Hoi allemaal,
Ik ben hier nieuw en volgende maand ( dat is dus nog maar heel even) gaan we ook "eindelijk" voor echt beginnen.
Ik ben 30 jaar en 3 jaar samen met mijn vriend. Het kriebelt bij mij al zon 2 jaar heel erg maar mijn vriend was er eerder nog niet aan toe. Nu zijn de omstandigheden er ook beter naar. We gaan hopelijk binnenkort verhuizen naar een huisje met genoeg kamers voor een kindje!! :lol:
Ik ben over in april al gestopt met de pil.
welkom zon en heel veel plezier op het forum en met klussen :mrgreen:
ow....was nog helemaal niet klaar....
ik openende dit onderwerp natuurlijk met de vraag, wie ook in juni begint!!
Hoi Zon,
Ik ben ook nieuw op dit forum. Over 5 dagen stop ik met de pil! Dat vind ik best wel spannend, omdat ik de pil ongeveer 11 jaar heb geslikt. Over 2 weken gaan mijn vriend en ik trouwen en vanaf dat moment gaan we ervoor. We gaan daarna een drukke periode tegemoet, omdat we een huis hebben gekocht en in juli gaan verhuizen, dus allemaal leuke vooruitzichten.
Ik ben trouwens 27 jaar!
Groetjes,
Bloempie
Hey boempje,
Zo dat klinkt spannend...trouwen...verhuizen en met de pil stoppen!
Maar leuk spannend!
Ik ben ook erg naar huizen aan t kijken....moeten helaas wel eerst de flat verkopen.
Ik ben dus al 2 maanden met de pil gestopt na bijna 18 jaar die geslikt te hebben en dat voelt toch een beetje apart. Ik probeer me niet te druk te maken over of alles t wel doet. Mijn eerste cyclus was wel netjes 29 dagen maar hoe dat nu gaat?!!
Hoi Zon,
Ja, we gaan een leuke en spannende tijd tegemoet. Ineens lijkt alles tegelijk te komen.
Hopelijk wordt je flat snel verkocht! Staat het al lang te koop en zijn er al kijkers geweest? De woning die wij gekocht hebben, hadden we al een jaar op het oog. Een paar keer in onderhandeling geweest met de verkopende partij, maar tot 2x toe liep dat uit op niets. Toen we het voor de 3e keer gingen proberen, was het binnen een week rond! Ineens was de verkoper een stuk soepeler en ging akkoord met ons voorstel. We zijn er super blij mee!
Groetjes,
Bloempie
haay
IK begin ook in juni ben nu sinds de 23 mei gestopt met de pil en nu ongesteld geworden en vanaf volgende week flink klussen en hopen dat het in 1 keer raak is..
We wonen sinds 2 maanden in een 4 kamer flat en toen begon het gevoel in een keer te broeien elke keer als je een leeg kamertje in loopt..
Volgende week gaan we trouwen dus lekker alles tegelijk
Hoi Sonja, leuk dat je ook in juni begint en dat je ook bijna gaat trouwen! Alvast een hele fijne dag gewenst!!!
Bloempie schreef:Hoi Sonja, leuk dat je ook in juni begint en dat je ook bijna gaat trouwen! Alvast een hele fijne dag gewenst!!!
Dank je gaat vast wel lukken
Hey sonja,
Volgende week dus trouwen en meteen aan de slag...leuk!!
Een hele fijne trouwdag gewenst iig alvast!
zon schreef:Hey sonja,
Volgende week dus trouwen en meteen aan de slag...leuk!!
Een hele fijne trouwdag gewenst iig alvast!
Dank je
We gaan 8 juni trouwen maar ben nu :evil: dus we gaan vanaf volgende week aan de slag en dan afwachten of het in 1 keer raak is of niet...
Oohh.. ik kom ook gezellig meekletsen! Hier ook een juni klusser! 8-)
Sonja, alvast een hele fijne bruiloft en geniet lekker!!
Goeiemorgen!
Sonja, jullie trouwdag komt al snel dichtbij, spannend! Gaan jullie het groots vieren? Wij gaan volgende week vrijdag trouwen, echt al super veel zin in!
Vlindertje, welkom! Leuk dat je ook komt meekletsen. Ben je al lang met de pil gestopt? Hopelijk ben je snel zwanger!
Nou, vanavond slik ik mijn laatste pil! Ben heel benieuwd hoe het zonder pil gaat bevallen, of mijn cyclus goed op gang komt en of ik last krijg van 'ontwenningsverschijnselen'.
Fijne dag allemaal!
Bloempie schreef:Goeiemorgen!
Sonja, jullie trouwdag komt al snel dichtbij, spannend! Gaan jullie het groots vieren? Wij gaan volgende week vrijdag trouwen, echt al super veel zin in!
Vlindertje, welkom! Leuk dat je ook komt meekletsen. Ben je al lang met de pil gestopt? Hopelijk ben je snel zwanger!
Nou, vanavond slik ik mijn laatste pil! Ben heel benieuwd hoe het zonder pil gaat bevallen, of mijn cyclus goed op gang komt en of ik last krijg van 'ontwenningsverschijnselen'.
Fijne dag allemaal!
Ja het komt nu echt dichtbij spannend...
We houden het gewoon simpel ik wil gewoon dat de dag relax word...
We geven ook geen groot feest gewoon thuis met de mensen die wij belangrijk vinden..
Ik ben sinds 23 mei gestopt met de pil en het valt me vies tegen heb non-stop hoofdpijn, maar even doorzetten
Hallo allemaal,
Ik ben ook net begonnen met klussen en ga 5 juni trouwen. Aanstaande vrijdag al. Heb er onwijs veel zin in. Ik heb wel al een huisje samen, wij zijn al ruim 8 jaar samen. Maar zijn nu eindelijk zover dat we samen de volgende stap willen zetten.
Hoe is dat bij jullie? Ik heb nu af en toe het idee dat ik bijna niet kan ademen omdat ik zo erg hoop dat het allemaal gaat lukken, zwanger worden dan. Trouwen dat gaat lukken, kan eigenlijk bijna niks meer misgaan. Het enige wat niet in de hand heb is het weer.
Ik tel de dagen af dat ik mag testen of ik zwanger ben. Wij gaan 8 juni gelijk met huwelijksreis, dus je snapt wel wat ik in mijn koffertje meeneem.
Een test!!
Ik hoop zo voor ons allemaal dat het gaat lukken!!
Ieniemienie, welkom! Leuk dat je ook bijna gaat trouwen! Ik ga een weekje later trouwen, super veel zin in! Wanneer ben je gestopt met de pil? Ik heb gisteravond de laatste pil geslikt, dan word ik aanstaande vrijdag ongesteld en zou eigenlijk dinsdag weer moeten beginnen met een nieuwe strip, maar dat doe ik dus niet. Hopelijk heb ik op onze trouwdag (12 juni) geen last van allerlei ontwenningsverschijnselen, maar daar ga ik maar niet vanuit.
Leuk dat jullie ook op huwelijksreis gaan, waar gaan jullie naar toe?
Groetjes,
Bloempie
hey iniepinie,
Jij gaat dus ook al trouwen ( mmmm ben stiekem een btje jaloers al die mensen die gaan trouwen)...as vrijdag al! Zal duimen voor zon!
En ja...ik voel ik spanning soms bij t idee dat ik zwanger ga worden, van die spannende kriebels in mijn buik!!
Sonja: wat rot die hoofdpijn door t stoppen met de pil. Hoop dat dat snel weer overgaat!
Ik ben 11 april al gestopt met de pil en heb ook wel wat ontpillingsverschijnselen; vooral veel last van mijn buik/maag. Hij lijkt wel 3 keer zo dik en ik eet niet meer ( eerder minder, minder honger), voelt zo opgeblazen en kan hem niet inhouden.
Ik heb as maandag mijn laaste NOD waarbij er niets te testen valt, want de cyclus die dan begint, beginnen we!
Haai ja ik ben eigenlijk al in januari gestopt met de pil, maar al die tijd veilig. Wilde graag helemaal vrij zijn van al die hormonen voordat we zouden beginnen. Maar nu hebben we van het weekend alles weggooid om echt te gaan klussen :lol:
Mijn NOD is 20 juni, al snel. Ik moet nu deze week ergens mijn ei krijgen. Ik ben wel heel gelukkig met een regelmatige cyclus. Nou moet het alleen nog lukken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel last heb gehad van ontwenningsverschijnselen, wel hoofdpijn idd. Maar dat was maar de eerste 2 maanden. En in eens was ik enorm veel Ong. Maar dat is nu wel minder geworden. Wat ik wel heb is dat ik me veel lekkerder voel in me velletje sinds ik gestopt ben. Hoe zeg je dat, minder frigide ook al gingen we nog niet voor een kindje proberen. Als of je meer ontspannen bent. Dus dat is wel lekkereder.
Nu de gezonde spanning voor het trouwen en of ik misschien wel binnenkort ook met zo en mooie buik rond loop.
@Bloempje, ik had dus niet zo veel ontwennings verscghijnselen, althans viel mij ontzettend mee. En waar ik naar op reis ga is voor mij een verassing. Mijn huspup to be heeft dat stukje geregeld. Ik hoor dat pas vrijdag avond.
En jij? Gaan jullie nog op reis?
@Zon, gelukkig ik dacht dat ik raar zou zijn om zoveel kriebels te hebben terwijl er nog eigenlijk niks aan de hand is. hihi leuk hoor.
Ben ik weer even.
Zon, die kriebels/spanning heb ik ook, hoor! Gisteravond heb ik de laatste pil geslikt, dus nu gaat het voor mijn gevoel een beetje beginnen.
Ik ga niet eerst een cyclus afwachten, hoewel dat misschien wel beter zou zijn? Ik heb geen idee hoe mijn cyclus terugkomt. Voordat ik aan de pil ging, was mijn cyclus nog niet heel regelmatig, volgens mij. Maar ik heb wel eens gelezen dat dat normaal schijnt te zijn in de eerste jaren dat je ongesteld bent. Wel vervelend dat je last hebt van je maag/buik.
Ieniepienie, dat lijkt me ook erg fijn, een regelmatige cyclus! Hoe lang ben je aan de pil geweest? Wij gaan ook op huwelijksreis. We gaan een weekje naar de zon (Turkije), heerlijk vooruitzicht!
Pffft hoe lang heb ik de pil geslikt....fff denken hoor. Ik ben begonnen op mijn 14e en ben nu bijna 30. Dus dat is dan 16 jaar bijna. Best lang.
Tja ze zeggen dat het beter is om ff van te voren te stoppen, maar er zijn er ook die weer zeggen dat het niet uit maakt.
Denk dat als je er klaar voor bent je er gewoon voor moet gaan. Ik heb meer ook gewacht omdat ik niet met een dikkebuik in mijn trouwjurk wilde.
Heerlijk zon, ik denk dat ik ook wel naar iets warms ga hoor. tenminste dat heeft wel onze voorkeur altijd bij de normale vakanties.
Ik ben nog nooit in Turkije geweest, daar wil ik ook nog wel eens naar toe. Ik hoor het wel van je hoe het is geweest

