Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 14-11-2012

[TABLE="class: cms_table_Cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_outer_border"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje
[/TD]
[TD]nod

[/TD]
[TD]ronde[/TD]
[TD]opmerkingen
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]jootje25[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]??[/TD]
[TD]??[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]zwanger[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[TD]vk bezoek / echo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]shadylady[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]25-11-2012[/TD]
[TD]dochter[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]buddha[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]23-12-2012[/TD]
[TD][I]ve[/I][I]r[/I][I]r[/I][I]a[/I][I]s[/I][I]s[/I][I]i[/I][I]n[/I][I]g[/I][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]samantha1987[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]04-01-2013[/TD]
[TD]dochter[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kippetjuh[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]10-02-2013[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]trr[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bevallen[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]bevallen op[/TD]
[TD]naam[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]daphne1984[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]21-03-2012[/TD]
[TD]16-03-2012 / 39.2 w[/TD]
[TD]jay[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bob77[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]18-05-2012[/TD]
[TD]12-05-2012 / 39.1 w[/TD]
[TD]r.oan[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]mutsiemuts[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]29-05-2012[/TD]
[TD]28-05-2012 / 39.6 w[/TD]
[TD]c.olin[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]dib[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]06-06-2012[/TD]
[TD]18-06-2012 / 41.5 w[/TD]
[TD]f.inne[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]pinkie[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]07-07-2012[/TD]
[TD]03-07-2012 / 39.3 w[/TD]
[TD]l.i.a.m[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]natas[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]09-07-2012[/TD]
[TD]05-07-2012 / 39.3 w[/TD]
[TD]l.i.z.e[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ikke24[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]10-07-2012[/TD]
[TD]09-07-2012 / 39.6 w[/TD]
[TD]l.ana[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempie86[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-07-2012[/TD]
[TD]28-07-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]s.amuel[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]meisje79[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]10-08-2012[/TD]
[TD]17-08-2012 / 41.0 w[/TD]
[TD]q.uinten[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bepje[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]20-08-2012[/TD]
[TD]26-08-2012 / 40.6 w[/TD]
[TD]A.iden[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD].:Mii:.[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-08-2012[/TD]
[TD]28-08-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]J.inthe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sil1975[/TD]
[TD]37[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]27-09-2012[/TD]
[TD]18-09-2012 / 38.6 w[/TD]
[TD]J.ay-Lee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marloes_85[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]07-10-2012[/TD]
[TD]10-10-2012 / 40.3 w[/TD]
[TD]J.oppe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Bubble93[/TD]
[TD]37[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]12-10-2012[/TD]
[TD]13-10-2012 / 40.1 w[/TD]
[TD]Annaley[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]druifje[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]29-10-2012[/TD]
[TD]25-10-2012
/ 39.3 w[/TD]
[TD]Zoon[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempje25[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-11-2012[/TD]
[TD]06-11-2012
/ 37.2 w[/TD]
[TD]Zoon[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/QUOTE]


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2012

Muts ik ben gewoon hier hoor Hihi!

Bepje lekker dat het je ook wel weer bevalt om aan het werk te gaan!

Ikke jemig meis wat vervelend om te horen...
En zo n sms zit je niet op te wachten... Sterkte meissie...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2012

Sorry voor mijn korte bericht hoor maar nu ff geen fut voor een uitgebreid antwoord...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2012

BIB!

Heel erg slecht geslapen helaas... Nu weer soort van zombie.. Vanaaf maar een beetje op tijd het mandje in!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-11-2012

Bepje dat is liefvan je!
Is weer ff lekkerhe werken! Enne jij geeft normaal dus voer flessen? Maar hoeveel krijgtie dan?

Muts ja hij wad er helemaal klaar mee. Iedereen zegt me het wordt gauw beter, maar pff dit duurt toch wel heel lang, maarja niks aan tedoen. Is nu eenmaal pittige tante.
Enne grappig he fotos terug kijken!

Shady ff middagdutje doen dan of lukt dat niet.

Huer straks ukkie in bad en daarna ga iknaarme zus. Ff helpen bij het kinderfeestje van meneefje. P dus vandaag weer met l alleen. Hoop dat ze nu een betere dag heeft.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 14-11-2012

@ ikke nee hij krijgt 5 flessen van 150 water + 5 scheppen om de 3 uur !

@ shady he wat bale dat je zo slecht heb geslapen !


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2012

Middag dutje zit er voor mij niet in... Semmy slaapt niet overdag..

Ik herken trouwens wel wat je bedoeld met pittige tante hoor. Semmy was ook echt geen makkelijke! En nog steeds is het geen makkelijk kind... Ik hield mezelf ook voor dat een volgende fase makkelijker werd maar ik heb me er uiteindelijk maar bij neergelegd dat het niet makkelijker wordt! Was lastig accepteren maar nu heb ik mijn rust er redelijk in gevonden..
Semmy doet echt met alles moeilijk... Behalve s avonds met in slaap vallen! Lichtpuntje van de dag haha!
Dus misschien is het voor jou ook raadzaam het toch maar een beetje te gaan accepteren.. En voor p ook... En samen mekaar er doorheen helpen! Mekaar af en toe de rust voor zichzelf gunnen maar mekaar ook opvangen waar nodig..
Ik heb soms ook echt van die opbreek momenten.. Paar weken geleden nog.. Heb ik semmy zo vanuit de deur opening zijn nest in gesmeten.. Was helemaal klaar met hem.. Dit klinkt nu heel heftig maar hij heeft zich uiteraard niet bezeerd haha! Zover gaan we natuurlijk niet maar hij schrok er wel van!
Papa heeft hem vervolgens even mee naar buiten genomen en ik kon ff lekker uit janken!

Succes met het kinder feestje!! En voor p succes thuis..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-11-2012

Bepje wat een vreetschuur.

Shady bedankt voor je verhaal. Hier slaapt l davonds en snacht goed dat is idd een lichtpuntje. Als ze echt een hele erge dag heeft en echt dr hele dag bezig is dan ben kk blij dat het avond is.
De ochtende gaan over het algemeen wel goed en slaapt ze ook wel wat maar na de fles van 11.30 slaapt ze niet meer en om 2 uur is ze veel aandacht eisend en dat is tot 18.30 want na die fles gaat ze wel slapen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 14-11-2012

en als jullei de middagen nu eens vrij houden voor L en s`morgens en `savonds proberen dingen voor jezelf te doen?? en een draagzak al eens overwogen??(of had je die al?) straks als ze ouder is dan kun je de middag vol proppen met leuke en vermoeiende dingen voor L(speeltuin, zwemmen etc) wedden dat ze dan rustiger wordt hihihi

bepje, wat een heerlijke slaapkop is a toch!!! en een lekkere eter dus zo te horenWink wat naar van je pols, tis je werk dat weet ik maar doe je beetje kalm aan???
enuh c overleefd het vast wel zijn eerste avondje met a alleenWink

shady, haha ik was je kwijt dus ik dacht....hey zou ze ons niet op de hoogte houden?? wat balen dat je nu zombie bent, kun je nu net niet hebben, hopelijk een betere nacht vannacht!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2012

Ikke heel herkenbaar wat je zegt. Hier ook een mega aandacht vrager vanaf het begin! Ik probeerde op die momenten altijd lekker naar buiten te gaan al was het maar voor 1 klein boodschapje! Dat gaf mezelf rust om lekker ff uit te waaien of te genieten van de zon ofzo en was voor semmy toch een soort afleiding. En tuurlijk wordt het wel iets makkelijker want ze gaan steeds meer besef krijgen enzo dus een kinderboerderij ofzo doet het ook altijd goed! En nog weer veel later knutselen of koekjes bakken samen ofzo of lekker bij het huishouden betrekken dus ja het wordt wel iets makkelijker maar als het karakter gewoon heel sterk is blijft het soms best zwaar en lastig. Semmy heef ook een hele sterke eigen wil, doet precies wat ie zelf wil en vooral niet wat ie niet wil... Gaat overal tegenin en luistert voor geen meter.. Snel afgeleid en moet dus veel vermaakt worden.. Ben vaak ook blij als het avond is hoor. Overdag probeer ik veel ff weg te gaan, ff een andere omgeving en andere mensen die hem ook kunnen entertainen! Gelukkig heeft ie ook dagen dat ie wel makkelijker is.. Die heb je soms echt nodig!
Probeer er voor jezelf een goede balans in te vinden, anders blijft het genieten weg en dat is zonde!

Muts haha je was me ff kwijt! Nou geen paniek, zodra er ontwikkelingen zijn probeer ik het zeker ff te melden! Vind ik leuk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 14-11-2012

Ff snel hoor... Vandaag bij de vk geweest.. Ik heb de laatste 3 dagen last van menstruatiepijn dus zij voelen.. Ze zegt dat kan kloppen want ze ligt precies met d'r hoofdje op me bekken en schede ofzoiets... Dus ze is bezig in te dalen... Pfff een hele verademing maar het voelt echt niet lekker.. Veel plassen.. Zegt de vk dat kan nog meer worden ik zo NOG meer????? Hahahaha agh ik ga gewoon niet meer weg zonder dat er ergens een wc is ....

Sorry hoor was ff beetje ego


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2012

Sam gelukkig is er wel een verklaring voor de pijn die je voelt! En ja indalen kan echt vervelend tot pijnlijk zijn! Heb er zelf ook flink last van gehad..
En ego mag hoor! Geen probleem!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-11-2012

Hihi sam, misschien kun je beter ff naar kruidvat ofzo gaan en dan van die tena lady luiers halen hihi kun je wat makkelijker de deur uit.

Sorry muts, postvak is inmiddels leeg...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 14-11-2012

haha sam dat gevoel dat ken ik!!! leuk he(not) ik moet zeggen dat ik dat gevoel erger vond dan de daadwerkelijke weeen hihi dus er is misschien nog hoopWink

bloempje, komt eraan!!!

haha shady ik dacht die is al een poosje niet online laat ik dr es ff wakker schudden hehehe


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2012

Jeetje muts respect hoor dat je zegt dat je de weeën minder erg vond... Ik heb een hoge pijn grens maar die weeën... Pfff ik vond ze maar heftig...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-11-2012

Ikke wat vervelend!! Hoop dt t snel beter gaat zeg.. Op zon smsje zit je ook niet te wachten he.

Shady balen dat je.zo slecht geslapen hebt...
Wordt wel tijd voor bub hoor! Vind t knap dat jij t nog niet beu bent!! Ik heb nu tich wel vlagen dat ik denk ooh was t r er maar al.. Maarja.. Nog even geduld, valt niet mee, zwanger worden kost geduld... Maar zwanger zijn ook!!! Nu gelukkig weekend, nog drie dagen werken tot mn verlof... Hopelijk gaat de tijd dan wel beetje snel hoor...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 14-11-2012

dus toch de donderdagen vrij genomen buddha?? fijn dat je nu nog maar 3 dgn hoeft, vind het knap dat je het zo lang hebt volgehouden, nu wordt het tijd voor jezelf om je lichamelijk en geestelijk vooral voor te bereiden op wat komen gaat hihihi

shady, ik heb ruim 9 uur weeen gehad om op 10 cm te komen maar ik heb er geen enkele als echt vervelend of pijnlijk ervaren, zelfs de persweeen(4 uur lang en ook aan het infuus in zh) heb ik niet als heftig ervaren
maar als ik nu mijn grote teen stoot roep ik wel auw hahaha hoe het komt geen idee???? wie weet bij de volgende bevalling dat ik dan niet weet wat me overkomt en het ineens wel pijn ga doen??? of ik heb het gewoon allemaal goed kunnen blokken de pijn door goed te ontspannen??? echt werkelijk waar geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-11-2012

Samantha ready for take off dus!
Shady ik ga jou gewoon om raad vragen. Jij spreekt immers uit ervaring ;-) heh
Muts ja een draagzak hebben we, maar weet niet of ze daar lang in mag hangen eigenlijk.
Nou de ochtend wordt vooral veel in huis gedaan, smiddags doen we sowieso weinig en de avond gaat p meestal ff weg of ik ga vroeg naar bed. Net weer ff ruzie gehad. Heb zo erg het idee dat dit niet gaat werken, maar wil hem ook niet kwijt. Maar dit brengt ook veel spanning mee. Ik vraag me af of dit alles komt omdat l zo pittig is of dat het gewoon niet goed zit tussen ons. Hijs nu ff weg en normaal gaatie daarna computeren, maar vanavond gaan we het gezellig krijgen saampjes. Vanmiddag gezellig met zijn drieen gewandeld. Ik voelde me echt gelkkig, maar zodra we binnenstapte ging het alweer mis. En waarover? Over haar flesjes. Wordt hier zo moe van. Ik wil gelukkig zijn. Maar op de eenof andere manier kan/ magg dit niet. Is er geen wonderdrankje? Ik jeb zelf ook het ideedat p het niet zijn ding vind om voor haar te zorgen en het zich anders had voorgesteld ofzo
sorry voor me geklaag. Degene die dit niet prettig vin. Zeg het me aub dan zal ik er rekening mee houden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 14-11-2012

Muts 4 uur lang persweeen? Jemig zeg das lang!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-11-2012

Ikke meid natuurlijk niet gekkie je moet zeggen wat je op t hart zit!
Ookal hebben we niet overal n oplossimg voor, jik kunt t ff ventileren wat oplucht! En sommige onder ons hebben tips, dus gewoon doen wijffie.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 14-11-2012

Muts wat deed jij om te ontspannen dan? Ik begin hier met vlagen toch wel spanning te krijgen voor de bevalling.hoor....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 14-11-2012

Hey ikke wat Buddah al zegt gewoon lekker je hart Luchten hoor wijfie!! En wat vervelend dat het zo gaat!! Geef het even de tijd! Ik weet verder ook niet wat je kan doen... Dikke knuffel voor jou!!


Buddah het komt helemaal goed hoor Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-11-2012

Ikke, meid lucht je hard hier! Is volgens mij veel beter dan dat je je in gaat houden omdat je bang bent anderen tegen het zere been te schoppen. Wou dat ik een wonderdrankje voor jehad maar helaas....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2012

Muts wow!!! 9 uur weeën en 4 uur pers weeën!!??!!
Kom ik aan met mijn nog geen 2 en half uir weeën waarvan 50 minuten pers weeën... En ik loop te klagen dat ik het pijnlijk vond! Maar het ging bij mij gewoon zo rap dat het me overviel en ik niet de kans kreeg te ontspannen omdat alles zo kort op mekaar kwam... De eerste vijf, bijna zes cm is sluimerend gegaan bij me en de laatste vier cm is in een uur tijd gegaan. Wereld bevalling natuurlijk! Maar ik had her gewoon echt nog niet aan zien komen dus voelde me totaal niet voorbereid.. Denk dat dat een hoop pijn/spanning bij me veroorzaakt heeft..

Ikke jeetje meissie wat vind ik het vervelend voor je! Je wil graag gelukkig zijn en die momenten zijn er gelukkig dus ook! Probeer anders eens op zo n moment aan te kaarten dat je je op dat moment voelt zoals je je altijd zou willen voelen, dat jullie toch echt samen de verantwoordelijkheid hebben voor die kleine meid en dus niet alles op jou neer moet komen.
En misschien verpest dat juist het gelukkige moment maar dan weet je dat iig ook..
Als ik het zo hoor lijkt het idd alsof het komt door l die tussen jullie in staat.. Probeer daar samen een oplossing voor te zoeken.. Ik denk echt dat praten de enige optie is om hier beter uit te komen maar ja wie ben ik..
En nee ik heb er zeker geen problemen mee als je hier je hart lucht! Het is voor jou ook heel fijn als je het bij iemand kwijt kan!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-11-2012

4 uur lang persweeen... Ammahoela, hier 4 minuten! Hihi

En budda niet in de stress raken het valt reuze mee! Hier voelden de buikweeen ook echt niet als pijnlijk. En ik heb 3 uur lang in de beensteunen moeten hangen met fikse bekkeninstabiliteit en heel snel op elkaar volgende rugweeen met daarnaast heel vaak bloedafname uit het hoofdje van puk, en ik kijk echt niet terug op een afschuwelijk pijnlijk iets. Al is prettig anders maar het valt reuze mee.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 14-11-2012

Oh en gezien de bloedafname was dit een duidelijke reden om een ruggeprik te doen, maar is niet nodig geweest. Dus maak je geen zorgen! En sam jij ook niet!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 14-11-2012

pff ikke, ik wou dat ik de juiste woorden voor je had om dit voor jullie op te lossen, het enige wat ik kan zeggen is, praat met elkaar
succes weiffie en een dikke knuffel voor jou!

buddha, niet gestrest raken, het over je heen laten komen, tja wat deed ik om te ontspannen?? ik ging ze te lijf, ik keerde volledig in mezelf door me super te concentreren dit niet eens bewust maar werkte wel, ik heb de hele nacht op gelopen en maar heen en weer wiegen(had rugweeen en kon niet zitten of liggen)

ja pff nu ik erop terug kijk en het zo neer zet lijkt 4 uur persweeen heel erg lang haha, ik mocht om kwart over 9 persen en om half 2 (paar minuten ervoor) is c geborenWink dus zelfs nog iets langer dan 4 uur hahaha
doe mij dan toch die 4 minuten van bloempje maar, maar dat is een unicum die alleen haar gegund was hihi

shady, ga jij dan wel bij de eerste de beste echte wee naar het zh, nog ff en je torpedeerd haar zo eruitSmile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 14-11-2012

Ja het was de vorige keer ook maar goed dat we op tijd aan de bel trokken! Half zeven gebeld, half acht in het ziekenhuis, half negen persen en tien voor half tien bevallen! Haha
En als ze eerder die knip had gezet was ie zelfs nog eerder geboren want na de knip was hij er met twee pers weeën! Ach ik moet ook zeker niet klagen met zo n bevalling hoor! Teken er voor om nog een keer zo te bevallen! Alleen dan iets meer voorbereid dan toen haha!
Ik lig nu lekker in mijn bedje en hoop op een heerlijke goede nacht!! Ff lekker bij tanken!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-11-2012

Nog niemand hier...

