Buddha is voor mij makkelijk haha. Is best vlak bij.

Heb m'n best gedaan zoveel mogelijk te lezen, maar zal vast dingen overslaan.

M'n nieuwe aanpak was een drama! Om 20.00 de papfles zodat k d'r niet hoefde wakker te maken. S avonds 3x kort wakker en huilen maar ging weer slapen. Om 00.15 uur helaas echt wakker... Bleef huilen dus flesje gegeven 150/5
Toen gaan slapen. Maar....helaas ergens rond half 5 geloof ik. Was t weer huilen. Even gewacht, toen speen erin en ja...toen weer kei hard brullen.laten gaan toen. Is ze weer een x in slaap gevallen en om half 8 heb ik d'r wakker gemaakt voor de fles want we gingen babyzwemmen en moest om half 9 weg en m'n zoontje op Psz brengen.

Ze lag eerst minder arm aangekleed en de temp op d'r kamertje zakt s nachts naar zo'n 16 graden en toen kwam ze nog veel vaker s nachts. Daarom zo warm ingepakt voor de nacht. Daar is ze wel iets beter op gaan slapen. Willen vannacht zelfs nog een warm water kruik proberen (niet tegen d'r aan maar iets van d'r af) om te kijken of dat verschil maakt. Heb evt ook nog een extra deken maar vind af best veel, 3 dekens + de rest. Dus wil daar nog ff mee wachten.

Ik heb gebeld naar de persoon die ging over de vacature van die nieuwe baan. Ben daar 'verplicht' om 2 nachtdiensten per maandrooster te werken, ben niet zo dol op nachten en n collega's nu weten dat en er zijn er die gerust willen ruilen (en er zijn er meer die graag van de nachtdiensten af willen dus zal niet altijd lukken ben ik bang)
Kan niet bij nieuwe collega's gelijk gaan beginnen met nachten ruilen. En s nachts sta je alleen. Ben dan veel te bang dat erkers gebeurd.

Ook zou ik dan kortere dagen werken (6 uur op een dag waarschijnlijk meestal) dus 4 dagen in de week moeten werken om aan mn uren te komen.
Ook heb ik t oo m'n werk goed naar m'n zin. Vind t fijn dat t een 'bijzondere' afdeling is. T heeft veel uitdaging. Ben bang dat ik dat op een 'gewone' afdeling ga missen. Mar t is wel jammer dat de afstand om te rijden er blijft. Mar aan de andere kant, ik ben niet anders gewend. Heb bijna altijd al 20 a 30 min moeten rijden voor m'n werk. Dus besloten om te blijven. Heb dinsdag m'n gesprek met de teamleidster voor verlenging van contract. Ben benieuwd! Heb al van de zorg regisseur (soortEVV'er) dat ik beter werk dan sommige collega's dus dat ze raar zou kijken als ik weg zou moeten. Dat ze dan zelf nog een woordje met de teamleidster zou spreken (heeft ze bij de vorige verlenging ook gedaan. Omdat m'n handelingen van m'n diploma verlopen waren dankzij m'n vorige werk, mocht ik niets meer. Dus moest alles leren incl de beademing. Was erg veel en heb t het eerste jaar echt wel pittig gehad. Dus toen had ze erge twijfel of ze zou verlengen maar omdat ik zei dat ik echt graag wilde blijven wilde ze t nog een jaar aankijken. Toen alles op alles gezet met die zorg regisseur en dat heeft goed uitgepakt. In korte tijd mocht en kon ik zelfstandig werken en handelen.
En heb 1 voordeel, 2 collega's gaan weg. 1 per 1 april en 1 per 1 sept. (Helaas meiden die dol zijn op nachtdiensten haha)
En misschien dat er nog 1 weg gaat mar dat is nog niet zeker. Dus voor mij grote kans dat ik mag blijven.

Buddha, zielig dat hij nog niet gepoept heeft. Herken t heel erg van L. Die deed t soms ook 48 uur niet. Hou de barleduc in gedachten zou ik zeggen. L heeft t paar maanden gebruikt en zodra ze fruit en groente gaan eten word t soepeler en nu zit ze ook op kraanwater.

Shady, sjee wat kan jullie meisje slapen zeg!!!! Pff wil je niet een paar uurtjes van tess aan L geven?

Ik laat haar s nachts wel even huilen, maar niet heel lang ivm m'n zoontje. Slaapt de kamer naast L en wil niet dat hij wakker word. Maar laat haar inmiddels s nachts gewoon gaan. Dat zal vaker gaan gebeuren want ben t zat en ook gewoon te moe om s nachts m'n bed telkens uit te komen.

Bepje, fijn dat je weer beter bent! Ziek zijn en mama zijn gaat niet Samen he!

Oh ja, m'n lengte is 1.63 en daarbij een gewicht van 54.5 kg.
Voor t trouwen woog ik 50 kg (bijna 5 jaar geleden) en voor ze zwangerschap van LE woog ik 52 kg. Daar is dus 2.5 kg van blijven hangen en na de zwangerschap van Li is er niets blijven hangen. Alleen klein buikje.

Druifje, ik heb ook gehuild doen ik m'n zoontje de eerste keer bij m'n moeder achter moest laten. Vond t zoo moeilijk. T gaat snel beter!
En bij L heb ik er geen problemen mee gehad. Was bij m'n schoonmoeder toen de eerste keer maar t voelde al bekend omdat m'n zoontje er al die tijd al naartoe ging.

Hopelijk niet veel vergeten...ga nu een poepbroek verschonen van zoonlief die me dat net ff komt melden en dan beide kids in bad doen. (Hopelijk weer leuke foto maken)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 24-01-2013

Meiden ik probeer morgen ff via de laptop te reageren hoor....
Voor nu ff ego een foto van mijn kleine mooierd Hihi (meiden van fb hebben hem al voorbij zien schuiven..)
[Afbeelding: 2qkqb60.jpg]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 24-01-2013

Natas succes met 't gesprek. Als ik je verhaal lees kan t haast niet anders dan dat je n mooi contract weer krijgt aangeboden!
Ah leuk beide kids in bad. Gezellig!

Jammer dat t niet geholpen heeft voor n nacht doorslapen. Ben je al eens naar osteopaat of chiropractor geweest? Mss zit er wel iets niet lekker? Petje af hoor voor je!.je doet t maar wel mooi ff. Nog ff en ook li is uit deze fase.

