Zwanger Worden .NU forum [Archief]

Volledige versie: Bloeding tussendoor
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

vlinder27

Hallo,

21 feb was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. afgelopen woensdag was mijn laatste dag. Nou ging ik gisteren naar het toilet en kwam er helder bloed mee. Het was eenmalig maar blijf wat buikpijn houden. Wat zou dit kunnen zijn? Aankomend weekend moet ik pas mijn eisprong krijgen.
ben je net gestopt met de pil??? dan kun je wat last hebben van tussentijds bloedverlies / spotting door veranderingen in de hormoonhuishouding die plaatsvinden.
Tijdens mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil heb ik ook meerdere keren tussentijds wat bloedverlies gehad en duurde het 45 dagen voor mijn eerste echte menstruatie kwam.

vlinder27

dit is inderdaad de 2e maand zonder pil. mijn vorige cyclus was 29 dagen. Toen heb ik nergens last van gehad verder.
nou dan denk ik echt dat het spotting is. Als je het echt na seks hebt of je je er zorgen overmaakt, zou ik even naar de huisarts gaan.

Eva_697

tweede pilloze maand dan moet je lichaam waarschijnlijk nog een beetje ontpillenWink en is niet te zeggen wanneer je een eisprong zou hebben nog.. ongeveer natuurlijk wel, maar niet met zekerheid. Ik zou gewoon even afwachten, het is niet vreemd om nu een spotting te hebben in de tweede pilloze maandSmile

vlinder27

dank je wel voor jullie reactie.