BIB! Das voor nu ff het enige wat ik te melden heb. Rustig nachtje gehad, een keer hoeven plassen en om 7:35 semmy wakker. Wij zijn dus alweer klaar voor deze nieuwe dag. Zo maar een broodje eten en daarna ga ik vast mijn suddervlees op het vuur knallen! Jummie!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 15-11-2012

Lekker Shady sudderlappen Smile en goed geslapen dus je ben klaar voor een bub?? Hahaha suddervlees is lekkerder de volgende dag Wink

Hier niet lekker geslapen maar dat is gewoon normaal aan het worden.... Straks komt de mevrouw van de kraamzorg en Cees ligt nog lekker in bed... Maar die gaat maar wel ff uit bed haha (hij heeft nachtdienst gehad) en morgen moet hij weer gewoon dag draaien dus hij mag toch niet te lang slapen! En bloempje ik laat alles over me heenkomen hoor (bevallen enzo) je kan er toch niks tege. Doen...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-11-2012

Have fun met de kraamzorg mevrouw.. Ik vond dat altijd zulke nutteloze gesprekken.. Maar ach hoort erbij. Stelt niet zoveel voor.
Haha nou nee ik voel me nog steeds een zombie hoor dus ik ben nog niet klaar voor een bub! En ja morgen is de suddervlees nog lekkerder!! Eten et ook lekker twee dagen! Jummie!!

Jij dus weer een slechte nacht... Word idd een gewoonte he? Heb er ook last van hoor... Maar ja.. Gelukkig gaat semmy morgen weer naar psz en ik ga dan weer heerlijk slaaaaaapen!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 15-11-2012

@samantha, balen dat je niet lekker meer kan slapen!! Kan je overdag wel je rust nemen??

@shady, hmmm suddervlees!! Lekker!!!

@ikke, sterkte meis, hopelijk krijgen jullie stteeds meer goede momentenn en komen jullie er samen uit!!

@bloempje, jij bent echt heerlijk aan het genieten he!?

@buddha, jeej nog maar 3 dagen werken, het schiet nu echt hard op!! Ben je er met je baas nog uitgekomen over die verplichte vrije dagen??

@muts, pfff 4 uur persweeen!? Respect hoor!! Vooral het wegpuffen van de persweeen vond ik behoorlijk zwaar!!

@iedereen die nnog moet bevallen, jullie kunnen het hoor meiden!! En zodra je je wondertje vast bent vergeet je echt de pijn!!

@meisje, oh heerlijk dat je bent wezen zwemmen!! Doe je de kleine dan een zwemluier aa?? (Vast een domme vraag) j krijgt 28 november zn eerste prikjes n papa is de week erna vrij en dan willen we gaan zwemmen als er van komt

@hier, 2 belabberde dagen achter de rug, ik super verkouden en J. Heel honngerig (je had gelijk muts, de productie was minder) dus afgelopen dagen weer echt op aanvraag gevoed en lekkr gekroeld!! Nu start klaar om een dag naar opa en oma te gaan (wat een vehuizing zeg) maar eerst langs het ziekenhuis, ons mam heeft voor een nieuwe borstvoedingsfolder foto's nodig van een drinkend kind in verschillende houdingen en het budget is zeer laag dus geen geld om foto's met portretrecht te kopen dus wij gaan op de foto (ik zonder hoofd en J veranderd toch nog heel erg) en gelijk even langs de gezondheidshop om een kolf te kopen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-11-2012

Marloes wat balen van de belabberde dagen...
Maar wat gaaf om op die folder te komen! Super leuk!!
Veel plezier ermee!

Zo, mijn vlees staat lekker op... Nu nog vol ongeduld wachten tot we het mogen eten...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 15-11-2012

@Druifje hoe is het nu?
@Natas en Bubble hoe is het met jullie?
@Sam balen van die Bepjenachten en balen dat je last hebt van de indaling. Heb er zelf geen last van gehad maar het schijnt dat je na de indaling weer meer lucht hebt. Geldt dat ook voor jou? Ik vond het gesprekje met de kraamzorg ook overbodig (telefonisch zou ook kunnen) maar de kraamzorg wil denk ik gewoon even met eigen ogen zien of alles in orde is voor het kindje en in welk huis de kraamzorg terecht komt...
@Bepje respect dat je alweer werkt! Ik heb nog een tijdje vakantie opgenomen (moet 10 dec weer beginnen). Fijn dat je A mee kan nemen tijdens werk (met Q zou dat niet kunnen). En fijn dat A zo´n slapertje is!
@Marloes jemig jij hebt ook pech! Hopelijk is je verkoudheid snel over. Hoe was het in het zh? Staan jullie mooi op de foto?
@Buddha jeej nog maar een paar daagjes werken! Naar he die laatste dagen (bij mij kropen die voorbij). En niet bang zijn voor de bevalling, hoor! Je kan het!!! Laat alles over je heen komen en ga er met goede moed in, het komt goed.
@Shady jij ook balen dat je steeds van die k-nachten hebt. Hopelijk kan je idd morgen ff bijkomen...
@Muts is je ongi helemaal over (dat zal toch inmiddels wel...)? Hoe was het trouwens afgelopen maandag? (Toen waren jullie toch zoveel jaar bij elkaar?). Ik denk ook dat jij weer snel zwanger bent (idd nog voordat C een jaar oud is).
@Bloempje hoe is het nu? Voel je je (psychisch) nog steeds goed? Dat je geen last hebt van het slaapgebrek, komt door de adrenalinekick die je krijgt. Ik wil je goede stemming niet bederven, maar zodra die kick iets minder wordt krijg je wel last van het slaapgebrek. Als ik je een tip mag geven: probeer, ook als je niet moe bent, ook ff te slapen als je zoontje slaapt. Fijn dat je zo aan het genieten bent!!

Hier: net terug van het consultatiebureau voor de 2e prik. Hij bleef dit keer gelukkig rustig (tot het aankleden). Alles is goed, hij is alweer 65 cm lang en 7 kg (500 gr aangekomen)! Mijn babietje wordt alweer een echte knul! Ook zijn ontwikkeling gaat goed maar we moeten hem alleen wat vaker op zijn buik leggen want hij tilt nog zijn hoofdje niet goed rechtop.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-11-2012

Meisje wat fijn om te horen dat je mannetje het zo goed doet! En ja het baby baby is er snel vanaf he?
Hij tilt zijn hoofdje dus nog niet voldoende.. Ach elk kindje is anders en doet het in eigen tempo. Ik neem het nooit zo nauw wat ze daar zeggen hoor..
Mijn vriendin moest toevallig gister met der net 2 jarige zoontje heen en die wilde der allerlei onderzoeken enzo aansmeren omdat ie nog te weinig zou zeggen. Nou ook daarin is elk kindje anders! En gelukkig maken zij zich zelf totaal geen zorgen, het komt vanzelf wel!

Hier wel een telefonisch gesprek gehad met de kraamzorg maar bij semmy kwamen ze idd ook langs..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 15-11-2012

@Ikke ik neem terug dat mijn Q een lastig kind is. Als ik je verhalen zo lees is Q een eitje vergeleken met jullie L...
Bij mij helpt de draagzak ook enorm. Hij wordt heerlijk rustig van de draagzak en ik heb mijn handen vrij... Ik heb de baby Björn buikdrager die al vanaf het begin mag. Maar een drager is niet goed voor je rug! (zeker als je ook nog het huishouden doet met een kindje op je buik). Ik weet niet hoe het nu is met je rug? Maar misschien kan je vriend hem wel dragen.

Naar om te lezen dat je niet kan wachten totdat je dochtertje wat ouder is... Betekent dat je niet kan genieten van de ontwikkeling die ze nu al laat zien en de lachjes die ze je nu en dan gunt?
Mij hielp het om ´de knop om te zetten´ en te accepteren dat Q nu even in het middelpunt staat. Ik probeer zijn boze buien te relativeren, mee te gaan met zijn ritme en sterk te anticiperen op zijn buien (beetje wat Shady ook probeert aan te geven, denk ik). Vanaf het moment dat Q wakker is tot hij naar bed gaat draait bij mij alles om Q. Maar als gezegd heb ik makkelijk praten omdat Q minder lastig lijkt dan jullie dochter.

Wat betreft je relatie: ik vind het heel naar om te lezen dat L tussen jullie instaat. Nu is dat denk ik altijd wel een beetje het geval (je bent nu eenmaal ineens met zijn drietjes). Voor de meeste mannen geldt denk ik meer dan voor vrouwen dat zij van tevoren toch een wat onrealistisch beeld hadden van babies in die zin dat ze hadden verwacht dat hun gewone leventje door kon gaan. Mijn man had dat ook en lijkt nog steeds niet helemaal geaccepteerd te hebben dat alles nu even om Q draait. Hij is nog steeds teleurgesteld als de dingen niet gaan zoals hij van tevoren had verwacht. Misschien geldt dat ook wel voor jouw vriend.
Ik hoop oprecht dat jullie er samen uitkomen.