Mijn mannetje heeft vandaag weer gepoept, dus nu 1 dag geen poepluier gehad, valt wel mee dus.
Ben gestopt met druppeltjes voor de darmen en doe half schepje jbpm door t flesje!
Hopelijk wordt zn ontlasting hier wat dunner van maar niet te waterig.
Dat van vandaag was trouwens keurig!

Druifje jouw verlof zit er dus ook weer op. Vonden je collegaas t fijn je weer te zien? En heeft je man op wo altijd papadaf? Hoeveel dagen ga je werken en waar laat je j dan? leuk dat je man n dagje thuisblijft. Hier scheelt t enorm als mn vriend n dag minder ging werken, hij maakt veel overuren en die betalen heel mooi.

Hoe gaat t met de kleine van je schoonzus? Nu is t leeftijdverschil heel veel maar straks niet en kunnen ze mss samen gaan spelen.

Natas ja jij woont hier t dichts bij mij he Big Grin druifje eerst ook maar die moes weer verhuizen Wink
Muts woont echt ver weg Sad

ik heb n vrijdaggevoel dus baal want mn vriend moet morgen dus werken.. Ga morgen n dik uur wandelen met de kleine. Hopelink schijnt t zonnetje n beetje Sad.ff wat vitamine D opdoen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 24-01-2013

Ik zou ook wel naar een meeting willen maar ik ben benieuwd wanneer??? Want ik vind Tess nu nog een beetje te jong.. En hoop dat het centraal is... Zo was ff snel hoor..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 24-01-2013

@Natas, oh meis sjonge het zit je niet mee. Steeds maar nieuwe dingen uitproberen, hoop zo dat het 1 deze dagen toch gaat lukken!

@Buddha. Ik ga helaas maar 2 dagen per week werken, wou er 3, maar kon niet, omdat het slecht draait. Maar heb wel vast contract en vele moesten er ook uit, dus beter iets dan niets. Me man heeft niet 1 vaste papa dag. Hij werkt namelijk in de 5 ploegendienst. Of me man is dus thuis, hele dagen of halve dag, of oma komt oppassen of hij gaat naar oma. Ligt eraan wat voor dienst me man heeft. Ik ga dan maandag/woensdag werken en als het moet ook overwerken.
Januari is het echt spitswerk, maar dacht ik wil nog iets langer thuis zijn en er is zoveel gezeur op de vestigingen. Me collega's waren zeker wel blij omdat het dus zo druk is. Niet alles gaat deze maand lukken, maar schuif ik door naar februari.

Oh ja lees iets over meeting, hoeft voor mij niet echt meer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 24-01-2013

Buddha, ben 4x bij osteopaat geweest. De 1e x zat d'r bovenste nekwerveltje scheef. Heeft hij toen recht gezet en de andere keren rust in haar lichaam krijgen. Ze stond in sport stand zei hij. Laatste x was hij tevreden.
Heeft helaas niets gedaan voor t slapen. Vandaag half 11 laatste fles. Uurtje later dan 'normaal'
Ben benieuwd of dat evt wat doet, ga zelf nu ook maar bed.

Druifje, jammer dat je maar 2 dagen kon werken ipv 3. Maar idd beter dan geen werk

Shady, mooi meisje hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 24-01-2013

@ natas jammer dat de nieuwe aanpak niet werkte ! Succes met gesprek je contact word vast verlengd als ik dat zo lees !

De meeting zal inderdaad centraal liggen, vansaar dat ik alle woonplaatsenv wil weten,als ik alle email adressen heb kan ik een datum prikker aanmaken en kan iedereen zelf invullen wanneer ze kunnen of niet !

@ druifje waarom hoeft het niet meer van jou als ik vragen mag ? En het werken gibg dus weer goed, en papa een leuke dag met de kleine man !


A is beetje ziek en zielig, kotst de hele avond alles al onder ! Stinken dat maagzuur joh blehg


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 24-01-2013

Natas, wat een geweldige foto op fb! Als je L daar zo ziet, is het echt een schatje, nu s nachts ook nog een schatje worden...

Shady, ook al zo'n mooie meid!

Budda, hier ook al een vrijdag gevoel, maar tis toch echt donderdag! Fijn dat r gepoept heeft! M heeft bedacht dat hij ook niet meer hoeft te poepen... Arme vent je ziet dat het hem dwars zit.

Sam, we wachten wel hoor tot dat jouw kleine meid ook groot genoeg is voor een meeting! Hoe is het met haar temp?

Bepje, dus toch a aangestoken? Bah... hopelijk is hij snel weer beter.

Hier net een stoere zwemluier besteld voor m. Babyzwemmen is hier vanaf 12 weken, dus deze dame staat met precies 12 weken bij het zwembad, zo'n zin in!
Morgen vroeg weer naar de chiropractor. M blijft zijn hoofdje nu nog wel naar beide kanten draaien, maar het wordt wat minder fanatiek dan meteen na de behandeling. Maar kan natuurlijk ook niet in 1 keer helemaal geweldig zijn. Wil morgen eens ff vragen of de oorzaak kan liggen aan de stress voor de bevalling.
Meneertje is sinds gister jengelig als ik hem in de box leg. Maar sinds vanavond ben ik er achter dat hij heel graag op de buik ligt, dan vind hij het helemaal prima en ligt hij heerlijk rustig en valt vrijwel direct in slaap haha.
Vandaag heerlijk een uur gewandeld met hem, laat die kilo's maar verdwijnen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-01-2013

Druifje Aaahhh jouw uk alweer drie maanden!!! Wat vliegt de tijd...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 25-01-2013

Goedemorgen!! Sorry heb niets bij gelezen!! Heb 33 uur in 3 dagen gewerkt en j komt nog gezellig 's nachts om 1 en 5

@druifje hoe was je eerste werkdag??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-01-2013

Poeh Marloes... Dat lijkt me echt zwaar... Slaap je wel bij als de mogelijkheid zich voordoet??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 25-01-2013

@shady, gewoon doorgaan dan valt het wel mee en bijslapen.... Ik zou niet weten wanneer ok dat moet doen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 25-01-2013

marloes wat vervelend dat j nog 2 nachtvoedingen wil..ik hoop dat dit een fase is...

bepje: is A al iets beter?? ik hoop het zo want zieke kindjes zijn altijd heel zielig vind ik..

buddah gelukkig is R het nu kwijt...en hopen dat jbpm helpt!!