Ik ga 8 juni weg en kom pas 4 juli weer terug. Echt super lang. Althans dat is wat ze me nu voor houden. Hij heeft ook gezegd dat het kan zijn dat we tussendoor gewoon thuis zijn, dus ik heb echt geen idee wat ik me moet voorstellen. hihi.
Lekker hoor, ben wel toe aan vakantie. Schijnt ook bevorderlijk te zijn om zwanger te wordne, lekker ontspannen

Dus wie weet komen we terug met leuk nieuws.
Ik hoop het.
Bloempie schreef:Ben ik weer even.
Zon, die kriebels/spanning heb ik ook, hoor! Gisteravond heb ik de laatste pil geslikt, dus nu gaat het voor mijn gevoel een beetje beginnen.
Ik ga niet eerst een cyclus afwachten, hoewel dat misschien wel beter zou zijn? Ik heb geen idee hoe mijn cyclus terugkomt. Voordat ik aan de pil ging, was mijn cyclus nog niet heel regelmatig, volgens mij. Maar ik heb wel eens gelezen dat dat normaal schijnt te zijn in de eerste jaren dat je ongesteld bent. Wel vervelend dat je last hebt van je maag/buik.
Ieniepienie, dat lijkt me ook erg fijn, een regelmatige cyclus! Hoe lang ben je aan de pil geweest? Wij gaan ook op huwelijksreis. We gaan een weekje naar de zon (Turkije), heerlijk vooruitzicht!
Waar ga je heen naar turkije???
Wij gaan ook op huwelijksreis naar alanya namelijk..
En als het goed is heb ik die week mijn eisprong dus ik hoop dat ik zwanger terug kom
Ieniepienie, ik heb de pil ook best wel lang geslikt, 11 jaar. Ik heb van tevoren ook getwijfeld, wanneer ik met de pil wilde stoppen. Wilde ook niet het risico lopen om met een dikke buik rond te lopen op de trouwdag, want voor hetzelfde geld ben je dan ziek en misselijk en dat lijkt me vreselijk op DE dag! En ik wilde niet te lang van tevoren stoppen, omdat ik niet ongesteld wil zijn op de trouwdag. Lijkt me ook niet echt een pretje.
Spannend, dat je nog niet weet waar je naar toe gaat op huwelijksreis! Wij hebben gewoon samen de reis uitgezocht.
Sonja, leuk dat jullie ook naar Turkije gaan! Wij gaan naar Kusadasi. Als mijn cyclus goed op gang komt, heb ik ook tijdens die week de eisprong...
zo ff druk geschreven hier!
Wat leuk al die reisplannen/ huwelijksreizen. Heel veel plezier!
Ik heb mijn vakantie er al op zitten, we zijn naar thailand geweest. Helaas daar niets kunnen doen que zwanger worden omdat t toch risico's heeft in een tropisch land. Maar lijkt mij wel heel mooi als je dus zwanger wordt in t buitenland.
Ik zal voor jullie duimen!!
Ik heb overig de pil ook heel lang geslikt, vanaf mijn 13de geloof ik. Ik had toen een hele erge menstruatie en ook heel onregelmatig. Maar heb gelezen dat het idd zo is dat die onregelmatigheid en heftigheid heel anders kan zijn als je ouder bent. Tot nu toe klopt het wel, mijn eerste cyclus was 29 dagen en net zo erg ongesteld als met de pil. Nu hopen dat mijn volgende cyclussen net zo zijn.
Lekker hoor Alanya, hoe lang ga je?
En wat heerlijk om dan evt zwanger terug te mogen komen.
Kriebels vliegen door mijn buik
Ik hoop het voor je. Zlef denk ik eind deze week mijn ei te krijgen dus hopelijk kom ik ook terug van honeymoon met goed nieuws.
Bloempie, ik heb het risico genomen om ongesteld te zijn op mijn trouwdag. Ik kon toch al nooit doorslikken, werd gewoon ongesteld door mijn pil heen... Maar gelukkig is mijn cyclus iets verschoven suind is gestopt was en ben ik nu lekker niet ongesteld, maar heb ik zelfs rond mijn trouwdag mijn eisprong.
wow dat is leuk rond je trouwdag de eisprong!! een huwelijksnacht baby?