En oja, Ikke, lucht je hart gewoon op het forum! Daar is het forum (ook) voor.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-11-2012

Goed gezegd meisje!! Op een afstand kunnen we er toch proberen voor mekaar te zijn!

Ja hier draait eigenlijk ook alles om semmy hoor maar toch vind ik wel dat we evengoed nog een hoop dingen doen en kunnen doen die we voorheen ook gewoon deden. Nou is ons voordeel wel dat wij al niet zo van het stappen waren en daar dus niks in missen. Ook doen wij in de weekenden gewoon net als voorheen, bezoekje hier bezoekje daar en hebben semmy daar altijd gewoon in mee genomen. Behalve etentjes, daar gaat hij niet mee naar toe. Das een ramp. Etentjes zijn eigenlijk het enige waarin wij moesten minderen. Dit deden wij graag en vaak. Nu stukken minder.
Doordeweeks is het hier standaard dat ik woe en vrij avond weg ben en manlief op do avond. Verder proberen we zoveel mogelijk samen te doen. Maar wel alles binnen semmy zijn perken zeg maar.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 15-11-2012

wauw meisje Q heeft qua gewicht c bijna ingehaald, die woog poosje terug 7115 gram hihi
wat lief dat je er naar vraagt, we zijn afgelopen zaterdag uit eten geweest en hebben maandag niks bijzonders gedaan verder

wat een boy wat een boy hihi, het gaat zo snel he? en tja zijn hoofdje, wat vaker op de buik(met voedingskussen vinden ze het iets leuker) dat hielp hier heel goed(c is ook een `luie`)

marloes, wat sneu dat je je beroerd voeld, gelukkig heb je het goed aangevoeld dat je productie minder was en lekker op verzoek gevoed wat grappig van die folder, lijkt me toch een hele eer hihi, die kan in zijn plakboek

ik wil wel verder reageren maar c loopt hier de hele tijd op de laptop te rammen dus laat ik maar weer stoppen hihi wie weet tot later!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-11-2012

Wow c is alweer bijna een half jaar!!! Waar blijft de tijd zeg!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 15-11-2012

ja niet normaal meer he?! snif snif ik moet zeggen dat ik het nog steeds jammer vind hoor dat het allemaal zo snel gaat
tis een heerlijk mannetje waar ik iedere dag nog enorm van geniet maar oh oh waar is mijn lieve kleine babytje????

vooral nu als je hem zo in de kinderstoel ziet zitten bunkeren van al dat lekkers wat ik hem voorschotel dan denk ik wel eens pfff waarom?

maar goed we kunnen de tijd niet stil zetten he dus we genieten van ieder nieuw dingetjeSmile ga hem nu maar weer uit bed halen hij ligt weer te roepen om zijn mama, echt dat slapen overdag dat kost hem toch een hoop moeite maar iedere dag houden we vol en nu heeft ie toch zo`n anderhalf uur gemaaktWink vanavond om half 9 mag ie weerWink hihi nu lekker kroelen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-11-2012

Heerlijk om te horen hoe je geniet muts!! Ik genoot ook echt van elke nieuwe fase maar miste ook dat kleine hummeltje al heel snel hoor... Al zijn het met semmy behoorlijk pittige weken geweest waarin we nog niet wisten van zijn verborgen reflux en dus geen medicijnen hadden.. Die tijd mis ik echt niet! Jeetje wat een hel.. Dan lag ie weer eens te brullen op mijn armen en ik liep maar heen en weer met hem net zolang tot de tranen er bij mij ook gewoon uit liepen.. Wanhopig was ik! Gelukkig heeft dat maar zes weken geduurd...

Oh meiden!! Ik heb mijn lief dekbed overtrekje binnen!! Ben er zo blij mee!! Zo maar gelijk wassen en laten drogen!! Dan kan ie overmorgen Misshien wel op het bedje!! Jeeejjj!!!

Verder heb ik me lekker vol zitten proppen hier... Zes choco pinda koeken weg!! Had een afspraak met mezelf dat ik niet zou gaan snoepen van het vlees haha! Dus moet ik toch ergens anders mijn trek mee bedwingen haha!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 15-11-2012

Marloes wat ontzettend leuk dat jij samen met j als fotomodel werkt!!! En een hele mooie oplossing voor je moeder zo, denk ook wel een hele trotse oma met zo'n folder. Bedoel je met voeden op verzoek, gewoon wanneer j het aangeeft? Ik ken al die termen nog niet echt....

Meisje, wow wat eem kerel zeg!!! Haha kan me niet voorstellen dat dat hier over een tijdje ook zo is... En volgens mij was het ikke die de tip van muts ook heeft gebruikt met dat voedingskussen en dat ging toen ook heel goed.

Shady, ach je bent nog geen 20 kilo aangekomen dan mag het nog toch? Ik zat op het eind (ook erg veel vocht en 10 kilo te zwaar starten) op + 40 kilo... De eerste 10 zijn er al af dus eet nog maar lekker een dikke koek hihi

Muts het baby zijn is er idd goed af als.ik lees dat c aan tafel zit te bunkeren haha. Ik ben nu al bang dat het zo snel gaat, want m groeit als kool. Vandaag opnieuw 60 gram aangekomen en geboortegewicht weer bereikt. Het eerste babaypakje begint op.spanning te staan... Aaaaahhh dit gaat mij al te snel...

Ff een algemene vraag, ik moet een cadeau uit zoeken, wilde een kinderstoel doen, maar de triptrap vind ik belachelijk duur. Iemand nog andere ideeën?

Verder weet ik niet wat er nog meer is geschreven... Zit op telefoon en heb hier een heerlijk mannetje slapend op mijn borst. Moeders ligt lekker lui tussen alle kussens op de bank in het donker want we hebben geen zin om op.te staan en de lamp aan te doen hihi. Veel te gezellig zo!
Gister babymassage geleerd door de kraamzorg, wat was mijn kereltje ontspannen en wat vond hij het heerlijk!!! Kraamzorg was vandaag voor het laatst, super kraamzorg gehad, maar toch ook lekker dat dat afgesloten is. Al was ze vandaag letterlijk alleen een huishoudster hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-11-2012

Bloempje ik zie je al helemaal onderuit gezakt liggen op de bank met je mannetje op je! Wat een genot zeg!! En het eerste pakje nu al op spanning!! Jemig dat gaat echt hard dan! Kan me niet meer zo goed voorstellen dat het zoooo hard ging... En we hebben hier echt veel te veel kleding dus dat wordt heeeeel vaak omkleden om alles aan te trekken bij der!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 15-11-2012

hihi ik zie je ook al helemaal onderuit gezakt zitten bloempje, groot gelijk heb je!! enuh voeden op verzoek betekend dat je je tieten eruit plopt als m er om vraagtWink dus niet op de klok zeg maar
en ja serieus geniet er nu maar van nu dat hij zo klein is, het gaat echt vreselijk hard!!!! kijk maar naar q van meisje, 2 maand en al 7 kilo!!!!!

shady haha ik had al gereageerd maar je hebt groot gelijk, het zal super staan als je hem morgen op het bedje hebt liggen(nu kun je bevallen haha nu is `echt` alles in huis behalve jullie kleine meidSmile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 15-11-2012

die 40 kilo is toch wel een typefout zeker???? met zo`n klein trommeltje nee dat geloof ik echt niet hoor!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 15-11-2012

Ja ik schrok ook al van die 40 kilo! Dat kan toch niet waar zijn???

Het dekbedje is bijna klaar! Dan hoef ie alleen nog te drogen!!! Dan zaterdag nog ff naar de film en dan mag alles los barsten haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 15-11-2012

Meisje voel me rug nog steeds wel. P gaat iedere middag stukje met haar lopen.
We weten dat alles om haar draait en we gingen voor haar ook nooit echt uit of zo. Meer beetje huis mussen. Dus dat is niet wat ik mis. Tuurlijk vind ik het leuk als ze lacht en omrold en dat ik met haar speel, maar dat ze zichzelf kan vermsken zou ook leuk zijn. Zelfs in een wipstoel naast me is ze het na een tijdje echt zat.
Alles draait natuurlijk om die ukkies van ons, maar hoe zit je hier met het huishouden. Wij kunnen smorgens ff snel de flesjes en wat vaat afwassen en en een was ingooien en ff eten. Maar stofzuigen lukt vaak niet en tja je wil niet weten hoe het eruit ziet met een hond in huis. Ik hoef het ook niet savonds te doen als ze in bed ligt want ze slaapt redelijk licht dus vandaar.
Wat jij zegt over zijn leven leven als daarvoor. Dat was eerst wel het probleem, maar is nogerg weinig.

