Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 (/thread-7506.html)



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 09-11-2012

Sowieso geeft mijn borst echt teveel tegelijk, hij moet ook weleens hoesten, dus laat hem weleens adempauze nemen, want meneer is bij borst 1 ook nog gulzig. Dus hoop beetje dat het deze combi dan maar is. We zullen het zien zo/straks, hopen dat het nu gewoon lekker goed gaat.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 09-11-2012

Ff snel tussendoor... Moet ik me boxkleed wassen???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-11-2012

Ik doe het niet maar ik was ook geen kleertjes...
Ik heb alleen het beddengoed gewassen..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-11-2012

Ah wat sneu he druifje als.ze echt helemaal overstuur zijn Sad

Sam nee ik was t.boxkleed ook niet. Mijne zit nog in n vacuumverpakkimg en kan niet vies zijn, kleingje ligt toch met gezichtje op n dydrofiele doek, wassem doe ik pas als t kleed ondergespuugd wordt Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 09-11-2012

@sam, ik heb m'n boxkleed niet gewassen....

@druifje, mss een idee om voor de voeding de ergste druk met de hand af te kolven zodat j mindr wordt bedolven door de voeding?? doe ik hier ook en onze j drinkt rustiger en verslikt zich minder....

@iedereen, ben druk bezig met j z'n ritme en ben er daarom weinig. Merk wel dat meer ritme j en ons meer rust geeft...... hij eet nu overdag elke 3,5 / 4 uur, daarna krijgt hij een schone luier, spelen en kroelen we even, zodra hij de eerste tekenen van vermoeidheid geeft gaat hij naar bed, ik blijf (nu nog) bij hem zitten met m'n hannd op z'n buik en dan slaapt hij in. merk nu echt dat hij veel minder hysterisch is en beter slaapt..... Hopelijk elk dag een beetje beter!!
Hoop snel meer tijd te hebben om te komen kletsen, maar j kost me nu nog heel veel energie....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-11-2012

Marloes begrijpelijk! Geeft echt niks. Hopelijk krijg je n mooi ritme en zelf ook wat meer rust.

Hier is de kleine echt mega dru, lin itks n bult, dan weer rechts! Zou soms weleens naar binnen willen spieken..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kitty - 09-11-2012

Hoi allemaal, ik kom weer eens even piepen, was zo lang geleden alweer.

Hier nog steeds geen wondertje, inmiddels lopen we in het ziekenhuis.
Bij vriendlief blijken de zwemmers niet goed, en a.s. Donderdag moet ik voor een HSG.

Ik zie dat er al veel weer bijna uitgeteld zijn! Helemaal super!
Hoop dat met jullie alles goed gaat!

Liefs, kitty


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kitty - 09-11-2012

marloes_85 schreef:@sam, ik heb m'n boxkleed niet gewassen....

@druifje, mss een idee om voor de voeding de ergste druk met de hand af te kolven zodat j mindr wordt bedolven door de voeding?? Doe ik hier ook en onze j drinkt rustiger en verslikt zich minder....

@iedereen, ben druk bezig met j z'n ritme en ben er daarom weinig. Merk wel dat meer ritme j en ons meer rust geeft...... Hij eet nu overdag elke 3,5 / 4 uur, daarna krijgt hij een schone luier, spelen en kroelen we even, zodra hij de eerste tekenen van vermoeidheid geeft gaat hij naar bed, ik blijf (nu nog) bij hem zitten met m'n hannd op z'n buik en dan slaapt hij in. Merk nu echt dat hij veel minder hysterisch is en beter slaapt..... Hopelijk elk dag een beetje beter!!

Hoop snel meer tijd te hebben om te komen kletsen, maar j kost me nu nog heel veel energie....
malroes nog gefeliciteerd met je kleine mannetje!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 09-11-2012

Kitty, wat is n hsg? Wat vervelend he, jullie geduld wordt wel opp de proef gesteld Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 09-11-2012

Kitty? Ken ik jou? Nee zeker? In ieder geval succes voor de komende periode! Hoop dat er snel wat moois op jullie pad mag komen!

Ff ego verder hoor... Ik heb mezelf net echt helemaal leeg gepoept... Zou het een voorteken wezen?? Echt zomaar vanuit et niets zwaar aan de diarree... (Sorry voor de info)
Verder zitten we opeens midden in een namen crisis! We hebben ineens weer drie opties... Raaaaarrrrr!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 09-11-2012

Shady is niet erg hoor je namencrisis Wink nee hoor is erg vervelend! Mss is het wel een voorteken en krijgen we een bub melding het weekend..... Zou zomaar kunnen je tas staat klaar Wink

Kitty succes de komende tijd!

Buddah ik zou ook welis binnen willen kijken heb soms het idee dat me buik gewoon te klein is...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 10-11-2012

je bent wel heerlijk aan het rommelen shady, ben benieuwd of je de boel nog binnen kunt houden dit weekend, waar komt die namen crisis ineens vandaan? bij jou(hormonen) of bij manlief?

marloes, logisch dat je nog hartstiike druk bent een ritme te vinden met j en weinig tijd hebt, komt vanzelf wel weer

hihihi buddha, leg het anders eens vast die speeltuin van jeSmile

sam, ik was altijd alles dus ook het boxkleed, de fabriek denk ik altijd maar zo is ook niet echt goed schoon en zo`n muf nieuwigheids luchtje doet het bij mij ook nooit goed, dus hier wordt altijd alles gewassenWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-11-2012

Nou het rommelt zeker hier!! Maar nog steeds niks serieus denk hoor! Nergens regelmaat te bespeuren ofzo dus gewoon lekker voorwerk hier..
En waar de crisis vandaan komt, echt geen idee!!! Maar denk dat we uiteindelijk toch bij onze eerste keuze blijven hoor..
Maar we gaan het zien.. Misschien als we die kleine meid zien dat we dan toch een andere naam beter vinden passen..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Kitty - 10-11-2012

Shady volgen mij ken ik je wel, was hier alleen al heel lang niet geweest.

En buddha, idd he. Pfff, herinner me nog goed dat ik jullie kon feliciteren. Mijn tijd komt nog wel. X


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-11-2012

Hier ook een gewassen boxkleed, ben net als muts wat dat betreft, niets is schoon als het niet in mn eigen wasmachine gaat!

Nu maar ff weer slapen, de melkmachine is weer klaar en met behulp van neusspray komt de bv nu toch echt op gang, blij blij blij!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 10-11-2012

Hier is eerste bepje nacht n feit... Heb tot 04.00 u op de klok liggen kijken , moe maar kon niet in slaap vallen.
Van 04.00 tot 06.00 u geslapen...daarna weer klaarwakker Sad


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-11-2012

Buddha wat vervelend meis!! Ik heb hier gelukkig alweer een redelijke nacht achter de rug! Zal wel omdat mijn lijf fit moet zijn...

Bloempje fijn dat de bv op gang begint te komen meid! Hoe voel je je verder?

Hier dus wel weer ok geslapen. Weer maar 1 keer eruit om te plassen.
Maar gewoon nog BIB hoor! Haha.
Toch gebeurd er wel het een en ander... Maar wederom niks om voor te bellen! Zal toch niet nog twee weken zo door gaan he?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 10-11-2012

@Sam ik heb mijn boxkleed ook niet gewassen. Achteraf gezien denk ik dat ik ook niet al zijn kleertjes had hoeven wassen en strijken (hij heeft een superhuid)... De kraamzorg zei destijds dat ook zij het maar onzin vond al dat wassen en strijken. Maja vond het wel superleuk om te doen! Hoe voel je je nu?
@Shady sorry wil het niet voor je verpesten maar toen ik zo ver was als jij had ik ook vette diarree en dat betekende niets (moest nog 4 wkn wachten..). Maar ik had dan ook verder geen voorwerk. Had je bij Semmy wel voorwerk?
@Druifje hoe is de nacht gegaan??
@Ikke jij weer weekend. Hoe is je werkweek gegaan?
@Buddha nog ff kunnen slapen? heb je een drukke dag vandaag of kan je uitrusten?
@Marloes in het begin is het echt nog ff zoeken he??? Goed dat je met de drie R bent begonnen. Hoop dat het helpt en jullie meer rust krijgen.
@Bloempje wat fijn dat je bv op gang komt! Heb je last van stuwing?
@Kitty succes!

Hier: vanochtend met het mannetje en mijn vent in bad geweest. Hilarisch! Vond hij super... Morgen viert de zoon van mijn beste vriendinnetje zijn eerste verjaardag en Q is uitgenodigd (en wij ook natuurlijk). Q zijn eerste verjaardagspartijtje!
Dilemma: het is in het zwembad. Zouden jullie al met een babietje van bijna 3 maanden in het zwembad durven? Ik twijfel omdat ik denk dat hij het superleuk vindt, maar ik hem eigenlijk nog te klein vindt en hij pas 1 prik heeft gehad. Wat zouden jullie doen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 10-11-2012

Meisje ik weet niet of je al kan zwemmen. Ik heb het toen wel gedaan en er eigenlijk niet echt over nagedacht met de prikken, maar l had er toen al twee gehad.
Ja werkweek ging wel goed. Zo lekker dat ik woensfags vrij ben. Breekt echt de week. De week lijkt daardoor ook sneller te gaan.

