HOPPLAAAAAAAA en gaan met die banaan!!!!!!!!!!! merciii snippiee!
Thnx
En hahah... je weet toch

ju weet zelluffffffffff maareuh kakarikies dusssssssss........:p
wil eigenlijk nog we n hondje,,, zo een die june heeft vin ik leuk,, maar denk weer dat me katten niet egt tolerant zullen zijn,,, vriendje vroeg laatst of we dr nog n katje bij zullen doen,,,ooooooeeeee catfight hahahaa
maar dan halen we em uit het asiel....
hij heeft altijd honden gehad maar ik heb n katten mens van em gemaakt hahaah
Ik zou ook heel graag een hond willen, mee opgegroeid vanuit thuis..
Maar ja, wij zijn niet veel thuis en willen weg kunnen wanneer wij dat willen en niet afhankelijk zijn van een hondje.
En daarbij, vriendje vroeg laatst toen het zo hard regende en sneeuwde: met dit weer moet je dan ook hond uitlaten he.
Ik zeg ja, is ook wel zo. Vroeger thuis liet ik dan gewoon iemand anders lopen, maar gaat niet, want vriendje doet dat
echt niet!!! hahah
Nog even geduld dus maar, misschien als we wat oudere kindjes hebben die ook mee kunnen helpen

Laroompie is denk druk aan het bijlezen ofzo, staat al een hele tijd online maar zegt niks

Yoooeehoooe

HEt is wel een aparter naam ja: kakanarini nog iets..??1whaha...kan tniet uitspreken!
Wij hebben twee dwergpapagaaien...ongelofelijk dat vogeltjes zo tam kunnen worden! echt leuk om te zien!
Het enigste wat ik niet per se wil is een kat....heb er nooit iets mee gehad. Vind ze wel leuk en lief, maar ben meer n hondenmens denk ik. Ik vind het idee dat je kat overal naar toe kan en er vanalles kan gebeuren niks en ik vind het weer te zielig om ze binnnen te laten zitten, dus geen kat voor mij.
Mn vriend wil graag nog een hond erbij, maar ik zie dat voorlopig nog echt niet zitten! heb mn handen vol aan onze labrador en als we (hopelijk) straks WEL zwanger worden dan heb ik nog veel meer te doen. misschien ooit nog een keer, maar de komende jaren niet hoor! Even beesten genoeg!
Ja wel weer deel 4 goed van ons zeg!!

jeeeej deel 4 alweer

ook geen vogel voor ons. Wat maal zeg! is leuk voor de katten
Wij willen ook ooit wel een hond, maar ja dan als we een kid hebben. Maar ik wil dan wel een beetje groot rasje. Ik ben niet zo van de kleine hondjes!
nee ik ook niet echt! Dus vandaar de Labrador. Maar ALS we OOIT nog een hond erbij ZOUDEN nemen (wat dus niet zeker is

) dan wil ik denk ik evengoed niet twee grote honden. Ik vind dan een west Higland terrier wel leuk of een King Charles SpringerSpaniel.....maar dat is nog heeeeeeeeeeeel ver weg!
Ik ga eens aan de kook beginnen! Meneertje is om kwart voor 6 thuis. Treinen rijden maar 1 x per uur dus is ie wel eerder

En dan moet ie morgen nog n halve dag en heeft hij vakantie! En dan moet ik weer werken...

zielige ons....nooit samen vrij

Hier net toch maar weer werk gebeld en gezegd dat ik morgen ook thuisblijf...
Zusje zei, en terecht, dat ze het belangrijker vind dat ik fit met kerst aan tafel zit dan dat oma's gedoucht worden hihi.
Heeft ze ook wel gelijk in en voel me echt weer niks..
Warm hoofd en zweet mijn eigen kapot, geen koorts heb ik al gemeten, maar toch niet 100% fit!
Bleegh, ik haat dit!! Verplciht thuis zitten, niet buiten komen en geen mens zien..
zo heb even de spruitjes voor vanavond schoongemaakt, vriend lief wilde spruiten(bah) voor mezelf heb ik doperwten.
maal schreef:ju weet zelluffffffffff maareuh kakarikies dusssssssss........:p
wil eigenlijk nog we n hondje,,, zo een die june heeft vin ik leuk,, maar denk weer dat me katten niet egt tolerant zullen zijn,,, vriendje vroeg laatst of we dr nog n katje bij zullen doen,,,ooooooeeeee catfight hahahaa
maar dan halen we em uit het asiel....
hij heeft altijd honden gehad maar ik heb n katten mens van em gemaakt hahaah
Thanks Maal, jammer dat het geen teefje is anders lieten we hem dekken

ik heb wel een teefje dat je mag lenen.....hahahahahah lol
Nouja hij wordt in januari gecastreerd dus dan moet je snel zijn hahaha.....
Nikitam ai.....beterschap!!!
Thnx... komt goed!!! Hoop dat ik wat gezelliger aan het kerstdiner morgen zit dan ik nu op de bank hang haha