Zon, wat gaaf, Thailand! Nooit geweest, maar lijkt me een super ervaring.
Ik heb trouwens de pil geslikt vanaf mijn 16e en ben nu 27 jaar.
Ieniepienie, spannend dat je je eisprong rond de trouwdag hebt! Zou een mooi huwelijkscadeau zijn, mocht het in 1x raak zijn.
wauw Thailand, dat is wel heel erg super. Tja wij zijn wel gewoon aan het proberen en ik weet niet waar ik naar toe ga. Moest wel inentingen halen. DTP en hepatites A/B. Dus ja wel een risico, maar kan gewoon niet wachten. En mijn huspup to be heeft met de GGD gebeld en het kon geen kwaad. Ook niet waar we naar toe gingen.
Maar om gewoon lekker te genieten van de huwelijksreis is ook heel erg belangrijk.
Ik heb me voor genomen om er niet heel de tijd aan te denken en gewoon lekker van de reis te genieten. Neem wel een testje mee voor de zekerheid natuurlijk.
Hoop idd dat het in 1 x raak is hihi, maar ja dat heb je niet voor het zeggen. Als het zo is laat ik dat gelijk weten als ik terug ben hoor :!: :!:
hallotjes :lol:
ik ben ook gestopt met de pil
en normaal moet ik volgende week dinsdag testen ?
oh ik zag dat sommige zo onderaan een kalendervan hun cyclus hadden
hoe doet je dat en waar vind je deze
dikke kus nathalie
Ja dat heb ik ook gezien, geen idee hoe je dat doet. Hoor het ook graag
Spannend dat je ook net gestopt bent. Succes met klussen!
Ieniepienie schreef:Ja dat heb ik ook gezien, geen idee hoe je dat doet. Hoor het ook graag 
heykes!!!
ja dinsdag weet ik of de nods er door komen
aleen ja heb symtomen maarja kan natuurlijk ontpillen zijn
(en kan me beter niet gek maken en dan teleurgesteld zijn)
dikke kus nathalie
Hoi,
Ik ben ook nieuw hier. En net als jou in april gestopt met de pil.
Heb in ieder geval nu mijn eerste menstruatie afgewacht (welke inmiddels ook is geweest). En we zijn nu 'druk aan de klus' om zwanger te worden!
Heel veel succes!
mimimabo schreef:Hoi,
Ik ben ook nieuw hier. En net als jou in april gestopt met de pil.
Heb in ieder geval nu mijn eerste menstruatie afgewacht (welke inmiddels ook is geweest). En we zijn nu 'druk aan de klus' om zwanger te worden!
Heel veel succes!
heykes
veel succes met het klussen
Ieniepienie schreef:Ja dat heb ik ook gezien, geen idee hoe je dat doet. Hoor het ook graag 
hallokes
zoals je ziet heb ik nu ook een kalender
wel als je onderaan bij mijne klinkt kom je daar op site op
dan kan je zelf jou kalender aan maken
en kopier je deze en dan ga je naar jou profiel en dan bij handtekening dacht ik bij plakken
succes
Weegschaaltje en Mimimabo, welkom op het forum! Gezellig dat jullie komen meeschrijven en succes met zwanger worden!
Bloempie schreef:Weegschaaltje en Mimimabo, welkom op het forum! Gezellig dat jullie komen meeschrijven en succes met zwanger worden!
hey bloempie,
dank je wel
ik hoop voor jou ook dat je heel snel mag klussen en dan snel een positief testje in handen krijgt
groetjes
Bloempie schreef:Ieniepienie, ik heb de pil ook best wel lang geslikt, 11 jaar. Ik heb van tevoren ook getwijfeld, wanneer ik met de pil wilde stoppen. Wilde ook niet het risico lopen om met een dikke buik rond te lopen op de trouwdag, want voor hetzelfde geld ben je dan ziek en misselijk en dat lijkt me vreselijk op DE dag! En ik wilde niet te lang van tevoren stoppen, omdat ik niet ongesteld wil zijn op de trouwdag. Lijkt me ook niet echt een pretje.
Spannend, dat je nog niet weet waar je naar toe gaat op huwelijksreis! Wij hebben gewoon samen de reis uitgezocht.
Sonja, leuk dat jullie ook naar Turkije gaan! Wij gaan naar Kusadasi. Als mijn cyclus goed op gang komt, heb ik ook tijdens die week de eisprong...
Oke daar zijn wij 2 jaar terug geweest is ook echt een aanrader
Ik weet alleen nog niet precie hoe mijn cyclus gaat lopen dus had op internet een par keer met een andere datum de berekening gedaan en daar kwam uit dat ik volgende week de hele week een eisprong kan hebben dus ben benieuwd...
Bloempie schreef:Weegschaaltje en Mimimabo, welkom op het forum! Gezellig dat jullie komen meeschrijven en succes met zwanger worden!
Dank je
Jij ook heel veel succes!
Weegschaaltje en Mimimabo, welkom!! Jullie ook succes!!
thailand is zeer zeker een aanrader om heen te gaan , onze droomvakantie geweest, zo mooi, vriendelijke mensen, lekker eten en ook nog eens heel goedkoop!!
Turkije ben ik ook een keer geweest, ook naar Kusadasi.Was wel leuk ja!!
pff....maandag mijn NOD en dan kunnen we echt beginnen....kan niet wachten haha..( en maar steeds tegen mezelf zeggen..het is toch niet in 1 keer raak haha maar toch he..zon zin in)
zon schreef:Weegschaaltje en Mimimabo, welkom!! Jullie ook succes!!
thailand is zeer zeker een aanrader om heen te gaan , onze droomvakantie geweest, zo mooi, vriendelijke mensen, lekker eten en ook nog eens heel goedkoop!!
Turkije ben ik ook een keer geweest, ook naar Kusadasi.Was wel leuk ja!!
pff....maandag mijn NOD en dan kunnen we echt beginnen....kan niet wachten haha..( en maar steeds tegen mezelf zeggen..het is toch niet in 1 keer raak haha maar toch he..zon zin in)
heykes
ik moed ook maandag testen
voor mij is het ook 1ste ronde dus er is kleine kans
succes
groetjes
Wow.. wat wordt hier veel afgekletst zeg! Had aardig wat bij te lezen, hihi..
Maar, wel gezellig zoveel Juni klussers! :mrgreen:
Weegschaaltje en Mimimabo, welkom! Hoop dat jullie gauw een positieve test in handen hebben. Daar gaan we immers met z'n allen voor, niet?
Ieniepienie, Morgen de grote dag! Wat super spannend zeg.. :mrgreen: Een hele fijne dag gewenst en een nog fijnere huwelijksreis! Zou helemaal een cadeautje zijn als jullie bij thuiskomst een positieve test in handen hebben. :mrgreen:
Sonja2009, wat heerlijk.. Een huwelijkreis naar Turkije! Ik ben 4 jaar terug in Alanya geweest. Prachtige plaats!
Zon, hoop dat je gauw duidelijkheid hebt over je cyclus. Spannend hoor! Dan wordt het echt heh?
Bloempie, ligt je pillenstrip inmiddels leeg in de prullenbak? Wat een mijlpaal heh?! Weer een stapje dichterbij een kleintje.. Om overigens nog even je vragen te beantwoorden; Ik ben nooit aan de pil geweest.. Dus ontpillen hoeft niet. Heb op het moment alleen een erg onregelmatige cyclus, dus het is even afwachten wat het gaat worden. Maar, komt vast goed
Liefs...
Hoi meiden,
Ieniepienie, ik wil je voor morgen ook een hele mooie, zonnige trouwdag toewensen! Geniet ervan!
Vlindertje, mijn pilstrip ligt inderdaad (leeg) in de prullenbak! Een raar idee dat ik er nu vanaf af ben, na 11 jaar die hormonen geslikt te hebben. Ben erg benieuwd naar de uitwerking ervan op mijn lichaam. Hopelijk valt het mee! Maar als ik soms al die verhalen lees over ontpillen, enzo...
hock:
Ik heb vanmiddag mijn trouwjurk opgehaald. Hij zit helemaal goed gelukkig!
Ik vind het wel leuk, dit topic! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Leuk om elkaar op deze manier op de hoogte te houden!
Fijne avond allemaal!
Hallo allemaal,
Ik wil vragen of ik ook met jullie mee mag kletsen! Wij hebben besloten ook vanaf juni de boel de boel te laten en te kijken waar het schip zal stranden..of liever gezegd, waar het zaad zal landen