Kitty succes meid!

Budddha ojee een bepje nacht! Ff middag slaapje doen dan maar.

Shady ojee nu ff snel een naam bedenken dan, zeker nu er al wat rommelt bij je. Maare de eerste keus is altijd de beste toch?!

Marloes mijn collega kolfde ook omdat haar kleine te gulzig dronk en dan had ze twee verschillende flessen waar ze het in aanbod. Een fles waarbij ze niet gulzig kon drinken en een normale fles. Dit lukte haar dan prima. Misschien een idee?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 10-11-2012

Ik zou gewoon gaan zwemmen hoor maar ik ben zelf echt een heel makkelijk type..

En ja eerste keus naam zal het denk ook heus wel gaan worden! Haha

Bij semmy geen voorwerk gehad nee.. Dit is echt allemaal totaal anders!
Maar vooralsnog is het gewoon rustig. Dus er zal nog wel niks gebeuren.. Hoeft ook nog niet!
De roze gordijntjes liggen in de kofferbak!! Jeeejjj!!! Straks lekker ophangen!
Helaas nog steeds geen leuk dekbedje kunnen scoren.. Lastig hoor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 10-11-2012

Shafy laat jij je kleine meteen ondereen dekbed slapen?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-11-2012

Dames ik weet het even gewoon weg niet meer!! Ben op, kan alleen maar janken. De nacht is redelijk gegaan, overdag weer super, hij was natuurlijk super moe. Vanaf 4 uur is het weer raak, alleen maar janken en als hij slaapt, dan komt hij na 1 uur weer. Hij is dan helemaal giga overstuur. net dus al met 1.50 uur aan de borst gelegd, vollop drinken. Ik trek dit echt niet meer. Manlief zegt leuk, hoort erbij, het zal wel, maar ben doodop en J. was niet zo!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 10-11-2012

@druifje, sterkte meissie, ik snap hoe je je voelt!! Is er iemand in je omgeving die je een daagje kan helpen en de rust heeft om j bezig te houden zodat jij kan rusten en alleen de voedingen hoeft te doen!???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 10-11-2012

@druifje, als j zo kort slaapt, slaapt hij dan in z'n bedje of in je armen/op je borst??


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-11-2012

@Marloes, zei jou mams ook iets over te weinig voeding, dat het terug kan lopen als je stress hebt. Me zus net gebeld en die zei dat ik het even in de gaten moest houden, dat de borstvoeding nu wel ok blijft. Wil echt dat het goed blijft gaan. Me zus zei kolf 1 borst af, kijk hoeveel je hebt, maar ja dan weet je toch nog niet hoeveel voedingsstoffen er daadwerkelijk inzitten, toch? Misschien morgen maar eens proberen. Hij drinkt nu wel de laatste voedingen meer dan 15 minuutjes, 2 borsten.
Me man is net de nachtdiensten in gegaan, heeft er 2 en dan heeft hij maandag ochtend weekend. Maar hij is wel zo eentje, liever geen hulp, wij zijn papa en mama, dus wij moeten het doen. Gisteren dus me schoonzusje gebeld voor hulp via foon en net me zus om gewoon effe te janken.
me man zegt doodleuk, je moet geen beren op de weg gaan zien.
Kwa slapen ligt hij op dat moment dus meestal in zijn bedje. Dat wij de handen vrij hebben kwa eten etc, zodat hij daarna lekker na zijn voeding in de box kan en wij er ook echt lekker bij kunnen zitten of we knuffelen lekker met hem. Vanavond hebben we hem in de wipstoel gezet, maar hij bleef overstuur. Het is nu ook sinds 2 dagen weer raak. De 1e week 2/3 dagen, toen ging het goed en nu dus sinds gisteren weer.
Hij heeft nu ook rode billetjes, dus we zijn druk aan het smeren.
Gisteren is hij paar keer in me armen in slaap gevallen, toen in bed gelegd en werd toen paar x wakker, na een paar pogingen was het gelukt.
Er zal heus niets met het mannetje zijn, het zijn denk echt gewoon jengel uurtjes, maar oh ben zo moe.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 10-11-2012

Druifje, ik hoop voor je dat het snel beter gaat!

Ff snel hoor, ons kereltje is lekker bij ons thuis!!! Heerlijk!!! Meteen ff een vraag, hij heeft volgens schema van 3 a 4 uur de voeding om. 19 uur gehad, bleef toen wat jengelig en erg zoekend. Ff aan de borst gelegd (krijgt ip alleen afgekolfde melk) en was toen even rustig. Maar daarna weer brullen en bleef zoeken. Dus om kwart over 9 toch maar een halve voeding gegeven en nu slaapt hij heerlijk. Is dit verstandig wat ik heb gedaan???


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 10-11-2012

@druifje, ik hou j als hij zo overstuur is geweest meestal bij me. Als hij dan eindelijk slaapt heb ik liever dat hij bij mij slaapt dan maar even in z'n bdje..... Mss werkt het bij jullie ook, ze zoeken natuurlijk ook gborgenheid. Ons mam rolde een handdoek om en lgde die als een u in j z'nn bedje voor meer geborgenheid


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 10-11-2012

@Marloes, het liefste zou ik dat ook doen. Me schoonzusje zei het gisteren ook al en me zus net ook. Moeders voelen hun kids het beste aan en als het helpt gewoon doen. Volgens mijn man, verwen ik J. daar gelijk mee en verpesten we hem daarmee. Ik vind van niet, maar dat is dus de strijd tussen ons. Gisteren dus ook gewoon gedaan, was alleen thuis, liever bij mij, dan zo overstuur in zijn bedje. Misschien moeten we het inbakeren weer effe doen tussen 4 en 9, dat hielp de eerste nachten ook in zijn bedje en s'nachts doen we dit dus al niet meer, want hoeft niet meer. Wie weet helpt het ook wel met de jengel uurtjes. Hij heeft nu dus ook al kruikjes, normaal ook alleen s'nachts en hij slaapt nu paar uurtjes. Om half 10 heeft hij er 3 uur op zitten kwa voeding.

@Bloempje, wat fijn, thuis, super!! Maar dan komt de voeding, lastig dan weer, om zo zelf op te pakken he. Ze hebben mij verteld, als de voeding maar tussen de 2 en 4 uur zit. De ene keer zal hij dus na 2 uurtjes al komen en de andere keer pas na 3,5 uur. Als hij echt zoekende is en echt honger heeft, gewoon aanleggen. Maar kijk wel uit met 1,5 uur. Dat mag niet te vaak volgens mij, maar sjah ik begin er ook net mee. Misschien anders na de borst extra afgekolfde melk met fles proberen, om te kijken of hij niet te moe is kwa voeding en dit wel pakt. Dit deed ik de 1e dagen, J. was te zwak om goed lang aan de borst te moeten.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 10-11-2012

Even snel hoor; druifje ik heb er nog geen verstand van zeg maar dus kan je hier niet mee helpen.. Sorry! Maar ik kan wel zeggen doe wat je gevoel zegt wat het beste is! Sterkte meis en het komt wel goed!

Bloempje wat goed je ventje lekker thuis!!! Jeeej het gaat dus allemaal goed!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 10-11-2012

wat fijn!!!!!!! echt ik neem mijn petje voor je af dat je dit allemaal voor je mannetje over hebt weiffie, en echt het is het waard, absoluut maar je moet het toch maar(ff) doen en volhouden!

hoe is het verder daar?? heb je al nieuws??
bloempje25 schreef:Hier ook een gewassen boxkleed, ben net als muts wat dat betreft, niets is schoon als het niet in mn eigen wasmachine gaat!

Nu maar ff weer slapen, de melkmachine is weer klaar en met behulp van neusspray komt de bv nu toch echt op gang, blij blij blij!