Vriendje belde net op en neemt frietjes mee, jummie

frietjes ook lekker, wij hebben net gegeten
Mmmmm spruitjes lekker, frietjes ook lekker!!!! hahah....ik noem mezelf altijd de lopende kliko want ik lust echt alles!!!!
heej dames..
heb deel 3 maar niet meer bij geleze..
haha had er ff geen puf voor,.,.
heel de dag hard gewerkt dus beetje gaar..
june.. ben je ongesteld???
anders nog iemand iets leuks of nod leuks te melden..
sorry dat ik niet bijgelze ben..
doe ik misschien vnv nog..
hier nog steeds geen ongi..

GND, hier ook nog geen ongi.....voelde net wel druk op mijn onderbuik (geen krampen gelukkig) maar durf niet meer te plassen.....bang dat ik wat zie in de slip hahahahah
nou june, ik zou toch maar gaan plassen hoor

geeft zon troep anders

oww june..
spanenned!!!!
ik ga morge vreog nog een x teste maar zal wel nix zijn..
zit morge alweer op dag 45
maar af en toe plasse kan geen kwaad hoor!! haha
HaHaha.....doe mij maar een catheter hahahahah........
ja en je krijgt er zo'n buikpijn van op een gegeven moment :O
girlnextdoor1987 schreef:oww june..
spanenned!!!!
ik ga morge vreog nog een x teste maar zal wel nix zijn..
zit morge alweer op dag 45
maar af en toe plasse kan geen kwaad hoor!! haha
Maar GND als ik zou jij onderschrift lees dan had jij twee rondes terug ook 43.
Ik had twee rondes terug ook iets van 33 ofzo dus ik ben bang dat het bij mij een beetje om de ronde gaat. Zit nu op 28 dagen cyclus maarja dat is het gemiddelde...
Heb vandaag bewust geen nieuwe tests gehaald bij de Kruidvat, ik zei ook tegen mijn vriendje als ik zwanger zou zijn dan ben ik dat ook nog wel over twee weken dus even niet meer testen!!!
Hier nog steeds met spanning aant wachten op mijn frietjes..
Was glibberig en druk op de weg, vriendje kon niet zo goed doorrijden..
Om half7 pas in de friettent en schijnbaar druk want hij s ernog steeds niet

Ik heb honger!!
Oeiii, ik hoor hem

Tot strakjes!!
eetse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben ook lekker frietjes aan et ete

en june..
ja klopt..
mn langste was 43 maar is toch spannend!! hahaha
Ja tuurlijk!!!!! GND dat vind ik ook!!!!!!! Zouden wij het dan zijn deze keer???????
ik hoop het echt voor jullie, zou tijd worden

ik kom net om de hoek kijken

maar haD Vanmorge wel buikpijn dus zal wel niet...
haha spreek jouw over een half jaar nog wel

(das nog nix)
wil het wel hoor.. maar lukt niet meer..
enne dan kan ik morge lekker mezelf van de wereld drinke hjeeeeeeeeeeeeeej..
das positief toch??
Ja idd GND, als ik ongi wordt dan wordt het echt zuipen met kerst!!!!!!
Maar er zijn een aantal mensen die ik het stiekem iets meer gun om iets eerder dan ik zwanger te worden! Tuurlijk wil ik zsm zwanger worden maar ik ben 10 maanden bezig, kijk als je meer dan 17 maanden bezig bent dan is het weer andere koek.
Maar idd ons geduld is op!!! NU NU NU........