Ik ben 30 jaar, mijn vriend ook en zijn al ruim 9 jaar samen. Ik wilde er al iets eerder aan beginnen maar mijn vriend was er toen nog niet helemaal aan toe. Ben nu dus heel blij dat het mag komen! Geen idee hoe lang het gaat duren, ik ga maar uit van een jaar...al hoop ik natuurlijk eerder!
Ik slik al een paar jaar de pil niet meer en we hebben al die tijd om de vruchtbare periode heen gefietst zeg maar. Heb dus niet het idee dat we super vruchtbaar zijn anders was het misschien in de afgelopen 5 jaar al raak geweest omdat ik het wel eens mis had met die vruchtbare dagen

hock:. Maar ja, daar probeer ik maar niet te veel waarde aan te hechten en eerst maar eens kijken hoe het de komende maanden gaat verlopen.
Ik hoop niet te veel met het zwanger worden bezig te zijn, maar het speelt toch wel vaak door mijn hoofd. Omdat we hebben besloten om het voor onszelf te houden, lijkt het me fijn hier van me af te kunnen schrijven!
Groetjes Theetje!
Even checken of mijn banner het doet...
Theetje schreef:Even checken of mijn banner het doet...
Hij lijkt te werken

Waar haal je zo'n banner vandaan?
Hoi! Ik heb er nu eentje gemaakt op babybrabbel.org. Daar kun je bij interactief in het menu kiezen voor banners en dan een cyclusbanner maken. Moet je kiezen voor de LINK code en die kun je plakken als je een onderschrift wil toevoegen. Moet je er [img]voor%20zetten,%20dan%20de%20link%20en%20dan[/img] Maar volgens mij zijn er meer van dat soort sites, ik ga ook nog even verder kijken. Succes!
Oh het is je al gelukt

Theetje schreef:Oh het is je al gelukt 
Ja twas al gelukt. Maar dank je!
Die je nu hebt is ook wel erg leuk. Ga morgen wel eens googlen of er nog anderen zijn

Goeiemorgen!
Theetje, welkom op het forum. Leuk dat je komt meeschrijven! Hopelijk ben je snel zwanger!
Hier gaat alles goed. Nog maar 5 dagen en dan ben ik een getrouwde vrouw.
Kan niet wachten!
Fijne dag allemaal!
Bloempie schreef:Goeiemorgen!
Theetje, welkom op het forum. Leuk dat je komt meeschrijven! Hopelijk ben je snel zwanger!
Hier gaat alles goed. Nog maar 5 dagen en dan ben ik een getrouwde vrouw.
Kan niet wachten!
Fijne dag allemaal!
Dank je Bloempie, ik hoop dat iedereen hier snel zwanger is, we kunnen elkaar in ieder geval steunen
Wat leuk zeg bijna getrouwd. Dat zou ik ook wel willen haha maar wanneer die van mij een keer op de knieën gaat....Hij wil wel trouwen maar niet persé voordat er kinderen zijn. Of hij moet me natuurlijk verrassen als ik straks misschien zwanger ben! Je weet het maar nooit. Lijkt me een fijn gevoel als je kan zeggen, dit is mijn man.
Dank je Bloempie, ik hoop dat iedereen hier snel zwanger is, we kunnen elkaar in ieder geval steunen
Wat leuk zeg bijna getrouwd. Dat zou ik ook wel willen haha maar wanneer die van mij een keer op de knieën gaat....Hij wil wel trouwen maar niet persé voordat er kinderen zijn. Of hij moet me natuurlijk verrassen als ik straks misschien zwanger ben! Je weet het maar nooit. Lijkt me een fijn gevoel als je kan zeggen, dit is mijn man. [/quote]
Mijn vriend heeft altijd gezegd dat hij eerst wil trouwen, voordat er een kindje komt. En dat vind ik zelf ook wel het leukste! Bij mij begonnen de 'babykriebels' al wel wat eerder dan bij mijn vriend, maar dat was dus omdat hij eerst graag wilde trouwen. Nou... dat gaat vrijdag gebeuren, dus daarna gaan we ervoor! Ik ga er niet vanuit dat het al heel snel raak is, maar het idee dat ik van de pil af ben, is al erg fijn.
heykes
even jullie op de hoogte houden
bang hartje heb ik te morgend gestest
(dacht oh van eerste ronde kan toch niet raak zijn)
maar kijk onderaan banner
veel iedereen hopelijk mogen jullie ook heel snel zo een positieve banner plaatsen
dikke kus
Gefeliciteerd!!!!
was je al lang over tijd?
mimimabo schreef:Gefeliciteerd!!!!
heykes,
ik had zondag al testje gedaan .toen moest ik normaal nods krijgen maar was heel lichte streep deze was na 5 min pas erop gekomen .
nu vandaag terug getest en kwam duidelijke streep op
groetjes
mimimabo schreef:Gefeliciteerd!!!!
heykes,
had al vanaf dag 20 wat symtomen ook maar dacht ach als je hoop dat je zwanger bent dan gaat je achter alles iets zoeken he
groetjes
wow weegschaaltje, gefeliciteerd!!! Super!! In ronde 1 dus raak?!!
En welkom theetje!!
Vandaag is mijn eerste officiele cyclus begonnen......10 juli mijn NOD....spannend maar ik ga er ook niet vanuit dat t in 1 keer raak is....hoewel t kan dus wel aan weegschaaltje te zien hihi.....
Wie was er nu op huwelijksreis? Hoop dat je t leuk hebt!! Vast wel!!
Goeiemiddag!
Weegschaaltje, gefeliciteerd! Wat super leuk! Geniet van je zwangerschap!
Nou, vrijdag is het zover. Dan gaan we trouwen.
En dan twee dagen later op huwelijksreis, heerlijk!
Fijne dag allemaal!
Ligt het aan mij of zie ik geen banner?
Weegschaaltje, gefeliciteerd!! Ronde 1 gewoon raak.. Wow
Bloempie, spannend! De grote dag komt steeds dichterbij!
Een super fijne dag alvast gewenst! En geniet heel erg! :mrgreen:
vlindertje......bedoel je je eigen banner? Die zie ik ook niet...
of de andere....dan kan t zijn dat je in je profiel hebt aangeklikt dat je geen onderschriften wilt zien ( of andersom) had ik eerst ook
Zon, ik bedoel de banner van anderen.. Ik zal m'n profiel eens nakijken. Dan zal het daar idd aan liggen!

