Even wat anders dan zwanger willen worden. Hoe kom je eigenlijk aan je nickname?!
Nou ik heb ooit voor een ander forum een nickname moeten verzinnen en 'savonds was ik me aan het wassen met papaya shampoo naja papaya bestond al dus heb ik er peraja van gemaakt.
mijn naam spreekt eigenlijk voor zichzelf... Hoop en de 1970 is m'n bouwjaar (soms kan het simpel zijn :mrgreen: )
koosnaampje die mn vriend heeft verzonnen toen we net wat hadden

Het is een nick waarvan ik zeker weet dat niemand uit mijn familie/vriendenkring me zal herkennen. :lol:
Misschien mijn verhaal wel, maar dat is dan maar zo, ik wil in ieder geval niet op naam gegoogled kunnen worden.
Wat er op dit forum staat is niet geheim, maar voor naasten misschien wel 'too much information'... :mrgreen:
Tijdens mijn studententijd veel naar Nina Simone geluisterd en rond dezelfde tijd ingeschreven bij datingsite. Vond Nina leuke naam en vond het wel "passen". Datingsite was geen succes maar nickname is gebleven

de eerste letters van mijn naam en mn partners naam samen gevoegd

Ik vond het boek vroeger heel mooi. En een zwangerschap begint heel klein, dus ik hoop op een kruimeltje in mijn buik.
Nadine is de naam die ik aan mijn aankomende dochter had gegeven..
ware het niet dat manlief hem niet mooi vindt.
Zodoende kon ik hem mooi als forumnaam gebruiken.
Heel simpel eigenlijk, mijn naam en geboortejaar..
Jimmie is de naam van mijn kat.
een afgeleide van teigetje van winnie the pooh.
Ik gebruik m al jaaaaaarrreeeeeeennnn!!!!
Soms met en soms zonder "r" net wat vrij is!!
naam die we bedacht hebben wanneer we een dochter krijgen.......................

Naam die wij bedacht hebben als we een jongen krijgen!
ow en de 45 is ons huisnummer hi hi.
Nou, niet zo moelijk bij mij: Aphrodite is de godin van o.a. de liefde, schoonheid, seksualiteit, vruchtbaarheid.
En ik zou deze nickname nooooooooooooooooooooooooooit zelf nemen. Not in a million years! Ik vind hem te cliché. Maar daarom juist wel, om niet herkend te worden.
Steef is een vervormde afkorting van mijn naam

Elena vind ik een mooie naam voor een meisje, als wij ooit een dochter mogen krijgen

Of ze dan ook daadwerkelijk Elena zal gaan heten .... er zijn namelijk nog meer namen die wij erg mooi vinden.
.S staat dus achter Elena en staat voor de eerste letter van mijn achternaam.
Ik wou een nickname verzinnen die familie enzo niet zou denken dat ik het ben als ze dit lezen, niet iedereen hoeft al te weten dat we bezig zijn

Dus vandaar met de naam catwoman, cat omdat ik heel erg van katten hou en woman spreekt voor zich

Toen mijn neefje nog niet zo goed kon praten noemde hij mij altijd Shanna, hij is inmiddels 11 jaar maar ik gebruik die naam overal op internet, soms met de leeftijd erbij (die verandert alleen niet altijd mee hahahaha).
Groeten van Shanna
Ik ben niet zo creatief, het is gewoon mijn naam en bouwjaar
Ik ben niet zo bang herkent te worden want er zullen nog wel meer renske's rondlopen uit 1984
En ach, als ik herkent wordt zullen ze toch niets zeggen want dan blijven ze zelf waarschijnlijk ook liever annoniem! hahaha
Gebrek aan fantasie bij mij

Als we een dochter krijgen, zal ze heel waarschijnlijk Noor gaan heten.
We vinden het beiden al jaren een prachtige naam.
Een samenraapsel van de namen van mijn honden die ik nu heb en heb gehad.
Onze poes heet Wopke. Simpel dus, haha :lol:
Maar het is een schatje, en het eerste waar ik aan dacht nadat al mijn andere nicknamen al bleken te bestaan
(zou er wel een foto'tje van bij willen zetten, heb alleen geeeen idee hoe dat moet :roll: )
Tinkerbell, omdat ik net zo'n jaloers kreng ben als die van Peter Pan ;-) (ohja en zo klein en schattig als een elfje ;-)) en 79, is mijn bouwjaar!!
Combinatie van babynamen die m`n vriend en ik mooi vinden ( Jason en Lynne)
Er was al een prinses en dus nu ook een hertogin

