Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Bloempje gek he om dan alles met naam en alles te zien staan! Maar oh zo leuk!!
Oeh en je ukkie is lekker tegen je ribben aan het schoppen! Heerlijk...

Ja semmy vindt het echt super leuk op school! Wil niet mee naar huis als ik hem kom halen.. Hij blijft alleen echt niet stil zitten op zijn stoeltje in de kring haha!! Heerlijk om hem zo te zien keuvelen. Kunnen altijd ff spieken als we ze komen halen. Echt grappig!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-10-2012

Ben ik eens n keer vrij, is hier niemand!

Bloempje leuk he zon proefkaartje Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@bloempje, super dat je zo blij bent met de proefdruk!!

@shady, fijn dat semmy het zo naar z'n zin heeft op de psz, heb jij lekker rustig aan gedaan??

@buddha, ik ben er wel hoor!! maar ben bezig met een belastingaangifte voor een vriendin van me....

@hier, vanochtend om hafl 11 terug naar bed gegaan, was ineens zo moe... heerlijk om half 1 weer wakker geworden (slaap anders nooit overdag) en net op marktplaats op hele gave schoentjes voor uk geboden...... Nu hopen dat het wat wordt en uk ze straks ook past hahahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Marloes je moet natuurlijk helemaal zelf weten maar pas je wel op met schoentjes tweedehands? Vaak vormen ze naar de voetjes he?
Lekker dat je nog geslapen heb! Zal je energie aan het tanken geweest zijn voor een naderende bevalling?? Hihi

Uhm... Rustig aan gedaan... Nee niet echt.. Maar toch wel een beetje haha! Het was dus koffie ochtend op psz, dit hield in dat je het eerste half uur erbij mag blijven en dus koffie of thee met andere ouders kunt drinken. Dit heb ik dan ook maar gedaan dus was om 9:20 pas weer thuis ipv 8:50. Toen ben ik het hele huis incl de twee trappen gaan stofzuigen, woonkamer gedweild, vaatwasser aangezet, wasje aangezet, wasje opgevouwen en toen vond ik het genoeg. Toen ben ik op bed gaan zitten met de iPad en heb gtst terug gekeken van woensdag. Wilde donderdag ook kijken maar toen werden mijn ogen zwaar. Maar ik had nog maar een half uurtje voordat ik semmy weer moest halen dus voor alle zekerheid de wekker gezet, was maar goed ook want ik was dus in slaap gevallen. Nu heb ik de witlof al op het vuur staan, en de aardappels alvast geschild en verder doe ik denk niks meer. De wc's komen morgen wel hoor..
Vanavond denk ik bad met de iPad op de rand. Gtst, robinson en dan lekker naar bed en deel twee van de hongerspelen lezen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@shady, zo he, dat klinkt alsof je de hele dag bezig ben geweest meis!! Doe eens rustig aan.... wel lekker dat je nog een half uurtje je ogen hebt kunnen sluiten.
De schoentjes die ik koop zijn nieuw in de doos met de stickers er nog onder en er in.... altijd fijn als mensen schoentjes in de verkeerde maat kopen/krijgen......
Zo bijna klaar met de aangifte, zo nog even pizza deeg maken en dan kan ik weer even rustig aan doen.... morgen de wc's en de badkamer poetsen en m'n man gaat het huis stofzuigen en dan is alles weer netjes.....
Manlief stuurt net een berichtje "ik ben toch planner.... dan moet die kleine gewoon op tijd komen en is het logisch dat ie niet eerder komt" vind het echt lief van hem.... hij weet m'n geduld een beetje op is en het is voor hem een manier om te laten merken dat hij er toch ook wel mee bezig is en het wel spannend vindt


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Oooohhh dan heb ik niks gezegd... En sorry voor mijn bemoeienis dan!
Wat lief van je mannetje dat ie dat stuur naar je! Kan me voorstellen dat je het wachten nu wel een beetje zat bent. Je bent ook gewoon nieuwsgierig naar uk! Zooooo bijzonder allemaal!!

Ja voor mijn gevoel ben ik ook de hele dag bezig geweest en mijn lijfje is ook weer kapoet hoor haha!
Hier ook morgen de wc's en de badkamer op de planning. Al had ik de badkamer van de week ook al gedaan dus nu gewoon alleen ff globaal! Dat scheelt weer. En ik moet vrienden weg brengen naar schiphol. Morgen avond met andere vrienden lekker uit eten. Zin in!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-10-2012

is het een nationale slaapdag? Ik ben ook net weer wakker! Heerlijk was er ff aan toe.
En in die tussentijd heeft de drukker het geboorte kaartje al aangepast, nu 100 % happy!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@bloempje, zo die drukker is snel!! Weer iets afgetikt!!

@shady, geeft niets hoor, weet dat je het goed bedoelt!! Vind het juist lief dat je meedenkt.... Vraagje over maten..... wanneer heeft een kind ongeveer maatje 19??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Wat fijn bloempje!! Ben nu toch wel heel nieuwsgierig naar je kaartje! Maak je er tegen die tijd een foto van??
En jij dus ook ff lekker geslapen! Heerlijk hoor!!
Ik heb misschien een kwartiertje geslapen maar toch deed het me ff goed! Semmy natuurlijk al om 7:15 wakker plus dat ik vannacht best vaak wakker geweest ben.. Vanaaf lekker in de Chill! Kijk er nu al naar uit!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Poeh maatje 19... Uhm... Ik weet dat semmy 21 had toen ie net ging lopen en dat was met 13 maanden dus 19 zal denk rond de 8 à 9 maanden zijn ofzo? Ik durf het echt niet met zekerheid te zeggen...
En gelukkig zie je het niet als commentaar, bedoel het zeker goed!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

Dank je shady, ik zie het als advies van een moeder aan een aanstaande moeder hahahaha!! Leuke schoentjes maatje 19 gezien, maar met een harde zool, dus dat is dan waarschijnlijk niet handig.... Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-10-2012

Hihi marloes mooi optijd voor schoentjes! Of zijn het babyschoentjes? Ik vind die 'nep' uggs zo geweldig, maar alleen bij een meisje. Dus ik moet nog ff afwachten.