haha klopt..
denk ook welles van die is eigenlijk eerder aan de beurt.. maar ben best egoistisch en zou het helemaal niet vervelend vinde om zelf aan de beurt te zijn hahaha

ik eigenlijk pas bijna 7mnd..
is ook nog niet lang maarja..
morge teste en anders zuipe tot we erbij neervalle hahahaha
ja dat is waar, ik ken ook iemand die zijn al 3 jaar bezig, en een vriendin van mij was 5 jaar bezig en heeft nu door middel van hormoon injecties 2 gezonde jongens( 1 van bijna 3 en 1 van 2 mnd)
Maar june waarom heb je alleen vanaf ronde 7 je cyclus staan want zie ronde 7 dat je 21 dagen had das wel erg kort.... Heb je dat vaker gehad zon korte ronde??????
Waha Girl spreek jou over n half jaar....... Mallie! Je moet gewoon positief blijven, als jij al niet positief bent wat moeten wij dan???? Hup koppie omhoog alles kan nog,, en krampjes heb je ook bij zw. Duuuuusssssss
nou hier n maand na de operatie,, en nog geen ongi ook geen tekenen pffff word t egt zat, ook geen zin meer met rubber te doen dus hoop dat daar geen gezeur mee komt... Mjaaaaa
morgen werken neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj
kreeg alweer n smsje van de "bedrijfslijder" nog een dag, eindelijk x
bah bah nou als t kon bleef k langer weg mja, lovert had nig 600 op de rek. Word er door zn school terwijl hij is afgemeld 500€ afgeschreven pffff dus hebben de centjes ff nodig vooral met oud en nieuw in het vooruitzicht!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej morgen werken aaaaaaaaaaaaaaaaaaahgr
jeetje zeg, dat is minder. heeft mijn oude school ook een keer bij mij gedaan

word je niet blij van
Bleh Maal, zal morgen aan je denk.
Ik ben mijn ongesteld heid van 7 maanden na het stoppen met de pil bij gaan houden. Hoopte eigenlijk dat dat allemaal nie tnodig zou zijn en dat ik 'gewoon' zwanger zou raken als ik met de pil zou stoppen

wat iedereen denk ik denkt als zij met de pil stoppen!.
Hier mijn lijstje van cyclussen, kan je kijken of het klopt.
26/08-23/09 : 21 dagen
23/09-26/10 : 33 dagen
26/10-25/11 : 30 dagen
25/11-.../12 : ...........
klopt dat zo?
trouwens wij hebben dat ook nog weleens, hebben we eindelijk een maand waarin we goed uitkomen. Wordt er weer iets afgeschreven. Ineens 300 voor de belasting ofzo.....soms wordt ik echt gek van dat geld!!!!
Hadden we elke maand maar 1000 extra ofzo, dan ben ik al gelukkig hahahaha.....
MOMMY'S IN SPÃ
NAAM-------LEEFTIJD---RONDE------WENS SINDS--------NOD
girlnextdoor1987--23--------6-------------mei '10--------14-12-2010
June-------------28--------10------------feb '10--------23-12-2010
Nikita------------21--------3-------------sept '10-------29-12-2010
linda-------------24--------1--------------jan'10--------29-12-2010
Daffie------------26--------2----------------? ----------01-01-2011
Nien-------------23--------12-------------dec'09--------03-01-2011
Just me----------26--------17------------sept '09-------05-01-2011
Guppie20---------21--------2(na mk)-------- ?-----------05-01-2011
Kiwiejjj-----------22--------4-------------aug '10--------06-01-2011
Slotje------------28--------12------------dec '09------- 08-01-2011
EHMVP-----------23--------3-------------sept '10-------09-01-2011
Laroompie--------26--------1-------------dec '10--------09-01-2011
Krikra-------------27-------4-------------sept'10--------13-01-2011
Liedje------------28--------4-------------aug '10--------??-01-2011
Liek84------------26-------10(3 na LEO)--aug '09--------20-01-2011
Sabrina1984------26--------17---------------?-----------??-01-2011 (druk met school en huis)
Maal-------------26--------23(2xbbz)-----dec '08--------wachten op cyclus na ok
Poelepetoet------27--------3----------------?------------da's altijd een verrassing
MeisjeP----------23--------2------------- aug '10--------??-??-????
vaddie-----------27--------1--------------feb '10--------??-??-????
Sunshine---------26--------7-------------feb'10---------eerst curretage
PREGNANT LADY'S
NAAM----LEEFTIJD---ZW IN RONDE---UITGEREKEND OP
VickyS---------25---------6------------15-01-2011
Rebecca-------25---------1------------10-06-2011
Marie-louise----25---------3------------02-07-2011
Ann------------24---------2------------06-07-2011
Lief------------26----------3-----------03-08-2011
Butterfly1984---26---------2------------06-08-2011
Lucinda--------26----------3------------08-08-2011
Supermama----26----------5------------09-08-2011
Cinderella------25----------8------------19-08-2011
Priscilla4-------23----------2------------??-??-2011
Selly-----------??----------?------------??-??-2011
Hier t lijstje kleurtjes enz zullen wel weer toegevoegd moeten worden!
maal positief blijve he..
haha
zeg je zelf... so keep on smiling