Heel simpel, gewoon mijn echte naam 8-)
Ruth is mijn echte naam, en omdat ik nogal klein van stuk ben word ik al járen ruthje genoemd.
Boeit me niks als iemand me herkent, ik heb niks om me voor te schamen. Iedereen weet toch al jaren dat we bezig zijn met kinderen.
En dat het op de natuurlijke weg niet wil lukken is ook geen geheim. Ons kindje zal ook opgroeien met de wetenschap dat hij/zij verwekt is m.b.v donorzaad. Dat is geen geheim, dat proberen we normaal te maken.
Alles wat normaal is word nml niet gepest....of minder. En geheimen komen altijd uit, en das juist een reden voor de baby om zich dan anders te voelen dan de rest..
liefs
mijn Chinese sterrenbeeld
mijn oude vertrouwde nickname heb ik maar niet gebruikt omdat ik niet wil dat mensen mij herkennen. daarom heb ik maar voor een verbastering van mijn 2e naam gekozen.
weet niet iedereen en de mensen die dit wel weten kijken niet op dit soort fora hihihi.
omdat we eindelijk aan een kindje begonnen!! niet dat ik al eerder wilde beginnen maar kon niet wachten op t moment dat we ehct gingen beginnen.. maar heb t wel verkeerd gespelt kwam ik later achter hahah moet met dubbel l geloof ik.. en 87 is mn geboorte jaar..
Toen ik me hier aanmelde was mijn oma net een paar dagen daarvoor overleden, ik vond het wel een mooie manier om iedere dag aan haar te blijven denken

Eigen naam en toen ik 23 toen ik hier kwam.. haha
Een combinatie van mijn naam en die van mijn vriend, die ik nog nooit eerder heb gebruikt. Wij houden onze plannen voor een kindje nog geheim voor vrienden en familie en ik zou niet willen dat ze er via internet achter komen. Dus vandaar een heel andere nick

ik heet patricia
en iedereen of veel mensen noemen me trisha
dus ja zo doende
Mijn hondje heet zo

Mijn man noemt mij prinses, ik word behandelt door hem als een prinses en ik gedraag me als een prinses (weet niet of dat zo positief is..)

Mijn vriend noemt me ook altijd prinses, eigenlijk gaat het bij ons precies zo als bij Prinses78..
En 88 is mijn geboortejaar!
Ansjelien = LIENTJE
En tja, ik woon in Nederland dus = NL
whaha mijn nickname spreekt helemaal voor zich ik heet gewoon echt jorina :razz:
haha zo dit is een ongebruikt topic!!
ik baal nog steeds van mn spelfout in mn naam :p
maarja, niets aan te doen he!
Ik kwam op Finally omdat we EINDELIJK voor een kindje gingen! Niet dat we nou zo gek laat voor een kindje gingen maar wenste al vanaf mn 14e ofzo op een dag mama te worden

hihi..
maar goed, t is dus finaly (1 L ipv 2 LL) geworden.. st*pid, maar mn eigen schuld

en 87 is mn geboortedatum
Jorina of Finaly? ;p hihi
Leuk om te lezen! Had het al gepost, Rosanne heet het meisje van een vrouw die veel in mijn leven heeft betekend, dat is echt een popje, een hartstikke leuk meisje! :-)
Ik heet Nina maar word altijd door iedereen nien genoemd, vandaar!
Mijntje vond ik een leuke naam voor een dochter. Heb haar uiteindelijk Vieve genoemd haha. Mijntje is wel favoriet geweest tot het einde

vind Vieve leuker dan Mijntje, dus goed gekozen

Jersey, zo heette mijn hondje. Helaas is ze vorig jaar rond deze tijd overleden. Ze was gewoon op. Fijn dat ik haar naam gebruik, zo is ze toch een beetje bij me.
liesl gaat onze baby heten als het meisje is