Drukker is idd erg snel en begrijpt precies wat ik bedoel, ideaal!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-10-2012

Oh en Shady,, denk niet dat ik het kaartje hier tzt plaats, maar voor de gene die hem dan wil zien wil ik het gerust via een pb sturen (na de geboorte natuurlijk hihihi). Houd toch wel een beetje van mn privacy hier...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@bloempje, I love converse.... Heb net soort van slofjes gekocht van converse in het zwart met vlammen erop aan de zijkant.... vind die zo stoer!!! Denk dat ons kind veel converse schoentjes krijgt!!! heb voor volgende winter al hele gave leren schoentjes gezien....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

Aangifte is weg, pizzadeeg staat te rijzen, pizzasaus is uit de vriezer (beetje laat) ik zit lekker op de bank met m'n beentjes omhoog.... nu lekker rust!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Tja op zich kan een schoentje met harde zool evengoed wel hoor maar wij hadden pas harde zolen vanaf het moment dat ie liep geloof ik..
Maar ik heb echt geen idee of ik een beetje goed zit met die 9 maanden hoor.. Dat zijn dingen die je zo snel vergeet!
En leuk converse!!

Bloempje ik snap je hoor! Tegen die tijd pb ik je wel Hihi!
Besefte me gister opeens dat onze uitgerekende datum al in de volgende maand is!! Wow!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-10-2012

Marloes die zijn ook geweldig leuk! En eet smakelijk voor straks, klinkt erg goed. Shady, ja idd de volgende maand al, gaat nu echt heel hard! Maar merk ook dat ik steeds meer nieuwsgierig wordt naar wat er in mn buik zit. Hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@ bloempje, ik vond de weken waar jij nu in zit nog heel snel gaan, maar vanaf de 37 weken duurt het echt lang..... (vind ik) maar ja jou uk komt met 37 weken zei je toch!! hihihihi hoop het echt voor je meis!!!

@shady, geeft niets hoor dat je het niet meer weet van die maten... ik wacht gewoon af tot uk er is... ik hoor wel van iedereen dat je het best pas een harde zool kan nemen als het kind goed kan lopen, dus hou het nu gewoon even bij de slofjes


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

wat eten jullie vanavond??

@shady, wordt het gekookte witlof of witlof uit de oven??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-10-2012

Marloes, uk komt hier idd met 37 weken hahaha. Ik vind de weken nu ook nog best snel gaan ondanks heel veel thuis zitten. Heb gelukkig heel vaak visite en dat maakt het een beetje minder erg.
Wij gaan vanavond uit eten, dus lig nu al tijdje op bed om straks lekker en prettig te kunnen eten. Wat een luie middag, eerst in slaap vallen op de bank en nu in bed liggen hahaha.
Witlof lust ik echt niet! Brrrrrr


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Gekookte witlof Jummie!!!

En jij dus lekker uit eten bloempje! Heerlijk!! Gewoon zomaar?
Wij morgen dus lekker! Gezellig met vrienden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-10-2012

Yep gewoon zomaar.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Lekker hoor!! Geniet er maar lekker van! Dat soort dingen gaan straks ook minder makkelijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@bloempje, lekker hoor, wat voor eten ga je eten?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 05-10-2012

We gaan naar de italiaan. Lekker lekker lekker. Nu al.zin in toetje hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

klinkt goed bloempje!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 05-10-2012

Oeh de Italiaan!! Heeeeeerlijk!!! Eet ze straks!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-10-2012

tante bep is net weg... wat een geweldig mannetje, zo lekker om vast te houden. en tijd gaat veel te snel als je zo zit te ´beppen´ terwijl kleine man op mn buik rustte was mijn kleine frummel ook lekker aan t trappen haha

marloes ga je zelf pizza maken? doe je beetje rustig aan , je bent HOOG zwanger hahaha

bloempje wha lekker zeg! en das ook snel t kaartje nu al aangepast.

shady hoe is t met je buik? nog veel last gehad, en toch nog wat kunnen doen in huis?

nu we t toch over schoentjes hebben, wat is de kleinste maat????


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@Buddha, volgens mij begint het met maatje 16 of 17...... En leuk he dat je uk zo rreageert op een ander kindje op je buik!!

Pizza maken is net zo makkelijk en snel als een diepvriespizza halen en afbakken....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-10-2012

Marloes, jaaa zeker leuk! zo`n kleintje vast hebben en dan in je buik ook zo`n trappeld kindje. jij nog 2 dagen ahhaa wie had dat gedacht.. toch ook weer richting de 40... ik denk dat je volgende week rond deze tijd toch wel bevallen bent.. dus met 40,3 of 40,5 zoiets...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

@buddha, mag ik dan nu gaan slapen en wakker worden als uk eruit wil?? Dan duurt het wachten misschien minder lang...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 05-10-2012

hahahaha ik snap t wijffie.. echt je kleintje komt eruit wanneer ie er klaar voor is. probeer nog lekker te genieten van je mooie zwangere buik en t getrappel, ze zeggen dat je t gaat missen straks. En verder, er zit niks anders op dan wachten, èèn troost... je kleintje komt zèèr snel haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 05-10-2012

Welterusten!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 06-10-2012

Bib


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 06-10-2012

Wat een pokkeweer..... Wat zullen we vandaag eens gaan doen..... Heb echt geen zin in het huishouden