bloempje: das wel lief zeg dat jullie dan wachten op mij Wink .. dr temp was vanochtens 37,1 dus das goed Smile en wat leuk babyzwemmen!! groot gelijk dat je er straks staat....leuk joh

natas: ik ga heel erg duimen voor je dat je contract verlengt word!! en echt een leuke foto op fb joh echt een leuk stel, maar wat bloempje al zegt ze zou 's nachts ook zo 'leuk' moeten zijn.....

druifje: ik ben ook wel benieuwd waarom het niet meer hoeft voor jou zo'n meeting? is niet onaardig bedoeld hoor.... Big Grin

shady: ook al zo'n schattige foto...wat zijn Tessjes toch lief he Wink hihihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 25-01-2013

owja vergeet helemaal te schrijven dat ik vandaag naar het bureautje moet om Tess te wegen ik hoop zo dat ze aangekomen is,dat moet toch haast wel met zoveel melk??...ik vind dat zo zielig...ze vind het niks dat aan en uit gekleed...en wilde dr eerst ervoor in bad doen maar doe het toch maar vanmiddag...of vanavond want om nou dr wakker te maken en in bad te doen en dan te voeden en dan naar cb is mss een beetje te veel van het goeie.. Tess komt hier ook nog 2x 's nachts dus ik weet hoe je je voelt marloes we kunnen elkaar een hand geven en ook meestal rond 1 uur en rond 5e


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 25-01-2013

Marloes het zegt niets maar Q kwam rond 3 maanden ook nog 2 keer en met 4 maanden 1x. Ik hoop voor je dat jouw J dat ook gaat doen. Nu (5 maanden) komt hij rond 22:00 uur en dan pas rond 18.30 uur weer.
Ik duim voor je dat J dat op korte termijn ook gaat doen. Sterkte en het is idd een kwestie van volhouden! (Been there, done that).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 25-01-2013

18.30 = 6.30.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 25-01-2013

@Druifje waarom hoeft de meeting van jou niet meer? De meeting is veel leuker met jou erbij... (je moet het zelf weten uiteraard).


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 25-01-2013

Jeetje Marloes, dat je nog recht op staat... Het weekend maar lekker lang in bed blijven liggen met J!

Sam, hoe was het op het cb?

Hier vanmorgen weer naar de chiropractor geweest, het was al een heel stuk verbeterd! Alleen nu heb ik een overprikkeld vervelend kind! Blegghh niks aan. Hij wil niks.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-01-2013

Bloempje bah! Daar heb je idd niks aan...

Jemig meiden... Wat lijkt het me zwaar alwee ukkies al wat ouder zijn en nog steeds snachts wakker worden... Dan mogen wij echt in onze handen knijpen! Wij hebben twee super slapertjes!!

Sam hoe was het bij het CB?

Hier weer een goed zichtbare streep op de ovu test en het is pas dag 9... Eens zien wat die cyclus nou weer gaat doen.
Gister op nacontrole geweest bij de gyn. Die sloeg steil achterover toen we het over anticonceptie kregen en ik over onze kinderwens begon! Haha!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 25-01-2013

Bij cb geweest en ze weegt nu 4350 en is 55 cm dus dat was goed! Ze zit boven het gemiddelde! Ze woog bij d'r geboorte 4135 en was 52 cm dus mama is blij Smile
Ben alleen minder blij met de krampen van Tess tis zo zonde!! Toch maar elke x infacol gebruiken... Ik deed het eerst alleen bij de voeding van half 6 maar nu begint het dus al bij de voeding van rond half 3 3 uur.....

Shady voor derest was het goed bij de gyn?

Bloempje echt vervelend dat je nu een overprikkeld jongetje heb!!! Hoop dat het snel over is!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-01-2013

Sam wat goed dat ze zo goed gegroeid is! En helpt de infacol bij jouw tess? Want hier werkte het dus niet en over gegaan op cinababy en dat werkt onwijs hier!

De gyn heeft geen onderzoek ofzo gedaan. Was gewoon alleen ff meisje showen en een praatje over de bevalling en erna en het hele proces van de zwangerschap door genomen en afgesloten nu. En voor een evt volgende zwangerschap mag ik gewoon weer bij hun lopen en weer dezelfde behandelingen! Jeeejjj!! Wat een fijn idee!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 25-01-2013

Bloempje wil je mannetje nog steeds niks? Of gaat het al wat beter?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 25-01-2013

Raar shady ik gister nacontrole en bloeddruk meten en inwendig onderzoek enz...
In de wachtkamer sprak ik n moeder met baby 5 weken en dochter van 14 maanden dus die was ook na vier mnd weer zwanger! Grappig dat je gyn met zn oren stond te klapperen haha

Iedereen fijn weekend. Gaat er nog iemand schaatsen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 26-01-2013

Apart he dat dat dus per gyn zo verschilt...

Wij krijgen vandaag eerst kraam visite en vanaaf vrienden op visite.
Morgen niks op de planning gelukkig dus lekker Chill.
En jullie?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 26-01-2013

Wij krijgen om 13.00 kraamvisite en om half 5 en morgen ook nog om half 3 en maandag om half 4 whahahahaha

Fijn weekend dames xxx zoals je ziet heb ik het druk..mss kom ik nog online maar mss ook niet.. Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 26-01-2013

Fijn weekend allemaal!! Ik ga vanavond proberen rijstebloempap te geven met bv, de kleine man kwam gisteren om 19:00 - 21.30 - 01.30 - 5.00 en toen om 9.00 weeer en hij komt echt omdat hij honger heeft en er is melk genoeg want met kolven haal ik er meestal 130/150 uit per borst..... Hij drinkt maar 1 borst en valt meestal volledig verzadigd in slaap


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 26-01-2013

pff marloes, das echt heftigSad hopelijk snel over hoor dit houdt mama wel ff vol maar ook niet zo lang

bloempje, welke zwemluier heb je gekocht (en wil je me laten weten hoe hij bevalt) ik was zo aan het neuzen naar een zwemluier maar bedacht me dat de meeste van wetsuit spul gemaakt zijn en dan plast hij daar toch echt doorheen lijkt me, fijn als ie dan buiten het water op schoot zit hahaha dus nog aan het twijfelen welke ik moet kopen
jammer dat m zo overprikkeld raakte dit keer, hoe is het nu?

buddha, hahaha je hebt gewoon een gyn die graag naar binnen loert, je bent de eerste waarvan ik het hoor dat er bij nacontrole inwendig gekeken wordtWink

natas, ben benieuwd hoe je gesprek gaat, zal vast goed komen!