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 10-11-2012

bloempje, bv kun je niet teveel geven, en je mannetje heerlijk thuisSmile
wat fijn en wat snel!!!! dit had je denk ook niet durven dromen zo snel je ukkie al lekker bij je, maar het zal een teken zijn dat alles in orde is nu??

ik zou zeggen kruip lekker in bed met zijn drietjes, leg hem maar lekker vaak aan(maakt niet uit hoe vaak) en haal maar even alle schade in
(ook goed voor de bv nu)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 10-11-2012

eindelijk kan het genieten dus nu ook voor jullie beginnenSmile echt ik ben zo blij voor jullie!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 10-11-2012

oh ja nog vergeten,
meisje ik zou gewoon gaan zwemmen, met 12 weken mag je ook aan babyzwem mee doen(sommige baden zelfs met 6 weken al) en daar zijn ook niet alle baby`s geent, helaas is het vandaag de dag nog maar de vraag of zelfs school en kdv nog wel `veilig` is met al die ongeente kindjes (die door hun eigen overtuiging wel ook ons kind in gevaar brengen) en ben je dus nergens veilig met een zelfs ingeent kindSad

hier dus toch EINDELIJK ongi gewordenSmile had ik het ergens toch goed gevoeld en waren die krampen dus weer overduidelijk mijn eisprongWink alles werkt weer YEAH!!!!!!!
haha hoe blij kun je zijn met een ongi??(terwijl ik het stiekum ook wel leuk had gevonden weer zwanger te mogen zijn) maar voor nu zeg ik YES hihihihi
nu kunnen we wat gerichter `klussen` en de vruchtbare weken voorzichtig doen maar vooral ook weer eens ongedwongen hihiWink

ik loop nog niet helemaal leeg maar merk wel dat het weer terug heftig is, pff, helaas komt het ook erg ongelegen want pat en ik zijn zoveel jaar bij elkaar maandag en gingen dat vanavond vieren met een etentje en ik kan nou niet zeggen dat ik de gezelligste ben de laatste dagenSad maar goed we zijn evengoed toch gegaan en ondanks de pijn in mijn pens hebben we lekker gegetenSmile
nu kunnen we het alleen niet op `gepaste wijze` vieren maar daar verzin ik vast nog wel wat op hehehe

slaap lekker allemaal(bloempje jij in het bijzonder!)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-11-2012

@muts, jeej ongi!! Gaan jullie nu gericht klussen of nog even niet??

@druifje, hoe is het vannacht gegaan meis??

@bloempje, hoe was de eerste nacht met z'n drietjes thuis??

@hier, j heeft gisteren om 6 uur gegeten, daarna in badje geweest, een uur gekrijst weer in badje geweest, om 9 uur gegeten, in z'n slaapzakje op m'n schouder in slaapgevallen, daarna in bedje gelegd, om 1 uur kwam hij weer, even gegeten en gekroeld, om 2 uur sliep hij weer, om 5 uur weer gegeten en daarna gelijk terug in bed en slapen om 8 uur wakker en lekker spelen in het grote bed......


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-11-2012

Meiden sorry hoor dat ik jullie dit weekend een beetje verwaarloos maar ben beetje druk...
Wilde iig even melden dat het nog steeds BIB is!

Heb wel mee gekregen dat bloempje der moppie thuis is! Geniet meissie! Hoop dat jullie eerste nacht goed gegaan is!

En muts die ongi geworden is! Lekker... Pfff dat mis ik echt niet hoor!

Verder is er ff niks blijven hangen...

Ik ga nog heel even proberen te slapen.. Kom later terug! Nogmaals sorry!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-11-2012

@shady, geeft toch niets!! Slaap lekker


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-11-2012

Druifje, germ wijffie toch! Je bent zelf gewoon doodop en daardoor heb je t idee dat je t niet meer trekt!
Mss inbakeren en verder gewoon lekker knuffelen hoor, je kunt n baby dit huilen niet kwalijk nemen het is zn enige communicatiemiddel. Volg gewoon je moederinstinct, je doet t echt goed!

Muts jaaaa je bent weer vruchtbaar hahaha nu oppassen geblazen als je nog niet serieus van plan bent he want van voorvocht alleen al kun je ook zwanger worden (denk aan meisje.hihi)

Shady dit weekend geen bub voor jou dus.. Ben benieuwd hoe t t volgende weekend is.. En na jou ben ik de eerstvolgende aaahhh..
In ons dec clubje mag de eerste volgende wk al bibben, komt ineens écht dichtbij hihi

Vannacht betere nacht gehad.. 6 uurtjes met twee toiletbezoeken , daar knapt n mens van op!
Nog twee werkweken voor de boeg maar afhankelijk van hoe deze week gaat bepaal ik of ik mss tot 35wk werk!

Fijne zondag iedereen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-11-2012

Heb niet alles gelezen... Maar ff kleine aanvulling: onze kerel doet het prima! Vannacht wel wat onrustig omdat hij uit een heel andere omgeving komt met héél veel prikkels. Dus bij ons begon de nacht wat laat haha. Het probleem wat er eerst was met zijn hart is volledig weg! Nog wel paar maand medicatie ter ondersteuning voor zn hart maar dat gaat helemaal goed komen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 11-11-2012

O bloempje wat fijn dat het zo goed gaat met je mannetje! Heerlijk!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - samantha1987 - 11-11-2012

Bloempje wat goed nieuws meis!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-11-2012

@marloes vannacht is super gegaan, na de voeding van half 8 gisteren, kwam hij 2x na 4 uur, 2x na 3 uur en net 1x na 2,5 uur. Ben benieuwd hoe de dag nu verder gaat lopen. Maar de nachten gaan eigenlijk altijd wel goed. Het zijn echt de jengel uurtjes, die varieren tussen 4 en 8/9. De ene dag gaat het best ok en gisteren was het gewoon bagger!! Maar moet gewoon ook aan mezelf werken, rustig blijven, anders voelt het ventje het ook. Hij kan er niets aan doen. alleen me man en ik moeten meer op 1 lijn komen, kwa troosten/vasthouden etc. Hij denkt dat ik hem dan zou verwennen en dat kan nu gewoon nog niet bij 2,5 week vind ik.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 11-11-2012

@bloempje, super zeg!!

@druifje, je kan nu echt j nog niet verwennen. Het is toch logisch dat hij bij je wil zijn, hij heeft bijna 9 maanden geleefd terwijl hij je hartslag hoorde en jouw warmte had, probeer je man daarvan te overtuigen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-11-2012

Hij kwam weer met 2 uur en 15 minuten, laten drinken en hij was voldaan. Ligt nu wel te huilen in z'n bedje. Heb geprobeerd te kolven, maar had maar 20 cc, is dit nu heel verkeerd? Oh begin nu wel gestressd te raken over me borstvoeding. allene maar omdat me zus zei, misscihen heb je niet genoeg voedingsstoffen erin, kolf even af. Zucht!
Meiden wat nu?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 11-11-2012

Hij heeft om kwart over 2 gedronken, 2 x 10, dus lijkt me niet dat hij nu al honger heeft. Mijn borsten maken toch binnen een uur weer voeding aan toch?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-11-2012

Druifje heel fijn die goedbedoelde adviezen van bijv je zus maar t maakt jou onzeker. Bel morgen gewoon even naar t kraambureau?.evt afspr maken met lactatiedeskundige!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-11-2012

Bloempje echt helemaal geweldig dat t zo goed gaat met de kleine!!!! Dit is waar je al die tijd in geloofde.. En moet je jullie nu zien!
Heb je t huis al leuk (laten) versieren?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-11-2012

Druifje, ik denk idd dat wat budda zegt een goede tip is. Je hoort nu van alles en gaat je daardoor misschien wel onnodig heel veel zorgen maken met gevolg dat je kereltje dat aanvoelt en het nog lastiger wordt. En neem anders je man mee zodat hij hoort wat normaal is.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 11-11-2012

Budda alles was al versierd toen ik thuis kwam heel leuk!!! Het gaat hier vandaag echt super!!! Kereltje is zo namelijk en tevreden. Heb meer bv dan nodig en gaan steeds meer over op het aan de borst drinken ipv afgekolft in de fles. Wel heeft hij wat moeite met stiltes, waar hij lag was er altijd veel geluid en heel weinig rust, maar dat is mooi makkelijk voor ons haha. Ik heb zelf nu toch maar een echte kraamdag en lig al de hele dag op bed, wat kan dat ontzettend goed doen!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Natas - 11-11-2012

Bloempje, wow je mannetje al lekker naar huis!!! Wat super!!! Nu kan het echte genieten beginnen. Groot gelijk dat je heel de dag in bed ligt. Daar zijn de kraamdagen voor en die heb je in het begin al gemist dus nu zeker lekker van genieten!!
Wat leuk dat alles versiert was toen je thuis kwam.

Ben weer weg. Erg moe en moet morgen ook nog werken. Kindjes weinig gezien dit weekend dus ff aandacht voor hun


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-11-2012

Bloempje wat een heerlijke berichten van jouw kant zeg!!! Super meid!

Hier vanmiddag een verrassing!! Kreeg een hele leuke babyshower van mijn vriendinnetjes!! Allemaal lekkernijen en cadeautjes en gezellig gekletst! Echt heel leuk!!