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 06-10-2012

Ik vind het wel een goed weertje om te bevallen voor jou Wink hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 06-10-2012

@samantha, ik ook, maar heb de moed dat het voor de 40 weken komt maar opgegeven..... Wat ga jij doen vandaag??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-10-2012

@Ikke, sorry je bent alweg, maar ik hoop dat jullie een heelfijn weekend mogen hebben.
@Buddha, ja je kunt langzaam gaan aftellen, nog maar 7 enhet gaat harder dat je denkt. Behalve als je dan weer thuis zit, haha, maar datis mijn ervaring.
@Bloempje, yeah jullie geboortekaartje is klaar. Wat eenfijn gevoel is dat he. En zo tof om te zien. Was het eten gisteren lekker?
@Marloes het is idd bagger weer. Ja geduld is een schonezaak, zou het ook lastig vinden hoor. Hoop toch wel dat uk zich 1 dezer dagenmeldt.
@Hier, al 4 baggernachten. Bijna geen slaap. Me heup die ooksteeds wegklapt/uitvalt, alle botten kraken dan in me heup. Sjonge, zelfs alsik me verdraai/opsta, hoe netjes ook, gebeurd het. Bah! Ik haat het weer evendat me heupen zo scheef zijn.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 06-10-2012

@druifje ,wat vervelend dat je zo'n pijn hebt aan je heupen!! Kan de fysio er niets aan doen??

@hier, net lopend naar de bakker geweest, maar volgens mij hebben ze em verplaatst, het leek wel 3x zo ver als normaal


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-10-2012

@Marloes, ik weet het niet. Het komt wel echt uit me heup/bekken. Alleen doordat me heupen echt zo scheef zijn, weet ik niet of fysio iets helpt. Oefeningen kan het verlichten, doe ik ook wel, maar het helpt nog niet. Het is al paar weken bezig, maar dan had ik het soms en niet elke dag. Nu is het echt constant aanwezig, ook al bij de vk gezegd. Denk meer dat ik straks gewoon op bed/bank wordt gezet. Oh waarom wouden ze me nou niet op me 18e opereren, bah!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 06-10-2012

@druifje, waarom wilde ze je niet opereren toen je 18 was?? Wordt jullie uk straks ook extra gecontroleerd op de heupjes??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-10-2012

Ik had toen aardig wat pijn in me heupen. Liep toen in het ziekenhuis. Reden van geen operatie was, je krijgt 2 giga littekens op je been en je bent een meid. Er zat wat in. Ook zou het per been minimaal een half jaar duren voor herstel en moest opnieuw leren lopen. Al met al daarom niet gedaan. Pijn is tijdje weggeweest, maar komt altijd wel terug.
Als ik als baby gelijk in zo'n broekje/spalkjes was gelegd, was er nu niets mis geweest. Had gekund totdat ik 1 jaar was. Ga idd goed kijken bij me kleintje, want wil niet dat het dezelfde problemen krijgt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 06-10-2012

Druifje: bij mij is het pas in mijn puberteit opgevallen dat mijn heupen anders zitten door de Ggd. Maar had het niet als baby zeiden de dokters! En er is ook nooit gepraat over een operatie. Heb wel fysio gehad! Wordt het nu ook moeilijker om natuurlijk te bevallen.voor je? Sterkte ermee!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-10-2012

@Cindy, waarschijnlijk zal ik er wel meer last van hebben en zal het nog meer in de gaten gehouden worden en sneller aan de bel getrokken worden. Het scheelt ik weet totaal neit hoe het voelt als iemand met goede heupen, dat is het positieve. Het is bij mij ook echt te zien hoor, het valt gelijk op zeg maar. Vooral in de zomer, maar zelfs met spijkerbroek aan zie je het. Fysio heb ik al heel vaak gehad, maar het helpt tijdelijk en komt net zo hard terug. Spieren worden overbelast. Heb nu zelfs het idee dat me heup eruit wil springen, kan niet neem ik aan, maar alles kraakt en voel het schuren. MOet het even in de gaten houden, anders toch aan de bel trekken, bij de dokter, ipv fysio en vk.
Doe jij ook rustig aan ;-). Kan een reactie van hem zijn, omdat hij het ook eventjes niet meer weet. Het is niet goed te praten, maar sjah, het is lastig!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-10-2012

Druifje ja dat denk ik ook ja als je thuis.zit dat t dan langer duurt.. Daarom ga ik ook tot 36 doorwerken Big Grin
Vervelend van je heupen.. Hier ook de angst dat ons kleintje hd heeft, kans is erg groot dus we zijn er al op voorbereid en als t niet is dan is t n meevaller.
Heb je al zin in he bevalling? Koffer klaar staan?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 06-10-2012

@Buddha, als je het wilt en kunt volhouden idd tot week 36 doorwerken. Helaas bij mij ging het niet. Beter hoor, voel het ook en het is goed, maar soms denk ik ook, ZUCHT! Je bent er nu nog zoveel meer mee bezig, dan dat je werkt etc.
Om eerlijk te zijn, ik het moet nog effe 2 dagen duren, maar daarna maakt het mij echt niet uit dat ik ga bevallen. Ben er klaar voor en ben klaar met me lichaam. Al is de kleine super actief en dat is het nooit zo geweest. Komt echt door de rust. Dus geniet daar met volle teugen van. Het is dus erg dubbel.
Ook mag het effies duren, omdat me neefje deze week geopereerd moet worden en me ma een onderzoek krijgt bij haar borst. Wie weet K, dus sjah weer heel dubbel.
Maar oh wat verlang ik naar ons mannetje.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - cindy1983 - 06-10-2012

