De vraag zegt het al ..
weten jullie of dit kan .. of beter nog; kennen jullie mensen die door
voorvocht zwanger zijn geworden?
alvas bedankt!!!
groetjes
ja kan zeker want in voorvocht zitten ook zaadcellen

Monalisa schreef:ja kan zeker want in voorvocht zitten ook zaadcellen 
ik lees namelijk dat het voorvocht uit een buis komt en zaadcellen uit een bal.
en dat het voorvocht zaadcellen bevat als daarvoor al een keer een zaadlozing is geweest..
komt iemand dat bekent voor?
Het is algemeen bekend dat er in voorvocht zaadcellen kunnen zitten en je daar dus zwanger van kunt worden. Alleen de kans is groter bij een zaadlozing. Als je niet zwanger wilt worden, is voor het zingen de kerk uit gaan een hele domme voorbehoedskeuze!
ik zou het niet erg vinden hoor.. :mrgreen:
maar vroeg me af of jullie er veel van weten, want je vindt tegenstrijdige dingen op internet ..
ik ben wel een beetje kort voor de kop vandaag he?!
haha! bedoel het niet zo!!! kom voor mijn mening uit!
Ik kan me wel voorstellen dat als iemand vlak daarvoor nog sex heeft gehad er meer levende zaadzallen in de buis zitten als dat het langer geleden is.
Maar dit is in ieder geval wat ik nog opgestoken heb tijdens biologie!

zo is mijn oudste zus verwekt

Voorvocht wordt door kleine blaasjes in de buurt van de prostaat gemaakt. Er zitten dus geen zaadcellen in voorvocht. Zaadcellen komen pas bij het klaarkomen in de urinebuis. Als er kort tevoren een zaadlozing is geweest (en er is niet geplast), kunnen er wel zaadcellen in de urinebuis achterblijven, die dan ook in het volgende voorvocht zitten.
Normaal kan je van voorvocht dus niet zwanger raken.
hmm oke..
ik snap het niet meer haha! nouja, afwachten, testen en misschien stiekem een beetje hopen :mrgreen:
ja verwarrende info.
maar de zaadjes komen ergens anders vandaan dan het vocht. Onder de prostaat komen die 2 bij elkaar.
Mariekepiek schreef:ja verwarrende info.
maar de zaadjes komen ergens anders vandaan dan het vocht. Onder de prostaat komen die 2 bij elkaar.
maar bij het voorvocht komen zowel vocht als zaadjes dus vanuit onder de prostaatvandaag? oke..!
vandaan ipv vandaag :mrgreen: