Zwanger Worden .NU forum [Archief]

Volledige versie: Geen plannen toch teleurgesteld
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

indubio

Hoi dames,

dit is zo raar. De afgelopen twee weken heb ik verschrikkelijke pijn in mijn borsten en tepels gehad. Dit werd echt met de dag erger. Gisteren kon ik niet eens meer mijn armen normaal langs mijn lichaam houden. Volgens mijn vriend waren mijn borsten ook groter geworden. Daarnaast had ik continue last van duizelingen, steekjes in mijn buik, kon ik veel beter ruiken, waren mijn darmen van slag etc. Ook heel belangrijk: ik ben altijd heel stipt met mijn ongesteldheid, op dag 29, en vandaag is het de 34e dag.

Allerlei zwangerschapskwaaltjes dus.

Het is niet de bedoeling om zwanger te worden op dit moment: Mijn vriend heeft net een nieuwe baan en zit nog in zn proeftijd, mijn contract op mijn werk loopt binnenkort af en wordt niet verlengd. Maar toch.. gedurende de afgelopen dagen werd ik eigenlijk steeds blijer met een evt. zwangerschap. Ik denk dat het organisatorisch en financieel vanzelf wel op zn pootjes terecht zal komen, ons kind hoeft echt niet in een kartonnen doos te slapen als ik nog geen nieuwe baan heb.

Maar zojuist op het toilet had ik wat lichtroze bloedverlies en nu.. ben ik toch heel teleurgesteld. Ik zoek van alles op over innestelingsbloedingen etc omdat ik stiekum hoop heb. Wie herkent dit gevoel? het gevoel van teleurstelling zonder dat het de bedoeling is zwanger te worden..
Ik voel me zo raar en verdrietig.

groetjes!
Kan me je situatie wel een beetje voorstellen. Maar als je normaal zo stipt bent, waarom doe je dan geen test?
Dan weet je het tenminste zeker Wink

De innestelingsbloeding zou naar mijn idee al eerder moeten zijn.........
Misschien dat je ongi nu toch echt doorbreekt of dat het bij een klein beetje bloedverlies blijft. Dat kan.
Een test zou naar mijn idee meer uitwijzen.

SdB

Suus85 schreef:Kan me je situatie wel een beetje voorstellen. Maar als je normaal zo stipt bent, waarom doe je dan geen test?
Dan weet je het tenminste zeker Wink

De innestelingsbloeding zou naar mijn idee al eerder moeten zijn.........
Misschien dat je ongi nu toch echt doorbreekt of dat het bij een klein beetje bloedverlies blijft. Dat kan.
Een test zou naar mijn idee meer uitwijzen.

Wanneer krijg je dan ongeveer je innestelingsbloeding?
Als ik jou was zou ik testen, dan heb je die onzekerheid niet meer... Je schrijft over de proeftijd van je vriend en jouw contract dat niet verlengd wordt: heb je misschien veel stress en spanning gehad de laatste tijd? Het kan natuurlijk zo zijn dat je lichaam daarop reageert en daarom later is met menstrueren... Succes!

indubio

Hoi, bedankt voor jullie reacties.
Nou, ik ben toch echt ongesteld geworden. Ik stuurde mijn vriend een smsje en die smste meteen heel blij terug. Ik heb hem nog niet verteld dat ik ook een groot gevoel van teleurstelling ervoer.
Ik denk dat een ideale situatie voorlopig niet zal ontstaan en dat we daarom net zo goed over 12 maanden een kindje zouden kunnen krijgen als over 36 maanden. We zijn ook allebei rond de 35 (hij iets erboven, ik iets eronder) en het zou toch jammer zijn als we nu, vanwege onzekere werksituaties, alle kansen zouden laten 'verlopen'.

Nou, ik ga maar eens even goed nadenken.

groetjes!