Verder een beetje van slag.. Mijn moeder heeft een sessie met een paragnost gehad en heeft wel rake dingen gezegd.. Alles wat ze zegt klopt! En dus ook onze kleine Sonny ter sprake gekomen... Heel bizar! Maar ze kon wel vertellen dat mijn bevalling voorspoedig zal gaan verlopen!! Jeeejjj!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-11-2012

Shady wat heftig van die paragnost! En dat ze ook over *sonny begon! Wel fijn om te weten dat deze bevalling goed zal gaan Big Grin

Leuk n babyshower!!! Lekker amerikaans maar hoor t steeds vaker he? Krijg je dan allemaal kadootjes ofzo?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 11-11-2012

Ja was idd wel heftig! Ik wist ook niet dat ze daar heen ging hoor!
Maar echt alles wat ze zei klopt gewoon!
Ze zag bijv een hangertje en een witte roos.
Op de crematie van Sonny heeft iedereen een witte roos bij hem gelegd en elk jaar op zijn dstum krijgen we een witte roos van beide ouders.. En ik heb dus een hangertje met een foto van hem. Dus die dingen klopten sowieso al en zo zag ze bijv baby kleertjes. En twijfel over wel of niet weer gaan werken en ga zo nog maar ff door! Heel bizar!!

En ja kreeg allemaal cadeautjes en lekkernijen! Was echt leuk! Bij semmy toen ook gehad maar toen al bij 30 weken dus had het niet echt meer verwacht.. Maar dus toch!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 11-11-2012

Bizar hé?!

ojee dan kwam t idd als een verassing dat feestje!! gezellig hoor!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 11-11-2012

wauw wat bijzonder shady, zo zie je maar dat sonny echt nog in jullie midden is!!!!! wat leuk die verrassing zo nog op het einde wanneer je het niet meer verwacht hihi, ze konden zowiezo uitpakken nu voor een meissieSmile

bloempje, wat geweldig nieuws dat je mannetje nu het super goed doet en alleen nog ff op controle gehouden wordtSmile nu heerlijk genieten
en wauw al bv te veel?? hihi doe je goed, voel je je ook al super mama nu???

verder niet veel onthouden

buddha, wat een super foto`s heb je gemaaktSmile echt helemaal toppie!!

marloes, we gaan niet voor het eggie nu hoor, wat komt dat komt maar als we het enigzins nog een beetje uit kunnen stellen graag
waarom doe je j 2x in badje dan?? om hem rustig te krijgen??
dat zou hier niet lukken, c gaat eens in de 2 a 3 dagen en dan nog is huidje droog

drufije, ik heb bewust de afgelopen dagen niet veel gezegd, maar wil echt even wat kwijt: waarom in g*dsnaam ben je begonnen aan bv?? als je zo onzeker bent help je zelf je productie omlaag!!!!! ga nou toch eens genieten van je ukje, iedere baby huild en mag ook huilen en verstop alle klokken in huis en geef eten wanneer j erom vraagt zo zul je zien dat het leven in 1 klap een stuk makkelijker wordt!
zo die schop moest ik nu toch echt even geven hoor


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-11-2012

Goeiemorgen dames!!

Maandagochtend weer.. Heb goed geslapen dus deze dag gaat weer helemaal goedkomen!
Mooie dag iedereen met hun kleine ukkies en voor de werkende mama's vandaag, werkte!
Shady bib? En Samantha rust lekker uit wijffie! Zo nu heb ik iedereen gehad dacht ik!
Oh en bePje vandaag officieel je eerste werkdag....... Succes, zet m op en werkze. Brnbenieuwd hoe t gaat al dat staan enz, en hoe erg je a mist hihi


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-11-2012

BIB!!!

Bepje succes met je eerste werk dag meis! Wat is het snel gegaan!

En iedereen die moet werken, werk ze!

Vanaf nu haak ik weer ff in hoor, heb van het weekend gewoon echt weinig forum tijd gehad..
Ik ben echt weer moe... En begin last van mijn keel te krijgen.. Oh jee!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-11-2012

@Druifje die beginperiode is gewoon erg lastig met bv. Ik kan me je onzekerheid helemaal voorstellen (had ik ook). Het duurt gewoon even voordat er een (slaap)ritme is en voordat je je kindje kent.
Ik denk zelf dat je een baby niet teveel kan verwennen en dat als je gevoel het zegt je hem kan troosten en vasthouden zoveel je wilt. Misschien dat jouw man net als de mijne niet tegen jankende babies kan en dan boos wordt op de baby? Uit ervaring weet ik dat boos worden totaal geen zin heeft.
Ik zou me geen zorgen maken over de hoeveelheid voedingsstoffen in je bv want dat is bijna nooit het probleem maar als je daar onzeker over bent idd raad vragen bij een lactatiekundige, die zijn daarvoor. Als je twijfelt over de hoeveelheid bv zou ik ook raad vragen bij een lactatiekundige. Maar als ik lees dat jouw kindje alweer over zijn geboortegewicht heen is en goed groeit, dan lijkt mij niet dat je hoeveelheid een probleem is. Het is volgens mij meer dat je zijn signalen goed moet leren kennen (heeft hij nou honger, is hij moe, heeft hij last van zijn buikje of wil hij gewoon bij mama zijn?).
Als ik je een tip mag geven: gebruik in zijn jengeluurtjes gewoon de draagzak en ga rondlopen met je kindje. Jij had toch een draagzak die je meteen mocht gebruiken? Gebruik die dan, juist in die uurtjes. Bij Q was het vaak geen honger (had ik het verkeerd gezien) maar wilde hij troost bij mama omdat hij teveel prikkels had gehad die dag of omdat hij oververmoeid was.
Oja wat ook kan: babies gaan in het begin soms clusteren, vooral tegen de avond. Dan willen ze bijna ieder uur drinken zodat ze genoeg hebben voor de nacht. Das heel normaal en schijn je gewoon aan toe te mogen geven. Misschien ook om eens naar te kijken of dat voor jouw baby geldt?

Hoe gaat het nu?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 12-11-2012

Shady jeetje wat een schok die reading (zeg je dat zo?) van de paragnost. Schrok je niet onwijs? Ik kreeg helemaal kippenvel van je verhaal!
Leuk die babyshower... Heb je nog leuke dingen gekregen?
En ik had toch eigenlijk stiekem een beetje bub bij jou verwacht naar al je voorwerk. Heb je dat nog steeds? Ik hoop dat je vanmiddag tijd en gelegenheid hebt voor een middagdut (?).

Muts bah weer ongi. Ik hoop dat je je vandaag goed genoeg voelt voor jullie moment met z´n tweetjes (was vandaag toch?). Schijnt heel heftig te zijn, vooral als je bv hebt gegeven waardoor het langer duurt dat je weer ongi wordt... Veel plezier vandaag!

Buddha succes met werken! Ik was achteraf blij dat ik heb volgehouden tot week 36 want dan heb je nog een weekje extra met je kindje... Dus als je het vol kan houden... Maar ja ik had zo´n droomzwangerschap dat ik wel door had kunnen gaan tot de dag voor de bevalling... (ik bedoel maar te zeggen: ik weet niet hoe jij je voelt natuurlijk).

Druifje heel veel geluk met z´n drietjes thuis!

Sam hoe voel jij je? Bubble hoe is het met jou?

Hier: gister topdag gehad met Q. Zijn idd wezen zwemmen en hij vond het geweldig!!!! Zelfs met het aankleden (heeft hij een superhekel aan) was hij vrolijk. Daarna nog de stad in geweest en samen met Q de slappe lach gehad bij de V en D.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-11-2012

Meisje wat heerlijk dat je zo n goede dag gehad heb met je kleintje!
Heerlijk wezen zwemmen en daarna nog de stad in! Lekker hoor!

Ja ik kreeg ook wel kippenvel toen ze het vertelde! Is en blijft toch bizar hoe mensen dingen kunnen noemen die echt niemand weet!! Ook over die twijfel van wel of niet werken of een opleiding! En ze zag bijv ook dat ik graag lees! Nou ik heb laatst expres een e reader gekocht omdat ik veel lees en het anders zo duur wordt! En de laatste tijd lees ik ook echt weer veel. Kan ze niet weten! En dat ik veel met foto's bezig geweest ben de laatste tijd. Klopt ook!
Hoop ook echt dat ze gelijk krijgt over de bevalling! Hihi
Oh en dat ze baby kleertjes zag! Ook zoiets! Nou en zo waren er nog vele dingen! Ik ben echt zwaar overtuigd iig!