en geld maakt niet gelukkig,.. is alleen wel makkelijk! hahahaha
wij zitten ook krap hoor.. hebben een heel duur jaar gehad.. huis voor dikke 50.000 euro verbouwd 2 weken naar bali geweest.. komt ook op een dikke 5000 en morge nieuwe auto.. weer 5000.. dus nu is de bankrekening leeg..
nouja.. wel een buffer voor die kleine uk

pris mag uit het lijstje... heeft een mk
girlnextdoor1987 schreef:pris mag uit het lijstje... heeft een mk
Echt waar??? is dat zeker?

had de plaatjes meegekopieerd maar iphone is weer eigenwijs. Hij staat in deel 3 op pag 182 ong
hou je em pas sinds ronde 7 bij???? Gemm cyclus is idd 28 dagen bij jou was ff in de war dacht dat als je n cyclus hebt van 21 dagen dat dat nie goed is maar je gem cyclus moet zitten tussen de 25 en 35 das normaal!
Heb mijn hele riedel vanaf dec 2008 alleen soms wat uitschieters omdat ik natuurlijk met me behandeling lang niet ongi werd en dan nu weer sinds 2 nov nie ongi ben geweest......
ja volgens mij wel....

het zette vanmorge door..
ze hoopt de 29ste schooon te zijn ofzoiets.. zal ff kijke..
Priscilla4 schreef:ha meiden
hier zet mk door hoor... bloed verlies vandaag weer helemaal terug en buikpijn.. moet straks nog ff naar de stad.. zie daar best een beetje tegenop om alleen te gaan

hopelijk horen we de 29e dat ik schoon ben en we weer aan de slag kunnen!! hoop ook dan mn cyclus weer regelmatig is dan..
liefs
dit zegt ze....
tjee wat k*t voor pris zeg!
Ja joh, ik las overal dat 80% van de mensen die gestopt zijn met de pil pas zwanger worden tussen de 8 en 12 maanden nadat zij met de pil zijn gestopt. Dus tja ik dacht nou mijn lichaam moet het eerste half jaar zowiezo ontpillen maarja toen werd het zeven maanden en ineens begon het te knagen dus ik ben op onderzoek gegaan, hier beland en veel gegoogled hahahah.......wist echt helemaal niks af van cyclussen enzo

Uh dat berichtje sloeg op een bericht van Maal!
selly1985 schreef:tjee wat k*t voor pris zeg!
Ja idd....
Ik zou haar dr nog niet uithalen hoor... Nr 1 ze heeft nog geen echo die mk bevestigd heeft, ze gaat uit van het bloedverlies..... En nr2 is nie leuk om voor je echt mk al uit het lijstje gehaald te worden, je weet nooit miracles do happen!!
ja ok..
klopt maal... was iets te voorbarig misschien..
en june.. snap je..

vriendje wil ff op de laptop

tot straks!!
Tis wel egt klote je gunt het niemand.... Las dat ze ook onderrugpijn had, hoop nie dat t n bbz is want ik had dus ook dikke onderrugpijn!
Tja het hele zwangerschap word n stuk minder romantisch als je zoiets meemaakt... Maar ze is wel mooi vruchtbaar want zw worden in ronde 2 is egt snel,,, mijn eerste was in ronde 15
kon je n zw. Maar eissen he.. Ik wil nu en niet later... Tadaaaa en t is zo,, dat zou mooi zijn!
ja inderdaad dat zou mooi zijn, vooral voor de mensen die al zo lang bezig zijn
jep, die mogen het. Of dat ze een pil hebben waar je zwanger van wordt maar dat ze die pas geven als je na een jaar zelf proberen nog niet zwanger bent.
Jaaaaa dat je em krijgt als je langer dan n jaar bezig bent of als het meerdere malen mis is gegaan!
zou fijn he..
hopen maar dat het snel goed komt met ons allemaal.. haha als mn cyclus steeds langer wordt zal et nog wel een jaar dure..