Eergister was p met haar naar een vriend gegaan en daar kreeg ze vol de aandacht en danis het prima en is ze gezellig joh! Loopt ze te kletsen en te lachen enzo.
Denk ook dat p en ik veel spanning hebben waaardoor zij ook uit haar doen is. Maarja gaat ook niet altijd op, want als ik soms met haar alleen ben dan wil ik er echt een leuke dag van maken envoel ikme goed, maar dan toch nog zoveel aandacht opeisen.

P heeft gelukkig vandaag de arts gebeld en verteld hoe hij zich voelt. De arts schok ervan en hij moet meteen maandag naar hem toe en nu meteen stoppen met zijn medicijnen. Hopen dat hier door alles weer wat normaal wordt tussen ons. Weet niet of ik het nou gezegd had maar hij heeft nieuwe medicijnen en is sinds doen druk in zijn hoofd en snel aggressief!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 15-11-2012

Hhelaas geen typfout... 10 kilo extra vanwege dat gedonder toen met mn miskraam en zeker 30 van de zwangerschap. Ach men zegt dat je met bv alles zo weer kwijt bent. Hihi
Tussenstand hier: al weer heerlijk languit op.de bank met m op mn buik. Heb alleen ff gegeten tussen door en m voeding gegeven. Op verzoek haha :-D. Als dit geen rust nemen is weet ik het niet meer, weet wel dat het super goed bevalt!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-11-2012

Ff ego bericht

Gimg hier gister wat minder lekker. Had de kleine al twee dg amper gevoelt en gisternacht ook niet de gebruikelijke nachtelijke trappen.. Daarbij voelde ik me niet lekker, hoofdpijn wat misselijk en werd steed meer s gespanen dat er iets met mij was en dat de baby t nu moeilijk had..vk.langsgeweest, bloeddruk was idd aan hoge kant, hartje baby luidt en duidelijk maar ivm geen beweging en mijn hoge blieddruk toch naar zkh om pre eclapsie uit te sluiten.
Aan ctg gelegen, echo gehad en urine en bloed onderzocht. Alles was gelukkig goed dus mocht weer naar huis.Ru
Kleine lag met de voeten xowat in de placenta, plus lag diep in de bekken dus daardoor zouden fe bewegingen minder.(voelbaar) zijn..
Wb mn. Bloeddruk gewoon meer rust nemen maar mocht ik me weer zo voelen en of de baby minder.voelen dan weer bellen. Gelukkig vannacht 9 u geslapen (hoezo gerustgesteld?!) En kleine was flink druk af en toe dus ben weer opgeknapt Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-11-2012

@Muts en Shady ja wat gaat het snel he...Vanochtend zijn maat 62 kleertjes de kast uit gedaan, daar is hij nu definitief te groot voor geworden... Het gaat zo snel! Aan de ene kant wel jammer want ik vond dat babyachtige ook wel fijn maar aan de andere kant is het fascinerend om te zien hoe snel de ontwikkeling van Q gaat en ik vind het ook heel leuk dat hij nu meer interactie toont.
Wb de buikligging: dank je wel voor de tip van het voedingskussen. Stomme vraag, maar hoe gebruik je het voedingskussen? Leg je zijn kinnetje op het kussen of zijn hele bovenlichaam?
Het rare is dat Q wel zijn hoofdje optilt als hij op mij ´hangt´ in de hoge kangoeroehouding (dus met zijn hoofdje over mijn schouder en de rest op mijn borstkas), ook als ik zelf bijna plat op de bank lig. Q tilt dus alleen zijn hoofdje op als hij daar zin in heeft en niet als hij het moet van ons.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 16-11-2012

Bib!!

Buddha wat schrikken dan zeg!! Gelukkig was met de kleine wel alles goed!!
En hou jij je idd maar rustig dan! Wat was je bloeddruk?

Ik ga nu semmy naar psz brengen en daarna tot elf uur slapen!!!
Om kwart voor twaalf hem weer ophalen.
Dus spreek jullie na elf uur weer meiden


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-11-2012

@Buddha jeetje dat is schrikken! Goed dat je aan de bel hebt getrokken! Fijn dat alles goed bleek te zijn...Ga je de laatste week gewoon werken of stop je ermee?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-11-2012

@Shady slaap lekker!
@Ikke ik hoop dat de arts het wondermiddeltje heeft waar je zo naar op zoek bent. Misschien heeft hij wel andere medicijnen voor P waardoor hij minder snel boos en agressief wordt... Kleintjes schijnen haarfijn spanningen te kunnen aanvoelen en daarop te reageren, maar aangezien L al vanaf het begin een pittig meisje is vraag ik mij af of een vermindering van spanning tussen jullie betekent dat ze minder aandacht zal vragen...Meid ik hoop echt dat jullie er samen uit kunnen komen...

Hier: manlief is vandaag naar een congres en slaapt vannacht in een hotel elders. Ben voor het eerst echt een hele dag en nacht alleen met Q. Op zich vind ik dat niet zo spannend, want ik ben natuurlijk dagelijks alleen met Q maar ik hoop wel dat hij gewoon normaal inslaapt etc. Morgenochtend ga ik naar manlief toe en slapen we met z´n drietjes in het hotel. Ik hoop maar dat Q niet het hele hotel bij elkaar krijst... en dat wij ook kunnen slapen met hem op dezelfde kamer.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 16-11-2012

Oja Bloempje misschien is het een idee om s op marktplaats te neuzen? Ik had voor mezelf ff gekeken voor een tripp trapp en er zijn er echt honderden tweedehands in de aanbieding (manlief en ik willen net als de box er goedkoop eentje scoren, schuren en verven in ´onze´ kleur maar misschien heb jij daar nu geen zin in en tijd voor). Ook andere kinderstoelen zoals de moderne Bloom etc zijn er ook te vinden.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-11-2012

Bloeddruk schommelde tussen.140/145 en ondrrdruk 84/90
Dat in.combinatie met weinig beweging reden voor ctg.
Was trwns op ctg te zien dat ik veel harde buiken had. Ze wilde daarom voor zekerheid inw inderz.doen maar zat nog potdicht!
Ze doen ook geen pijn en komen niet met n bepaald regelmaat maar wel in de gaten houden, vlgns mij is mn bloeddruk al wat lager want druk op mn slapen is weg nu.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-11-2012

He bah Budda! Niet van die gekke dingen gaan doen hoor! Maar goed dat je aan de bel hebt getrokken en idd soms is alleen een controle al voldoende om je weer goed te voelen. Hoe bevalt het lange weekend? Nog 3 daagjes werken! Lekker hoor!

Meisje79, 2e hands is idd ook een idee, maar de baas van mn vriend wil lekker gaan shoppen voor onze kleine hahaha, denk niet dat ze dat wil doen op marktplaats Wink Denk dat ik op zoek ga naar een namaak model van triptrap.

Shady, slaap lekker!

Oh ja en budda, de richtlijn voor de bloeddruk was een tijdje geleden bij de praktijk waar ik onder controle was aangepast en dus nog scherper gemaakt. Weet niet of dit landelijk is, maar daarbij was volgens mij een onderdruk van 90 al een risico punt.

Hier is gister de kraamweek afgesloten, vandaag lekker alleen met mn vent! Heerlijk, we hebben heerlijk uitgeslapen tot 9 uur en vannacht mocht ik zelfs 6 uur lang slapen! hihihi Gister is de vk ook voor de laatste keer geweest en daarmee nog ff alles doorgesproken van wat er het laatste jaar allemaal gebeurd is. Erg vreemd om daar zo op terug te kijken, ongeveer een jaar geleden wist ik immers dat ik zwanger was. Van haar hoorde ik ook dat er voor ongeboren baby's met een hartritmestoornis een standaard protocol is, maar dat mijn vent een ander soort hartritmestoornis had dan de 'standaard'. Dit blijkt heel zeldzaam te zijn en dat is de reden waarschijnlijk ook geweest dat de medicatie niet aansloeg bij mij en dat men niet precies wist wat ze moesten doen.

Volgens mij herken ik vandaag ook de eerste regeldag! Meneer moet ik normaal altijd wakker maken na 3 a 4 uur omdat hij anders lekker door tukt (is 's nachts natuurlijk wel lekker Wink ) maar vanochtend was het elk 1,5 á 2 uur ongeveer dat hij wilde drinken. Dus heb hem lekker bij me in bed genomen en al slapend elke keer aangelegd hihi. Zo leuk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-11-2012

@Bloempje, een hobbelpaard of fietszitje is ook leuk/praktisch om te vragen

@buddha, zo dat is schrikken zg!! Gelukkig dat alles goed is!!

Shady, heb je nog kunnen slapen vandaag? Hopelijk voel je je weer wat meer mens

@hier, jeej ik heb m'n kolf en ben er helemaal blij mee!! Vandaag m'n baas op kraamvisite gehad en kleertjes van lief gehad, sokjes, broek, romper, truitje en lekker dik vest/jack (echt bizar jack kostte € 46,- zag ik, kaartje hing er per ongeluk nog aan)
Morgen voor het eerst saampjes in de stad lunchen en sint cadeautjes kopen en J gaat een paar uurtjes naar opa en oma, ben benoeiwd hoe ik dat ga vinden.....

