Zwanger Worden .NU forum [Archief]

Volledige versie: net weer aan de pil, zwanger??
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

marley87

hallo dames, zou iemand mij kunnen helpen/ ervaringen delen?

het gaat om het volgende, ik ben vorige maand gestopt met de pil, 4 okt. werdt ik ongesteld.
doordat er iets op mijn werk gebeurd is besloten mijn vriend en ik toch even te wachten en ben weer aan de pil gegaan.tijdens het slikken van de pil verloor ik plots 23 okt wat bloed.
nog geen paar uurtjes toen was het weg. de dag erna niets, en die dag daarop licht roze afscheiding ook zo weinig!..
Ik heb gewoon de pilstrip afgemaakt, en ben maandag d8 ik ongesteld geworden, want sochtends had ik helder bloed, maar dit trok in de loop van de dag weg, normaal heb ik dan de dag erna (2edag) het meeste bloedverlies, weer had ik gisteren ochtend wat bloedverlies en in de loop van de dag ging het ook weg. Het is ook niet echt bloed bloed, meer bruin en de 1ste dag helderslijm met een beetje rood bloed. :oops:
Kan het nu zijn dat ik zwanger ben? omdat ik de vorige maand niet aan de pil ben geweest? want ik las iets op internet dat de pil dan als je begint niet helemaal 100% veilig is? Ik heb wel seks gehad en op predictor berekend wanneer mijn vruchtbare dag was en ben dus geschrokken want de 23e ( de dag waarop ik plots bloed verloor) was volgens de berekening mijn innesteldag!!

Heeft iemand mischien iets soortgelijks meegemaakt? graag hoor ik dan van jullie want ik zit er de hele tijd aan te denken ! liefs marley87 :roll:
Hoi hoi,

Als er een langere poos dan 7 dagen (stopweek) zit tussen het slikken van de pil, is de pil uit mijn hoofd de eerste 7 dagen niet helemaal veilig. Dit omdat er na 7 dagen alsnog een eisprong kan plaatsvinden. Er wordt dan ook aangeraden om die eerste week dat je weer begonnen bent met de pil ook voor de zekerheid een condoom te gebruiken. Ik zou gewoon voor alle zekerheid een zwangerschapstest doen, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Veel succes!

Liefs Limi

marley87

dank je voor je reactie,
ja ik vindt het zo apart heb het namelijk in mijn hele leven nog niet meegemaakt dat ik tussendoor een beetje bloed verloor.
ik wil ook testen maar omdat ik af en toe wat bloed verlies vraag ik me af om te wachten todat het over is?
ik weet het ook niet meer... ben best zenuwachtig
het zou wel erg gewenst zijn!
denk dat ik zo toch maar ff een testje haal..
bedankt,

liefs marley