Zwanger Worden .NU forum [Archief]

Volledige versie: Stoppen met de pil in juli.
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6

troetelbeertje85

hoihoi

ik ga stoppen met de pil in juli.ik heb nog 4 pilletjes en dan wachten op me menstruatie en daarna ontpillen maar...

wie stopt er nog meer in juli.kom gezellig babbelen.

gr sam

chantal1984

Hoi,
Ik begin ook niet meer met een nieuwe strip. VIndt het echt super spannend!!!!

troetelbeertje85

hoihoi

gister me laatste pil ingenomen.
nu geen strips meer op het douche plankje hahahaha...

gr sam
Hallo!

Heb vorige week mijn laatste pil ingenomen. Heb nu de laatste menstruatie met pil. Zeer benieuwd wat het ontpillen allemaal gaat doen!!

Groetjes
Claudia.

charlene08

HoiHoi,

Ik ben vorige week gestopt met de pil Smile Heb nu mijn menstruatie, erg spannend allemaal.

Groetjes,
Linda

troetelbeertje85

ben erg benieuwd hoe het ontpillen me verloopt,
gelukkig zijn er meer die in juli stoppen kunnen we teminste onze dingen aan elkaar kwijt en onze ervaringen.

met welke voedingsuplement gaan jullie beginnen of nemen jullie alleen nog foliumzuur?
ik heb materna gehaald van centrum,was toevallig afgeprijst in de winkel hahaha en daar zit alles in wat je nodig hebt.

maar kan ook eerst alleen foliumzuur halen en de materna nemen als ik zwanger ben...

xxx samantha
Inderdaad erg fijn dat er meer mensen zijn die in juli gestopt zijn/gaan stoppen met de pil. Wij zijn niet van plan om tegen iemand te zeggen dat we bezig zijn met zwanger worden (hoe moeilijk ik dat ook vind, ik vertel normaal alles tegen mijn moeder en mijn zus!!). Gelukkig kan ik hier alles kwijt!

Ik slik nu alleen foliumzuur. Lijkt me voor nu nog wel voldoende.

Waarom is het zwanger worden voor vrouwen zo ingewikkeld?! De mannen beleven er alleen maar plezier aan!!

charlene08

hey,

ik slik nu alleen foliumzuur, heb ik met de eerste zwangerschap ook gedaan en toen was ik heel snel zwanger hopen dat het nu ook zo is.

@claudia1984: Ik snap dat je het moeilijk vind om het niet te zeggen. Wij vertellen het ook niemand en ik ben ook iemand die alles verteld aan mijn moeder. Maar wij doen het niet omdat we dan veel comentaar krijgen van de familie. Omdat we een dochter hebben die volgende week 1 wordt en iedereen vind het erg vroeg.

troetelbeertje85

hayhay

wij vertellen het ook aan niemand omdat er inderdaad commentaar komt..
want we wonen al wel 3 jaar samen maar we hebben dus net een ander huis met 5 kamers.
we hadden er eerst maar 1.
dus na lang denken heeft me vriend toch gezegt dat ik de strip mocht afmaken en daarna geen pil meer hoefde te slikken.
hij zei wij willen het het is onze keus en daarom zeggen we nog maar even niks.
vind het ook erg moeilijk hoor vooral als ik met me ma alleen ben.maar ik hou me mond.
heb het afgesproken met me vriend dus hou ik me der aan.

en het is ook wel spannend een geheimpje samen.

xxx sam.

brenda204

Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen zaterdag gestopt met de pil!
Ben nu ongsteld......
Vind het best wel spannend!
Ik vroeg me af, slikken jullie allemaal foliumzuurtabletten??

Groetjes brenda

charlene08

hey Brenda,

Ik slik foliumzuur.
Wat spannend voor je!!!
Hoop dat je snel zwanger wordt.

brenda204

Hoi Charlene,

Sinds wanneer ben jij begonnen met het slikken van foliumzuur?
Doe je dat al gelijk wanneer je stopt met de pil??

groetjes,
Brenda

charlene08

hey Brenda,

Ja ik ben gelijk begonnen met het slikken van foliumzuur.

troetelbeertje85

hoihoi

ik heb ook maar foliumzuur gehaald.
ben er gister mee begonnen.
heb donderdag avond me laatste pil ingenomen.
had eerst zwangerschap vitamine gehaald van materna.voor zwanger worden zijn en erna..
maar die bewaar ik voor als ik zwanger ben.

gr samantha

troetelbeertje85

o nee foutje woensdag avond me laatste pil ingenomen.

brenda succes met zwanger worden en leuk dat jeje hebt bij gevoegd bij tip topic...

gr samantha
Afgelopen vrijdag mijn laatste mensturatiedag gehad met pil.. Voor mijn gevoel gaat het nu pas echt beginnen!!

Ik hoop dat iedereen hier lekker snel zwanger is!

Groetjes,

Claudia

samanthabender

hay hay

ben ook gestopt met de pil, ben 2 dagen later meteen ongesteld geworden..
ben ook meteen de eerste dag na mijn laatste pil met foliumzuur begonnen,
Gaan jullie ook meteen klussen??
Wij zijn meteen maar bezig gegaan, heb ook ovulatietesten gekocht maar deze zijn nog niet positief.
Heeft iemand er ervaring mee dat die de eerste maand geen eisprong krijgt..
Ik weet ook niet wat mijn normale cyclus is dus ik kan ook niks uitrekenen helaas, dan maar extra caak klussen haha..

xxx

troetelbeertje85

@ samanthabender

hoihoi

ik denk dat het makkelijker is om af te wachten tot je eerste menstruatie zonder pil.
dan kan je tellen vanaf de eerste dag van laatste menstruatie en zo uitrekenen wat die cyclus is.
heb jeje menstruatie zonder pil is nog niet te zeggen dat dat je cyclus is.
het kan nog wel maanden duren voor dat je een mooie cyclus hebt.
soms is het meteen tussen de 28 en 30 dagen maar soms kan het wel eens 42 dagen zijn.
dus begin pas met je ovulatie testen na je eerste menstruatie zonder pil.

zou deze maand gewoon lekker klussen wanneer jullie het willen en er vooral plezier in hebben.

en verder ik wacht nog steeds op me menstruatie van de pil maar het komt maar niet.
heb woensdag avond me laatste pil geslikt en meestal word ik het in het weekend.
maar zoals altijd loopt het weer uit...
ben blij dat ik ga stoppen want de pil is echt zooi
ik word nooit ongi op de dag dat ik het zou worden.
heb wel last van me buik en misselijkheid vlagen zoals ik altijd heb...
we wachten af.
en dan kan het ook voor ons beginnen.
ik ga geen ovulatie testen halen.
ga eerst me lichaam laten wennen zonder pil.

gr samantha

troetelbeertje85

dames
hier nog geen ongi..
duurt nu wel erg lang hoor.

tis net of me lichaam tegen werkt ofzo.
voel me wel raar moe en misselijk en me buik doet raar net zoals altijd als ik ongi moet worden.
dat heb ik al vanaf zondag maar er is nog niks.
wil nu eigenlijk wel dat het komt al willen heel veel meiden dat juist niet.

gr samantha

Sigi

Hoi allemaal!

Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste pil genomen en de ongi laat nog op zich wachten! Als het goed is komen de :twisted: vandaag nog.

Van anderen hoor ik dat we toch wel moeten rekenen op een half jaar klussen Big Grin. Maar stiekem hoop ik toch echt dat het wat eerder is...

Heel veel succes iedereen!

Liefs
@Samantha: Ik zal voor je duimen dat de :twisted: snel komt zodat je echt aan de slag kunt!

@Sigi: Welkom en heel veel succes (maar vooral plezier) met zwanger worden. Het is inderdaad zo dat als je er eenmaal voor kiest, je het liefst meteen zwanger bent. (heb ik namelijk ook last van!!)

We gaan gewoon allemaal goed ons best doen!!

Groetjes!

Sigi

Dank je wel! De :twisted: zijn er in ieder geval al dus dat is snel! Ik blijf lezen want het is echt verslavend en ik zal voor jullie allemaal duimen!!!

Liefs

troetelbeertje85

hayhay

bij mij blijft de ongi ook op zich wachten.word er wel een beetje moe van.
heb er nu ook al hoofdpijn bij maar de :twisted: zijn nog niet te zien

xxx sam

chantal1984

Ik slik ook al gelijk foliumzuur en als ik straks zwanger ben haal ik foliumzuur met vitamine's. Ben nu een week zonder pil en inderdaad als je eenmaal de stap genomen hebt om te stoppen dan wil je ook gelijk zwanger worden. En ik voel ook elke keer van alles in me buik rommelen en ben elke keer misselijk en duizelig. Ik ga ervan uit dat het lang gaat duren bij mij omdat ik nog maar 1 eierstok heb maar we zullen het zien.

Sigi

Hoi hoi,

Ik denk dat ik ook vanalles voel omdat ik het graag wil haha. Maar ik probeer er niet al te veel aan te denken (eerlijk gezegd lukt dat voor geen meter) en er relaxed mee om te gaan.

@ Chantal1984 blijf positief ik weet zeker dat jij ook een stralende moeder gaat worden! er is maar 1 ei nodig en het maakt het zaadje niet uit vanuit welke eierstok hij springt!!! Helaas kan ik je geen verhalen uit ervaring vertellen maar ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs

chantal1984

Dank je wel Wink Ik wordt toch altijd wel weer vrolijk van die opbeurende berichten :lol: Ik kan er verder ook met niemand over praten dus doe ik dat maar hier. Jij ook heel veel succes.

Sigi

We blijven elkaar gewoon opbeuren! Geweldig toch zo'n forum waar je constant over je moederwens kunt praten!

Het is bij mij alsof mijn lichaam voelt dat het anders is nu ik heb nog nooit zoveel last gehad van de :twisted: :twisted: pff.

Liefs
Dit forum is inderdaad geweldig!! Je kunt lekker over je moederwens praten zonder dat iemand er gek van wordt. We hebben tenslotete allemaal hetzelfde doel!

Het is denk ik niet alleen je lichaam wat voelt dat het anders is, maar ik denk ook dat het komt dat je er nu zelf veel bewuster mee bezig bent. Ik word er zelf namelijk ook helemaal gek van dat ik voor alles wat ik nu voel een verklaring ga zoeken.... en dan is dit nog maar de 1e ronde....

@Samantha: hoe staat het met de :twisted: heeft ie je eindelijk gevonden?!

Sigi

Ja je hebt gelijk ik ben er volgens mij echt te veel mee bezig. Voor mij is het ook de eerste ronde dus ik weet ook wel dat het waarschijnlijk nog even gaat duren maar stiekem blijf ik hopen! Maar ja hoop doet leven toch!

Liefs

troetelbeertje85

hayhay

nee claudia Cry
heb gister maar een test gehaald 2 stuks voor 4,99 van de kruidvat.
heb er vanochtend 1 gedaan en die was negatief.
dus hoop dat de ongi gewoon komt.
heb geen last meer van buikpijn en misselijk heid maar wel zere borsten.
wil ik stoppen met de pil blijft gelijk me ongi uit.
vind het echt kut zo in me vakantie.
maar ja
ga zo lekker me wc verder afmaken was aan het schilderen en dan kan ik ff me gedachtes op wat anders zetten.
wie weet vinden :evil: :evil: ze me dan..

ben wel blij dat ik het met iemand kan delen hoor.
dennis(me vriend) is er ook wel voor me,en die weet dat ik wel vaker gezeik heb gehad met me stopweek
dus die maakt zich niet zo druk..

xxx samantha

chantal1984

@claudia Ik heb dit inderdaad ook. Ik ben ook pas de 1e ronde bezig maar ik zit nu lekker achter de computer en ik voel het de hele tijd rommelen onderin me buik. Dan denk je toch zal het toch...???? hihihihihihi Zou raar staan te kijken als het echt zo is.

Tamke

Hallo allemaal!

Ik slik als alles goed gaat volgende week donderdag mijn laatste pil!!!Big Grin
Met " als alles goed gaat " bedoel k dat k woensdag op controle ga voor mijn rug.
Ik heb namelijk scoliose en wou toch voor zown grote stap zeker weten of nog alles goed is en gaat met mijn rug!
K begin toch nu wel al wat kriebeltjes te krijgen hoor, k heb wel het idee dat alles goed gaat met mijn rug maar k maak me er nu langzamerhand toch n btje zenuwachtig overTongue
Spannend allemaal!!! haha
leuk om hier ervaringen te delen met mede stoppers in juliWink

Groetjes Tamke!

Sigi

Hoi Tamke,

Wat spannend zeg! Ik hoop dat het allemaal goed is en dat je donderdag met de pil gaat stoppen.