Wat is het trouwenns stil!?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-11-2012

Marloes, thanx voor de tip! Fietsstoeltje is idd ook handig!
Ben benieuwd hoe je het morgen vind zonder je kereltje zal wel heel vreemd zijn zo voor de eerste keer. En pfff 46 euro voor een jasje... Altijd leuk om te krijgen, maar zelf zal ik het er nooit voor uitgeven. Maar als cadeau is altijd leuk!

Tis idd erg stil hier, misschien is iedereen massaal aan het bevallen ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 16-11-2012

@bloempje, hahaha dat zal het zijn.... Ennuh ik geef zelf ook nooit zoveel uit aan kleertjes en vind het heel lief, maar had denk ik liever voor het totaal bedrag 4 of 5 setjes kleding gehad dan 1 dure, hopelijk groeit hij er niet te snl uit en kan hij het in het goede seizoen aan!!
Hoe is de eerste dag zonder kraamhulp gegaan??

@bepje, hoe gaat het werken en hoe is het met je pols??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 16-11-2012

Haha nee hoor niet aan t bevallen hier! Kleine is weer reeeeeeetedruk gelukkig!! Hopen dat ie zulke stille dagen.niet vaker heeft, bah wat akelig is dat! Als je zo gewend bent aan zon druktemakertje in je buik..

Wow marloes goed verwend door je baas!!!

Bloempje zag op fb foto voorbij komen wat n heeeeerlijk mooi kindje heb je!!!

Morgen huisbezoek vk. (was sowieso de plannimg, maar nu door.gister wel fijn, even naoraten).
Verder komt ze bevallingspraatje doen en daarom op zaterdag zodat vriendjelief er ook bij kan zijn.
En gewone controle dus twee in een!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 16-11-2012

Marloes, ja idd van dat geld had je heel wat meer setjes kunnen kopen wat merkloos is. Maar wel erg lief van je baas!!! Ga je morgen ook sinterklaas cadeautjes kopen voor J? Ik vind dat zelf wel heel vreemd, dat je ineens cadeautjes kunt kopen voor je eigen kind. Hihi
Eerste dag zonder kraamhulp was echt heerlijk! Lekker pas om 9 uur bed uit en rustig aan doen. Vanmiddag m maar eens een keer gewassen toen het mij uitkwam, heerlijk!

Budda, wat een luxe dat de vk op.zaterdag langs komt! Ik had toen alleen de keus om aan begin of eind van hun planning afspraak te maken zo dat mn vriend niet zo lang vrij hoefde te nemen. Maar we waren er allebei over eens dat het beter was dat hij niet bij het bevallingspraatje was hihi.
En tja de foto, ik vind persoonlijk eigenlijk ook wel dat we 9 maand geleden goed geknutseld hebben en het resultaat mag er zijn hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kitty - 17-11-2012

Ik kom even inbreken, gister HSG gehad, echt nooi meer dat ik zon onderzoek doe he. Nu verplicht vrijen om te kijken of het zelfstandig lukt en de 27ste terug naar de gyn! Pff... Succes aan de dames die bijna bevallen moeten, volgens mij ben ik de enige nog die nog geen bib heeft.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 17-11-2012

Wat vervelend Kitty! Deed het zo'n pijn? En dat verplicht vrijen is ook niks he!

Sorry dames ik ben op het moment ff niet zo spraakzaam enzo want heb het elke x nogal druk..: Maarja nu kan het nog hahahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-11-2012

BIB

Verder ook ff niet zo spraakzaam.. Ben de laatste dagen gaar en Bleehh, het wachten zat aan het zijn.. Vanaaf nog naar de bios en daarna mag het.
Vannacht weer een veel te korte nacht gemaakt.. Dus het wordt weer zo n dag..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-11-2012

Kitty wat vrrvelend Sad en er is.nog een meisje uit di clubbie dat helaas nog nirt zwanger is Sad
Hopelijk lukt t toch nog vanzelf !!

Bloempje ja luxe he, ze heeft weekenddienst dus als iemand gaat bevallen dan gaat inze sfspraak niet door natuurkijk!

Hier om 3.00 poos wakker gelegen, kon slaap nirt meer vatten en rammelde van de honger haha. wel weer ff geslapen tot 7.00,u dus mag niet klagen met 7uurtjes slaap!

Hoe gaan de nachten bij jou bloempje?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-11-2012

Ben aan voeden dus ff snel, nacht gaat prima hier. Meneer heeft gister om 23 uur laatste voeding gehad. Vannacht om 3 uur weer.en nu. Dus dikke prima.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 17-11-2012

@Kitty, wat vervelend zeg!! Hopelijk wil het alsnog lukken!!

@sam, shady enn buddha, doe lekker aan hoor!!

@hier, hoera j heeft vannacht na elke voedinng 3,5 uur rust ghouden!! Gisterennacht kwam hij na 2/2,5 uur, dus voel me als herboren!! Manlief heeft om half 9 's avonds de fles gegeven en nu weer en ik heb om 00.40 en 04.10 gevoed en mn man de luiers gedaan dus ik kon heerlijk blijven liggen en j sliep binnen 20 minuten na het begin van de voeding weer, ik wil graag meer van zulke/nog betere nachten!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 17-11-2012

Ahh shady begin jij het ook beu te worden nu zo onderhand hihi.. Ik had eerlijk gezegd alleen bub van jou verwacht!! Dit weekend he kom op!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 17-11-2012

Ben ik een slechte ouder als ik geen cadeautjes voor j koop voor sinterklaas?? Hij krjgt bij opa's en oma's gnoeg en snapt er toch niets van...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-11-2012

Marloes je bent helemaal niet slecht!
Wij doen er ook niks aan en ook niet bij opa en oma en zoals je al zegt ze snappen er toch niks van.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-11-2012

Neeeee begin het wachten zat te worden haha! Niet het zwanger zijn! En nog niet dit weekend hoor!! Nog heeeeel ff... Hihi

En nee jullie zijn juist niet slecht door niet aan Sint te doen. Wij hebben het eerste jaar ook niets gedaan met Sint. En dan was semmy toch al een half jaar oud!

Marloes dat klinkt heerlijk bij jullie!
En bij bloempje ook trouwens! Lekker hoor meiden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 17-11-2012

Ik wil eigenlijk sint thuis helemaal niet vieren, alleen schoencadeautjes. We vieren het altijd bij ouders en schoonouders en dan krijgt hij totaal voor € 100 aan cadeau's zou dan niet weten wat ik zelf nog moet halen voor hem


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 17-11-2012

Ben ik ook weer even snel

Kitty, vrijen op commando is niet fijn zeg. En t onderzoek was niet al te prettig begrijp ik. Er zijn nog 2 andere meiden nog niet zwanger. Jootje en Cindy. Hopelijk mogen jullie ook snel een bib hebben.

Marloes, je bent helemaal geen slechte ouder als je geen Sint doet dit jaar. Hij is nog zo klein! Doe voor L ook niet veel hoor. Heb nog niks. Zou niet weten wat.

Meisje, Q groeit goed zeg! Is L al voorbij.

Hier nu Sinds kort maat 62. Veel dingen zijn nog best ruim. Dinsdag op cb was ze 61 cm en 6.5 kg.

Bloempje, fijn dat het nu zo goed gaat met m. Super om je positieve berichtjes te lezen.

Buddha, jee schrikken zeg. Gelukkig niets aan de hand en voel je de kleine nu weer goed.

Shady, nog geen bub, spannend hoor! Ben benieuwd of het de 23e gaat worden, zoals je zelf denkt.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 17-11-2012

Even samen lunchen en de stad in verandert in met z'n drietjes de stad in en lunchen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-11-2012

Marloes_85 schreef:Ben ik een slechte ouder als ik geen cadeautjes voor j koop voor sinterklaas?? Hij krjgt bij opa's en oma's gnoeg en snapt er toch niets van...

In mijn ogen is dat niet meer dan logisch! Hij is waarschijnlijk al hartstikke verwend tijdens de kraamweek en idd hij zal van opa en oma al genoeg krijgen en hij heeft nog geen besef van sinterklaas. Hier doe ik er ook niet aan, tenzij ik tegen die tijd iets echt nodig heb voor hem. Maar de box puilt nu al helemaal uit van alle cadeau's en nog lang niet alle kraamvisite is geweest.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-11-2012

Marloes_85 schreef:Ik wil eigenlijk sint thuis helemaal niet vieren, alleen schoencadeautjes. We vieren het altijd bij ouders en schoonouders en dan krijgt hij totaal voor € 100 aan cadeau's zou dan niet weten wat ik zelf nog moet halen voor hem

Wowwww, dan is het helemaal logisch dat je er niet aan doet!!! Smile


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-11-2012

Marloes, geniet er lekker van met zn 3tjes de stad in, het is heerlijk weer! Hoe is de foto laatst gegaan?