Jaaa, nou zie ik onderschriften! :mrgreen:
Stond uitgeschakelt in m'n profiel.. Nooit iets van gemerkt :lol:
@ Bloempie, spannend nog twee dagen voor je bruiloft, ben je niet zenuwachtig? Lekker op huwelijksreis, naar de zon? Hier alles goed, heb sinds gisteren zere tepels, heb dan denk ik mijn ei gehad maandag of gistermiddag? Hebben jullie dit ook wel eens? Helaas donderdag voor het laatst geklust en gisteravond dus waarschijnlijk te vroeg en te laat voor mijn ei

Dat wordt niet veel meer deze maand!
@ Weegschaaltje, gefeliciteerd, wat een bofkont zeg! Geniet er van!
@ zon nou daar gaat ie dan voor het echt, veel plezier met klussen en hopelijk snel raak!
Groetjes
Theetje, ik ben best wel zenuwachtig, ja! Mijn vriend ook wel. Maar we hebben er ontzettend veel zin in! We gaan inderdaad lekker naar de zon, heerlijk! Even een weekje relaxen!
Fijne dag vrijdag bloempie!!
Dan kun je op je huwelijksreis lekker aan de slag 
hoi hoi. ben muisje32 en ben 32 jr. op 29 mei jl.heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen.heb op 31 mei mijn menstr. gekregen en deze was afgelopen zaterdag voor de laatste dag. kan sinds ik mijn spiraaltje heb laten verwijderen aan niets anders meer denken. word er zelf (bijna)niet goed van. was tot gisteren opgewekt, vandaag een behoorlijk nivo minder. waarom? zal mijn dag wel niet hebben. komt mijn vriend, tot overmaat van ramp ook nog thuis met de mededeling dat hij ander werk moet gaan zoeken. hebben we eindelijk de knoop doorgehakt, wat betreft kinderen, gebeurt dit!!!

weet nu ook niet goed wat ik ervan moet denken. was ook de 1e vraag aan hem. wat nu? gewoon doorgaan, vind hij. maar ik ben een behoorlijke verder denker in heel wat dingen. we wilden ook het een en ander gaan verbouwen in huis. dat staat nu wel op een heel laag pitje. echt *****allemaal. haal me de ergste situaties in mijn hoofd vandaar dat ik al t punt opperde om t uit te stellen, maarja er gebeurt natuurlijk altijd wel iets.
ik weet t. ga ook proberen om me niet te druk te maken. zijn natuurlijk ergere dingen!!!
over de banner. als je even gaat naar" hoi ik ben muisje en 32 jaar":word dat op de 2e pagina duidelijk aan gegeven.wist t nl. ook niet.
suc6
@ Muisje ik zou ook zeker doorgaan, er is altijd wel iets wat niet helemaal perfect is maar wie weet hoe lang het duurt voor je zwanger bent? Misschien wel een jaar en inderdaad daarna ook nog 9 maanden!
@Kimberly zie dat Muisje al aanwijzingen heeft gegeven voor de banner. Ik heb hem van lilypie, niet moeilijk maar je moet wel even de juiste code hebben, succes!
dank je dames. een steuntje in de rug kan nooit kwaad.

@Kimberley Hmm raar die ovu testen, die zouden toch niet zo lang iets aan moeten geven? Ik heb ze overigens nog nooit gebruikt dus ik weet het niet....Ik hoop voor je dat je cyclus meteen op orde is, zou wel fijn zijn!
zie dat we erg dicht bij elkaar zitten op de banner!!! leuk. ben benieuwd

Bloempje: heel veel plezier met jullie bruiloft en de vakantie erna...geniet ervan maar dat zal vast lukken!
Muisje:"welkom hier...en ik sluit me bij de anderen aan...gewoon doorgaan, komt vast goed en je bevalt nog niet morgen he?!
Kimberly: heb (nog) geen ervaring met ovu testen maar heb wel begrepen dat t erg onduidelijk kan zijn....misschien ook je lichaamskenmerken bijhouden? ( afscheiding enzo)Ik heb vorige maand getemperatuurd en ondanks dat ik eerst onzeker werd ( wanneer komt die verhoging nu, heb ik wel een eisprong) wel veel duidelijk gemaakt. Ik had op dag 17 mijn eisprong en die dagen ervoor meer en plakkerige afscheiding, de dagen na mijn eisrpong ff geen afscheiding meer en precies 14 dagen na mijn eisprong ongesteld geworden.....
Wij gaan vanmiddag naar 2 huizen kijken, erg spannend. Wij hebben een bod gehad op ons huis maar hebben in eerste instantie een tegenbod gedaan wat de koper niet accepteerde ( is net te hoog) nu is/was haar bod maar heel weinig lager dus indien de huizen van vandaag erg mooi zijn dan accepteren we haar bod toch. ( nu duimen dat t niet te laat is..en ze een ander huis nu op t oog heeft)
zon: leuk dat je vanmiddag gaat kijken. spannend zeg!!!
ben benieuwd of het iets is. en inderdaad ben nog niet zwanger dus het duurt nog wel even voor ik beval!!!(haha)
maarja, leuk is t nie dat hij zijn baan kwijt is.

maar alles komt goed, toch
Hoi,
ik meld me hier ook aan.
ik ben sinds 29 mei gestopt met de pil. Verwacht nu de 15 de een eisprong.
Ik heb wel wat last van " ontpillen". Wat buikkrampen en steken.
Als het tegenzit verwacht ik de 29 ste juni mijn NOD.
Ik zat 11 jaar lang aan de pil daarvoor was ik regelmatig. Hopelijk ben ik dat nu nog steeds.
Ik had wel gisteravond en vanmorgen een klein beetje bloedverlies...... Waarvan? Geen idee.
Leuk om met iedereen mee te lezen over hoe het gaat, vragen en ervaringen.
Groetjes Charissa
hallo @lll,
ik ben liana ben 25 jaar en sinds 1 juni de eerste en laatste dag gevloeid, dus ben vanaf deze dag maar gaan tellen omdat ik het allemaal niet meer weet door het spiraaltje en via de banner zou ik over drie dagen de eisprong hebben dus dat wordt klussen hahah ik ga zo ook nog een ov... test doen kijken wat die zeg want snap er niet zoveel van.. t van kerkrade
zijn hier nog meer mensen uit de buurt van kerkrade?
iedereen veel succes en plezier met klussen
xxx
Hai allemaal,
Ik ben hier nieuw! Ik heb gister mijn laatste anticonceptiepil ingenomen dus vanaf de 1ste menstruatie dag kan ik gaan rekenen. Ik vind het wel spannend allemaal en lijkt alsof ik nergens anders meer aan kan denken