Ja ik heb echt leuke dingen gehad gister! Allerlei Zwitsal dingetjes, rompertje, Sokjes, flesje met drie standen speen, een soort dromen vanger ketting met belletjes eraan, schattige panty achtige malloot met van die glinsters, haar speldjes met glinsters en ik geloof nog wat maar weet ff niet meer. En ze hadden lekkere hapjes gemaakt en expres alles in het roze. Roze versiering, slingers, ballonnen, tafelkleed, roze versieringen op soesjes, roze parapluutjes, roze sap! Echt leuk!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 12-11-2012

@Mutsiemuts, omdat ik bv als iets moois zie en nog steeds, al word ik er ook nog weleens gespannen van. Maar als me mannetje aan me borst ligt geniet ik er wel van. Het zijn alleen de jengel uurtjes dat ik begin te twijfelen en de adviezen om me heen. Die moet ik loslaten. Als meneertje honger heeft krijgt hij nu idd gewoon de voeding. Gisteren dan iets sneller dan normaal, maar was in de jengel uurtjes. Rest zit hij super kwa tijd. Ga er ook gewoon door met bv.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-11-2012

Druifje wat goed om te horen dat je zo door zet!
Vind ik mooi! Verder heb ik er zelf geen verstand van dus daarom reageer ik nooit zo op de bv vragen..


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 12-11-2012

@meisje79, het zijn de jengeluurtjes dat hij iets meer wilt, 2/3x om de 2 uur of eerder. Gisteren ook gewoon gegeven. Eerst begonnen met scheetjes, boertjes te verhelpen, hielp niet. Luier verschoont, hielp ook niet. Toen heerlijk op schoot genomen en hij was te nieuwsgierig, dus lekker om zich heen gekeken. Na 2 uur aan de tiet en het was goed. Dit is 3x gebeurd, dus ook 3x gewoon gedaan. Vannacht is hij 3x om de 4 uur gekomen. Kwa voeding moet ik me idd niet druk maken, het is door de adviezen om me heen waar ik dus zenuwachtig van wordt en moet er minder naar luisteren. De jengeluurtjes was ik gisteren ook zoveel rustiger.
De zenuwen zijn ook gekomen doordat ik een antibotica kuur heb gehad, stond in de bijsluiter dat borstvoeding misschien erdoor gestopt moest worden. Toen ik ermee bezig was, dronk J. ook veel minder, maar wel voldoende, anders had hij zich wel gemeld.
De draagzak, mag vanaf 3,5 kg, hij zal dat denk ik wel gehaald hebben, maar weet het nog niet zeker. Morgen moeten we naar het ziekenhuis en dan willen we het ook vragen of ze hem willen wegen. Hij zit er goed uit, dus ga er eigenlijk wel vanuit, hij groeit en bloeit zo mooi.
Het is een heerlijk mannetje en we genieten er zeker weten wel van!!!

Jij zo te horen een topdag gehad, super!! Dus lekker vaker gaan zwemmen!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 12-11-2012

@Shady, ik ga zeker ook niet opgeven. Ik ben gewoon een twijfelmiep met veel dingen en ook effe met dit, maar als ik kijk hoe heerlijk hij drinkt, dan geniet ik erop dat moment dan wel weer van. Als hij voldaan is, dan trekt hij altijd een soort van lachje, echt te grappig!

iemand nog tips voor blaasontsteking. Vorige week al kuur gehad en heb het idee dat hij weer terug komt, zucht!! Slik al cranberry en vitamine C tabletten, zuip me te pletter. Maar me wond doet ook weer meer pijn, dus misschien is het dat wel.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-11-2012

Meisje, ik ben jaloers op je! Hihi lijkt mij ook heerlijk om met kleine puk te gaan zwemmen! Ik moet nog ff geduld hebben...

Shady, meid schiet eens op en werp je dochter eruit! Tis immers bijna een week geleden dat hier de laatste bub melding was.

Druifje, lijkt me dat je maar 1 optie hebt als je al een kuur hebt gehad, terug naar huisarts.

Muts, hoe bevalt het om weer ongesteld te zijn? Ik denk nog max 5 keer bij jou en dan ben je er weer lange tijd van af :-P

Hier een heerlijke nacht gehad. 23 uur voeding, 2,30 uur voeding en om 7 uur voeding. Echt heerlijk en meneer drinkt steeds beter aan de borst en krijgt nu minder afgekolfde melk via de fles. Inmiddels heb ik zelf echt voor een weeshuis vol kinderen melk in de aanbieding. En ik hoef puk maar naast me te leggen en het spuit eruit. Erg grappig voor even maar dan niet meer... En dan sta je voor de spiegel en begrijp je ook waarom je shirt zo trekt boven aan en niet meer bij je buik.... Ik heb een stel KANONNEN! Beha maat F en het puilt aan alle kanten er over heen... Tja groter had de prenatal niet.
Nu ook gestart met tepelhoedjes zodat puk mn borst wat makkelijker kan pakken echt ideaal!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-11-2012

Wow bloempje heb jij ff genoeg melk zeg!! Wat goed!!
En maat f?!?! Halleluja!!!

Haha ja die meid zit nog te goed binnen denk.. Ze komt echt nog niet binnen nu en een week denk ik hoor.. Ik zelf hoop over anderhalve week op zijn vroegst... Maar we wachten het af.
Vanmiddag nog ff lekker gefietst en toen leek het of ik een plensje vocht verloor maar was gewoon wat meer afscheiding..

Oh en laatst vroeg iemand of ik meteen een dekbed ging gebruiken.. Nee ik doe en deken in de dekbed overtrekjes. Dekbed mag idd niet de eerste twee jaar.

Muts ik heb ook het idee dat jij over niet al te lange tijd weer zwanger zal zijn! Vind je er ook echt een type voor!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-11-2012

Muts Help!!!! Hoe voed ik met tepelhoed zonder aan het eind een melkbed te hebben?????!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-11-2012

Meisje, oohh wat leuk babyzwemmen!!! Wat m hoogtepunten toch hè?!
Ja ik snap wat je bedoelt Smile ik ga ook echt voor de 36!!! Kwam erachter vandaag dat ik nog twee dagen heb die ik opmieter maken anders gaan ze verloren in nieuwe jaar, dus ga ff kijken of deze week n dag opnemen en volgende week n dag... Of deze week doorbikkelen TM donderdag en volgende week twee dagen achterelkaar, dan zou dinsdag mn laatste dag zijn, (ook wel heeeel lekker hè?!) moeilijk moeilijk wat vinden jullie???

Druifje goed zo wijffie bv is volgens mij kwestie van vraag/aanbod! Belangrijkste reden waarom ik t ook wil doen, t mag altijd!!! Geen gedoe met klok kijken en tellen enz.. Je doet t echt goed en muts is lactatiedeskundige geweest dus maak gebruik van haar kennis en neem goedbedoelde adviezen van familie en vrienden voor lief! Ik snap dat je daar onzeker van wordt maar zoals meisje al zegt, je mannetje groeit goed!

Shady Aaaah leuk joh al die cadeaus!!
Ennehhhh, al uit de namencrisis? Big Grin

Muts hoe is je Ongi? Zoals altijd, of meer of minder? Gek idee hè dat je weer vruchtbaar bent! Ben heeeel benieuwd wann je weer zwanger bent Big Grin of we weer ff samen zwanger zijn hèhè Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-11-2012

Buddha er is voor beide opties wat te zeggen.. Deze week wat kalmer en dan volgende week wat kalmer is lekker maar nu door zetten en dan dinsdag volgende week de laatste dag is ook heerlijk! Maar ik denk dat ik lekker deze week en volgende week een dag op zou nemen!
Nou die naam ik word er toch niet goed van! Ik zelf blijf gewoon bij optie 1 en hoop manlief ook.. Maar optie 2 is ook zo leuk!! Haha! Ik zie het denk wel met de bevalling wat we beslissen... Optie 3 is iig wel weer uit beeld.. Dus dat scheelt er alweer eentje!

Jeetje meiden ik werd net tijdens het eten helemaal niet goed... Ben op de bank gaan liggen en als een blok ik slaap gevallen.. Net weer hard hollend naar de wc... Lijf is dus wel echt bezig hoor. Maar nu lekker in bad en we zien wel!
Heb zelf na een bad altijd zoiets van kom maar op! Dan ben ik weer helemaal schoon en fris en geschoren enzo! Haha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-11-2012

Hihihi ja tijdens de bevalling, dan zeg je "ja dit is echt een ....." ben errug benieuwd! Hier al lang uit de naam, kaartjes twee keer gemaakt, ben benieuwd welke t gaat worden! Gevoel zegt nu weer n jongen haha

Jeetje er is vanalles gaande bij jou hè! Werd je misselijk? En nog veel ontlasting? Anders is je lijf al alles aan t opschonen hoor Big Grin


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-11-2012

Shady ben benieuwd wanneer je bubt!

Buddha heb je nog een foto van de voorkant van je buik dan ga ik ff een gok doen wat het wordt!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-11-2012

BloemPje jij bent dus weer zoals vanouds "Lola" Hahaha

Ff Campina bellen Wink mooi zakcentje bij verdienen!