Druifje: ja bij mij zie je het ook! Vooral bij bikini en ondergoed zie je het goed. Het bot van links ligt hoger dan rechts! Heel veel sterkte nu je er zo last van hebt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 06-10-2012

Bib, voor rest moet ik even bij lezen....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-10-2012

Marloes_85 schreef:@hier, net lopend naar de bakker geweest, maar volgens mij hebben ze em verplaatst, het leek wel 3x zo ver als normaal

Dat hoor je idd wel eens vaker dat een bakker 's nachts zo ineens verhuist :mrgreen::mrgreen:


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-10-2012

Druifje schreef:@Marloes, ik weet het niet. Het komt wel echt uit me heup/bekken. Alleen doordat me heupen echt zo scheef zijn, weet ik niet of fysio iets helpt. Oefeningen kan het verlichten, doe ik ook wel, maar het helpt nog niet. Het is al paar weken bezig, maar dan had ik het soms en niet elke dag. Nu is het echt constant aanwezig, ook al bij de vk gezegd. Denk meer dat ik straks gewoon op bed/bank wordt gezet. Oh waarom wouden ze me nou niet op me 18e opereren, bah!

Druifje ik denk dat fysio juist heel goed is, al is het maar 2 of 3 keer. Hij/zij kan je tips geven om andere spieren te gebruiken waardoor je heupen/bekken ontlast worden. Het zijn maar hele simpele dingen, maar juist doordat aan te leren kun je m.i. een deel van de pijn weg halen. Kan me ook voorstellen dat je denkt ach nog een paar weken, maar vergeet niet dat je heupen/bekken een beste optater gaan krijgen straks nog.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kyra1987 - 06-10-2012

Weet niet meer waar mijn stukje heen is, kan 't niet meer vinden..
Maar ik ben steeds met vlagen misselijk.. Nooit aan gedacht dat 't een eventuele zwangerschap kon betekenen..
Nu wilde ik er vanmorgen op gaan letten tot hoelaat 't ongeveer aanhoud, en is 't weg.. Hoe frustrerend is dat!..

Ook heb ik onwijs last van m'n tieten, doen pijn en heb donkere randen om m'n tepels en meer puntjes erop..

Zou het dan toch? Na 2 negatieve testen 4dagen na NOD en 1,5week na NOD... ??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-10-2012

Oh druifje lees nu net dat je al in het verleden fysio hebt gehad maar daar niet heel veel aan hebt. Dus weet niet of je wat aan mijn advies hebt. Hoop wel voor je dat het snel beter wordt!!!

Budda, hoe is het met jou heupen?

Hier zal ik zo eens ff mn huiswerk gaan doen, maandag gesprek over bevalling en moet daar het één en ander voor doorlezen. Heeft voor mij weinig toegevoegde waarde, ik laat het mooi over me heen komen en zie wel wat er gebeurd.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-10-2012

Bloempje ik heb geen last meer van mn heupen, was gelukkig ff n periode die voorbij is. Daarom slaap ik ook weer heerlijk!
Echt fijn hoor, daarom hoor je mij ook niet meer klagen Wink
Met jou? 37wk komt steeds dichterbij Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-10-2012

Budda, wat heerlijk dat je er geen last meer van hebt! Heb je daar een recept voor? Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 06-10-2012

Ja een recept.. Als ik m had mocht je m zo hebben !!

Ben er wel heel blij mee maar weet dat t elk moment terug kan komen dus geniet.nu vanieder pijnloos nachtje Big Grin
Vanochtend om 07. U wakker, de kleine was kei druk en kon er niet meer van slapen maar vond t wel grappig Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 06-10-2012

hey meiden ben ik ook weer ffWink

ik las wat over kv billendoekjes?? die waren altijd 10 voor een tientje(maar de btw heeft dat natuurlijk ook verhoogd) en zijn prima! ik gebruik ze graag, beter dan de doekjes van pampers.........

spreidbroekje, het lijkt me dat het voor jou als mama erger is dan voor de uk zelf maar houdt er dan wel rekening mee met wandelwagen, box(geen dure wippertjes, babygyms etc) want die gebruik je dan amper omdat ze er niet meer zo goed in passen........

ik heb de nieuwste foto`s van c op fb gezet, we hadden een shoot laten doen en zijn zo blij met het resultaat!Smile

hier een nieuw ritme, c.olin krijgt de laatste keer voeding rond 8 uur, hij krijgt dan 200cc bv in de fles met rijstebloem en gaat daarna de nacht inSmile ideaal!!!! zo hebben we de avond ook weer beetje terugSmile het wisseld nogal hoe laat hij dan in de morgen komt maar ik heb er vertrouwen in dat hij ook dat gaat verlengen(zowiezo maft ie altijd na de ochtendvoeding weer verderWink) vanmorgen was het negen uur en vervolgens hebben we heerlijk uitgeslapen tot half een*schaam schaam* maar wel lekker hihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 06-10-2012

Mutsiemuts, oh wat heerlijk, wat hebben jullie toch een
makkelijk mannetje! Bedoel je dat je straks stopt met bv?
Ik ben ook benieuwd naar jullie fotoshoot...vlg mij heb ik jou nog niet op fb? Of wel?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-10-2012

Muts, wat heerlijjk uitslapen tot half 1 na de ochtendvoeding! En nu om 20 uur al op bed! Om jaloers op te worden! hahaha en helemaal terecht dat jullie zo blij zijn met het resultaat van de foto's, ze zijn prachtig!!!