sam, we wilden idd wachten tot de ukjes van jou en buddha wat groter waren voor een meeting, leek me wel leuk om eens af te spreken, ik denk wel dat jij, ik en bloempje het meest ver moeten rijden

bepjhe, ah nee, a ook ziekSad dat is zo zielig, zelf kun je het nog wel hebben maar die ukjes Sad hopelijk gaat het nu alweer wat beter?

hier een giga (kl*te) sprong
c wil niks maar ook weer alles, kan ook in eens heel veel meer en wordt dan boos als het hem niet lukt, eet niet of nauwelijks, zodra hij de lepel al aan ziet komen gaat mijn normaal zo`n lekkerbek al lopen steigeren in de stoel, drinken doet hij redelijk maar dat was het dan ook wel, gelukkig slaapt hij s`nachts zijn normale uurtjes maar overdag? pff ik denk dat ik maar eens behangplaksel ga halen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 26-01-2013

Whaha t was mn verlosk die ff naar binnen heeft gekeken.. Mss omdat ik veel hechtingen had ofzo? En hu. Doen mee met motherfit das voor de bekkenbodemspieren maar die van mij zijn dus niet verzakt hehe


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 26-01-2013

ff snel hoor!

Marloes, ik hoop dat je het weekend toch een beetje bij kunt tanken. En hopelijk kan hij wat langer slapen op een pap fles! En als je ff flink wilt klagen... dan weet je ons te vinden!!!

Muts, deze zwemluier is ook van wetsuit gemaakt. Ik heb wat rond zitten neuzen en lezen op internet en ik begreep dat een wegwerp zwemluier zich direct vol zuigt zodra hij in aanraking komt met water. Dat houd dus in dat een wegwerp luier ook geen urine binnenboord houdt. Wat ik zo las op internet is dat de (wegwerp)zwemluier echt bedoeld is voor alleen ontlasting. Dus je zult niet veel hebben aan mijn ervaring over de zwembroek! Het is er trouwens één van Happy Nappy. Nadeel is alleen dat de verhoudingen van meneer zijn lichaam niet overeen komen met de verhoudingen die Happy Nappy heeft voor de maten van de zwembroek. M heeft de bovenbenen en billen heel dun. Dus wanneer de zwembroek goed zit om zijn buik, zijn de broekspijpen veel te groot! Bij de gedachte dat het 'de poep binnenboord' moet houden heb ik dus maar gekozen voor strakke pijpen en iets losser bij de buik! haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 26-01-2013

@muts, ik heb een zwembroekje besteld bij 't duikertje, echt ideaal!! Zo'n speciale huggies zwemluier laat ook de urine door!! Die wij hebben is een gewoon zwembroekje dat wel de poep binnen houdt!! 1 beengat is gewoon een gat en de andere kant zit met 2 drukknopen, mocht ie poepen krijg je het broekje makkelijker uit


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 27-01-2013

Vanavond maar een extra schepje pap..... Hij kwam nu naar 4 uur en daarna weer om de 3 uur........ Gelukkig nam papa hm om 7 uur naar beneden en heb ik nog even kunnen rusten


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 27-01-2013

Halloooo

Ben ik ff snel... Tess gisteren voor het laatst gevoed om 22.00 en lag om 22.30 op bed... En kwam pas om 4.45 Smile en nu slaapt ze gewoon nog Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 27-01-2013

@samantha, wat heerlijk zeg!! Hopelijk blijft ze dit zo volhouden!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-01-2013

Sam wat heerlijk meid!!

Marloes fijn dat je df kon blijven liggen zeg!!

Hier gelukkig ook kunnen blijven liggen. Ik zat om 6:45 beneden met tess en we gingen om
7:40 weer slapen. Om 8:30 riep semmy maardaar ging papa mee naar beneden! Tess slaapt nu nog steeds.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-01-2013

[Afbeelding: t5kvhc.jpg]
Hier weer mijn ovu testjes maar ik verlies af en toe alweer wat bloed ook... Zit weer pas op dag 12... Maar vooralsnog lijkt het niet door te zetten maar dat dacht ik de vorige keer ook...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 27-01-2013

Wat een stilte hier... Allemaal een leuk weekend gehad meiden?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 28-01-2013

Nou idd wat een gezelligheid hier! Wink

Shady, een ei is nog ver te zoeken bij je als ik je testen zo zie.

Marloes hoe is het vannacht gegaan met het extra schepje erbij? Heb je vandaag je oppaskindje weer?

Hier heb ik eindelijk mn lieve ventje weer terug, maar helaas moeten we straks weer naar de chiro. Hopelijk de laatste behandeling. Hij heeft vrijdag en zaterdag bijna de hele dag op schoot gezeten en tussendoor hazeslaapjes van max 10 min. Gister ging het weer iets beter en nu is ie helemaal vrolijk!
Gisteravond om 21 uur laatste voeding gegeven en om half 7 (!!!) ging mn vriend bij hem kijken omdat hij naar het werk ging, ligt hij te lachen in bed. Ff gevoed en weer terug in bed gelegd, toen ik om 10 uur bij hem keek werd hij net wakker en weer dikke lol! Hij blijft zijn hoofd alle kanten op draaien en ik heb zelfs het idee dat de afplatting al weg trekt! Wauw!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 28-01-2013

@hier gaat het heel slecht, hij komt elke 1,5 / 2 uur voor eten, zit nu in de 3 maanden dip, hopelijk is dit snel over, ik ben kapot!! Gelukkig is m'n oppaskindje ziek


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 28-01-2013

@Bloempje, succes bij de chiro


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 28-01-2013

Jeetje Marloes het zit ook echt niet mee bij jullie... Bah! Ik hoop dat het snel beter gaat!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-01-2013

spring hier in! druk gehad en weinig tijd voor forummen!!

marloes gelukkig is je oppaskindje ziek hihi

morgen afspr bij osteopaat. meneertje huilt vaak halverwege fles dn blijft veel spugen,.soms wel n uur na zn voeding en verskikken, hikken enz. ook is t of verstopt zitten of diaree dus ben erg benieuwd!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 28-01-2013

Wij zijn klaar bij de chiropractor! M is volledig goedgekeurd en hij slaapt nu zelfs op de kant waarop hij nooit wilde liggen. De 4e afspraak gaat ook niet meer door.

Budda ik ben heel benieuwd hoe het jullie gaat bevallen. Ik heb inmiddels echt een super vertrouwen in dit soort dingen. Eerst niet echt, maar ik heb nu zelf in 1 week tijd met eigen ogen gezien wat ze kunnen, echt super!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 28-01-2013

@Bloempje, super dat het zo goed gaat met m en je net meer terug hoeft naar de chiro!!