Maar goed joh dat je bv zo goed loopt!! Heb je fijne kraamhulp?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-11-2012

Ja wij waren dus ook al lang al uit over de naam en denk ook uiteindelijk dat het die naam gewoon wordt hoor maar we gaan het zien!
En ja ik werd misselijk... Maar had ook best veel gegeten.. Maar dat doe ik altijd wel dus ja?!
En vervolgens heb ik weer op de pot gezeten en er een hoop uit gegooid van onderen Hihi!
Dus er is idd in mijn lijf genoeg gaande maar nu lig ik lekker in bad!
Heb wel veel harde buiken en erg ontspannen lig ik dus miet maar het is wel lekker in het warme water..
Toen ik van semmy ging bevallen heb ik ook eerst een tijd in bad gelegen... Wie weet?!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-11-2012

Voorkant.. Nee niet hier, op fb maar ik snap war je naar toe wilt Wink ja ik draag heel smal, echt naar voren en t is net n ronde bal!
Heb trwns t idee dat m'n buik al lager zit.. En heb ook minder maagzuur afgelopen dagen dus Mss klopt m'n gevoel!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-11-2012

Shady pas je nu wel op voor je telefoon Wink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 12-11-2012

Ja Whahahaha!! Anders kan ik jullie niet op de hoogte houden wanneer ik naar het ziekenhuis ga ofzo! En das wel mijn intentie! Nog zo lang mogelijk contact houden met de mensen die dat leuk vinden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 12-11-2012

Ja zooo spannend als we weten dat je bezig bent!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 12-11-2012

Buddha ik denk als ik je buik zo zie een meisje. Een ronde buik is een meid en een eivorm een jongen. Ach nog ff en we zullen het weten!
Shady heb je geen reserve telefoon voor de zekerheid ;-)


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 12-11-2012

Shady, zal het dan nu eindelijk beginnen??? Spannend!!! Al vast veel succes meid! En idd kijk uit met je telefoon in bad hihihi

Budda, als ik jou was zou ik deze week en volgende week een dag vrij nemen. Klinkt wel heel lekker na dinsdag al verlof, maar je hebt er niets aan als je dan helemaal afgemat bent en eerst 2 dagen moet slapen om weer bij te komen. Beetje zonde van je dagen. Moet wel zeggen dat ik het echt heel knap vind dat je het zo lang vol houd!

Budda, ja ik ben echt LOLA met hoofdletters. Pfff als ik op mn zij lig in bed dan loopt mn rug gewoon bol. Maar goed heb nu ook flinke stuwing dus hoop dat het morgen afneemt, want voelt niet prettig om eigenlijk beha in cup maat G nodig te hebben...
De kraamhulp is echt helemaal super! Schat van een meid! Heel makkelijk, lekker nuchter en vind alles goed. Zo had ik dus geen klossen onder het bed omdat ik alles had afgebeld, ach zegt ze ik heb er echt geen moeite mee hoor. Ze heeft er alle begrip voor dat ik niet helemaal alles in orde heb doordat de laatste weken niet zo makkelijk waren voor ons.
Ik heb gelukkig al 10 uur extra ivm mn bekken en nu ook 2 dagen verlenging ivm later opstarten van de zorg en ik mag zelfs nog een aantal uur extra vragen. Denk dat ik dat toch maar ga doen omdat ik het kolven nog moet afbouwen en hem volledig aan de borst wil hebben ipv afgekolfte melk. En tja hoe doe je dat... Hihihi

Ikke, hoe gaat het bij jullie thuis? Hopelijk voel je je snel weer wat gelukkiger met je man!

Waar is onze Marloes??? Heb haar volgens mij al een paar dagen gemist!

Dames die bv geven ff een vraag, hoe lang dronk jullie kleintje de eerste week ongeveer aan de borst? Tuurlijk dr is geen standaard antwoord op, maar een gemiddelde ongeveer...?
Heb puk net gevoed en normaal is het ongeveer 10 min aan de borst en dan 70 cc afgekolfde melk er achter aan. Maar hij lag zo mooi en goed aan de borst (echt super zo'n tepelhoedje!) dat hij 35 min goed heeft gedronken. En het voelde bij mij niet goed om hem dan alsnog afgekolfde melk te geven. Oke ik biecht op, ik had ook geen zin om weer af te kolven... hihihi. Heb genoeg voorraad in de koelkast staan, maar had het gevoel dat dit wel voldoende was. Weet alleen niet wat voor signaal puk moet geven dat hij verzadigd is.

Oh ja en wat een feest een jongen! hahaha wat een werk om dat te verschonen. Als hij niet met een boog bijna in mn gezicht piest, dan poept hij alles er wel onder zo gauw ik de luier weg haal. hahahaha


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-11-2012

Oooohhh bloempje ik geniet echt van je berichten!!! Zoooo anders met de afgelopen weken!! Wat logisch is natuurlijk!

Hier verder niets meer aan de hand hoor.. Nadat ik uit bad kwam alles weer rustig... Kleine is nu weer mega druk in de buik dus nog ff lekker van genieten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-11-2012

Shady, hihi ik ook!
Jammer dat het niet doorzet, ben wel benieuwd naar war de naam gaat worden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - buddha - 13-11-2012

Hahahahaha bloempje geweldig die puk van jou hahHa
En fijn zeg zon relaxde kraamhulp!

Hoop dat muts je vragen snel leest!!!

Ik ga idd deze wk en volgende wk n dag opnemen.. Big Grin thanks dames!

Marloes idd we missen je! Hoe gaat t met jullie? Lukt t al wat beter om ritme te krijgen?

Shady he niks doorgezet dus...


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-11-2012

Budda verstandig deze week en volgende week! Werkze vandaag!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - shadylady313 - 13-11-2012

BIB... Maar wel eentje met veel harde buiken en toch ook wat krampen.. Heel slecht geslapen vannacht want opeens werd het toch weer onrustig.. Maar vooralsnog geen regelmaat of pijn.. Gewoon beetje vervelend.
Straks als semmy om 13 uur naar psz is ga ik gelijk lekker liggen en slapen! Voel me een zombie en op deze manier een bevalling tegemoet gaan is niet echt een succes ben ik bang!

Buddha goede keus meid!! Lekker relaxed aan doen is beter voor je lijf ook!
Werk ze vandaag!

Bloempje jij was er ook mooi op tijd bij!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-11-2012

@Druifje wb je vraag over blaasontsteking: kijk goed uit met je wond (ik neem aan dat je de wond aan de onderkant bedoelt en niet de buikwond?). Maak je onderkant na het plassen goed schoon met water (douchekop of flesje) en veeg NIET af met papier. Blijf je wond goed schoonmaken en neem evt na overleg af en toe een zoudbadje (soda) (kijk daar wel mee uit want je hechtingen kunnen oplossen).
Ik kreeg met mijn blaasontsteking een superkuur van 5 dgn (sorry weet niet meer hoe die heet) die goed samenging met bv. Snap niet waarom jij antibiotica krijgt die niet samengaat met bv. Cranberriesap etc hielp bij mij voor geen meter, die antibioticumkuur wel en ik zou gewoon mijn plas inleveren en als de blaasontsteking terug is gekomen vragen voor een antibioticumkuur die samengaat met bv.
Wb je borstvoeding en de jengeluurtjes: ik weet nog dat ik s´avonds bijna ieder uur wel bv gaf omdat Q daarom vroeg. Gek werd ik er van. Dat jouw zoon iedere 2 uur drinkt vind ik al heel goed, eerlijk gezegd. Ook bij mij kwam er op een gegeven moment ritme in en nu drinkt hij alleen nog rond 4 uur ´s middags en voor het slapen gaan zo rond 7 uur s ´avonds. Ook de jengeluurtjes van Q werd vanzelf steeds minder. Bij ons bleek het een kwestie van tijd en heeft Q zichzelf een ritme aangemeten. Maar in het begin is het echt nog zoeken. Het is een kwestie van volhouden. Over 2 maanden hebben jullie ws een ritme te pakken waarvan jullie alle 3 blij worden en jengelt je zoon een stuk minder. Mijn tip is: kijk goed naar je zoon, leer zijn signalen kennen en ga mee met zijn eet en slaapritme van het moment. Hij bepaalt zelf wel wat goed voor hem is. Er komt vanzelf regelmaat in en het gejengel wordt vanzelf een stuk minder. En kijk niet op de klok!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-11-2012