Budda, ik hoop voor je dat de pijn weg blijft. En leuk he wakker worden van een heel druk kindje in je buik! Zo grappig gevoel. Al merk ik wel dat het schoppen hier nu echt hard wordt hahaha. Gemiddeld zeker 1 a 2 keer per dag dat ik recht over eind schiet en op de baby mopper hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 06-10-2012

Bubble, hoe is het met je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 06-10-2012

Ook weer even een berichtje van mijn kant. Hier is het Nogsteeds erg druk. L huilt momenteel erg veel. Vooral s avonds. Spuugt ook meer en ook nog dik 1.5 uur na de voeding. En dan daarna huilen. Ruikt ook zuur. De osteopaat zei paar weken terug al dat hij dacht aan verborgen reflux, maar nu spuugt ze meer dus nu misschien gewone reflux? Helaas is t weekend maar maandag ochtend bel ik de ha. Ben er klaar mee! Ben helemaal gesloopt, kan wel janken. En m'n meisje heeft gewoon pijn en ik kan er zo weinig tegen doen, bedje staat al omhoog, ze krijgt zittend drinken, na de voeding half uur omhoog. Nuis t aan de ha.
Zoontje doet t super, wel ook echt een korter lontje (of lijkt dat maar zo omdat k zo moe ben?)

Marloes, nog bib zie ik. Hoop voorje dat je niet te ver over de 40 weken gaat meid.

Bloempje, jij weer veel last van je heupen/ bekken begreep ik? Balen zeg! T zit jou ook echt niet mee met je zwangerschap.
Hoop ook voor jou dat je niet over de 40 weken gaat en het na de bevalling beter gaat.

Sorry dat ik verder niet reageer....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 06-10-2012

zo natas, het lijkt erop dat je er ff doorheen zit(en dat mag je ook zo te lezen pff) groot gelijk dat je maandag ff aan de bel trekt!!!! en tja je zoontje zal je goed aanvoelen en daar (helaas) op in spelen dat vraagt dan nog meer van je dan het al deed, succes maandag!!!!

bloempje haha nu al aan het mopperen op ukkie? hihi soms wil je (nu al) de aan-en uitknop ff bedienen he?!hihihi
thanks voor je complimentje op de foto`s, ben zo verliefd op mijn lachebekkie, het is dat pat bij me was anders had ik echt alle foto`s genomen, stom normaal ben ik helemaal niet zo`n muts(zou je niet denken gezien mijn naam haha) maar moest echt ff slikken toen ik hoorde dat ze de foto`s (foto`s van mijn kind!)zouden vernietigen, ergens in mij zei een stemmetje me dat dat `echt` niet kon!!!! haha

bubble, ik heb jou wel toch op fb?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 06-10-2012

bubble nee ik stop niet met de bv!Wink
c.olin krijgt nu rond 8 uur zijn laatste voeding, ik doe afgekolfde melk (200cc) in een fles, warm dat op en voeg daar rijstebloem aan toe om het nog meer verzadigd te laten zijn dan het al is(in de hoop `nog` langere nachten te hebben haha) en om te testen of zijn darmpjes vast voedsel ook al iets kunnen verdragen,hij krijgt daarna ook nog een toetje en valt dan als een blok tegen mijn borst in slaapSmile als dit goed gaat dan ga ik rond de 6 maanden starten met groente en fruit

mijn dag zag er vandaag als volgt uit:
-rond negen uur(ik kijk niet veel op de klok en als ik wel kijk vergeet ik het maar er stond in ieder geval een negen dat weet ik nog wel haha) was het ongeveer een twintig minuten voeden, snel verschonen en hop weer terug in bedSmile
-rond half 1 schrok ik van de tijd haha, we hadden wel heel schandalig lang uitgeslapen(maar het was wel lekker!) weer voeden, verschonen, voeden(tja nu hebben we grote honger hihi)
daarna wassen, aankleden en hop naar beneden en spelen in de box
-rond 3 uur begon meneer wat te mopperen maar ik vond het zelf te vroeg voor een voeding dus heb hem in de draagzak gedaan(waar hij tegenwoordig zittend in gaat zodat ie heerlijk van zich af kan kijken) en we zijn heerlijk het bos in gegaan, op de terugweg viel meneer in slaap hihi maar eenmaal thuis was ie uiteraard weer wakkerSmile
-ik denk dat het rond half 5 was dat we terug waren dus weer voeden
-7 uur begon meneer weer wat te mopperen dat ie zichzelf niet meer goed vermaken kon in de box dus heerlijk op de salontafel gelegd onder de babygym(hebben een grote vierkante salontafel en zo hoeft ie niet op de koude vloer en hoeft mama niet zo diep te bukken met dr slechte rug) en daar heeft meneer met op de achtergrond kinderliedjes heerlijk samen met mama zitten spelen
toen hij in zijn oogjes begon te wrijven heb ik zijn fles klaargemaakt en heeft ie die rond 8 uur gekregen met daarna een toet en is toen heerlijk gaan slapenSmile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-10-2012

boutnacht nummer zoveel, zucht. Uhm weeen zitten onderin de buik toch? Sinds 2 uur heb ik boven me navel buikpijn wat steeds terug komt. Dat kan volgens mij nooit weeen of iets zijn, zal het dan weer voorwerk ofzo zijn? Zou vandaag nog dagje weggaan, maar eerst maar kijken hoe ik me voel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 07-10-2012

Goodmorning dames,

Druifje wat vervelend dat je zo'n last heb! Hoop dat het ondertussen beter gaat!!

Muts klinkt echt als een makkelijk kind! Je heb het echt getroffen! Smile en het is echt echt een lekker kereltje om te zien!

Buddah alweer 29 weken Smile hihi gaat nu echt hard joh!

Derest ben ik vergeten sorry zit op me telefoon want me laptop is dood.... Beetje jammer!