Als je dat eenmaal besloten hebt kan het allemaal niet snel genoeg gaan haha. Ik geloof dat iedereen hier dat heeft en we zijn allemaal ongeduldig.

Liefs

troetelbeertje85

hayhay

nou wij kunnen nu gaan beginnen hoor...
ik ben vanmorgen ongesteld geworden..
op dit moment gelukkig....
het duurde lang zeer zeker omdat ik 8 juli me laatste pil heb geslikt.

nou iedereen veel succes

xxx samantha

troetelbeertje85

kan gelukkig wel een wijntje drinken morgen want ik geef morgen een house warming party....
we wonen morgen alweer 6 weken in het huis....
maar het is net of we er al langer in zitten

wat gaatde tijd eigenlijk snel he..

tamke wat spannend allemaal hopelijk goed nieuws dan voor je rug...
welkom op dit topic...
en veel succes met zwanger worden

xxx samantha
@Samantha: fijn dat de :twisted: je eindelijk gevonden heeft! Dan kan het echte werk beginnen!! Veel plezier morgen op de housewarming.

@Tamke: welkom bij de juli-stoppers! Ik hoop voor je dat alles goed is woensdag zodat je gewoon lekker met de pil kunt stoppen. Het is inderdaad allemaal erg spannend en errug lastig om ergens anders aan te denken.

Ben zeer benieuwd wanneer we hier de eerste kunnen feliciteren!!

Groetjes,

Claudia

troetelbeertje85

hayhay

hoe gaat het met jullie..
hier is het echt bagger weer.
geen zon te zien en heb vandaag juist zo een zonnetje nodig.
voel me echt belabberd..leuk ongesteld zijn.hahahaha zat er zo op te wachten maar nu mag het wel weer weg hoor..

heb wel zin in vanavond lekker feestje met al me vrienden en vriendinnen..
hopelijk duurt het tot laat hahhah...
blijven een paar vrienden slapen dat is wel gezellie..

nou fijne dag allemaal

xxx samantha

troetelbeertje85

hoi

@ tamke: heb je goed nieuws gekregen van je huisarts..
hoop dat je mag stoppen met de pil.

verder hier gaat alles op ze rolletje.
heb al pukkels gekregen op me kin en voor hoofd en heb een rare gevoel in me buik.
heb ook vlagen van misselijkheid.je lichaam moet gewoon afkicken van de hormonen die ik 11 jaar geslikt heb.
ben blij dat dat straks allemaal uit me lichaam is.

hoe gaat het met jullie en jullie ontpil klachten???

xxx samantha

chantal1984

Ik heb tot nog toe niet veel klachten maar heb wel een beetje last van pukkels in mijn gezicht verder niks.
Hallo allemaal!!

Tamke, alles goed gegaan bij de huisarts?!

En hoe gaat het met de rest?!

Hier gaat alles wel goed. Ik heb ook wel een beetje last van puistjes, vooral bij de haargrens, maar die zie je gelukkig niet zo goed. Smile Verder kan ik niet echt zeggen dat ik last heb van het ontpillen. Mijn (.)(.) zijn trouwens wel erg gevoelig de laatste paar dagen, zal er ook wel bijhoren.

Over ongeveer 10 dagen weet ik of mijn cyclus een beetje regelmatig is na het stoppen met de pil. Ik hoop maar dat hij niet heel lang gaat duren (je leest hier bij zoveel dat het erg lang duurt voordat de menstruatie er is).

Allemaal veel succes met de eerste klusronde!! De mijne zit er al op!!
(denk niet dat het veel effect heeft in de eerste ronde, maar wie niet waagt wie niet wint!!)

Groetjes,

Claudia

Tamke

Hallo Allemaal!!! Big Grin Big Grin Big Grin

k heb idd goed nieuws, mijn scoliose was n stuk beter als 2 jaar geleden en k hoef me nergens meer druk om te maken!!!! Big Grin Big Grin Big Grin :lol: :lol: :lol:
K kan net als elke "normale" vrouw lekker genieten van een zwangerschap en hoef eigenlijk wat betrefd me rug nergens op te letten!!!

Dusssss dat betekend dat k vanavond mijn laatste pil ga slikken!!!!

Jeahhhhhhh EINDELIJK!!!!!!
Ben echt dol gelukkig!!! :oops: Big Grin :lol:

Verders alles goed met iedereen? Flink aan de klus?? Tongue

Dikke poenies Tamke!

troetelbeertje85

hay

zo tamke dat is goed nieuws... :lol: :lol:
echt super voor jullie.. :lol:
nu gaat het echt spannend worden..
wel leuk dat er zo veel de eerste ronde in gaan...

inderdaad word het flink klussen jah hahahaha. voor ons allemaal Tongue

xxx samantha

chantal1984

@ Tamke van harte gefeliciteerd. Nu maar hopen dat het snel raak is :lol:

Bij mij is het klussen effe iets minder geworden en dat juist nu me eisprong er was Cry Nou ja ging er toch vanuit dat het niet gelijk de 1e maand gelijk raak was. Volgende maand beter. Succes weer iedereen. Wie zal de volgende worden???? Wink

Inge a

Hallo allemaal,

Ik ben Inge, ik heb vorige week mijn laatste pil geslikt en ben nu ook gestopt!! Ik vind het super spannend en zelfs een beetje eng...... omdat ik niet weet hoe het nu gaat verlopen. Ook ik hoop dat het bij ons snel raak is!

Groetjes

Tamke

Chantal & troetelbeertje bedankt voor de leuke berichtjesBig Grin

K heb dus idd gister officieel mijn allerlaatste pil ingenomen :lol: :lol: :lol: Jeah!!! Hahaha geen rotzooi meer aan me lichaam geven iedere aaf!!!!
Ben blij als k ongi word en t weer kwijt ben natuurlijk haha! Wink

Hallo Inge!!
Jah het is idd spannend hahaha ken tTongue
Welkom!!! Wink

Groetjes Tamke!!!

Kaar

Hallo allemaal,

Ik ben net gestopt met de pil :lol:
Net ongesteld geweest dus nu maar afwachten. het is heel erg spannend!!

Wat zijn jullie ervaringen? Zijn jullie ook begonnen met foliumzuur?

x
Tamke, wat een goed nieuws!! Fijn dat je nu zorgeloos voor een kindje kunt gaan!