Natas, hoe is het met jou? Al wat meer rust gekregen?

Shady, jij gaat gewoon op mijn uitgerekende datum bevallen, 23 november! Dus tel je dagen maar af! Nog ff en dan is de kleine meid er! Nog grote plannen voor het weekend? Of lekker je rust pakken?

Hier is het vandaag al weer een week geleden dat onze vent is thuis gekomen, heb toch het gevoel al weken moeder te zijn. Het voelt zo vertrouwd! Zo grappig, kan me nu al geen leven meer voorstellen zonder hem. Net voor het eerst sinds bijna 7 weken hier weer ff de winkels in geweest. Moest ff een broekje erbij hebben in maat 50, de rest is hem echt nog veel te groot hihi. Kom natuurlijk thuis met van alles, behalve het broekje wat ik wilde hebben. hihihi

Hoe oud was bij jullie de kleine toen jullie voor het eerst naar buiten gingen met hem/haar? Ik wil morgen ff een stukje wandelen met hem. Ff lekker de buitenlucht in met hem.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-11-2012

Hier is het 100 euro pp voor de kerst maar nu verdelen we dat geld en die cadeautjes over Sint en kerst zolang de kleintjes in Sint geloven! Die 100 is zeker niet namens onszelf hoor, van schoonouders en opa van mijn man samen. Wij doen zelf 50 euro voor semmy en voor onze neefjes 20 pp.
Mijn ouders en opa en oma doen samen voor ongeveer 70 voor semmy in totaal.
Al met al is die dec maand erg duur want wij doen ook voor de hele familie 20 pp en onze neefjes zijn ook nog eens beide in dec jarig.. Straks onze kleine meid ook rond die tijd erbij dus weer 50 voor haar verjaardag maar ook weer 50 voor de feestdagen... Pfff!!!
Ik had het laatst uitgerekend, dec kost ons aan cadeautjes alleen al 460 euro! Niet normaal toch?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 17-11-2012

@shady, zo das flink geld!! Ik denk dat wij zeggen dat sint niet en bij de opa's en oma's en papa en mama kan komen.....

@bloempje, j ging naar buiten toen hij 1 week oud was!! Gewoon goed aankleden en lekker gaan!!

Oh J is nu mee want kinderen van sz waren er ook de 1e heeft een koortslip en de andere 40 graden koorts en lag te rillen op de bank


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-11-2012

hier ging semmy na de kraam week mee naar buiten. Maar hij was in de zomer geboren. Nu zou ik denk ook evengoed wel na een dag of 8 lekker naar buiten gaan, mits het droog is dan!

Wat heerlijk bloempje dat je nu al het gevoel heb dat je al weken mama bent!! Je geniet echt zo te horen!

Marloes lekker ff de stad in! Heerlijk!

Wij zijn net ff lopend naar een klein winkel centrumpje hier heel vlakbij geweest, ff wantjes voor semmy gekocht maar zelfs dat kleine stukje was eigenlijk al te gek.. Nu op de bank geploft samen met semmy. Manlief moest ff naar zijn werk. Straks naar mijn schoonouders, daar eten we, rond half acht halen we mijn nichtje op en die past vanaaf op semmy want we gaan natuurlijk naar de bios.
Morgen niets op de planning! Heeeeeeeerlijk!!! Misschien wel bevallen haha! Net als semmy op de 18e


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 17-11-2012

Marloes, dan wist ik het wel dan bracht ik mijn zoon daar ook niet met al die virussen!

Shady, scheelt je hebt een heel jaar om er voor te sparen Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 17-11-2012

Ja das waar maar vind het echt enorm veel geld hoor...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 17-11-2012

Marloes dat kan toch ook! Dowt mijn zus ook hoor en de kids zijn het gewend.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 17-11-2012

Dames ik vind het zoiezo onzin om het 1 jaar Sinterklaas te vieren! Maar iedereen moet dat voor zich weten! En Shady jij gaat gewoon vanavond nog naar de film en dan beval je gewoon zondag op maandag...goed idee??? Ahahhaahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 17-11-2012

hey hier ook weer ff, ik ben de laatste dagen net een zombie en niet zo heel erg gezelligWink c heeft besloten s`nachts iedere anderhalf a twee uur mama te plagen dus je begrijpt dat ik niet echt functioneer op het moment......

sintkadotjes??? nope geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt! c is dan wel al een half jaar maar besef is er niet dus dat slaan we zeker dit jaar maar denk ook volgend jaar nog wel over, tegenwoordig zijn ze super verwend met van alles en zolang het besef er ook nog niet is ga ik hem echt niet overstelpen met overbodige kado`s omdat de comercie erom schreeuwt?? (maar had al wel door dat ik daar 1 van de weinigen in ben in het mei topic hihi)

buddha, och meis wat een schrik heb je dan, gelukkig gerustgesteld en is ukkie weer volop in bewegingWink

bloempje hihi, bepje zei ook al zoiets van het lijkt wel of ik al weken moeder benWink grappig is dat hoe snel dat went he?? enuh je mag naar buiten als ukkies boven geboortegewicht zijn en temp goed op peil kunnen houden

marloes, lekkere man heb jij!!!! en wat een heerlijke nachten heb je nu alSmile

shady, ik had ook dit weekend al iets verwacht, nu gaan we voor woensdagWink

ikke, das niet niks zo`n bijwerking, gelukkig heeft hij dokter gebeld, ongemerkt zal ze idd het eea aan spanning mee krijgen en daar ook op reageren ik hoop echt zo dat het allemaal een plekje krijgt en lekkerder gaat lopen daar bij jullie

zo nu ga ik echt afsluiten en hopelijk een goede nacht tegemoed........oh echt help het me hopen ik ben helemaal nergens zonder mijn nachtrust.........Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 18-11-2012

Muts wat vervelend dat c jou wakker houd! Hopelijk maar voor 1x en hoop dat het vannacht beter is gegaan...

Buddah dat was wel schrikken hoor! Maar gelukkig gaat het u weer beter.. Jij vandaag 35 weken wooooow gaat echt ineens hard he!!

Shady en jij vandaag 39 weken toch??? Ben benieuwd wanneer je nou echt gaat egaler...

Ikke hoe is het met je?

En derest van de dames alles goed????

Vandaag ben ik 33 weken zwanger... Smile wooow het gaat ineens zo hard! Morgen naar zkh kijken.... Hoop dat c optijd is kan hij mee en anders moet me nicht mee haha ik ga daar echt niet als enige alleen komen hoor....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-11-2012

BIB!!

Muts hoe is het vannacht gegaan?

Sam jaaa jij alweer 33 weken! En hier idd 39 vandaag!
Er zijn een hoop mensen die denken dat ik vandaag ga bevallen maar ik zeg nog steeds van niet! Vrijdag pas Hihi!

Gister dus gewoon naar de film kunnen gaan! Wauw! Super vette film!

Hebben de dames hier nog plannen voor vandaag?
Ik blijf nog lekker lang in mijn bed liggen, manlief moet pas om 11:45 de deur uit, die moet om 13 uur voetballen namelijk, wat een kut tijd zeg! Ik ga dan lekker richting mijn ouders denk ik. Daar maar een beetje hangen..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-11-2012

Samantha gaat opschieten bij jou!
Shady nee je bevalt zaterdag hoor!
Muts heeft c he vanacht laten slapen? Ik hoop het voor je. Ik herken het helemaal, zonder nachtrust ben ik ook nergens.

Sinds p die nieuwe pillen niet meer slikt voelt hij zich meteen een stuk rustiger en minder agressief.
Dat heb ik ook gemerkt. Ik was gister ff niet heel vriendelijk en hij reageerde heel rustig.
Vandaag gaatie dagje weg en ben benieuwd hoe ukje vandaag is.
Ze moet straks ook in bad en daar heb ik zo een hekel aan. Het in bad gaan zelf gaat meestal wel goed, maar met aankleden is het altijd gillen en daar kan ik niet tegen.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-11-2012

Goeiemorgen iedereen!!

Reageer later maar wilde ff checke hoe t met shady is!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-11-2012

Ikke wat fijn dat jullie beide verschil merken nu die gestopt is met die pillen!! Dat vind ik ook een mooie stap in de goede richting!
En ik herken zooooooveel in jou!! Hier ook een hekel aan semmy in bad doen en verschonen.. Je wilt het wek graag doen maar ze maken het zo verdomd lastig door zo te brullen! Deed semmy ook..
En helaas.. Semmy vindt verschonen nog steeds drama dus hier blijft het altijd dolle boel..
Ik hoop voor jou dat je meisje hierin bij gaat draaien maar het is denk net als semmy gewoon een pittig ding. Daarom zei ik laatst, probeer het toch een beetje te accepteren.. Zij voelt ook heus aan dat jij je nu alweer af vraagt hoe ze vandaag zal zijn.. Probeer je eigen gedachten en houding wat positiever op te stellen.. Hier werkt dat echt!