Hier gaat het goed gisteren kaartje uitgezocht echt zooo leuk ben helemaal verliefd op dat kaartje!!
Morgen komt de kamer Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

Even snel, kom vanmiddag weer kletsen.... Bib!! En vandaag officieel 40 weken


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-10-2012

Muts het klinkt echt als of je de touwtjes goed in handen heb daar! Heerlijk zo n mannetje wat lekker tevreden is en heerlijk om acht uur de nacht tegemoet gaat! Ik was toen ook zo blij dat we de avond weer een beetje terug kregen!
En leuk hoor de foto shoot!! Heb ze gezien! Het wordt ook echt al een hele vent!

Natas jeetje meid wat vervelend dat je meisje zo spuugt en huilt... Morgen maar gelijk naar de arts ja want je houdt het echt niet eeuwig vol.. Geeft niets dat je zo klaagt want het moet er toch uit! En ja je zoontje zal dat idd allemaal aanvoelen en daar weer op zijn manier op reageren... Succes morgen en hoop dat er een verklaring is waar snel wat aan te doen valt!

Druifje dus alweer een slechte nacht... Dat breekt ook echt op maar dan mag je nog zo blij wezen dat je niet al een kindje rond heb lopen! Dat is echt een groot verschil! Pfff het valt mij soms best ff zwaar hoor.. Maar vervelend meis, ik hoop dat je overdag een beetje rust kunt pakken!

Bloempje voor jou kan ik alleen maar blijven duimen dat je miet te veel over tijd gaat lopen... Het klinkt niet lekker zoals het gaat..

Sam jaaaaa morgen de kamer binnen!!! En jullie hebben een kaartje!! Super!! Hier ook helemaal blij met het kaartje!

Hoop dat ik iedereen nu gehad heb want zit via mijn tel...
Hier gister gezellig uit eten geweest met vrienden! Was echt leuk en hebben ruim drie uur getafeld! Dat voelde ik ook wel aan mijn lijf... Maar ja had het er zeker voor over!
Gister begonnen met schilderen in de baby kamer! Kan er nog niet veel zinnigs over zeggen maar heb goede hoop dat het echt mooi wordt!!
Semmy was gister al om 6:20 wakker en viel gister om 17 uur op de bank tegen me aan in slaap... Hij is ook zo druk joh!! Nu werd ie om 7:40 wakker, das iets beter haha! Papa is met hem naar beneden en ik ga zo nog ff lekker lang pitten hoop ik! Spreek jullie later!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-10-2012

Oh Marloes jij poste terwijl ik midden in mijn verhaal zat! Jeeeejjj 40 weken!! Nog 5 dagen en dan beval je!!
Ik hier vandaag trouwens 33 weken!! Wowie!! Time flies!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 07-10-2012

Shady het zal toch niet zo zijn dat we straks ook nog hetzelfde kaartje hebben hè haha!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-10-2012

Marloes jaaaaaaaa 40 weken kom maar op met die BUB!!! ik wens je iig alvast veel succes en zet m op! kan niet lang meer duren nu toch Big Grin

natas, wat vervelend dat je meissie zoveel huilt.. hopelijk kan de ha wat voor je betekenen morgen.. komt ze wel aan in gewicht?

muts aah wat een leuke foto's heb ze op fb gezien Big Grin kei mooi gedaan! en je bent echt wel zo'n muts geworden hoor hihih geef toch niks!! Tis je kind, ligisch Big Grin

samantha jaa morgen kamertje whoehoee! Hoelaat komen ze? en is cees thuis of zetten ze alles al in t kamertje? wann ga je t in elkaar zetten?

hier idd alweer 29 weken whoehoeeeeeeeeeeee volgende wk 30! Dat is tovh weer een mijlpaal vind ik! Aftellen yesyess!

iedereen fijne zondag! Mijn mannetje en ik gaan ff lekker de stad in shoppen!! nog gezellig met zn tweetjes Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-10-2012

Buddha veel shop plezier!!! En jij 29 weken jeeejjj!!!

Sam haha ja zou een stunt zijn!! Zelfde naam en zelfde kaartje!! Ik heb hem iig van geboortekaartjes.nl


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 07-10-2012

@Bloempje, ja idd al vakerbij de fysio geweest. Ook tijdens me zwangerschap toen met die bekken gelijk deheupen aangepakt. Kan er zo weer voor bellen hoor. Alleen ben er voorgewaarschuwd, dat ze aan het eind niet zoveel meer kunnen. Moet nu heel veel warmtepakken douche/kruik, helaas hebben we geen bad.
But thanks! Lief dat jemeedenkt!

Dat huiswerk, sjah wat zouik ervan zeggen, heb ook iets ingevuld. Maar met bespreken dan snappen ze jemeestal wel en wij hebben ook zoiets we laten het wel over ons heenkomen, hetis de 1[SUP]e[/SUP].

@Mutsiemuts,idd wat een heerlijk ventje zeg. Jou dagindeling van gisteren zag er ook welerg relaxed uit. Alleen maar om van te genieten. Kun je mooi reserves opbouwenvoor de mindere, die er vast ook wel tussen zitten.
@Samantha,yeah kaartje uitgezocht, leuk!! Ook bijna in het laatste trimester voor jouschiet het ook mooi op.
@Shady, Iknow ik heb het nog makkelijk zonder kleine. Blijf dat ook steeds tegen mezelfzeggen hoor. Als ik bijv naar me schoonzusje kijk die er 2 heeft, mag eigenlijkgewoon niet klagen. Gisteren dus leuke avond gehad, goed bezig.
@Buddha yeahalweer 29 weekjes, de 30 bereiken is ook weer een mijlpijl hoor.



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 07-10-2012

Natas, bah meid wat een kl*te situatie! Kan me voorstellen dat je er ff flink doorheen zit. Hopelijk kun je morgen wat bereiken bij de huisarts, succes meid!!!