Kaar en Inge a, welkom en heel veel succes, maar vooral plezier met zwanger worden.

@Kaar: ik ben toen ik stopte met de pil meteen begonnen met het slikken van foliumzuur. Verder doe ik er nog niet veel extra's voor (behalve klussen op het, wat ik denk, juiste moment!!).

Inge a

Ik had eerst bedacht om nog even te wachten met foliumzuur maar het lijkt me toch beter om er maar meteen mee te beginnen, je weet natuurlijk nooit of het meteen raak is.

Ik ga het morgen halen.
@ inge a: Overal staat dat het het beste is als je er ongeveer 4 weken voor de bevruchting mee begint... Maar ja, niemand weet natuurlijk wanneer we bevrucht zullen worden (hopelijk zo snel mogelijk!!)

Het kan geen kwaad om er alvast mee te beginnen. Stel dat het wel in de 1e ronde raak is....
hallo, ik ben eind juni gestopt met de pil, dus ik ga nu mijn 2de ronde in... Vind het wel leuk om te lezen dat veel vrouwen het toch wel eng vinden om te stoppen. Ik had dat namelijk ook. Ik heb online foliumzuur besteld en 2 zwangerschapstesten (heb ik die alvast liggen) haha. Schaamde gewoon een beetje... zo raar om te doen.. dan wordt het opeens zo echt he!
Mijn eerste ronde was 28 dagen, maar ik las dat er zoveel vrouwen een langere cyclus hebben. Ik had daar in het begin nog geen rekening mee gehouden (wist helemaal niet dat het zo lang kon duren)
in het juni topic is er al iemand zwanger dus ik hoop dat het hier net zo snel gaat!
Heel veel succes allemaal!**********

troetelbeertje85

hoihoi

aller eerst leuk dat er nog meer bij zijn gekomen..
allebei veel succes met zwanger worden..inge a en kaar.

ik vind het ook allemaal maar spannend maar niet echt eng.
hopelijk is het snel raak voor ons allemaal..
en gelukkig zijn we er ook om jullie te steunen en kunnen we ervaringen uit wisselen.

veel klus plezier.

gr samantha

Sigi

Hoi allemaal!

Tamke wat een super nieuws zeg!!! Ik zal duimen dat je snel mag gaan genieten van een zwangerschap!

Wij gaan nu de klusweek in haha. Ik had laten pendelen en 1 meisje zegt september van een meisje en 1 meisje zegt augustus van een jongetje... We zullen zien. Het zou toch geweldig zijn als we in dit forum snel wat zwangeren mogen feliciteren!!!!!

Ik heb nu voor het eerst in mijn leven een puist gehad. En ook nog midden op mijn wang haha. Vandaag had ik voor het eerst wat wit achtig slijm in mijn broek. Dit zou kunnen duiden op een eisprong heb ik me laten vertellen. Afgelopen weekend had ik allemaal steekjes rechtsonderin mijn buik dus wie weet! We gaan in ieder geval druk aan de slag!

Liefs

Inge a

Succes deze week Sigi!! Laten we hopen dat het snel raak is.

Ik heb ook in een keer last van puistjes, ik had al gelezen op dit forum dat dat normaal is dus we zullen het moeten accepteren Sad

Ik heb vandaag foliumzuur tabletjes gehaald bij de Etos dus nu gaat het echt beginnen!

Sigi

Ja het schijnt er bij te horen! Maar ja het is voor een goed doel toch! Ik heb het er graag voor over hoor.

Mijn mannetje is er ook echt veel mee bezig. Heel lief. Hij kan niet meer wachten zegt hij haha. Ik vindt het ook allemaal wel spannend hoor. Maar we wachten gewoon af! Mocht ik 10 augustus de :twisted: :twisted: nog niet op bezoek hebben gehad doe ik voor alle zekerheid een test...

troetelbeertje85

morge allemaal..

sigi vandaag de dag...
nou meid veel klus plezier :lol: Wink
ja die puistjes dat hoort erbij ja...
gelukkig valt het bij mij mee heb hele kleine pukkeltjes.
hoop dat het daar bij blijft..

mijn vent is ook stiekem er mee bezig hij zegt van niet.
maar soms als ik voorbij loop kriebelt ie op me buik hahahaha en dan zegt ie,
misschien straks kietel ik een volle buik hahaha.
en dan zeg ik je bent er wel mee bezig zegt ie nee hoor doe gewoon me ding.

xxx samantha

Sigi

Ja vandaag zou ik het meest vruchtbaar zijn... Maar aangezien ik donderdag en vrijdag al steken had zijn we in het weekend alvast begonnen met klussen haha. Gisteren lag ik in bed toen mijn mannetje boven kwam. Staat hij handenwrijvend in de deuropening zegt hij "ik kom hier even iemand zwanger maken" haha die kop die hij er bij trok!!! Stiekem zijn ze er veel meer mee bezig dan we denken. Maar gelukkig maar toch! Ik hoor ook wel eens andere verhalen. Lijkt me zo erg als je man niet zo enthousiast is als dat jij bent.

troetelbeertje85

hahahaha die is ook leuk sigi,zou me lach ook niet kunnen in houden. :lol:
me vent zegt het nog net niet maar hoopt na iedere klus of het raak zou zijn hahahaha.
het is inderdaad wel leuk dat ze zo zijn hopelijk blijven ze ook zo mocht het niet gelijk raak zijn.

succes

Sigi

Echt he! Ik moest ook wel even lachen hoor! We gaan er voor! Jullie ook veel succes!

troetelbeertje85

hey

heb als sinds vanochtend rare steken in me lies links onder..
ze worden wel steeds erger...
weet natuurlijk niet hoe me cyclus loopt omdat ik net gestopt ben met de pil dus me banner kan niet kloppen.
heb maar een gemiddelde genomen namelijk.
maar kan het zijn dat ik dus me ei sprong voel.
weet het niet zeker het komt met vlagen.

ik wacht het wel af..

xxx samantha
Ook ik ben van het junitopic, maar zal in juli waarschijnlijk mijn eerste echte ronde gaan hebben (heb de eerste dagen/weken na het stoppen met de pil condooms gebruikt om de cyclus af te wachten). Ik ben erg benieuwd wanneer de eerste hier zwanger zal zijn. Erg leuk om jullie ervaringen te lezen. Ik ben zelf nog steeds aan het wachten op mijn eerste natuurlijke ongi en kan daarna hopelijk echt gaan klussen. Mijn vriend is minstens zo enthousiast als ik, dus dat komt gelukkig helemaal goed!