@buddha, succes bij de osteopaat morgen, wat moeilijk dat r zo moet huilen bij ht eten en erna!! Hoe doet r het voor de rest??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 28-01-2013

nu weer brullen brullen tijdens de fles, ondertussen scheten laten en trappen enz, dit zijn geen krampjes maar krampen. heel zielig. hoop zo dat n osteopaat iets voor m kan doen..
ooeps.. hij is ineens stil, krimpt ineens en knetter knetter... heel zn luier vol vermoed ik.... nét voor de fles n nieuwe om gedaan...
vannacht net zo, na de fles poepen (en tijdens t drinken dus huilen ).. das wel n heeeele snelle stoelgang zo hihi
ik had m verschoond vannacht, doe zn romper dicht.. hij kijkt me aan en il.hoor prrrrrrrrr weeer luier volgekakt! whaha

verder doet ie t kei goed marloes Smile heel vrolijk wakker helder mannetje!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 28-01-2013

Geweldig die spuitluiers!!! Alleen een beetje duur aan pampers op die manier Budda. Ben heel benieuwd wat de osteopaat morgen zegt!

Hier ff naar het inloopspreekuur geweest, meneertje weegt nu 5770 gram, een halve kilo aangekomen in maar 2 en halve week whahaha. Snap nu ook waarom die vrouw er zo lang over deed toen ik de laatste keer op het cb was, ze durfde eigenlijk de inentingen niet aan M te geven vanwege zn hart.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 28-01-2013

Buddha ik hoop oprecht dat de osteopaat iets voor jullie kan doen. Is niets he, zo, die darmkrampjes... Trekt jullie R ook zo'n typisch gezichtje vlak voordat hij poept? Q wordt tijdelijk vuurrood en kijkt echt heel "appelig". Van manlief (die heeft vandaag papadag) hoorde ik dat Q al voor de vijfde keer alles heeft ondergekakt vandaag...

Marloes jeetje da's niets!!! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent! Sterkte. Wel zielig voor je oppaskindje dat ze ziek is maar wel fijn voor jou dat je nu niet haar er ook bij hebt. Sterkte!

Bloempje wat fijn dat het goed ging bij de chiro en je je vrolijke mannetje terug hebt! Hoe gaat het met de strijd tegen de kilo's?

Shady ik hoop dat je toch een regelmatige cyclus krijgt. Die ovulatietestjes lijken nog niet echt een duidelijke lijn te vertonen, of zie ik dat verkeerd?

Hoe is het met de rest van de dames? Muts al bekomen van de afwijzing van je sollicitatie? (Smile ). Voel je je al iets beter? Sam hoe gaat het vandaag met jou?

Hier: mijn ongi was al heel snel weer voorbij. Ik had me ingesteld op een superzware ongi (want de meeste dames zeiden tegen mij dat de eerste ongi heel heftig is) maar ik had nauwelijks buikpijn en vloeide ook heel weinig. Nu maar s kijken of er regelmaat in mijn cyclussen komt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 28-01-2013

Muts is C al uit zijn sprong?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 28-01-2013

Meisje, fijn dat het mee viel! Ik moet er nog niet weer aan denken... Mag van mij wel weg blijven.
Mijn strijd tegen de kilo's is een flinke strijd. Kom alleen maar aan! Stomme rot gewicht, wil zo graag weer de 8 ervoor. Als ik denk aan die 9 voel ik me echt zo'n zeekoe.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 28-01-2013

maar wel een mama zeekoe Wink daar mag je trots op zijn! fijn dat m zoveel baad heeft gehad bij de behandelingen en dat hij nu zelfs al op zijn slechte kantje slaapt en het weg lijkt te trekken
ook lekker slagroom aan het voeren zie ik Smile hihi goed bezig!!!

buddha, ik hoop dat je wat aan de osteo hebt, je ukkie uit zijn hum zien is zo niet leuk Sad

meisje, fijn dat de ongi `normaal` was, hier is ie eigenlijk ook niet echt heftiger dan voorheen en toch ook al redelijk(al had ik het zelf liever nog sneller gezien haha mw ongeduld) regelmatig
ik ben de shock te boven hoor hihi, en het gaat weer goed met me, c is helaas nog niet uit zijn sprong man echt geen land mee te bezeilen.........

marloes, pff ik heb met je te doen, echt mega heftig, gelukkig hoefde je niet op te passen vandaag

sam, zie je meissie kan het wel! het zal steeds vaker voor komen let maar op


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 28-01-2013

thanks voor de tips over zwemluiers marloes en bloempje, ik wilde bij splash about iets bestellen(kun je ook buik en been omtrek meten) maar ga ook ff kijken bij t duikertje Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 29-01-2013

Dit kan toch niet...... Heb hem 180cc met pap gegeven, kind helemaal knock, na 2,5 uur weer wakker....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 29-01-2013

Wat een baggernacht, 21.30 papfles, 0.15 borst, 3.00 borst, 4.45 flesje, nu een vrolijk lachend kind......... Mama wil slapen.........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-01-2013

Jeetje Marloes... Je moet gesloopt zijn zo... Hoop dat je ff bij kan tanken...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-01-2013

Marrloes, wat zegt het cb hiervan? Of heb je dit niet besproken?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 29-01-2013

Marloes wat vervelend.. Denk dat onze kindjes geruild hebben kwa tijd... Tess was gisteravond zo vervelend (regeldagen) echt elk uur aan de borst willen dus ook gedaan me borsten voelde als theezakjes.. Ik dacht er zit echt niks meer in dus ik om 22.45 laatste x borst aangeboden en toen in bed gelegd en ff laten huilen toen was ze een kwartiertje stil en toen weer krijsen dus ik d'r ingebakerd (soort van) en speen erin en gewiegd en toen viel ze eindelijk om 00.00 in slaap tot 08.00!!!! Toen was ik wel blij maar ik heb stiekem wel 2x bij d'r gekeken Wink

Buddah succes bij de osteopaat!!

Muts hoe gaat iej?