Muts, hahaha je doet je naam wel eer aan hoor door bijna alle foto's te kopen Wink nee hoor grapje, ik zou er ook toe in staat zijn. En dan helemaal als ze ook nog zo'n aanbieding hebben dat de laatste foto's een stuk goedkoper zijn. Eigenlijk heb je ze helemaal niet nodig, maar ja voor dat bedrag is het echt zonde om ze te laten vernietigen. Hihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kyra1987 - 07-10-2012

Hmm vanmorgen had ik ineens licht roze afscheiding bij 't
afpoetsen en een misselijk gevoel alsof ik de menstruatie
zou gaan krijgen, echter nu een paar uur later is die afscheiding
weg maar ben ik nog wel misselijk...

Zou dit innesteling zijn?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 07-10-2012

Druifje, ik denk toch echt dat het verstandig is dat je overdag je slaap in gaat halen. Je moet uitgerust zijn voor de bevalling en als je elke nacht helemaal niet slaapt, hou je dat volgens mij niet vol. Dus wees verstandig en kies voor jezelf!

Samantha, wat leuk dat morgen het kamertje komt! Ik vond dat zelf echt een geweldig moment, zo heerlijk als je wat in de babykamer hebt staan waar je naar kunt kijken en niet alleen meer kale muren en een lege kamer. Veel plezier morgen!!!

Woehoehoe, wie had dat gedacht Marloes, toch nog 40 weken! Nu is het echt écht aftellen! Succes alvast Wink En houd ons op de hoogte!!!

Hahaha Shady, je kunt er nog niets zinnigs over zeggen... Ik hoop toch dat de verf die er nu opzit wel de kleur is die je in gedachten had??? En lekker hoor uit eten!

Budda, goed bekeken nog lekker ff met z'n 2-en de stad in, ff terrasje pakken? En moet je nog veel spullen voor de kleine kopen? Tis nu nog mooi weer ervoor. Tenminste hier is het héél mooi weer! Tis dat het niet lukt maar anders waren we lekker een stukje in het bos gaan wandelen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 07-10-2012

Kyra1987 schreef:Hmm vanmorgen had ik ineens licht roze afscheiding bij 't
afpoetsen en een misselijk gevoel alsof ik de menstruatie
zou gaan krijgen, echter nu een paar uur later is die afscheiding
weg maar ben ik nog wel misselijk...

Zou dit innesteling zijn?

Is het de bedoeling dat dat hier bij ons geplaatst wordt? Of zit je per ongeluk in een verkeerd topic?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kyra1987 - 07-10-2012

Weet ik niet? Dit is toch gewoon t goede topic voor zulke vragen?
Dus zou als iemand iets weet wel een antwoord willen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

@kyra, het kan innestelingsbloes zijn, maar het kan ook niets zijn.... Lang niet iedereen heeft innestelingsbloed.... ik denk dat je normaal kletst in een forum voor meiden die in september 2012 zijn gestopt met de pil, dit is het forum voor meiden die in septemer 2011 zijn gestopt met de pil......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-10-2012

Bloempje, mijn man maakt de muren eerst wit en daarna pas in de goede kleuren haha! Maar hij heeft op elk stukje wel een klein beetje kleur gesmeerd om uit te proberen en het zilver ben ik helemaal weg van maar het roze kan ik nog niet zo goed plaatsen of het is wat ik wil..

Kyra ik denk idd dat je in een verkeerd topic zit maar zie dat Marloes je vraag beantwoord heeft!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 07-10-2012

Bib...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Bubble93 - 07-10-2012

Ik wil graag meer reageren maar heb de puf niet meer......😔


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

Heb net alles gelezen, maar er is echt niets blijven hangen, sorry!!

Vandaag een half uurtje wezen lopen en dat ging eigenlijk wel lekker, had stiekem de hoop de kleine los te lopen, maar denk dat het toch echt wachten op het inleiden wordt, baal er wel van want geloof dat het beter is als je lichaam het zelfstandig doet.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

Wel jammer dat ik met 40 weken geen nieuw plaatje meer krijg in m'n ticker.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

He bloempje, zie net dat je komende week jarig ben!! Mag ik uk op jouw verjaardag op de wereld zetten??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 07-10-2012

Getracht bij te lezen maar is niet veel blijven hangen meiden. Sorry.

Marloes nog niet bevallen zie ik. Word spannend!ga proberen elke dag even te komen kijken (nu 3 dagen vrij van t werk maar wel drukke dagen).
En las iets van 'nog max 5 dagen'
Word je dan ingeleid of iets?

Bubble (dacht ik)
Weeën is een soort golvende pijn. Die komt opzetten, bereikt een hoogtepunt en neemt weer af en verdwijnt.
Bij mij begon het bij LI met ongi gevoel in m'n buik en licht roze slijm. Bij LE had ik steeds gevoel dat ik moest plassen en toen ik x bleef liggen ipv naar de wc liep merkte ik dat het gevoel afzakte. Werd steeds erger en na een uurtje werden t echt krampjes.

Zou grappig zijn als shady en Samantha ook nog t zelfde kaartje zouden hebben. Ben benieuwd.

Heb gelukkig redelijk goede NAC gehad. 22.15 de fles en 23.10 ging ze naar bed. Lag zelf om 23.45 uur en sliep gelijk geloof ik. Kan me niks herinneren. Toen om 3 uur speentje gegeven, om 4 uur 2x speentje gegeven en om 5 uur ook weer maar toen bleef ze huilen dus flesje gemaakt. Ook weer bij gespuugd. Toen is ze naar bed gegaan en heeft m'n man haar om 10.00 uur wakker gemaakt voor de fles. Ze was dus echt moe ma gister avond. Zelf weer gewerkt.
Morgen ha bellen en met haar naar het ziekenhuis voor de euro van haar heupjes. Ben zo benieuwd! Dinsdag weer naar cb. Dan ook prikjes.