@ samantha: klussen zou ik zeggen! Je weet nooit..

Succes allemaal!

troetelbeertje85

hayhay

dat klussen habben we al gedaan hahaha. Wink
dus morgen of overmorgen weer.
me vent is weer werken dus hij is vaak te moe hahaha..
meestal kan ik hem wel overhalen hihihihi Tongue

xxx samantha

Tamke

Hallo Allemaal!!!

Welkom aan alle nieuwe klussertjes hahahaWink

K ben zondag ongi geworden, ben benieuwd hoelang het aanhoud en hoop dat k snel me normale ritme te pakken heb!!!

Haha tja over mannen gesproken, mijn mannetje denkt ineens dat n periode 1 dag duurt ofzo :roll: , gister aaf wou ie al kindjes maken k zeg tja schat de ongi duurt nu net zo lang als voordat k met de pil gestopt was hoor hahahaha mannen Tongue maar wel lief eigenlijk dat ie zo lekker ongeduldig isSmile

K ben wel blij als k het kwijt ben hoor, klusserdeklus!!! :lol:

Poenies Tamke!

Sigi

haha ik heb gisteren ook uitgelegd hoe een cyclus gaat maar halverwege was zijn interesse al weg haha. Hij zegt dat ik maar aan moet geven wanneer ik vruchtbaar ben en dat het dan goed komt haha.

Samantha ik had ook van die steken en volgens mij is dat inderdaad je eisprong. Ik zit ook pas in de eerste ronde dus ik weet het ook allemaal niet zeker.

troetelbeertje85

hayhay

ach ja mannen ze zijn toch wel apart hoor...
duurde het maar 1 dag hiihihi..

maar zullen we een soort van voor stel doen aan elkaar..
wie we zijn en onze mannen enzo...

ik eerst Wink

ik ben samantha en ik woon samen in nieuwegein waar we nu ong 2 maandjes wonen.
voor heen heb ik 3 jaar in maarssen gewoon.
ik ben 23 jaartjes oud (bijna 24)
me vriend heet dennis en hij is 24 jaar oud.
we zijn alweer 7 en een half jaar samen..
en wonen iets meer als 3 jaar samen.
verder hebben we 4 schatten van katten.
3 vrouwtjes en 1 mannetje.
sinds 8 juli ben ik gestopt met de pil en we zitten nu in onze eerste ronde..

we werken allebei fulltime
ik bij de etos
en dennis bij een leverancier voor hotels en cruise schepen.
hij levert groente fruit vlees vis kaas en delicatesse.
alles wat je eet in een restaurant komt bv bij hem vandaan.
ik werk alweer 2 jaar bij de etos
voor heen gewerkt bijde kruidvat voor 5 jaar lang.
mochten we zwanger raken ga ik 1 dag minder werken als dat lukt.
gelukkig heb ik lieve ouders die dol graag willen oppassen en die wonen 10 min van ons vandaan.

nou dat was het wel..
ben benieuwd naar de rest
xx samantha
Samantha: goed idee. Ik hou alleen voor iedereen geheim dat we aan het klussen zijn, dus wil niet teveel info geven die herleidbaar is... :oops: Je weet tenslotte nooit of vrienden aan het klussen zijn of toevallig op dit forum kijken. Ik zou het namelijk heel jammer vinden als iemand erachter komt voordat het gelukt is. Hoop dat dat niet erg is...

Ik in het kort:
Ik ben 23, mijn vriend is 26. We wonen in Noord-Brabant en wonen sinds iets meer dan een jaar samen (vorig jaar huisje gekocht). We zijn nu ongeveer 7,5 jaar samen en dolgelukkig. We hebben één heel lief hondje en willen er eigenlijk nog een grote hond bij, maar dat stellen we uit tot het zwangerschapsverlof, zodat ik dan tijd heb om het beestje uit te laten enzo :-D
Mijn vriend wil al een poosje graag beginnen met proberen om zwanger te raken, maar ik werk pas sinds vorig jaar, dus wilde eerst afwachten of mijn baan leuk was en goed ging. Nu dat zo is, kunnen we niet meer wachten!! :-D We werken allebei fulltime en gaan waarschijnlijk allebei 4 dagen werken als we eenmaal een kindje hebben. Ik heb een lieve schoonmoeder die in elk geval 1 dag in de week zou willen oppassen (ze kan ook niet wachten om oma te worden) en de andere twee dagen of kinderdagverblijf of 1 dag kinderdagverblijf en de andere dag een vriendin die ook niet meer lang zal wachten met kindjes. Mijn eigen moeder is trouwens ook erg lief, maar werkt zelf 4 dagen en ik wil graag dezelfde dag in de week vrij als zij zodat we samen voor de kleine kunnen zorgen. Ik krijg er helemaal zin in als ik dit zo typ!! :lol: :oops:

Ik ben benieuwd naar de rest!

Sigi

Voor mij geld hetzelfde. Wel een super idee! Wij hebben het verder ook nog tegen niemand verteld dus ik zal niet alles vertellen.

Ik ben 25 en mijn vriend is 23. We wonen in de omgeving van Den Bosch. We zijn ruim 2 jaar samen. Toen we een relatie kregen woonde ik al niet meer thuis dus hij is praktisch meteen bij me ingetrokken. Nu hebben we samen een nieuw huisje gekocht!! Volgens mij kan iedereen die ons goed kent hieruit al halen wie we zijn hahahahaha. Maar voor de zekerheid noem ik maar geen namen. Ik werk op een kantoor en mijn vriend wandelt in uniform rond.

Als ons wonder er eenmaal is ga ik 3 dagen werken en mijn vriend probeert dan vier dagen van 9 uur te gaan werken. Hij kan in ieder geval 1 dag doordeweeks aangeven waarop hij niet wil werken. Dan gaat de kleine 2 dagen naar het kinderdagverblijf bij ons in de buurt.

Mocht er iemand zijn die me herkent dan hoor ik het wel haha. Dan houden we het van elkaar wel even stil!

Liefs

meissie24

Nu net is me spiraaltje eruit gehaald..
Slik nu 2 weken foliumzuur.
De andere tabletten met extra vitamines enzo hoeft van mij niet..
Wel wil ik nu gezonder gaan eten en dat betekend voor mij vooral vaak fruit eten.
Nu doe ik dat bijna nooit..