Ik zit weer op me tel sorry...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 29-01-2013

haha sam, das herkenbaar dat je dan toch wakker ligt en stiekum ff gaat kijken bij ze Wink wel een super fijne nacht dus hihi enuh dat lege theezakjes gevoel dat ken ik ook dan denk je nu kan er toch echt niks meer uitkomen? en jawel hoor de voeding blijft dan maar komen Smile

marloes, pff wat is j je flink aan het bezig houden zeg! Sad

hier ook eindelijk een prima nacht gehad! om half twaalf had ik hem een laatste keer gevoed en om half 7 kwam meneer pas weer Smile daarna was het negen uur dus hier een tevreden uitgeslapen mama Smile nu ligt hij ook alweer half uurtje te slapen dus het lijkt erop(maar durf het niet al te hard te zeggen) dat het slapen de goede kant weer op gaat Smile


ikke? waar zit je??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-01-2013

marloes pufff wat vervelend t lijkt n structureel iers te worden met j he. om de hoeveel uur zit ie overdags? anders zou ik haast zeggen geef m elke 3u de borst?

hier weer n rustig drinkend mannetje (zul je altijd zien he haha). maargoed dit liever dan n van de kramp krijsende baby.
heb t opgenomen met mn telefoon, mocht ie t vsnm vij haar ook niet hebben.

gisterav om 19.00u fles, 23.00 laatste maar zijn alledrie in slaap gevallen op de bank en ik schoot om 01.15 u wakker haha.. oepssss


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-01-2013

@Ja ikke, hoest met jou? En met Bepje en Druifje?

@Buddha wat bedoel je met ´mocht ie t vsnm vij haar ook niet hebben´?

@Bloempje hoe was het bij de osteopaat? En ik kan me zo voorstellen dat je frusti bent vanwege je gewicht... Heel herkenbaar! Hier ook een te hoog BMI. Het lukt me niet om er wat aan te doen. Te weinig puf. Sterkte!

@Marloes ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Jouw J maakt er wel erg een potje van. Ik dacht dat Q erg was maar als ik jouw verhaal lees dan was Q een eitje. Misschien idd eens bij het cb aangeven?

@Muts fijn dat C je liet slapen vannacht. Misschien ook het einde van het sprongetje?

@Sam fijn dat het inbakeren hielp. Soms weet je het ff niet meer, he. Er komt een einde aan de regel/clusterdagen, echt waar! Herkenbaar dat als je kindje eindelijk stil is je toch gaat checken of het wel goed gaat. Ik had dat vooral op tijden dat Q normaal kwam en ik uit mezelf wakker werd.

@Shady bijgekomen van je drukke weekend? Kan je nu wat rustiger aan doen?

Hier: Nou Q zit ook weer in een sprongetje. Vanochtend lag hij lief onder de babygym te spelen en er gebeurde iets waarvan hij heel erg schrok (ik keek niet naar hem op dat moment dus ik weet niet precies wat er nou gebeurde) en vanaf dat moment was niets meer goed. Hij slaapt nu eindelijk maar dat koste heel veel moeite. Kan echt merken dat hij van slag is omdat hij nu veel meer door heeft en dat moeilijk vindt; hij wil alleen maar bij mama zijn en rondgedragen worden. Verder kakt hij nog steeds enorm veel, het lijkt op diarree maar daar is het nog net te dik voor. Ik mag hem zo 5x helemaal verschonen op een dag...Hopelijk gedraagt hij zich beter op het kdv morgen. Arm mannetje...



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 29-01-2013

meisje, misschien zijn het wel tandjes bij q`tje? zo klinkt het in ieder geval........
hier lijkt het idd de goede kant op te gaan, vandaag ook al goed gegeten en ligt nu ook alweer voor 2e keer te slapen daar kon ik de afgelopen week alleen maar van dromen haha

ik denk dat buddha dr tel bedoelde dat ie het evt vanmiddag bij haar ook zo rustig is hihi, leuk die schrijf fouten Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-01-2013

Brrrr... heerlijk 5 x per dag verschonen... Chiropractor was helemaal goed, neem aan dat je de chiropractor bedoelde ipv osteopaat? Ach bijna hetzelfde Wink We hoeven niet weer te komen! Gelukkig val ik nu met mn BMI binnen 'overgewicht' en niet meer onder 'obesitas'. Klinkt al weer een stukje beter Wink

Sam, lekker nachtje gehad dus!

Muts, lekker hoor dat het slapen weer beter gaat.

Budda, hoe was het bij de osteopaat?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-01-2013

Oja, hier wezen babyzwemmen! M vond het geweldig!!! Alleen de gene die les gaf vond ik niet zo leuk.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-01-2013

ff ego... hier wederom ongi geworden en dus weer een cyclus van 12 dagen... word er niet goed van!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-01-2013

bloempje heerlijk zwemmen met die kleine!! ik hou er ook van hoor. alleen dan niet speciaal in zo n groepje maar gewoon zelf naar het zwembad gaan. jammer dat degene die het doet niet zo leuk is..
oh geef trouwens het afvallen de tijd he? anders word het zo n obsessie en dat geeft stress. van stress kan je weer gaan eten en dan is het cirkeltje weer rond.. niet doen hoor!!!

meisje wat fijn dat je ongi alles meegevallen is! hier dacht ik ook de eerste ongi na de bevalling, zo zo! dit ziet er beter uit dan wat ik gewend was. helaas... bij mij was het een paar dagen later opnieuw raak en dat was dus mijn eerste cyclus van 12 dagen.. dus ik hoop voor je dat jij dit niet krijgt!
oh Q in een sprong... hmmzz... succes ermee. het kan soms niet meevallen. stomme rot sprongen ook. maar ja, daarna krijg je vast je lieve zoete ventje weer terug.. ff doorbijten..

marloes sta je nog overeind meis?

sam jouw tess doet het dus ook erg goed met slapen! wat fijn!! hier ook echt een mega slaapkop. niet normaal gewoon. maar semmy was ook zo n goede slaper dus ik heb echt mijn goede slaap genen doorgegeven. ik hou ook ontzettend van mijn bed en van slapen!! hihi, nou geniet maar van die goede nachtrust hoor want het kan ook anders. dat lees je hier vaak genoeg. helaas..

muts gaat het weer beter met c? vervelend he als ze in zo n sprong zitten. en vannacht dus weer een goede nacht gehad. ik duim voor je dat het zo gaat blijven. een uitgeruste mama is voor het kindje ook veel fijner!

buddha haha lekker in slaap gevallen op de bank dus. hih! fijn dat ie weer lekker rustig dronk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-01-2013

@sorry bloempje, buddha ging naar de osteopaat...

@shady balen! had gehoopt dat je nu eindelijk na tess regelmatigere cycli zou krijgen...

