Nou ik zag 1988 er nog niet tussen staan dus bijdeze
even wat over mezelf,
ik ben Dina 21 en sinds 13-08-2007 getrouwd met m'n mannetje

hij is al wat ouder maar dat maakt niet uit, dit is ondertussen al onze 13e ronde, en hopen dat dat ons geluks getal is, want we hebben elkaar ontmoet op de 13e en getrouwd op de 13e

dus ja waarom niet

hopenlijk komen er nog meer mensen bij
Liefs Dina
Nou hier een aanmelding !
ben zelf ook uit 88" en ben sinds dec. gestopt met de anticonceptie !!
:mrgreen:
Hoi Sanne
wanneer is je NOD? enzo? en al een mooie cyclus of niet?
Liefs Dina

Heey ..
nou een mooie cyclus was het maar waar ! ik dacht hem eindelijk gevonden te hebben en nu ben ik al een week over de datum dat ik dacht dat ik het werd ! pff :|
maarja ook nog maar 3e ronden dus misschien mag ik niet klagen ?
ik zou willen dat het allemaal wat sneller ging maar vind het best lastig nog allemaal !!! en vooral met nog zo'n onregelmatige cylcus ... ik heb ook geprobeerd aan ovulatietesten te doen maar ik deed het 5 dagen en niks te zien ( dit misschien omdat mijn eisprong dus niet in de dagen was dat ik had gedacht) dus wil nu volgende ronde vroeg beginnen met testen en gewoon net zo lang testen tot ik een eisprong vind ! nou dan mag ik wel een familiepak bestellen
maar goed en hoe zit het met jou ??
Groetjes !!

Nou hier ging het goed

, had echt het gevoel dat ik zwanger was/ben ik temperatuur en als m'n temp hoog bleef was het goed, m'n temp was 16 dagen hoog dus kon ik ook wel aannemen dat ik zwanger was, maar vanmorgen is m'n temp heel erg gedaald, dus ben bang dat ik het weer ga verliezien
Ik hoop dat jij snel een mooie cyclus hebt.
Liefs Dina
Nou dan word het duimen voor jou dan !!
hopen dat het zo is !!
misschien een rare vraag maar ..
welke methode hebben jullie om zwanger te raken ?
klus je veel op bepaalde dagen of ..
groetjes, !!

Hoi Sanne,
nou ik heb nu dus de tempetaruurmethode, dan temperatuur je elke ochtend op de zelfde tijd (dus ook in het weekend) en als je dan je eisprong hebt gehad gaat die met minimaal 0,3 graden omhoog en stijgt of blijft gelijk totdat je ongie word, dan daald die weer.
en ik hou m'n afscheiding bij, rond je eisprong word het wat meer en draaderig.
en we klussen in die periode meeste om de dag, maar we willen het niet te veel plannen, het moet wel leuk blijven natuurlijk
Liefs Dina
Heey !!
Ok maar dan kom je er natuurlijk wel pas achter als de eisprong al is geweest ?
goh ja je plukt ze niet zomaar uit bomen die baby's !!
wel even lekker dat je tegen iemand je dingen kwijt kan hoor !!
groetjes !!
Hoi Sanne
ja tis idd lekker als je je verhaal kwijt kan

en baby's groeien idd niet aan bomen, en plannen zit er ook niet in :? dat hebben we ook al zo vaak geprobeerd
Maar wij zijn officieel naar ronde 15 alweer

ongie is goed doorgebroken, veel met veel krampen
en met die methode weet je idd pas achteraf of je je eisprong hebt gehad, maar dan krijg je wel meer inzicht in je cyclus, want ik kreeg te zien dat ik maar een LF heb van 11 dagen ipv 14 dagen. en bij mij gaat m'n temp omlaag op de dag van m'n eisprong dus daar kan ik het ook aan merken.
ben jij ondertussen al ongie geworden? of een test gedaan?
Liefs Dina
Heej !
ben ik weer !
nou dus nog steeds niet ong. geworden :roll:
gisteren een test en negatief !
kom net bij de H.A vandaan
nou daar word je ook niet veel wijzer van ...
die zegt dat de test gelijk moet hebben en nu moet ik bloedprikken op eventuele aan of opmerkingen