Nu afwachten wanneer ik weer es ongesteld wordt, dat is inmiddels namelijk al weer 2
maand geleden.
Ik weet dus jammer genoeg niet wanneer de eisprong is.

groetjes meissie24

troetelbeertje85

hoihoi

als het goed is heb ik niemand die ik ken op deze forum..
en zo wel nou jammer dan..

ga natuurlijk ook niet uitgebreidt vertellen over het klussen alleen toevallig
over dat ik steken had en dergelijke...

xxx sam

meissie24

Ik zal me nog even hier voorstellen.

Ik ben 24 jaar, me vriend is 30. Ik woon in drenthe..
We hebben 2 lieve katers.
We zijn nu 2 jaar bij elkaar en hebben samen een mooi huis,
allebei een goede baan.

liefs m
Ik ga ook niet teveel verklappen... je weet maar nooit!

Ik ben 25 en mijn vriend is 26. We hebben nu bijna 6 jaar een relatie en wonen iets langer dan een jaar samen in een dorpje vlakbij Eindhoven.

Ik wilde al wel wat eerder beginnen, maar mijn vriend was er nog niet klaar voor, totdat hij ineens zei, waarom ook niet. Toevallig zat ik toen net in mijn stopweek en ben ik maar niet meer aan een nieuwe strip begonnen. Was dus eigelijk erg onverwacht dat we er voor wilden gaan.

Als we een kindje hebben wil ik graag 4 dagen gaan werken, mijn vriend blijft gewoon 5 dagen werken. Hoe we het met de oppas of het kinderdagverblijf gaan doen zien we dan wel weer. Ik kan nu niet aan de ouders en schoonouders gaan vragen of ze willen oppassen terwijl ze niet eens weten dat we proberen zwanger te worden.

Maar ja, eerst nog even zwanger worden!!

Groetjes,

Claudia

chantal1984

Mijn vriend zij vorige keer Chan vind je het ook niet spannend als we aan 'klussen'' zijn hihihiih moest zo lachen. Hij zegt ik denk elke keer zal het raak zijn. Ik vond dat zo schattig.

Ik zal ook iets meer over mezelf vertellen. Ik ben vorige week 25 geworden en mijn vriend is 28 jaar. We wonen in Leidschendam in een appartement en zijn op zoek naar een eensgezinswoning. We wonen nu bijna 5 jaar samen en hebben bijna 8 jaar met elkaar.
Mijn vriend en ik hebben allebei een kantoorbaan. Ik werk 32 uur, ik ben in februari van baan gewisselt en heb dat gelijk ingesteld om 1 dag minder te werken met het oog op de toekomst Wink Mijn vriend werkt 36 uur per week.

Mijn eerste ongi zonder pil moet er dit weekend aankomen ik ben dus heel benieuwd hoeveel dagen mee cyclus is.

appelbloesem

Dag dames,

Ik sluit me graag bij jullie aan. Wij zitten nu ook in de 1e ronde. De pil slik ik overigens al een half jaar niet meer.
Ik ben 23 jaar en mijn vriend is 25. We zijn 7 jaar samen en hebben een hond. We hebben een koophuis en allebei een goede baan en zijn er daarom helemaal klaar voor.
Mijn NOD ligt zo rond 5 augustus. (37 dagen) Ik heb soms een regemlatige cyclus, maar soms zijn er uitschieters waarbij het zo'n 35 dagen of langer duurt. Daarom ga ik maar even uit van die 37 dagen.
Overigens had ik zowel gisteren als vandaag het gevoel dat ik menstruatiepijn had, maar dit duurt maar even en trekt vervolgens weer weg. Meestal voel ik duidelijk aan mijn stemming en de kwaliteit van mn huid dat ik ongesteld moet worden, maar daar heb ik nu nog geen last van. Maar goed, ik weet dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden. Dus we wachten netjes nog een weekje af.

Tamke

Nou k zal me dan ook maar n btje voorstellen. :lol:

K ben 24 jaar oud en mijn vriend 26, we kennen elkaar eigenlijk al ons hele leven (wonen in hetzelfde dorp) maar we hebben nu bijna 2 jaartjes een relatie, hebben beiden n hoop meegemaakt met exen en nu gezien hadden we veel liever dat we elkaar al veel eerder waren opgevallen mja....that's life he Wink
We wonen nu n jaar samen, en hebben een lieve hond.
Mijn ventje is schilder, werkt fulltime en ook nog geregeld na de tijd. K werk in de huishoudelijke hulp en werk 4 morgens in de week.

Voor de toekomst hebben we 2 hele lieve moeders die die 4 morgen die k werk heel graag willen opletten op onze kleine. Dus oppas is voor ons geen probleem.
Wij willen beiden graag dat we zo kunnen blijven werken want we vinden het belangrijk dat er toch vaak iemand van ons beide bij ons kind is.

K ben nu 4 dagen ongi en hoop toch wel dat het einde snel in zicht komt hahaha zodat we officieel onze eerste ronde in kunnen!

Groetjes Tamke!

Inge a

Ik ga me ook een beetje voorstellen Wink

Ik ben 25 jaar, mijn vriend en ik zijn ruim 9 jaar samen. We wonen ook al een aantal jaartjes samen in Brabant. We werken allebei fulltime. Als het straks zover is en er is iemand op komst wil ik 3 dagen gaan werken. Hoe we het met oppassen enzo gaan regelen weten we nog niet, dat zien we dan wel.

meissie24

Hoi allemaal,

Vandaag ongesteld geworden, mijn eerste ovulatie zonder spiraaltje, dus over 2 weken.
Spannend hoor.
Wanneer hebben jullie de ovulatie of jullie NOD??

liefs mij
Hallo allemaal!

Leuk om iedereen een beetje beter te leren kennen!

@meissie24: ik heb over 2 dagen mijn NOD en ben zeer ongeduldig. Ik heb op internet testen besteld en die liggen als het goed is vandaag in de brievenbus.. Het zijn testen die je 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken. Ben benieuwd of ik de verleiding kan weerstaan!

Het is pas de eerste ronde dus ik verwacht er niet teveel van, maar toch......

meissie24

Hoi Claudia,

Ik zal het ook moeilijk hebben die verleiding te weerstaan. Maar denk dat als ik ongeveer 3 dagen overtijd ben, samen met mijn vriend ga testen.
Maar ik moet er ook eerst nog even achterkomen, hoe lang mijn cyclus is, die
was door het spiraaltje erg in de war. Ik vind het ook apart dat ik nu 2 dagen nadat ie eruit is gegaan al ongesteld ben, en vooral zo erg.
Maar hoop voor je dat ie positief aan zal geven.
Ik hoop dat het bij mij in de eerste ronde ook zal lukken.