@muts fijn dat het beter gaat met c. of q tandjes krijgt weet ik niet, vervelend is ie iig wel...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-01-2013

haha nou ja regelmatig zijn ze iig wel haha! beide 12 dagen! ik kan er alleen zo weinig mee. ben dan 4 dagen niet ongi en hoppa dan weer 7 wel...heel irri!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 29-01-2013

@Shady ja je hebt gelijk, je hebt wel regelmatige cycli maar ik bedoel meer ´normale´ cycli van 28 dagen of zo. Lijkt me helemaal niets, om de 12 dagen... Raar lijf van jou ook! Ben jaloers op je slapertjes. Op zich mag ik niet klagen want Q slaapt best oke maar zoals die van jou slapen... Hoe is het verder met Tess? Is ze net zo pittig als haar broer?

@Bloempje jeej babyzwemmen! Goed zeg.. Wij gaan af en toe met Q voor de lol zwemmen en ik wil al tijden met hem op mijn mamadag naar babyzwemmen maar het komt er maar niet van... Jammer dat de docente stom was.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-01-2013

Meisje, tess is op zich een heel lief kind. Zeker sinds ze de dikkere voeding heeft! Maar ik denk dat ook zij wel een pittig ding gaat worden. Als ze ook echt niet wil dan is niks goed. Op het moment heb ik mijn handen meer vol aan semmy dan aan tess.
Ze ligt nu ook weer lekker te slapen in der bedje. Morgen krijgt ze de eerste prikjes. Moet met beide kids naar CB dus dat gaat nog weer een hele klus worden... Pfff!!! Maar ja hoort er bij he?
En ja ik snapte toch wat je bedoelde over mijn cyclus.. Ik hoop dat het ooit nog goed komt want op deze manier is er niet eens meer een eisprong in beeld...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-01-2013

lang verhaal hehe maar verkorte versie. heeft verborgen reflux en daardoor geprikkelde slokdarm. veel spierspanning op linkerkant nek. daar gaat zij mee aan de slag. zij heeft ons andere methode van voeden laten zien en houding voor erna en daarmee zal hij op den duur minder ophalen/spugen enz. hij had daar tijdens haar behandeling gepoept (zo ontspannen), was n knoerharde bal.. germ.. dus ze zag precies waarom hij kramp heeft .. ze raadde sterk af om de klooien met de voeding dus géén jbpm enz! door anders te voeden zal zn buikje meer ontspannen en dus beter poepen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-01-2013

nadat zij met zn nekje bezig was geweest legde ze m op zn buik en ja hoor meneer tilt zn hoofdje ineens al veel verder op !!!! echt bizar!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-01-2013

Buddha wat fijn dat je meteen al verschil merkt!!! Maar wat ontzettend sneu dat ie verborgen reflux heeft en al verder gevorderd is.. Ik weet wat een ellende het is!! Sterkte ermee!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 29-01-2013

shady ja idd maar geem verassing vaak twee u na zn fles kan ie nog boeren/hikken/huilen dus dat us dat zuur he..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 29-01-2013

wat raar dat ze juist geen jbpm adviseren, das normaal gesproken het eerste wat ze aanraden bij reflux? wel vervelend dat ie het heeft, nu hopen dat met behandelen het binnen de perken te houden is

bloempke, zo leuk dat babyzwemmen ik ben jaloers, had het ook graag gedaan met c, m is daarna nog makker dan anders zeker hihi?

shady, pff weer 12 dagen daar wordt je idd niet vrolijk van, dan kun je nog beter die onregelmatige cyclussen hebben van vorige keer, toen had je of heel lang of heel kort, maar vergeet niet dat je lijf nu nog van slag kan zijn van zw sch he?

hihi ja meisje een uitgeruste mama is zeker een leukere mama al moet ik zeggen dat ik het allemaal redelijk kan hebben, ik loop alleen beetje als een kip zonder kop rond en loop me te ergeren dat ik niks kan vinden en de boel ff niet op rit heb zeg maar, van het weekend had ik 1x ff een breek momentje en toen ben ik ff alleen de stad in gedoken en heb lekker geshopt voor mijn mannetjeSmile dat doet een mens ook altijd weer goed Smile

vanavond nog meer geshopt hehe, heb via mp weer onwijs veel shirtjes en korte broekjes gescoord voor een leuker prijsje dan in de winkels hehe, we zijn bijna rond voor de vakantie in april, nu maar hopen op mooi weer Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-01-2013

Muts mp is echt een geweldige uitvinding he?? Zo heb ik vandaag pc spellen gescoord voor weinig die ik heel erg graag wilde hebben!!
Oh en een breek momentje dus... Gelukkig is shoppen een goede remedie!

Buddha ja ook ik vind het apart dat je geen jbpm moet geven.. Hier juist wel! En hier was het de sleutel tot succes! Bij semmy toen niet omdat dat al veeeeeel te ver gevorderd was... Die kreeg meteen medicijnen... Als ik er aan terug denk.. Jeetje arm mannetje! Wat een pijn had hij zeg...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-01-2013

Shady, wat een kloten cyclus!

Muts, meneertje zit nog een beetje in de fase van lekker vervelend zijn van de behandeling van de chiro, dus heel makkelijk was hij vanmiddag niet. uiteindelijk lekker samen onder de wol gekropen hihi.
Heerlijk ff alleen shoppen!
Hier net weer een internet bestelling binnen, zal nu minder gaan worden want vrienlief heeft vanmiddag ontslag aangezegd gekregen. Dus dat word minder geld uit geven.

Morgen uitslag van hartritme, ben benieuwd!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 29-01-2013

Spannend morgen bloempje!! Wat denk je er zelf van?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-01-2013

Ik vertrouw nergens meer op, soort van eigen bescherming. Merk dat ik er nu ook meer aan denk dan de vorige keer. Toen had ik niet eens gedacht dat het ook nog niet goed kon zijn. Hoop alleen wel dat ze een beetje optijd bellen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 29-01-2013

ja pff die uitslag dat werd ook wel keer tijd dat die binnen kwam he!? hoop dat alles goed is met je mannetje en jij je niet zoveel zorgen meer hoeft te maken
en ontslag? dat meen je Sad hoop dat ie niet al te lang thuis zit en leuk ander werk kan vinden

ja shoppen doe ik niet vaak maar moest er echt ff uit, het was hier nog final sale dus voor bijna nop toch nog paar leuke dingen gescoord, daar word ik dan nog blijer van dan volle pond ergens voor betalen Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 29-01-2013

Ja idd dat is echt leuk shoppen! Helaas is nieuw werk vinden erg moeilijk, hij zit in de bouw en daar worden ze met bosjes op straat gegooid. Dus dat wordt hem eerst niet.
Ik ga mn bedje maar eens opzoeken. Weltrusten allemaal!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-01-2013

Wow bloempje... Ik had ff over het ontslag heen gelezen... Wat onwijs klote!!! Ja nieuw werk ligt niet voor het oprapen... Hoop dat hij wel de mazzel heeft en snel wat vindt!!
En succes voor vandaag... Krijg je telefonisch de uitslag of moet je heen?
Hopen op een goede uitslag en geen zorgen meer om je ventje!
Ik duim!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 30-01-2013

Bloempje wat onwijs kut van het ontslag van je vriend!!! Hopen dat hij toch snel iets vind! En hoop/duim dat de uitslag goed nieuws is !

