Zwanger Worden .NU forum [Archief]

Volledige versie: Wanneer ''moet'' HET nou doen om zwanger te raken
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

Roosje26

:oops:

Hallo Allemaal

Mijn man en ik zijn ''hard'' aan het oefenen.
Nu heb ik een vraagje.
Ik wil graag weten wanneer de kans groot is om zwanger te worden?
net voor je eisprong? dag van je eisprong? of dag daarna?

Eerste dag van mijn laatste menstruatie is 25 november.
Op internet heb ik een paar berekeninengen gemaakt wanneer ik mijn eisprong heb.
ik heb een cylus van 27/28 dagen
volgens een site was mijn eisprong op 9 december.
7, 9 en 10 december hebben we ''geoefend'' :wink:

Groetjes
Roosje26

babywens

Als het zaad van je man goed is kan het enkele dagen overleven in je baramoeder.Dan kun je het beste volgens mij voor de eisprong vrijen, omdat je dan tijdens je eisprong al zaadjes in je lijf hebt. Of op de dag van je eisprong. Maar erna heeft volgens mij niet zoveel zin, want je eitje leeft maar heel even.

Wij hadden geklust en meteen daarna voelde ik mn eisprong, dat was dus mazzel hebben Big Grin en het was dus ook raak toen.

Succes met klussen!!
wAnnie-B

Wat jij zegt klopt wel.
Want dat heb ik al vaker gehoorde van mensen.
Maar succes met zwanger worden.

Groetjes Baby.
Ik voel mijn eisprong ook niet. wat voelen jullie meestal als jullie je eisprong hebben :?:
Ik voel mijn eisprong ook niet hoor.

babywens

Ik voelde hem eigenlijk elke maand wel. Meestal rechts en af en toe links. Ik had dan een dag een beetje zeurderige pijn in mn lies. Vaak met het gevoel dat ik meer moest plassen. Na een tijdje trok het dan langzaam weer weg.
Raar eigenlijk zeg dat de ene t wel voelt en de dan andere weer niet.

Chiquisika

Hallo allemaal,

Ik merk het vaak door wat krampen in mijn baarmoeder. Net als menstruatiekrampen alleen duurt het een kort dagje. Vaak merk ik het ook aan mijn afscheiding. Die is dan wat slijmeriger.

Vandaag ovuleer ik!

Vanavond komt mijn vriend thuis van de hele week weg geweest te zijn.
Wie weet.....