Liefs mij

gekkiejjjj

Hoi hoi, ik ben 21 jaar en ook net gestopt met de pil, ik moet volgende week ongesteld worden dus ik ben erg benieuwd.

troetelbeertje85

welkom gekkiejjjj

er komen spannende tijden aan.
wel leuk dat er zoveel meiden zijn die in juli stoppen of gestopt zijn.

veel succes met zwanger worden...

xxx samantha
Jippe, de :twisted: zijn vandaag gearriveerd. (nooit gedacht dat ik dat nog eens ging zeggen!)

troetelbeertje85

haha zo dacht ik ook toen ik te laat was van de laatste ongi van de pil...
was er zo blij mee

nou op naar de volgende ronde..

xxx samantha
Ik wacht nog steeds op mijn eerste 'echte' ongi. Ben benieuwd wanneer hij komt.
Ik zit nu op dag 41 ofzo dus mijn cyclus is nog niet zo geweldig. Afgelopen zondag voor het laatst getest maar zolang ik geen symptonen heb wil ik gewoon afwachten.

Succes allemaal

chantal1984

Ik wacht ook op me 1e echte ongi. Zou morgen er moeten zijn ben echt benieuwd Wink Heb al een week last van dat ik niet naar de wc kan. Denk gelijk...zal ik toch zwanger zijn??? Denk het niet hoor.

troetelbeertje85

morge meiden..
ik heb werkelijk een vreselijke nacht gehad...
bleek dus dat ik gister vruchtbaar was.maar me vent had echt totaal geen zin...echt balen. Cry

maar ja dat was nog niet het ergste.
ik kon gewoon niet in slaap komen.
we gingen rond 11 uur naar bed.
maar om half 1 kon ik nog niet slapen,wist niet hoe ik moest liggen.
tussen door was ik er al uit geweest maar dat hielp ook niet echt.
dit is al de 3de keer dat ik zo moeilijk in slaap kom.
ook dennis hielp niet echt mee die lag ook totaal niet stil
hij heeft altijd last van spier strekkingen als hij slaapt en zijn been bleef trillen.
erggg vervelend.
eindelijk lag ik ff met me ogen dicht en was ook ff weg begon er een mug te zoemen in me oor....
dat was alweer rond half 4 en 10 min later ging dennis eruit naar ze werk.
ik dacht hehe heb ik het bed voor mezelf maar die mug bleef me lastig vallen.
ik eruit die mug zoeken.
nou dat is echt niet gelukt.
om half 5 ging ik maar weer me bed in.
nou het lukte weer niet om te slapen.
ik heb het half 6 zien worden en werd net 15 min geleden wakker.
ben helemaal brak echt erg.
weet echt niet hoe het komt dat ik soms zo slecht in slaap kom.

maar moest ff me verhaal kwijt

xxx samantha

appelbloesem

Hier nog iemand die slecht slaapt. Misschien dat je er onbewust toch wel erg veel mee bezig bent?

Ik heb al 2 dagen intensief gedroomd over zwanger worden en ook mijn vriend had daar last van. Daarom vanmorgen alvast een test gedaan> negatief. Stomme is dat ik na 15 minuten wel een lichte roze streep zag. Maar ik ga er maar even vanuit dat dat niets is.
Ik heb geen idee hoelang mn cyclus duurt dus of ik nou te vroeg heb getest of dat ik niet zwanger ben, geen idee. Ik zit nu op dag 34. Alhoewel ik niet had verwacht zwanger te zijn ben ik toch wel erg teleurgesteld. Ik heb steeds lichte kramp in mn baarmoeder, maar ben nog niet ongesteld. Dit heb ik dus normaal nooit. De kramp is direct heftig en binnen een paar uur verlies ik bloed. OOk krijg ik meestal een week van tevoren last van pukkeltjes. Ook daar heb ik geen last van. Ik heb het idee dat als ik niet zwanger ben mijn menstruatie nog lang op zich laat wachten. Terwijl ik dan snel weer een nieuwe ronde in wil. Ik vind het zo jammer dat ik een onregelmatige cyclus heb. Ik weet ook echt niet wanneer we dan zouden moet klussen. Ovulatietesten wil ik nog niet doen, want we zijn pas net begonnen. Ik wacht af tot volgend weekend en als ik dan op dag 40 nog steeds geen :evil: heb gezien ga ik nog maar eens testen. Ben blij dat ik morgen weer mag werken zodat ik wat afleiding heb.

Hoe is het met de anderen?

troetelbeertje85

morge meiden

ja wie weet ben ik er onbewust mee bezig maar daar kan je gewoon niks aan doen...
vannacht heb ik wel heerlijk geslapen.
was ook wel erg moe hahaha eerst een nacht niet geslapen en dan ook nog is een verjaardag,ik was echt kapot
kwam thuis heb de dingen in huis gedaan en ging gelijk naar bed...lag denk ik zo te slapen.
alleen weer last van een mug grrrrr...
maar die heb ik vanochtend te pakken gekregen.

ik denk dat me eisprong al geweest is.
ik had vrijdag last van slijm en zaterdag was alles weg de steken en de slijm.
dus het is nu afwachten op de :evil:
en gister voelde ik me helemaal niet lekker misselijk en last van me buik/darmen.
las hier dat dat door evt een eisprong komt dat je die klachten krijgt.

xxx samantha

Hedwig88

Dag meiden,

Ik ben 27 juli gestopt met de pil.
Dus moet nog afwachten hoe mijn cyclus op gang komt ben heel erg benieuwd.
Succes allemaal.

meissie24

Goedemorgen allemaal,

Samantha, ik denk dat t niet gek is dat we af en toe slecht slapen. Ik heb daar sinds ongeveer 2 weken ook er veel last van. Ik weet van mezelf dat ik veel bezig ben met zwanger zijn en kindjes, etc. Elke nacht droom ik er dan ook wel over. Vanacht inderdaad wel goed geslapen, na een aantal nachten nauwelijks te hebben geslapen...

Vervelend inderdaad samatha dat je mannetje geen zin had. Dat lijkt me echt balen, moet je gewoon weer een maand wachten. Zal ik waarschijnlijk ook nog wel veel meemaken. Die van mij is in de week meestal te moe, omdat ie vroeg op moet staan...