ja idd, laten we met z´n alle een petitie gaan tekenen haha.....dan lever ik hem wel in bij mijn HA.
kijken wat ze zegt
Zo net lekker gedouched en nu met een masker op achter de flaptop!!!! Heerlijk relaxt avondje!!! Net in de stad even geshopt voor nieuwe bh`s. Mijn oude zaten niet goed meer, ben ik weer een cup gegroeid......cup F nu :oops:
Mijn vriend is wel blij met zo´n Lola ferrari als vriendin hihi.... ik weet nog noged toen ik cup D had en dacht damn cup D.....al mijn vriendinnnen hadden A :-D
girlnextdoor1987 schreef:zou fijn he..
hopen maar dat het snel goed komt met ons allemaal.. haha als mn cyclus steeds langer wordt zal et nog wel een jaar dure..
Nee joh je bent nu gewoon zwanger punt
heb cup d

eerst altijd c..
dus... zou ik dan zwanger zijn

haha
ik heb cup c/d ligt er aan hoe de bh valt maar meestal d
tietuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Wat een onzin hier weer....

haha zeg tegen vriendje dat het nergens over gaat.. tiete enzo..
zegt ie zeg maar dat ik ze graag vast heb!
Aaaa dan kan k nie achterblijven had een hang E (potlood eronder?? Neej neej heel etui kon eronder) toen heb k n borst verkleining laten doen nu heb k n niet hang E/D
mijne hangen nog niet haha zal ik ff een foto posten...
hahahahahaha

Ja joh tot op me knieen, als ik ging bouncen in de club sloeg ik mezelf n blauw oog haha neeej maar kon nie bouncen want deed hardstikke pijn dat op en neer gezwiep!
hahahahaha.............hoop dat als ik ooit kindjes mag krijgen en ik daarna heel veel afval dat ik dan centjes kan verzamelen om mijn boobs te laten liften.
Ze hangen mij nu teveel (etui kan eronder) hahahaha............
maarr wat is dat bouncen toch???? filmpje!!!!!!!!!!!!!!!!
nou das mijn manier van dansen gewoon lekker overal bouncen een beetje bouncen als n stuiterbal en dan schudden met die kont bounce bounce
hahahaha zie je al gaan Maal.....toink toink toink......maal door de tent
haha id..
daar heb ik geen last van.. hangt nog nix.. maar zal wel veranderen na een zwangerschap...
ik zie het al helemaal voor me hahahahaha
jaaa joh is lekker bouncen....als ik los ga zeg ik altijd ben serieus de hele kamer door gebounced....
mja zwaarte kracht he, vanaf het begin dat ze groter werden begonnen ze al te hangen en das rot,,, klasgenootjes gooiden dr dingetjes in jongens kijken alleen op borst hoogte jaaa doeiii ben meer dan n stelgrote tieten,,, en leuke kleding die n maatje groter moest alleen vanwege die dingen,,, dus toen n klasgenootje ze had verkleind dacht ik jawohl de mijnes gaan ook n maatje kleiner,, maar volgens mij heeft ie ze alleen gelift want zijn nog steeds bigg alleen niet meer depri met de nippels omlaag! ach ja vin t best..... ben benieuwd of ik nog borst voeding kan geven,,als ik n kindje heb.....
iemand nog iets leuks te vertelle

iets anders als hangtiete...
hmmmmmmmmmmmm hang ballen dan? van die uitgezakte kalkoenen nekjes
uuuh leuke film op tv,,the nanny diaries........
nee verveel me

mannetje zit weer op de wii
ja ff over borstvoeign...
ik heb een hele stomme vraag./..
ik heb een tepelpiercing gehad maar die heb ik er al weer uit gehaald..
was hem beu..
maaar dat is nu natuurlijk dichtgegroeid met littekenweefsel enzo..
zou er dan nog wel iets uit kunne kome??
mijn mannetje is voetbal aan et kijke..
Mijn mannetje speelt voetbal op de Ps3 hahaha....
Enne wat betreft de piercing, ik heb geen idee? Denk het wel hoor. Als ik zo naar het puntje van mijn tepel kijk dan denk ik ook ......hoe kan daar nou iets uitkomen???? maarja het gaat dus blijkbaar.
ik weet het niet, geen ervaring mee
willen jullie borstvoeding of flessenvoeding gaan geven? en waarom?
haha ik dus ook nog niet..
weet ook nog niet of ik het wel wil gaan provberen..
zie er altijd zoveel moeilijkheden mee..
maar je komt dan wel van je kilos af.. en ben al best zwaar duss...
maar weet nog niet.. met allergien enzo..
bortsvoeding eerst proberen,, geeft toch veel afweer stoffen mee voor je kindje,,,, schijnt wel veel pijn t doen mja dat doet de bevalling ook,, dan later overstappen op fles
ja ok..
wil het misschien wel eerst proberen maar als ik er kapot aan ga doe ik het niet lang weet ik wel...