Ik dacht lekker op een forum kletsen aangezien we het nog stil houden dat we gaan beginnen!
ik denk dat ik(ondanks)mijn spiraaltje mijn eisprong ook elke mnd. heb gevoeld. had dan 1,5 dag last van hard gaan zitten. dit was niet fijn. sprak laatst een collega en zij noemde dit ook. verder heb ik niet op andere symptomen gelet omdat ik er toen niet mee bezig was.heeft iemand hier ervaring mee? heb het verder nog niet gehoord. hoorde ook dat je dan last kunt hebben van meer afscheiding. wist dat ook niet. ben hiervoor zelfs naar de huisarts geweest die me med. gaf voor een bacterie/schimmel.
had hij dan ook niet met de gedachte kunnen komen dat het misschien mijn eisprong was!!! leer nu ook veel dingen omdat ik er nu mee bezig ben en voorheen niet.
hey allemaal,
welkom mama-to-be en lianaq!
Mijn ongesteld is weer zo goed als over....dus we kunnen gaan beginnen...( ok...nu natuurlijk nog geen vruchtbare dagen..dat duurt nog een weekje maar toch voelt t wel spannend...
Verder ook spannende dagen.....vandaag horen we waarschijnlijk of ons huis verkocht wordt/is. En we hebben een huis op t oog waar we voor de 2de keer willen gaan kijken. Helaas komen daar vandaag ook mensen voor de 2de keer kijken en later deze week nog een stel voor de eerste keer. We zijn dus niet de eerste geinterreseerde......duim duim.....
Jullie voelde dus je eisprong? Ik voel hem dus denk ik niet...wel qau afscheiding maar qau buikpijntjes enzo is t lastig te peilen....sinds t stoppen met de pil heb ik zo ie zo veel vage buikpijntjes...haha
hoi hoi. of ik mijn eisprong nu nog voel weet ik dus niet. ik had m eergisteren moeten hebben(volgens t boekje). heb tot op heden nog niets gevoeld

we zien t vanzelf!!!) nou ZON, zal voor je duimen. het belangrijkste is dat je huidige huis verkocht word!!! een huis aankopen gebeurt vlugger gezien de beroerde markt op dit moment.maarja, er hoeft er maar 1 te komen. suc6!!!!
hallo,
ik ben 20 jaar en ben zondag 7 juli gestopt met de pil!!
mijn eisprong zou 25 juli moeten zijn als mijn cyclus weer meteen normaal is.
heb 8 jaar de pil geslikt dus ben benieuwd.
ik kom oorspronkelijk uit limburg maar ben een half jaar geleden naar delfzijl (groningen) verhuisd.
iedereen heel veel succes en hoop dat we snel allemaal een positieve test in onze handen hebben!!!
groetjes
Hallo alle nieuwe mensen!
Gezellig al die zwangeren to be

Wij vertellen ook niet echt in onze omgeving, heb het zelf wel aan twee vriendinnen verteld zodat ik daar eventueel frustraties en onzekerheden kwijt kan. Wil mijn vriend daar in ieder geval de eerste tijd niet mee belasten, die heeft zoiets van, we zien het allemaal wel. Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn!
Mijn eisprong kan ik niet altijd goed inschatten, soms heb ik duidelijk meer rekbaar slijm maar afgelopen maand helemaal niet. Weet dus deze maand niet veel maar denk de vruchtbare dagen (12-15) te hebben gemist

Nou ja, dag 11, 16 en 20 waren wel van de partij dus je weet maar nooit. Ik wacht het af maar haal me maar niets in mijn hoofd! Ondertussen op dag 22....nog een weekje en dan zou mijn NOD kunnen zijn.
Groetjes!
Hai,
Ik heb 4 jaar de pil geslikt en ik kan mijn eisprong zover ik weet niet voelen. Nu 1ste ronde dus ik ben benieuwd hoe mijn lichaam het doet zonder pil. Wat wel erg leuk is dat onze vruchtbaredag onze trouwdag is!!
Zon:
Is je huis nog verkocht??
groetjes!
ben ik weer. kom net van mijn zusje vandaan. zij is uitgeteld begin september. echt leuk om zo alles te zien en van dichtbij mee te maken!!! schoonzus is afgelopen april moeder geworden. nu ik nog als oudste van de 3. ben af en toe wel een beetje jaloers hoor. maar wel in de positieve zin. iedereen in mijn vriendenkring of familie is zwanger of hebben al kinderen. (zucht) wil ook zo graag nu. sprak net mijn vriendin aan de tel. heeft zelf 2 kinderen. en zegt steeds:als het bij jullie zover is dan krijg je alles wat ik nog heb. ze heeft echt alles nog en mooie dingen!!! dus daar ben ik heel blij mee. alleen is een andere vriendin van haar nu ook zwanger en gaan de spullen eerst naar haar. want(zegt ze) bij jullie is het toch nog niet zover. ze moest eens weten. dus dikke pech/of veel geluk als ik nu aantel want dan moet ik nog alles zelf kopen!!! ja, jammer dan. heb het er graag voor over, alhoewel het heel veel geld had gescheeld. :oops:
kan wel steeds slechter tegen de pijnlijke opmerkingen die mensen maken nu ten opzichte van mij en mijn vriend. zoals:ze laten je nu wel ver achter he!! of :ben je niet jaloers? bah bah. rot ff op ja.t is geen wedstrijd!!!
nemen alleen niet mee in hun verhaal dat ik al een keer getrouwd ben geweest en dat ik een ontzettende rottijd achter de rug heb.nee, dat telt niet, volgens hen.
heb nu gelukkig een relatie met inhoud wat voor mij nu het allerbelangrijkste is!!! en daar past nu wel een kleintje bij. ben nu ook blij dat ik dat in mijn vorige relatie altijd ver weg heb gestopt. maar nu ben ik/wij er klaar voor. dus dat het maar vlug mag gebeuren net zoals bij de rest van jullie.
dus nogmaals IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES EN DOE JE BEST (hihi)

ben ik weer. kom net van mijn zusje vandaan. zij is uitgeteld begin september. echt leuk om zo alles te zien en van dichtbij mee te maken!!! schoonzus is afgelopen april moeder geworden. nu ik nog als oudste van de 3. ben af en toe wel een beetje jaloers hoor. maar wel in de positieve zin. iedereen in mijn vriendenkring of familie is zwanger of hebben al kinderen. (zucht) wil ook zo graag nu. sprak net mijn vriendin aan de tel. heeft zelf 2 kinderen. en zegt steeds:als het bij jullie zover is dan krijg je alles wat ik nog heb. ze heeft echt alles nog en mooie dingen!!! dus daar ben ik heel blij mee. alleen is een andere vriendin van haar nu ook zwanger en gaan de spullen eerst naar haar. want(zegt ze) bij jullie is het toch nog niet zover. ze moest eens weten. dus dikke pech/of veel geluk als ik nu aantel want dan moet ik nog alles zelf kopen!!! ja, jammer dan. heb het er graag voor over, alhoewel het heel veel geld had gescheeld. :oops:
kan wel steeds slechter tegen de pijnlijke opmerkingen die mensen maken nu ten opzichte van mij en mijn vriend. zoals:ze laten je nu wel ver achter he!! of :ben je niet jaloers? bah bah. rot ff op ja.t is geen wedstrijd!!!
nemen alleen niet mee in hun verhaal dat ik al een keer getrouwd ben geweest en dat ik een ontzettende rottijd achter de rug heb.nee, dat telt niet, volgens hen.
heb nu gelukkig een relatie met inhoud wat voor mij nu het allerbelangrijkste is!!! en daar past nu wel een kleintje bij. ben nu ook blij dat ik dat in mijn vorige relatie altijd ver weg heb gestopt. maar nu ben ik/wij er klaar voor. dus dat het maar vlug mag gebeuren net zoals bij de rest van jullie.
dus nogmaals IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES EN DOE JE BEST (hihi)