Bloempje misschien stomme vraag maar waarom kolf je af en geef je dat je zoon? Om te oefenen met een flesje of om te monitoren hoeveel voeding er in gaat? Ik hoefde dat nl niet maja mijn knul dronk ook als een Afrikaans hongerkindje, mijn melkproductie was meteen optimaal en Q had geen dip in zijn geboortegewicht. Ik weet niet hoe dat voor jouw zoon is. Ik kan mij nl voorstellen dat teveel kolven er juist voor zorgt dat je overproductie krijgt maar ik ben geen expert.
Ik had ook spuittieten (nog steeds heb ik regelmatig lekkage) en dat is heel vervelend maar na een week of 3 is vraag en aanbod een stuk beter op elkaar afgestemd.
Q dronk de eerste 2 weken regelmatig 30 min aan 1 borst en dan nog eens 15 min aan de andere. Nu drinkt Q ongeveer 10 min per borst. Ik liet Q zelf bepalen hoe lang hij wilde drinken aan 1 borst maar mocht van de kraamzorg hem niet langer laten drinken dan 30 min per borst ivm mijn tepels. Ik gebruik(te) geen tepelhoedjes dus ik weet niet of je met tepelhoedjes een max tijd hebt dat je kindje aan dezelfde borst mag. Als de melk op was dan liet Q anzelf los en dan bood ik hem de andere borst aan. Maar vaak was de melk niet op maar had hij genoeg en wilde hij gewoon graag even bij mama zijn. Dan ging hij tullen´ aan de borst. Als ik merkte dat hij niet meer slikte of in slaap viel dan haalde ik hem er zelf af.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-11-2012

@Shady spannend!!!! Ik hoop dat je nog ff kan slapen vandaag... Misschien kan je je dochter beide namen geven? Je eerste ingeving de eerste naam en die waarover je twijfelt als tweede? En wat leuk dat je zoveel leuke cadeautjes hebt gekregen op die kraamshower!
@Ikke hoe gaat het bij jou?
@Buddha goede keuze 2 dgn vrij. Stoer hoor, dat je doorgaat tot 36 wkn. Nog maar ffies en dan heb je verlof!! Nog ff volhouden!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-11-2012

meisje79 schreef:Bloempje misschien stomme vraag maar waarom kolf je af en geef je dat je zoon? Om te oefenen met een flesje of om te monitoren hoeveel voeding er in gaat? Ik hoefde dat nl niet maja mijn knul dronk ook als een Afrikaans hongerkindje, mijn melkproductie was meteen optimaal en Q had geen dip in zijn geboortegewicht. Ik weet niet hoe dat voor jouw zoon is. Ik kan mij nl voorstellen dat teveel kolven er juist voor zorgt dat je overproductie krijgt maar ik ben geen expert.
Ik had ook spuittieten (nog steeds heb ik regelmatig lekkage) en dat is heel vervelend maar na een week of 3 is vraag en aanbod een stuk beter op elkaar afgestemd.
Q dronk de eerste 2 weken regelmatig 30 min aan 1 borst en dan nog eens 15 min aan de andere. Nu drinkt Q ongeveer 10 min per borst. Ik liet Q zelf bepalen hoe lang hij wilde drinken aan 1 borst maar mocht van de kraamzorg hem niet langer laten drinken dan 30 min per borst ivm mijn tepels. Ik gebruik(te) geen tepelhoedjes dus ik weet niet of je met tepelhoedjes een max tijd hebt dat je kindje aan dezelfde borst mag. Als de melk op was dan liet Q anzelf los en dan bood ik hem de andere borst aan. Maar vaak was de melk niet op maar had hij genoeg en wilde hij gewoon graag even bij mama zijn. Dan ging hij tullen´ aan de borst. Als ik merkte dat hij niet meer slikte of in slaap viel dan haalde ik hem er zelf af.

Dankje voor je antwoord!!! Hier gaat het nu ongeveer hetzelfde als wat jij beschrijft over de eerste twee weken. Kraamzorg was ook zeer tevreden en hij lijkt het ineens onder de knie te hebben het aan de borst drinken. Ik gaf hem eerst afgekolfde melk met een fles omdat hij daar iets minder moeite voor hoeft te doen en gezien de toch vroege geboorte merkte je dat hij nog niet voldoende kracht had om goed aan te happen en dan uit de borst te drinken. Dus het was meer omdat ik toch echt borstvoeding wilde geven en hij nog niet sterk genoeg was om uit de borst te drinken.
Het gaat nu zo heerlijk hier!!! En ik vind de bv geven echt genieten! Kijk soms zelfs op de klok en baal dan dat het nog een tijd duurt. Hihi.

Helaas ben ik er achter gekomen dat ik striae heb gekregen.... Slik.... Maar wel raar want het is nooit rood geweest maar nu ineens wit... Of is dit normaal en zie je er later niets meer van??? Denk het niet, maar hoop het van harte.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-11-2012

@Bloempje: Ben zo blij voor jullie dat het goed gaat! Zeker na die tegenslag is het heel fijn om positieve berichten van je te krijgen. Ook fijn dat je zoon doorheeft hoe hij moet drinken aan de borst en dat je ervan geniet om bv te geven. Eerlijk gezegd vond ik het in het begin erg intensief (maar Q kwam ook wel erg veel...), pas vanaf een week of 5 kon ik ervan genieten. Super dat je er nu al van geniet!

Wordt jullie zoon iedere dag gewogen? Weegt hij al weer meer dan zijn geboortegewicht? Als hij goed drinkt en als hij goed aankomt dan lijkt mij persoonlijk het afkolven en na de voeding nog een flesje geven niet nodig. Maar ik ben natuurlijk geen expert.

Hoe gaat het verder? Slaapt hij goed? Hoe voel jij je?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - meisje79 - 13-11-2012

Oja bloempje, balen van je striae... Heb met de zw geen striae gekregen maar heb wel striae gekregen in de pubertijd en in mijn herinneringen waren die streepjes ook meteen wit.


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-11-2012

hihihi hier ligt er een handdoek standaard onder het hoeslaken(dus bovenop de molton) en de eerste maanden deed ik zelf ook nog een handdoek neerleggen voor het voeden als extraWink ik begrijp je dus volkomen hihihi hele plassen melk liggen er nu naast je(op je, onder je, gezichtjes onder de melk, een wc bezoekje gaat ook al niet zonder lekken gepaard hahahahhaha ik moet even super om je lachen)
bloempje25 schreef:Muts Help!!!! Hoe voed ik met tepelhoed zonder aan het eind een melkbed te hebben?????!!!!



Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-11-2012

bloempje, als je mannetje nu al 35 min heerlijk bij jou aan de borst kan drinken(hetzij met th dat maakt niet uit, die is hier nu pas een week de deur uit) dan lijkt me dat nakolven en fles na niet meer van toepassing is?? overleg even met je kz en vk om dat gedoe dan ook maar achterwege te laten
zo te horen doet hij het prima nu op alleen jouw melk rechtstreeks uit de tepel van berthaSmile dus ik zou het ook nu weg laten

mocht je zittend willen gaan voeden dan kan ik je adviseren om een spuugdoekje onder je beugel van je bh te klemmen, dit voorkomt een hoop lekkage op delen huid en kleding daar waar je het niet wilt hebben hihhihi

en een jongetje lastig te verschonen met bv ???????hihihi ik zie dat brandweerslangetje al tekeer gaan, hier zat de poep tegen de muur en de deur opgespat hahahaha dus dat beloofd nog wat hehe

shady, oef het wordt nu echt spannend bij jou hoorSmile heerlijk kunnen we weer genieten van een klein ukje hierSmile

buddha, wat een luxe dat je nog 2 dagen in kan delen, ik zou zeggen neem de don vrij dan heb je lekker lang weekendWink

meisje79 wat tof dat het zwemmen zo geslaagd was, ik wil binnenkort ook echt met c gaan zwemmen lijkt me zo superSmile

ja waar is marleos?????

en beppie hoe was je eerste werkdag????

ikke hoe is het daar???

hier er weer snel vandoor er ligt een mannetje boven mama te roepen(nu ja op zijn manier dan) geloof dat het niet slapen wordt vanmiddag........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-11-2012

nog vergeten

bloempje hier dronk c meestal ene half uur drie kwartier de eerste weken/maanden
ook s`avonds was hij uren bij me aan het clusteren(dus zo`n 3 uur bijna nonstop ) ik vond het altijd heerlijk!!!!

ik heb hier al een traantje moeten laten en ben stiekum al afscheid aan het nemen van de bv

c krijgt hier meer en meer happen en drinkt dus ook minder bij mamaSad snif snif(toe aan een volgendeWink)

hihi jullie denken allemaal dat ik vrij snel weer zwanger mag wordenWink hihi iemand zei ook al nog maar 5 x ongi?? hihi we gaan het zien
we gaan nu niet voor het eggie hoor we zien het wel, geloof dat pat graag een meisje wil(dat is al wel ter sprake gekomen) maar ook dat hij pas wil (starten) als c een jaar is
zelf denk ik serieus dat het idd wel eerder wordt, maar niet meer dit jaar hoor

je hoort vaker dat je giga ongi kunt worden na zwangerschap(hoeft niet perse na bv) maar hier is het volkomen normaal, kan niet iets verzinnen wat anders is dan anders
dus gewoon mijn eigen `normale` maandverband en tampons en niks geen doorlekken
zelfs de pijn die ik erbij heb is als vanoudsSad dus tja.....geloof dat ik mazzel heb?