Weet niet wie het vroeg, maar denk wel dat ze goed groeit. Kom ik dinsdag achter.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

@natas, wat zielig dat l zo veel spuugt!! Hoop echt dat de ha je serieus neemt en doorstuurt!!
En shady denkt dat de kleine met 40.5 komt hahaha, we hebben al wel een uiterste inleiddatum maar dan moet ik eerst 41 weken zijn.....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-10-2012

Gatver semmy is net als gister bloed chagrijnig... Hij wordt voor zijn doen gewoon veel te vroeg wakker en kan daar niet tegen.. Jankt overal om en niks is goed.. Als ik dit toch 7 dagen in de week ga krijgen ben ik echt niet blij...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-10-2012

Ja 12-10-12 in deel 10 dat was mijn voorspelling!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

@shady, wat vervelend dat semmy zo uit zn doen is..... Misschien wel raar voor hem dat hij een nieuwe kamer heeft en zn oude kamer gelijk wordt veranderd!? Ik weet natuurlijk niet hoe gevoelig semmy is voor veranderingen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kyra1987 - 07-10-2012

@ Marloes85: nee ik ben ook in september 2011 al gestopt met de pil maar ik heb
niet echt een goede cyclus nog, daarom kan t misschien een beetje raar overkomen.

Maar ik wacht t wel af, moet over 2 weken weer de menstruatie krijgen dus dan zullen
we t wel zien...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-10-2012

Jeetje dat duurt dan ook al een tijd kyra! Ik had ook echt hele rare cyclussen... Om gek van te worden!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

@kyra, wat vervelend dat je onregelmatige cyclussen hebt, wil je misschien wat meer over jezelf en je cyclussen vertellen?? De meeste hier kennen elkaar al een flinke tijd


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-10-2012

Semmy och arme semmy!!

Hier weer thuis, kei erge.steken van onder, echt zo pijnlijk dat ik.ervan moest stoppen tijdens t lopen soms. had t n paar x, herkenbaar? kleine was lekker mn blaas naar zn gort aan t trappen, mss kwam t daardoor? Ik had t nog nooit eerder gevoelt iig,.geen pretje.
verder lekker gewinkeld, leuke truitjes en korte laarsjes gekocht Big Grin alleen vreeselijk druk en hadden auto op een p/r staan en oooovervolle bus.natuurlijk dus kon fijn met mn dikke buik.gaan staan want.geen normaal mens dat t fatsoen in zn donder heeft om voor een zwangere vrouw op te staan. Bahbah doen we dus ook nooit meer, dan maar de parkeergarage.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-10-2012

Eerste.x moest shady zijn ipv semmy hahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 07-10-2012

Marloes_85 schreef:He bloempje, zie net dat je komende week jarig ben!! Mag ik uk op jouw verjaardag op de wereld zetten??

Hahaha ik probeer het altijd te verzwijgen, maar je bent scherp! Heb zo'n hekel aan mn eigen verjaardag. Maar het lijkt me een mooie datum om te bevallen, vaak.redelijk mooi weer en zelfs nog vaak buiten kunnen zitten. Dus zet hem op!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

@buddha, asociaal he!! Je zou toch denken dat het een kleine moeite is om op te staan!! Leuk dat je nog kleding hebt gevonden.... Hebben de schoenen een beetje een brede instap?? Ik pas zelf namelijk nergens meer in behalve in slippers en 1 setje sneakers hahahaha!!
Kan het zijn dat jullie ukje aan het indalen is?? Zou qua tijd wel kunnen...... Nu lekker rust nemen meis!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

@bloempje, hahahaha heb ik nu je geheimpje verklapt!!?? Hihihihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 07-10-2012

Marloes_85 schreef:@bloempje, hahahaha heb ik nu je geheimpje verklapt!!?? Hihihihi

Goed bezig marloes nu gaan we aaaaaalemaal bloempje feliciteren Big Grin

Pfff indalen daar zeg je wat, mss kwam t idd wel daardoor. Maar t was echt in mn vagina, niet mn buik?
Heb t denk ik 10 x gehad, nu idd lkkr op t bankje, mannetje is friet halen, lekker gemakkelijk.

Wel gek he, vandaag is.De Dag, en dan gebeurd er niks...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

@buddha, ja is zeker raar... ik heb 8 maanden uitgekeken naar deze datum en nu zit ik nog met een dikke buik op de bank...... bij mij was de indalling ook echt in de vagina te voelen, mocht het nou veel erger worden of je vertrouwt het niet dan zou ik gewoon je vk bellen!!
Oh lekker frietjes... Hier gisteren frietjes gehaald, vanavond eten we gezond, pasta met zalm, spinazie en boursin... hmmmm heb er nu al trek in!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 07-10-2012

Oh helemaal happy!! M'n bod op schoentjes op mp is geaccepteerd!! € 5,- + verzendkosten voor converse sneakertjes maatje 17 (nieuw in de doos) Daar kan ik helemaal gelukkig van worden!!
Blijf trouwens vandaag naar de wc lopen.... ben al zeker 10x geweest en al 2x gep**pt (lekker praatje rond etenstijd)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 07-10-2012

Buddha dat klinkt mij heel bekend in de oren hoor en ik zeg: indalen!! Hier zul je nog wel vaker last van gaan krijgen denk ik zomaar... Ik heb het ook al vanaf de 28 à 29 weken...

Marloes haha idd lekker praatje maar geeft niet, voor mij dan, ik heb net gegeten!! Haha