Hai Muisje 32,
Toen wij besloten hadden om te stoppen met de pil vertelde net een goede vriendin dat ze zwanger is. Super leuk voor hen natuurlijk maar wij kregen inderdaad ook de vraag 'ow gaat het niet kriebelen' , 'ben je niet jaloers'. Ik antwoorde altijd maar van 'ach onze tijd komt wel hoor'. Maar ik hoop toch dat het bij ons in 1x raak mag zijn maar ja wie niet
Ik vind het vervelend voor je dat jullie omgeving geen rekening houd met je verleden. Zo te horen is dat niet niks geweest en moeten mensen je ook de tijd geven om herstellen! Wel jammer van die spullen!! Als het jullie smaak is scheelt het een hoop geld inderdaad! Nou succes met de afwacht periode zag dat je al richting de testdag gaat!! Wat zou het fijn zijn als je iedereen mag verassen dat jullie een kleintje krijgen he! Ik denk daar al wel es over van hoe zullen we het bekend maken enzo...

leuk leuk leuk
Groetjes
Wat leuk om te zien dat er zoveel nieuwe meiden mee komen kletsen! Welkom hoor!! En heel veel succes met zwanger worden! Wordt al een gezellig groepje hier :mrgreen:
Zon, mijn eisprong voel ik volgens mij niet.. Tenminste, ik probeer er op te letten, maar kan er geen wijs uit worden. Ookal heb ik vaak buikpijn tot en met. Maar, of het echt van de eisprong komt? Merk het eerder aan het slijmverlies rond m'n eisprong. Die wordt dan duidelijk heel anders.. Dat is eigenlijk, buiten de ovulatietesten het enige waar ik het aan merk.
Muisje32; herkenbaar dat jaloerse gevoel! Mijn nichtje is ook zwanger, kvind het best leuk voor hen. Maar de band met hen is nou niet bepaald je-van-het en zal het ook nooit worden. Misschien dat daardoor het jaloerse gevoel ook om de hoek komt kijken. Het steekt wel ff..
Terwijl ik daar bij anderen in mijn omgeving dan weer geen moeite mee heb.
Overigens weten alleen mijn ouders en beste vriendinnen van mijn plannen om zwanger te raken. Ik heb hier ook bewust voor gekozen hoor! De meeste zullen er niet bepaald positief over zijn. En ik weet van mezelf dat ik me dat heel erg zal aantrekken. Zij horen het wel als het zover is.. Ik vind het eigenlijk ook wel fijn om het met m'n beste vriendinnen te kunnen delen. Juist omdat die laatste wachtweken zo slopend zijn. :roll:
De eerste 12 weken je mond houden? oohh, ik denk dat ik dat niet zou kunnen hoor!! Niet voor mijn naasten in iedergeval.. En ik weet ook dat ik een type ben die dr mond voorbij praat in zo'n geval.. :lol:
vlindertje23 schreef:Wat leuk om te zien dat er zoveel nieuwe meiden mee komen kletsen! Welkom hoor!! En heel veel succes met zwanger worden! Wordt al een gezellig groepje hier :mrgreen:
Zon, mijn eisprong voel ik volgens mij niet.. Tenminste, ik probeer er op te letten, maar kan er geen wijs uit worden. Ookal heb ik vaak buikpijn tot en met. Maar, of het echt van de eisprong komt? Merk het eerder aan het slijmverlies rond m'n eisprong. Die wordt dan duidelijk heel anders.. Dat is eigenlijk, buiten de ovulatietesten het enige waar ik het aan merk.
Muisje32; herkenbaar dat jaloerse gevoel! Mijn nichtje is ook zwanger, kvind het best leuk voor hen. Maar de band met hen is nou niet bepaald je-van-het en zal het ook nooit worden. Misschien dat daardoor het jaloerse gevoel ook om de hoek komt kijken. Het steekt wel ff..
Terwijl ik daar bij anderen in mijn omgeving dan weer geen moeite mee heb.
Overigens weten alleen mijn ouders en beste vriendinnen van mijn plannen om zwanger te raken. Ik heb hier ook bewust voor gekozen hoor! De meeste zullen er niet bepaald positief over zijn. En ik weet van mezelf dat ik me dat heel erg zal aantrekken. Zij horen het wel als het zover is.. Ik vind het eigenlijk ook wel fijn om het met m'n beste vriendinnen te kunnen delen. Juist omdat die laatste wachtweken zo slopend zijn. :roll:
De eerste 12 weken je mond houden? oohh, ik denk dat ik dat niet zou kunnen hoor!! Niet voor mijn naasten in iedergeval.. En ik weet ook dat ik een type ben die dr mond voorbij praat in zo'n geval.. :lol:
de band met mijn zus en schoonzus is gelukkig wel heel goed.
1 collega weet van mijn plannen. zij is de enigste. ze gaat zelf voor de 2e. bij de 1e was zij meteen zwanger. ben benieuwd wie van ons 2-en als eerste is!!!
en die 12 wkn... ik probeer t voor me te houden maar betwijfel of dat wel gaat lukken aangezien ik er nu al zo'n moeite meeheb om mijn mond te houden!!! we wachten af.
maar waarom zullen de meeste in je omgeving niet positief zijn zijn? het is toch jouw keuze en leven.
dat hebben ze maar te accepteren en anders dikke pech!!!
Hallo Allemaal,
Ik ben 29 jaar en mijn vriend is 30 jaar.Ik ben op 25 mei gestopt met de pil.
Maar met het 'echte' klussen hebben we nog ff gewacht aangezien ik nog pillen slikte die gevaarlijk kunnen zijn bij een zwangerschap.
Vandaag heb ik overlegd met de arts in het ziekenhuis en we hebben groen licht gekregen. :lol:
Dus vanaf vandaag stop ik met die pillen en ga ik ook beginnen met foliumzuur en kan het 'echt' klussen gaan beginnen.
Mijn volgende menstruatie zou ongeveer nu rond 27 juni zijn.
Leuk om hier kennis te maken met aankomende mama's.
Kunnen we elkaar er een beetje doorheen helpen.
Groetjes
nesje schreef:Hallo Allemaal,
Ik ben 29 jaar en mijn vriend is 30 jaar.Ik ben op 25 mei gestopt met de pil.
Maar met het 'echte' klussen hebben we nog ff gewacht aangezien ik nog pillen slikte die gevaarlijk kunnen zijn bij een zwangerschap.
Vandaag heb ik overlegd met de arts in het ziekenhuis en we hebben groen licht gekregen. :lol:
Dus vanaf vandaag stop ik met die pillen en ga ik ook beginnen met foliumzuur en kan het 'echt' klussen gaan beginnen.
Mijn volgende menstruatie zou ongeveer nu rond 27 juni zijn.
Leuk om hier kennis te maken met aankomende mama's.
Kunnen we elkaar er een beetje doorheen helpen.
Groetjes
hoi nesje!!
veel suc6