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bloempje25 - 13-11-2012

Meisje, hij wordt elke dag gewogen door de kraamzorg. Vandaag was hij 20 gram afgevallen. Nou zegt mij 20 gram niets, maar had het liever erbij aangezien. hihi. Hij zit nu nog 100 gram onder zijn geboortegewicht. Maar ik vind dat eigenlijk wel heel netjes met zo'n opstart. Hoe ik me voel, hahaha is dat belangrijk??? hihi. Nee ik voel me geestelijk heel goed! Heb steeds het gevoel dat ik nu wel een keer echte kraamtranen moet gaan krijgen, maar het komt maar steeds niet. Heb wel het gevoel dat er nog veel emoties in me zitten en niet alles zijn plek heeft gevonden. Dus ik bereid me voor op een slechte dag binnenkort. Verder zegt men dat ik er moe uit zie, maar ik heb het gevoel dat ik stuiter van de energie en slapen vind ik momenteel overbodige luxe. Hihi Maar dat zal ook wel mee te maken hebben hoe mijn kraamweek is begonnen.
Die striea baal ik echt flink van! Ik hoop dat het weg trekt naar mate mn buik krimpt en weer strak wordt (gebeurd toch vanzelf hihihi) maar volgens mij heb ik dan een verkeerd beeld van striea in mn hoofd hahahaha

Muts, ik red me inmiddels al redelijk met het tepelhoedje! Ik wikkel mezelf helemaal in in allemaal absorberende kraamzorg matjes en steek daar mn tiet door heen Wink
Heb nu ook door dat als je hem voorzichtig van de borst afhaalt, het tepelhoedje kan blijven zitten! Is ook wel makkelijk ivm smeren.
En de afgekolfde melk na geven is eigenlijk grotendeels verleden tijd, maar het kan nog een keer voorkomen dat hij te moe is. maar ip is het nu volledig aan de borst.
HIhihihi brandweerslangetje!!! Nou idd echt gevaarlijk zo'n ding!! Hij poept mij alles er al onder en dan gaat ook nog ineens die brandweerslang in de schiethouding... Handigheid daarin zal wel ff duren hihihi
Muts tja dan ben je idd echt duidelijk toe aan een tweede als C steeds minder aan de borst wil! Wink

Ik ga mn kereltje wakker maken, tijd voor tempen, poepen piesen en eten!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Druifje - 13-11-2012

@Meisje79, nee me buikwond die doet zeer, maar valt vandaag weer erg mee. Heb ook het idee niet meer dat ik blaasontsteking heb, denk echt de druk van me wond geweest. Heb vorige week een kuur gehad, wat samen kon met de borstvoeding, er toen gelijk om gevraagd. maar alsnog heeft J. het toch door gehad. Hij drinkt nu ook weer veel langer. Ben echt een half uur bezig.
Zijn jengeluurtjes verschillen enorm met de dag, maar kan het steeds meer hendelen. Ik probeer van alles en meestal is hij sneller rustiger. Gisteren lekker in de wipstoel bij ons aan tafel gehad met het eten, was leuk!

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor controle. J. weegt alweer 3655 gram en is 50 cm, WAUW!!!!! Hij doet het zo super en dit is zo super voor mijn gevoel!!! Ben helemaal blij!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Marloes_85 - 13-11-2012

Sorry dat ik niet reageer, J is denk ik aan het regelen, hij huilt/krijst veel en slaapt overdag eigenlijk alleen bij mij op wat hazeslaapjes in z'n bedje na, ik heb dus even m'n handen vol en daarbij ben ik zelf snot verkouden en heb ik flinke keelpijn.... W hebben vanmiddag dus samen in het grote bed gelegen en daar heeft J gelukkig 2 uur geslapen


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - Ikke 24 - 13-11-2012

Sorry reageer ff alleen op muts en meisje.

Tja hoe het hier gaat. L is zo een lastig en veel aandacht vragend meisje. Ik wordt er af en toe dol van maar P ook. Vandaag was ze ook weer vanaf 2 uur bezig. Krijg ik om 4 uur den sms met de tekst: je komt nu naar huis. Gaat dus lekker hoer. Nu was ze de hele dag al bezig maar vanaf 2 uur was het te gek. Misschien maakik nu geen vrienden met sommige, maar ik hoop zodat ze snel ouder wordt. Pfff!
Ik baal er ook van dat me ouders niet watdichterbij wonen dan zouden we haar daar af en toe ff kunnen brengen. Nu moeten we alles zelf doen. Ik weet wel dat wij voor een kindje hebben gekozen, maar toch....


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-11-2012

bloempke leeg je inbox eens!!! haha zat heel verhaal te typenWink moet ik opnieuw hahaha
dan morgen weer hoor vandaag wordt uhm niet meerWink
enuh vergeet niet, er gaan vele wegen naar rome he?! maakt niet uit welke pad je pakt.......echt serieus je doet het goed!!!!!


zo nu ff bij lezenWink


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-11-2012

och arme ikkeSad wat sneu en wat naar dat je zo`n sms krijgt, was hij er zo klaar mee????
enuh je hoeft hier geen vrienden te maken, het gaat om wat jij/jullie voelen en ik kan me er echt heus waar in denken dat je dat serieus soms denkt en ik geef je groot gelijk
echt weiffie, het is even flink op de tanden bijten nu soms, maar het wordt snel beter!!!!!!
dikke knuffel voor jou!!

bloempje, haha die handigheid kun je vergeten, dat slangetje staat hier altijd paraat er weer eens een waterballet van te maken(vooral als je net op punt staat weg te gaan of zo!)
20 gram is idd niks, morgen maar weer eens zien dan, is knap hoor die 100 gram onder geboortegewicht!!!! en wat je zegt met zo`n start pfff.....
hoe is zijn temp nu dan???
en krijg je al veel visite of hou je dat bewust nog ff af zodat jullei de schade nog in kunnen halen??

marloes, wat naar dat je snif verkouden bent, daar zul je in je productie ook wel wat last van hebben of niet?? goed dat je lekker op bed bent gaan liggen met j

enuh waar is shady?? het is stilletjes aan jou kant..........


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - mutsiemuts - 13-11-2012

hier vanavond vrienden op visite gehad en samen de baby foto`s van c zitten kijken(vroegen ze zelf om hoor, heb ze het niet opgedrongen hahaha) jemig als je dat zo terug kijkt besef je echt hoe snel de tijd gaatSad van zo`n klein prutsje al zo`n knul echt meiden die nu een ukkie hebben, geniet(van de mooie dingen) maar veel foto`s want de tijd glipt je door de vingers!!!!!


Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10 - bepje - 14-11-2012

hey meiden ben ik ook weer !

@ bloempje wat ontzettend leuk om al die goeie berichten van jou kant te lezen ( ik lees elke dag wel maar vergeet te reageren)en wat fijn dat je mannetje het zo goed doet op je bv en nu de tiet ook goed pakt ! en hier ook elke keer onder gepiest worden, die handigheid krijg je volgens mij niet hihih

@ shady ga toch is bubben meis ! wel veel voorwerk zeg, als dat allemaal voor een beetje ontsluiting zorgt is dat niet erg !

@ ikke vind het zo vervelend om te lezen dat het niet zo lekker gaat bij jullie ! en zeker als je dan ook nog zo'n smsje kriijgt van p dan is dat helemaal rot ! jij bent ook gewoon aan het werk !dikke knuf voor jou ! en ik wil best wel een avondje op komen passen hor op L !

@ meisje79 o wat leuk dat je bent wezen zwemmen met q ! ik wou ook gaan zwemmen met a maar nog niet aan toe gekomen hihi maar lijkt me zo leuk, hij geniet er ook zo van om in het badje te gaan of met ons in het grote bad !

@ muts ahhh wat jammer dat c steeds meer wil happen met een lepeltje in plaats van je tiet ! hihi en p wil een meisje haha komt dat ff goed uit hiih

@ hier gister eerste werkdag, nouja middag en ging wel lekker vind het toch ook wel lekker om even iets anders te doen als luiers, flesjes en het huishouden en vanavond ook gewerkt en a mee genomen ( wouden ze graag) en ging prima, genoeg vrijwilligers om hem vast te houden en a geniet met volle teugen van alle aandacht die hij dan krijgt hahah ! alleen helaas me pols alweer overbelast dus kon de maxi cosi niet eens meer uit de auto tillenSad

morgen de middag en avond werken dus ben benieuwd hoe dat gaat !c z'n eerste hele avond alleen thuis met a hihi !
a krijgt meestal de laatste fles tussen half 9 en half 10 s'avonds maar gister om half 11 nog een beetje omdat ie de fles van half 9 voor de helft had laten staan en werd vanochtend pas om half 11 pas wakker, en dan niet gaan huilen maar brabbelen hihi dus ik heb een heeerlijke nacht gehad, hij slaapt trouwens nog steeds bij ons op de slaapkamer, wel in z'n ledikantje inmiddels maar ik kan hem gewoon weg nog niet missn in onze slaapkamer hihi