Buddah wat vervelend zeg van je mannetje! Ik hoop dat het snel beter gaat!

En ik zit weer op me telefoon... En kan niet veel onthouden vind ik zo irritant!! Ook als ik wat aan het vertellen ben weet ik niet meer wat ik wilde zeggen.. Vandaag ff lekker met c en Tess naar de stad lopen hoop dat ik het volhou Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 30-01-2013

@Muts, lekker hoor shoppen..... Ik wil ook, maar moet wachten tot de kleine man weer een maat groter gaat dragen

@buddha, he bah reflux, maar wel fijn dat je nu wat meer duidelijkehdi hebt!!

@sam, veel plezier in de stad en gewoon op tijd gaan zitten voor een hapje en een drankje!! Hoe heeft de kleine vannacht geslapen?

@bloempje, succes vandaag!! En wat een k-bericht voor je vriend!! Werkte hij bij een grote partij?? Hopelijk kan hij nog wat werk vinden en heeft hij een goede ontslagregeling!!

@hier, pfff de kwartaalmaand zit er bijna op..... Vannacht de kleine man om 22.15 190cc melk + 1,5 schep pap, 20cc over en geslapen tot 2.30 en daarna tot 5.50


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 30-01-2013

Bloempje succes vandaag! Ik ga voor je duimen. Ik had ook over dat ontslag heengelezen...sorry! En sterkte.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-01-2013

Ik krijg de uitslag telefonisch tussen nu en 12 uur. Dus hoef gelukkig niet naar Groningen. Tis ook geen weer om de deur uit te gaan, bah vieze regen. Doe mij maar gewoon weer die kou van vorige week, dan schijnt de zon tenminste.

Wij hopen allebei dat mn vriend niet bij huis komt te zitten, maar zoals het nu lijkt ontloop je dat niet. Er is gewoon niks geen werk momenteel in de bouw. We zien wel hoe het loopt, scheelt dat hij nog 11 weken heeft voor zijn echte ontslag.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 30-01-2013

marloes, dat zijn dezelfde nachten als hier, het gaat de goede kant op Smile enuh dan shop je toch alvast een maat groter? hier ook een maat groter zomerkleding gekocht hoor, dacht ga echt geen maatje 74 nu kopen voor de vakantie terwijl hij vol in de zomer echt dan goed in 80 kan

bloempje, ja bouw het is echt erg he hoeveel ontslagen daar vallen Sad en dit weer??? doe mij idd ook de kou maar dan ging je tenminste nog voor je plezier naar buiten, nu kom ik zeiknat en een stuk chagerijniger weer terug naar binnen we duimen voor de uitslag!

sam, oeh leuk lekker wandelen naar de stad, zal wel ff pittig zijn en je moet gewoon op tijd stoppen, eerste halte de leeuwentrap haha Smile veel plezier! (en anders terugweg bus pakken?)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 30-01-2013

Wat de reflux betreft, ik denk dat veel kindjes t hebben hoor en hij groeit er gewoon overheen zei ze, die klep sluit nu nog niet ofzo en dat gebeurd met de tijd. Tot die tijd komt t dus soms omhoog. En geen jbpm omdat meneerdaar ontiechelijke krampen en diaree van krijgt.
Nwe manier van drinken werkt super! Niet gespuugd en hij last steeds windjes dus.hij.is er echt ontspannen door!

Lekkr nachtje hier. Om 21.30 laatste fles toen om 4.30 en hij wordt nu pas wakker dus ga m flesje geven.

Hopelijk geen krampen nu.. Gister twee keer n knoerharde bal in zn luier.. Zo.zielig!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 30-01-2013

@buddha, klopt elk kindje heeft reflux, de ene heeft er alleen last van en de ander niet!!

@muts, hahaha maatj 68 ligt al in de kast en pas wat kleertjes maat 74 rn 80 van mn moeder gekregen hahaha....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-01-2013

Whoehoehoe!!!! Hier is het tijd voor gebak!!!! 24 uurs controle was helemaal goed!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-01-2013

Aaaaaahhhhh bloempje wat fijn!!!!! Geniet van dit goede nieuws!!!

Hier net bij CB geweest. Tess liep helemaal donker paars aan van de prikjes. Ze was erg aan het brullen haha!
Ze weegt nu 5695 gram en is 60 cm! En semmy is nu 15 kilo en 98 cm! Mijn kindjes groeien goed!!

Hier ook hele dunne ontlasting door de jbpm hoor maar ja liever dat dan een geïrriteerde slokdarm...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-01-2013

Shady, wat zielig dat ze zo moest brullen! En wat een grote meid! Ze is M voorbij met haar gewicht!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-01-2013

Hoeveel weegt hij dan? Maar tess was al 4140 gram bij de geboorte he? Na vier weken zat ze op 4715 gram en nu dus 5695!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 30-01-2013

Jaaa Bloempje wat fijn!!! Idd een gebakje op nemen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 30-01-2013

Hier ook zonder jbpm erg dunne ontlasting. Zo zielig (voor hem en voor mij), hij poept minstens 6x per dag; de helft van die keren moet hij van top tot teen worden verschoond.
Hopelijk is het snel over want ik vind die diarree maar niets.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 30-01-2013

Nee ik moet tess ook exht vaak omkleden... Maar ja harde ontlasting vin ik zieliger...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 30-01-2013

shadylady313 schreef:Hoeveel weegt hij dan? Maar tess was al 4140 gram bij de geboorte he? Na vier weken zat ze op 4715 gram en nu dus 5695!

Niet veel verschil hoor, hihihi. Hij woog deze week 5770 gram. Er zat ook bijna een kilo verschil in tussen T en M tijdens de geboorte.