hock:
ze kon er niet veel over zeggen .. zucht !!
nou word hier niet vrolijk van !!
xxxx
Hey Sanne,
das ook wat zeg, ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt.
Wij hebben de eisprong alweer gehad 5dagen geleden, woensdag naar de gyn

en kijken wat er dan gebeurd.
xxxx
Spannend !! :!:
Let me know
xxx
Nou begin nu wel benieuwd te worden ???
bij mij nog steeds niks gebeurd !!
ik ben helemaal de draad kwijt !!
xx
hallo,
ik ben ook uit 1988.
ik ben rebecca en ben 20 jaar
heb sinds 23-11-2004 een relatie met mijn vriend.
woon nu 1,5 jaar samen met mijn vriend en onze 2 honden
hebben wel trouwplannen maar weten nog niet wanneer willen graag ons eigen bruidsmeisje of bruidsjongetje

Owja, Sanne, was helemaal vergeten hier te zetten hoe het bij de gyn was geweest :oops:
nou het liep allemaal wat uit, maar ze heeft niet echt naar m'n tempcurves gekeken :? en ze zei dat ik ook geen vmk heb gehad omdat ik geen positieve test heb gehad

hock:
ze hebben een echo gemaakt, en daar zag er allemaal goed uit, ze zagen wel een cyste maar dat zagen ze wel vaker, dat was waarschijnlijk een eitje dat niet was gesprongen
en het was pijnlijk
maar mannetje heeft z'n zaadjes ingeledverd en ik ben weer ongie geworden gister, dus moest terug bellen en nu moet ik vrijdag 26 juni terug komen en dan gaan ze kijken hoe groot de eitjes al zijn enzo, en dan afspraak voor een samelevingstest.
Ook nog geen positieve test bij jou? Misschien een keer naar de HA?
Welkom Kimberly en Rebecca

leuk dat jullie hier ook zijn
Liefs Dina
Hey Kimberly, dat was ook een gedoe hoor

we mochten het wel gewoon thuis doen, maar dan wel tussen 7 en 8 uur 's ochtends :o hij had het al een keer ergens anders ingeleverd maar toen was het niet goed :? dus dit is de 1e echte keer dat hij het inleverd en daar krijgen we dan ook de 26e de uitslag van, spannend.
Liefs Dina
Heej, Dina En nu ook andere ! :mrgreen:
Dan gaan ze nu zen sperma testen op vruchtbaarheid neem ik aan ??
of snap ik hem nu verkeerd ?
ik ben overgens EINDELIJK vorige week ongesteld geworden !!!
het is verschrikkelijk heftig ! bijna bloeddonor nodig !!
maar eindelijk van die onzekerheid af want dat was echt niet leuk meer !
ik heb gewoon een ongesteldheid over geslagen !!
maar het positiefe hier aan is weer nieuwe ronde nieuwe kansen !
proberen nu gewoon regelmatig te gaan klussen .. en dan gewoon maar afwachten !
hoop dat ik het ontpil stadium nu wel eens voorbij ben
heb zo in de war gezeten over de hele situatie .. je begint je allerlei dingen in je hoofd te halen omdat je onregelmatig bent en je hoort iedereen maar om je heen .. O ik was binnen 2 maanden zwanger O ik was binnen 1 maand zwanger !!
pff echt heel frustrerend
nou We gaan er straks weer voor en geduld is ook een schone zaak !!!
Hopen bij jullie op een goede uitslag :!:
xxx
Hey Sanne,
Mooi dat je eindelijk duidelijkheid hebt, heb je wel testen gedaan of niet? en idd je hoort zovaak dat mensen zo snel zwanger zijn, frustrerend is dat.
En ze gaan de zaadjes testen op de hoeveelheid, beweegenlijkheid en vorm. vrijdag krijgen we de uitslag als het goed is, en dan krijg ik weer een echo om te kijken hoe m'n eitjes aan het groeien zijn en dan afspraak voor een samenlevingstest. dus weer een spannende week.
is het een idee om ook hier een lijstje te maken? met iedereen z'n NOD? kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden enzo
zoals:
Dina88 21jr: ronde 16 NOD 12 juli (26 juni follikel echo)
Liefs Dina
Hey meiden ben der weer,
Behoorlijke klap gehad bij de gyn, we hadden zelf al wel bedacht dat de zaadjes niet zo goed zoden zijn, maar zo slecht

