Ja er gat niks boven een ECHTE zwangerschapstest natuurlijk dat weet ik maar aangezien HCG en LH moluculair geloof ik veel op elkaar lijken KAN een ovutest ook dienen als zw test.
Ik weet dat het niet 100% betrouwbaar is ik maak me geen illusies, maar heeft iemand iT al eens gehad en klopte dit???
Hoi sapphire, ik heb nog wel een ovutestje liggen, zal ik eens de proef op de som nemen?
Dit is het resultaat! De teststreep stond er echt gelijk, de urine moest zelfs nog naar de controlestreep! Wat vind je van het resultaat?
![[Afbeelding: 2upd9as.jpg]](http://i62.tinypic.com/2upd9as.jpg)
Wooow, it works!

Leuk dat je het wilde testen! Was ook wel benieuwd!
Dank je voor de test! Mijne was vanochtend negatief dus. Maar ja het kan dus wel. Heb verhalen gelezen ook van dames die nega op ovu test testen maar wel zwanger waren dus het is echt wen 50/50 dingetje
Ik heb toen toevallig ook een ovutest gedaan, omdat ik het ook had gehoord.. Mijn teststreep was ook véél dikker dan de controlestreep, zoals je kunt zien..!
Dank je wel. Tot dus ver 3/3 toch positief. Hhmm
ik heb vanmorgen ook een ovu test gedaan en de mijne was ook zwaar positief!

* breekt in *
vriendin van mij is zwanger 6 weken en heeft net ook getest met een ovulatie test negatief!
daarna met een kruidvat positief!
dus hoeft niet altijd te werken! zegt me dokter trouwens op dat die theorie niet altijd klopt
* gaat weer weg *