spannend allemaal he.
ik hoop dat je hier je verhaal ook kwijt kunt.
ik heb er in ieder geval veel aan.
muisje32 schreef:maar waarom zullen de meeste in je omgeving niet positief zijn zijn? het is toch jouw keuze en leven. dat hebben ze maar te accepteren en anders dikke pech!!!
Daar heb je gelijk in hoor!! Maar.. ik ben een persoon die zich dat erg aantrekt..
En ik moet er ook eerlijk bij zeggen dat ik bewust alleenstaand moeder wordt. Ik heb geen partner, wil ik ook niet.. En dat stuit mensen toch ook wel tegen het verkeerde been..
Maargoed, tis inderdaad mijn leven, men hoeft het ook niet met me eens te zijn. Zolang ze mijn sitiatie maar respecteren :mrgreen:
Nesje, welkom!! Wat super spannend zeg!! Heel veel succes!
Hallo allemaal,
Ik heb vorige week mn laatste pil geslikt, vanaf vandaag niet meer :twisted: :evil: dus t 'klussen' kan beginnen :lol: ! Vorige week gelijk wat testen besteld via internet (mat care), echt superhandig! Gelijk de volgende dag in huis! Heb geen ovu test besteld, wil t eerst maar 'normaal' gaan proberen...
Leuk dat jullie ook allemaal net begonnen zijn!
Ik heb ongeveer 10 jaar de pil geslikt, klopt het eigenlijk dat je geen eisprong hebt als je de pil slikt???
Ik heb m in ieder geval nog nooit gevoeld volgens mij dus ik ben heel benieuwd, als het goed is moet ie rond de 29ste komen bij mij.
Succes allemaal
Groetjes
Hallo allemaal,
Eindelijk is het zover: Ik ben gestopt met de pil!
Leuk om hier de ervaringen te delen.
Succes allemaal!
Groetjes,
Tina
Hallo!
Op
http://www.zwangerschapspagina.nl kan je bij 'calculator' voor een half jaar uitrekenen wanneer je vruchtbare dagen zijn en wanneer je evt uitgerekend bent. Leuk om te doen
Moet je cyclus natuurlijk wel een beetje regelmatig zijn, dat is bij mij nog maar de vraag..... :?
@ goosje
ze zeggen inderdaad dat als je de pil slikt geen eisprong krijgt in een enkel geval is dit wel zo als de pil niet optimaal werkt.
de pil zorgt ervoor dat het deel in je hersenen wat dat normaal regelt plat gelegt word.
als je stopt met de pil moet dit weer aan het werk gaan.
de ene heeft gelijk weer een regelmatige cyclus en de andere niet dus dat is even afwachten
groetjes
Hallo Allemaal!
Ik zal me hier ook even laten horen.
Sinds 31 mei gestopt met de pil. (Sinds mijn 13e geslikt, ben nu 28) Sinds 2 juni start menstruatie en daarna flink geklust!
Volgens mij kan ik dan 27 juni testen...... toch? Klopt dit, of bereken ik het toch verkeerd.
Heb sinds 3 dagen lichtelijk krampen onderin mijn buik. Anders als wanneer ik moet menstrueren, maar herken het ook niet als darmkrampen. Zou bijzonder zijn als het al raak is!
Zijn er meer mensen die deze klachten hebben?
Ben erg blij met dit forum, heb al veel dingen geleerd en hoop nog veel meer te leren hier! Het blijkt maar weer hoe weinig ik er eigenlijk van af wist!
Iedereen succes en hoop veel verhalen te lezen en lief en leed te delen met jullie!
Liefs

Tina, wat spannend!! Het grote avontuur kan beginnen!
Jesje, voor jou ook spannend zeg! Hoe was je menstruatie voor je aan de pil begon? Daar zou ik in eerste instantie vanuit gaan. Succes met wachten!
Die krampen kunnen eventueel ook duiden op een eisprong. Vaak heb je je eisprong 14 dagen voor je weer menstrueert..
Becky88, ik dacht dat je juist wel je eisprong had als je aan de pil bent. Er zijn tenslotte ook meiden die onverwacht zwanger raken terwijl ze aan de pil zijn. Ik heb altijd begrepen dat het slijm voor de zaadcellen veel moeilijker is om doorheen te komen als je aan de pil bent.
Maar, dat weet ik ook niet meer precies hoor..
@jesje:
ik heb laatst gelezen dat je als de pil goed werkt geen eisprong hebt.
als de pil niet goed werkt bijvoorbeeld hij is te licht voor je of je hebt gewoon de verkeerde dan kun je dus wel een eisprong krijgen en dan kun je dus wel zwanger worden.
@vlindertje23 Bedankt voor je antwoord, ik zou niet meer weten hoe mijn menstruatie toen was. Weet alleen dat ik elke maand flauwviel van de pijn, vandaar ook de pil
En wb de eisprong tijdens de pil, als de pil z'n werk goed doet heb je idd geen eisprong!
Jesje schreef:Hallo Allemaal!
Ik zal me hier ook even laten horen.
Sinds 31 mei gestopt met de pil. (Sinds mijn 13e geslikt, ben nu 28) Sinds 2 juni start menstruatie en daarna flink geklust!
Volgens mij kan ik dan 27 juni testen...... toch? Klopt dit, of bereken ik het toch verkeerd.
Heb sinds 3 dagen lichtelijk krampen onderin mijn buik. Anders als wanneer ik moet menstrueren, maar herken het ook niet als darmkrampen. Zou bijzonder zijn als het al raak is!
Zijn er meer mensen die deze klachten hebben?
Ben erg blij met dit forum, heb al veel dingen geleerd en hoop nog veel meer te leren hier! Het blijkt maar weer hoe weinig ik er eigenlijk van af wist!
Iedereen succes en hoop veel verhalen te lezen en lief en leed te delen met jullie!
Liefs 
hoi hoi. ik zou ook zeggen dat t je eisprong was. deze is ongeveer 14 dgn. na je :evil:
je moet tellen vanaf je 1e dag v je :evil: daar 14 dgn. erbij(eisprong) 14 dgn. later weer je :evil: (als t goed is natuurlijk niet)
je cyclus (volgens t boekje, en dat zijn er volgens mij maar weinig) duurt 28 dgn. bij de een korter en bij de andere langer.
weet mijn cyclus ook nog niet aangezien ik mijn spiraaltje afgelopen 29 mei heb laten verwijderen. denk dat ik mijn eisprong heb gehad maar heb er niks v gevoeld of gemerkt. heb 31 mei mijn :evil: gehad. dus afwachten. en dat duurt LANG, dat is iets wat ik wel al weet en dan ben ik pas bezig!!! wat wel belangrijk is om rond je eisprong te klussen.
ik doe dat al vanaf dat het weer kon om de anderste dag, want dat is mij verteld. niet elke dag wat dat is niet goed voor de kwaliteit v het sperma.om de 2 a 3 dgn. was/is t beste.
dit blijf ik ook doen tot mijn volgende :evil: of positieve test!!!
over testen gesproken. heb er vanmiddag 2 gekocht v t kruitvat-merk. heb gelezen dat je al vroeg kunt testen met deze. 2 voor 5 euro. dus dat is wel te doen. ben zeer benieuwd hoelang ze nog in de verpakking blijven. hahaha. weet ook dat t niet slim is om eerder te testen maarja, dan heb ik t in ieder geval vast een keer gedaan. :roll: :roll:
Graag gedaan Jesje!! :mrgreen:
Ik denk zelf ook eerder aan je eisprong hoor.. Vooral omdat je zelf aangeeft de 27e waarschijnlijk je NOD te hebben. Sommige vrouwen schijnen de eisprong ook te voelen, door wat steken rechts of linksonderin de buik.
Probeer er maandelijks op te letten, maar ik wordt er geen wijs uit.
Enige waaraan ik het merk is het vochtverlies, dat wordt dan wat dikker.
Welterusten dames! :mrgreen:
Hallo meiden,
Wat leuk dat er zoveel zijn! Ik vind het fijn om jullie ervaringen te kunnen lezen en de mijne hier kwijt te kunnen

Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam reageert op het ontpillen. Ik wil wel de ovulatie test doen om te kijken of ik er überhaupt wel 1 krijg zo de 1ste maand. Tot nu toe heb ik nog niet het idee dat mijn lichaam anders is zonder pil. Maar ja zit nog aan het begin. Wie merkte er al wel snel iets in de 1ste mnd ontpillen?
Groetjes