Zwanger Worden .NU forum [Archief]

Volledige versie: RESPECT voor de medewerkers van zwangerworden.NU
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Lieve dames,

Via deze topic wil ik mijn waardering en respect uiten voor alle medewerkers van zwangerworden.nu. Zij werken keihard en vrijwillig om alles prettig te laten verlopen. Aangezien we een stelletje kletskousen zijn, is dat een moeilijke taak. Dus bij deze: RESPECT!!

Ben je het met bovenstaande bericht eens? Schrijf dan RESPECT
Respect
respect
Respect
Respect!

Sanniess

respect !!
recpect!
Respect
Respect
Wauw, dit vind ik echt heel lief van jullie! Wordt er zelfs een beetje :oops: van....

Super, super bedankt, en denk dat ik dan namens het hele team spreek :mrgreen:

Faithe

Dat doe je inderdaad Big Grin
we kunnen ook wel lief zijn Big Grin
awwww wat lief van jullie Smile

RESPECT voor mijn admins en mods !!!!
respect
Respect voor alle modjes en iedereen die zich zo inzet voor dit forum!
Respect
Ook van mij een dikke vette RESPECT!
:oops:
Nou idd ik begin er helemaal van te blozen.
jeeeeeeeetje wat zijn jullie lief :mrgreen:
Inderdaad, heel veel respect voor jullie! Keep on the good work Big Grin
respect lieve meiden
ik zou mijn zwangerschap een stuk eenzamer beleven zonder het forum
dank jullie wel :-) xxxx
respect!

zonder jullie zouden we niet zo veel info kunnen delen met andere!!

bij blij dat het forum het weer doet!!
Respect
respect!
Respect!
zeker respect!! jullie doen wat nodig is!
vindhet heel fijn dat ik hier altijd mn ei kwijt kan!
Hier geldt niet alleen respect; maar ook dankbaarheid. Hier kunnen we ons (spreekwoordelijke) ei kwijt, ons hart luchten en hele lieve gezellige mensen treffen! Dus forumbeheer en forummodjes:Bedankt voor het harde werk!!
Respect!!
er zullen altijd mensen zijn die niet snappen waar het om draait op dit forum, jammer dat die het ook altijd moeten verpesten.
Blij dat het forum weer in de lucht is. Kunnen wij ons hart weer luchten en gewoon gezellig kletsen.

Respect voor alle mensen die dit forum mogelijk maken, mod, adm, beheerders! maar ook alle deelnemers die de (ongeschreven) regels wel in acht nemen!
RESPECT
Ik ben ook heel blij dat het forum terug in werking is, want miste het enorm gisteren :-)
Smile
R-e-s-p-e-c-t
Find out what it means to me

Voor iedereen die het forum draaiende houdt!
*gaat zingend verder met het huis opruimen*
Ik ben ontzettend blij dat dit forum er is. Het is fijn om met anderen over van alles rondom zwanger worden/zwangerschap te kunnen praten. Ben dan ook heel blij met de mensen die dit mogelijk maken. Dus voor jullie RESPECT!!!
Respect!!

Ook ik ben erg dankbaar en bij met het forum! Vind het fijn om mijn ei kwijt te kunnen en over het zwanger worden te praten!!
vond 1 dagje zonder ook erg moeilijk.. ! Bedanktt voor alle tijd die jullie erin steken!
Respect voor degene die dit beheren, kan ik mijn ei tenminste kwijt en heb er nog een vriendin aan over gehouden ook.
RESPECT !!!! en ik dank jullie zonder jullie zou dit forum er niet zijn !
respect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook vanuit hier, respect!
Het forum is echt héél erg verslavend! Mede doordat jullie het allemaal zo overzichtelijk en gezellig houden! THNX!!!
Respect! Zonder meer, er gaat meer werk inzitten dan dat je je kunt voorstellen als buitenstaander! En ik maak al heel lang heel graag gebruik van dit forum. Het geeft zoveel nuttige informatie en heel veel steun om met lotgenootjes te kunnen praten.

Ik heb gemist wat er precies gebeurt is (gelukkig is het in het topic waar ik klets altijd gezellig, naast emotioneel op zijn tijd), maar ik miste het forum behoorlijk toen het 24 uur uit de lucht was. Ik wilde natuurlijk net wat posten en moest tot de volgende dag wachten! :-) Ik hoop dat dat gewoon niet meer nodig is in de toekomst.
Ik heb deze niet eerder gezien, maar ook vanuit hier RESPECT
Ik ben wat later erbij gekomen, maar wil toch ook even mijn respect en dankbaarheid tonen. Jullie maken het mogelijk om op
het moment dat je nog niemand kan spreken over een zwangerschap je toch je ei kwijt kan en hierna natuurlijk ook. Iedereen kan hier van begin tot gevorderd
praten met elkaar. Van zwanger worden tot mama zijn en met alle vragen die je hebt echt bedankt!!!!
Dank je wel!! Goed om te horen dat je het leuk vindt hier!!
Een zéér late reactie, maar ben dan ook niet langs gekomen van ergens in augustus vorig jaar tot een maand of 3 geleden. Toch ook van mij respect, want het is zo enorm fijn om je ei kwijt te kunnen bij meiden die met de neus in dezelfde richting staan, die allemaal hier zijn met hetzelfde doel. Je kunt mekaar steunen, een hart onder de riem steken, vreugde en verdriet delen met elkaar. Ookal is zo'n forum anoniem, je voelt je enorm verbonden met elkaar. Bedankt!