We zullen zien hoe het volgend weekend gaat.
Als t goed is heb ik dan ongeveer me eisprong.

Fijne week allemaal,

x

troetelbeertje85

hayhay

ja dat was inderdaad balen...
hij was ook te moe...omdat ie ook vroeg opstaat,
ik zie het wel,afwachten tot me ongi komt.

het is echt treurig weer.
gelukkig ben ik nog 2 daagjes vrij,
woensdag begint het werken weer.
gaat wel erg snel een vakantie.
maar gelukkig week 37 ben ik weer vrij en ga ik op de honden passen van me ouders.

xxx samantha

appelbloesem

Hey meiden,

Hier nog steeds geen ongesteldheid, wel heb ik nog steeds last van pijn in mijn baarmoeder. Het is bijna de gehele dag aanwezig, maar er is geen ongesteldheid te zien. De pijn lijkt op menstruatiepijn maar is verder voor mij totaal iets nieuws. Inmiddels zit ik op dag 35. Verder nog steeds geen klachten, behalve dat ik wel moeier (is dat een woord Confusedhock: ) ben dan normaal. Maar misschien komt dat doordat al die spanning toch ook wel wat van je vraagt.

Voor de meeste van jullie zijn de spannende dagen nog even iets verder weg he?

apie

Dag dames,
Ik ben apie (niet mijn echte naam, maar zo noemen we ons babyproject). Sinds 19 juli ben ik gestopt met de pil. Erg spannend allemaal. Mijn ei zou afgelopen weekend zijn, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker de eerste keer. Ik moet wel zeggen dat het allemaal erg anders voelt. Sinds dit weekend heb ik veel krampen in mijn onderbuik, maar dat kan ok de wens zijn....
Zijn er nog meer meiden die nu 'symptomen' hebben?
Groetjes

Tamke

Hallo allemaal!!

ff n updatetje...
Woensdag heb k mijn laatste ongi dag gehad en donderdag natuurlijk ff geklust!
Maar dat voelt echt totaal anders aan he....zo veel meer intenser dan voorheen... :lol: heel speciaal!!

Maar de vreugde was maar voor ff want zaterdag leek het alsof k weer ongi moest worden Confusedhock: het bleef gelukkig maar bij 1 dag wat vuillige afscheiding.

Maaaar daar bleef het niet bij want zondag werd k wakker met n flinke verkoudheid Sad echt balen!!!!!

Was die rotzooi zondag weg voelde k me gewoon zwaar belabberd!!!
Nu gaat het weer iets beter en gister hebben we toch weer fijn kunnen klussen, maar k heb me toch al echt s beter gevoeld hoor!

Het lijkt gewoon ff dat me lichaam helemaal de kluts kwijt is door die pil. Al denk k niet dat dat iets met de verkoudheid te maken heeft maar je gaat het haast denken he!

Nou k wens jullie n fijne dinsdag, k ga vanmiddag f lekker na de ikea met me schatje!

XxX Tamke!

Sigi

hoi hoi!

Ja ik had dat ook. De eerste keer zonder pil was echt anders voor mijn gevoel.

Ik heb sinds gisteren steken in mijn borst. Niet continu maar wel met regelmaat pff. Ik denk dat ik het te graag wil. Ik zou dit weekend de :evil: :evil: op bezoek moeten krijgen. Gisteren had ik wat witachtig slijm in mijn onderbroek???? Weet iemand wat dit ineens zou kunnen zijn?

Tamke have fun bij Ikea ik mag daar binnenkort ook los gaan haha.

apie

de eerste keer zonder pil is veel intenser, kan heel romantisch zijn zolang er maar geen druk is. Ik vraag me de hele tijd af of ik iets voel en wat dat dan is en of dat een teken is. 2 weken wachten voor de test duurt zo wel erg lang...afleiding please...
apie

Tamke

Hallo Sigi!

Dat witte is witvloed denk k.
Is gewoon n afscheiding van de vagina, k heb er eigenlijk altijd last van maar met bepaalde periodes heb k er soms meer last van (hormonaal)
Je kunt het vast en zeker ook opzoeken onder witvloed misschien dat je dan meer informatie vind.
Van mijn HA weet k dat het geen kwaad kan zolang het maar niet ontzettend vies gaat ruiken.

Hopelijk heb k je n btje kunnen helpen!

XxX Tamke!

Kaar

Hallo meiden,

Hoe is het nu met jullie?
Dit weekend en afgelopen week geklust, ik heb nu veel last van een opgeblazen gevoel en 's avonds ben ik misselijk. Waarschijnlijk komt dit door het ontpillen. hebben jullie hier ook last van?

groetjes

Sigi

Pffff ik voel van alles nu. Mijn rechterborst doet pijn, ik heb krampjes in mijn onderbuik en vanmorgen wat witte afscheiding. Ook kan ik al twee dagen mijn bed niet uitkomen... Maar alles zal wel liggen aan het ontpillen. Ik vindt al dit soort dingen niet erg als er maar een klein draakje in mijn buik zit anders wil ik het niet!!!!!!!!!!

Kaar

Gek is dat he hoe je lichaam bezig is met van alles en nog wat... Het zal er wel bijhoren!

Ik denk er ook maar niet teveel bij na en laat het wel allemaal op me afkomen. stiekem hoop ik wel dat het raak is, maar die kans is echt zo klein...

Inge a

Wij hebben nu ook al een aantal keer geklust! Het is nu nog een beetje lastig omdat ik nog niet weet hoe mn cyclus verloopt maar ja, niet geschoten is zeker mis haha!

Ik heb niet echt last van ontpillingskwaaltjes behalve dat ik niet echt goed naar het toilet kan.

Telkens als we hebben geklust denk ik ook dat ik vanalles voel maar dat zal ik me wel inbeelden. Het voelt nu wel veel beter, toen ik nog aan de pil was deed het vaak zeer maar nu helemaal niet meer!! Ik heb ergens gelezen dat de pil er in sommige gevallen voor kan zorgen dat het was stroever gaar, dit zal bij mij dan wel het geval zijn geweest.

Sigi

Ik had tot afgelopen maandag ook nergens last van eigenlijk. En nu begint het ineens??????? Raar ding hoor een lichaam. We wachten maar gewoon af het zal vanzelf wel goedkomen.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6