Buddha wat lief!! Het gaat hier goed hoor!
En hoe is het met jou meis?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-11-2012

Shady verschonen vind ze gelukkig niet erg. Maar hoe moet ik dat accepteren. Vind dat zo lastig. En ja dat brengt een hoop spanning metme mee en wil dat zo graag kwijt!!! Net ook. Heb het eten voor vanavond al klaar en heb daarna de was opgehangen met de gedachte. O ik hoop dat ze nog ff blijft slapen want moet ook nog wat eten. Is toch erg! Ik weet dat ik die spanning kwijt kan raken als ze niet huilt en ik niet de hele tijd met haar moet loprn. Nu zit ik ff wat te etrn en me spanning wordt meteen minder omdat ik ff iets 'voor mezelf' heb kunnen doen terwijl ze wel in de buurt is.
Twee ouders van de school waar ik werk vertelde me dat ik haar gewoon eens moet laten huile. Ik vertelde dat ik dat ook doe en alleen als ze echt gaat krijsen en daarbij echt tranen krijg ik haar er dan uithaal. Die ouders: nee ook gewoon laten liggen daar stoppen ze vanzelf mee. Ik: maar dan is ze zo overstuur dat ze dan de boel onderspuugt. Die ouders: nee ik heb ze ook altijd laten liggen en dan spugen ze alles maar onder. Ze zijn er vanzrlf keer mee klaar en dan leren ze het en huilen ze niet meer zo.
Sorry hoor maar dat kan ik echt niet. Heb het geprobeerd maar ze heeft dan echt verdriet. Of moet ik toch doen wat die ouders zeggen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-11-2012

O en is het erg als ik blij ben als ze overdag slaapt en als ik haar hoor huilen dat ik denk k*t ze is wakker en nu begint het feest? Ik vind het zo erg dat ik liever heb dat ze slaapt dan dat ze wakker is. Soms vraag ik me af hoe ik wel van haar want dat mag je toch niet denken! O ik voel me zo kl*te!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kitty - 18-11-2012

Pff nog 3 die nog niet zwanger zijn! Das echt niet leuk!
Er is hier alweer zoveel gekletst, ik ga binnenkort eens goed meelezen en is wat actiever hier worden, maar momenteel heb ik er voor mijn gevoel geen reden toe, dus ik volg het een beetje vanaf de zijlijn lieve meiden!
Hier inmiddels niet zoveel last meer van de HSG, nog wel een beetje beurs gevoel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 18-11-2012

Ikke nee dat is niet erg dat je blij ben dat ze slaapt! Heb ik ook gehad!
Maar ik denk wel dat het een wissel werking is tussen jullie twee. Doordat jij gespannen bent, is zij misschien zo huilerig en andersom..
Als je er echt zo mee zit is het misschien een idee om eens naar de huisarts te gaan en je gevoel te uiten.
En ik zou het toch wensen dag of drie proberen, haar gewoon even laten brullen, hoe hartverscheurend ze ook klinkt..
Het kan best wezen dat ze je ook gigantisch loopt te bespelen met haar gehuil he? Maar het blijft lastig..
Het belangrijkste is wel dat jij lekker in je vel komt te zitten, dan kan je veel meer van der hebben...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 18-11-2012

Shady thanksvoor je reactie.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 18-11-2012

@ikke, wat ongelofelijk moeilijk!! Ik ben het met shady eens dat het mss wel verstandig is dit eens bij een huisarts te bespreken. En l voelt die spanning natuurlijk ook en zij kan natuurrlijk weinig anders dan huilen. Hoop dat jullie (met wat hulp) toch echt van elkaar kunnen gaan genieten!!
Kan je l mss een daagje onderbrengen bij een ander zodat jij even helemaal kan opladen en ontspannen?? Sterkte meis!!

@shady, zeker rottijd voor voetbal, ben je je hele dag kwijt!! Rommelt het nog zo bij je of is alles weer rustig??

@sam, jeej 33 weken al!! En morgen opendag bij ziekenhuis/kraamhotel!? Hoop dat c op tijd thuis is en mee kan!! Hoe is het met je bekkenn/rug??

@buddha, hoera nog maar 3 daagjs werken en dan verlof!!

@muts, hoe is het met c gegaan?? Ennuh ik kan de opmerking "lekkere vent"even niet plaatsen, gaat dat over iets wat ik heb gezegd of over een foto op fb?? Jij hebt trouwens hele leuke foto's op fb!! C wordt echt al een hele vent!!

@kitty, hopelijk kan je snel met goed nieuws meekletsen, ook als je je verhaal kwijt wil ben je altijd welkom.... Mss beetje dom maar wat is hsg??

@druifje,hoe is het?? Tijdje niet gezien??

@bubble, volgens mij mis ik jou ook al een tijd, alles goed??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 18-11-2012

Ikke, ik heb ff weinig tijd, maar misschien kun je het aankaten bij het bureau, ik weet dat er mogelijkheden zijn dat er iemand met je mee komt kijken thuis. Klinkt vervelend dat iemand op je vingers mee kijkt, maar ze kan je wel licht proberen te helpen en misschien de situatie van een hele andere kant bekijken. Klinkt een beetje kort en misschien vreemd, maar ik denk dat je toch echt aan de bel moet gaan trekken bij iemand om weer te kunnen genieten! Dikke knuffel meid, heb met je te doen!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 18-11-2012

Ikke knap dat je t uitspreekt, ik denk idd dat ook t slim is om eens langs je ha te gaan. Kleine meid voelt kouw negatieve spannimg en mss wordt t daardoor alleen maar erger waardoor je doe cirkel nooit doorbreekt...

Kitty erg he dat wachten Sad ik had ook nooit gedacht dat ik dit jaar nog moeder zou worden!!
En iedereen die hier bijna al zwanger was, lastig maar ik bleef erin geloven.Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kitty - 18-11-2012

Ja, maar naar zon lange tijd geef je het wel een beetje op. Ti's gewoon niet tof, maar we wachten af.

Marloes een HSG is niet prettig, het is een echo/ röntgenonderzoek waarbij ze met allerlei instrumenten naar binnen gaan en contrast vloeistof spuiten. Z spuiten ze ook je eileiders open en kunnen ze zien of het goed doorloopt etc. Is helemaal geen domme vraag hoor, wist eert ook niet wat het was en hoop voor andere dat ze er ook nooit achter komen. Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 18-11-2012

Kitty's, fijn dat je minder last hebt nu van t onderzoek. Je bent altijd welkom om mee te kletsen, ook als je even je ei kwijt wilt. Hopelijk kom je snel met goed nieuws.

Ikke, wat de rest al zegt, denk dat t ook een goed idee is om dit bij de ha of t cb weg te leggen. Als ik erg moe ben heb ik er ook last van. Als m'n zoontje dan erg zeurt/vervelend is en L is ook allemaal aan t huilen dan Ben ik ook blij als ze in bed liggen en slapen. En als L dan even huilt dan baal ik daar ook van. Heb ook erg weinig tijd voor mezelf en na veel slechte nachten kan ik daar dan ook slecht tegen. Denk ook dat de kleintjes dat aanvoelen. Als jij gespannen bent dan merkt L dat en dat heeft dan een wisselwerking. Krijg je beetje negatieve spiraal waar je in komt en die moet je doorbreken. Haar een laten huilen kan geen kwaad. Maar ken je gevoel als ze zo liggen te brullen met traantjes. Zo zielig. Is er iets waarmee je haar kan troosten, in haar bedje (of waar ze dan ook is) dan zou je t op kunnen bouwen. Haar eert 5 min laten huilen, dan troosten en weer weg. Dan 10 min laten huilen en gaan troosten en dat zo opbouwen. (Je kan ook met 3 minuten beginnen als je 5 niet vol houd) hoop echt dat het snel beter gaat en je echt van L kunt genieten.
En misschien de osteopaat nog eens bellen? Situatie uitleggen. Misschien kan hij wat voor jullie betekenen?

Shady, 39 weken! Ben benieuwd wanneer de kleine meid komt.

Mutsie, balen van de slechte nachten zeg. Hopelijk slaapt hij snel weer lekker door.

Samantha, 33 weken! Voor jou gaat t aftellen ook al snel beginnen.

Bloempje, super die berichtjes van je. Lekker aan het genieten van M.

Marloes, bij jou alles goed met J?

Bubble en druifje idd al poos niet gezien.
En wanneer was mii uitgerekend? Weet t echt net meer.

Hier Nogsteeds slechte nachten. Vannacht weer 5x eruit. Ze is u ook nog eens flink verkouden. Heeft ze 2 nachten beter geslapen, was t vannacht weer slecht. Vanaf half 3 ofzo tot kwart voor 7 kon k er 5x uit. Sommige dagen red ik t dan best goed, maar na een aantal van die nachten dan kan ik erg weinig hebben en heb ik snel hoofdpijn. Vrijdag haar de kinderarts. Ben benieuwd.