hock: er zijn maar 0,4 miljoen zaadjes normaal moeten er 20 miljoen zijn

hock: en ze bewegen ook nog eens slecht. ds nu moet hij eind augstus weer opnieuw inleveren, een samenlevingstest maakte al niks meer uit want zou toch negatief uitvallen :? dus niet eens een follikel meetin gehad, dus ga weer tempen, kan ik het toch in de gaten houden.
Sorry voor mijn ego bericht
Liefs Dina
Sjonge :|
dat is flink balen zeg !
kan er niks anders van maken ...

hock:
Dina88 21jr: ronde 16 NOD 12 juli (26 juni follikel echo)
Kimberly 21jr: ronde 1 NOD 26 juni (30 juni gyn)
Rebecca 20jr: ronde 1 NOD 9 juli
dina dat is balen zeg!!!!
Kimberly 21jr: ronde 1 NOD 26 juni (30 juni gyn)
Rebecca 20jr: ronde 1 NOD 9 juli
Dina88 21jr: ronde 16 NOD 12 juli
Hey Kimberly je NOD is voorbij, is je ongie gekomen? en succes morgen
Rebecca hoe is het bij jou?
Hey Sanne bij jou alles goed?
Hier is het rustig, waarschijnlijk alweer in de wacht weken, voor de zekerheid natuurlijk nog ff door klussen
Liefs Dina
hey dina
met mij alles goed als mijn cyclus gelijk normaal is had ik afgelopen donderdag mijn eisprong had toen wel wat steekjes maar ik weet het niet!
hebben toen ook alleen de dag ervoor geklust dus moeten het afwachten.
verder heb ik niet echt last van het ontpillen gelukkig.
hoe is het bij jou?
de klap al een beetje te boven??
groetjes
Hey Rebecca
Ja we zijn de klap wel weer te boven, we gaan gewon deze maand door met proberen en dan kijken we wel verder, we hopen natuurlijk dat het in deze 2 maanden nog raak zal zijn
ik denk trouwens dat ik gister m'n eisprong heb gehad

maar dat zie ik pas in de komende dagen, temp methode
Veel succes met wachten.
Liefs Dina
ik hoop het ook voor jullie!! ik gun het jullie echt!
dat wachten komt wel goed ga er eigenlijk niet van uit dat het gelijk in de eerste ronde raak is dan kan het alleen maar mee vallen toch.
dus jij zit nu ook weer in de wacht dagen
nou jullie dan ook succes met wachten

Mooi dat alles goed is Kimberly
Nu afwachten wat de gyn doet morgen.
Wij moeten echt wachten tot eind augustus en dan kijken we hoe het verder moet enz.
Liefs Dina
Heej dames !
Al nieuwe ontwikkelingen hier ?
nog zwangere of gewonde ?
Ik zit nu na men overgeslagen ongesteldheid te wachten of men cyclus weer rond de 42 dagen uitkomt (dat hoop ik van harte) dat dit een eenmalige actie was
maar dat moeten we nog ongeveer 2 weekjes afwachten !
dus als het zo zou zijn zit ik nu in men vruchtbare periode .. dus we klussen hier en daar wat
ik ga er dus maar van uit !
ik heb ovu testen nu echt aan de kant gegooid want ik vertrouw ze gewoon niet en als het wel betrouwbaar zou kunnen zijn dan moet ik ze wel de hele maand gebruiken want het is voor mij nog steeds heel onduidelijk waneer er nou een eisprong is !!! ( ik wou dat ik het kon voelen net als sommige vrouwen

)
maar goed andere hier nog ervaringen met ovu testen ???
xxxxxx
Hey Sanne
Ik ben helaas weer door naar ronde 17
Ik heb geen ervaring met ovutesten, heb alleen gehoort dat die van kruitvat niet goed zijn ik heb ze deze maand voor het eerst besteld bij babyboom.
Ik hoop voor jou dat deze cyclus niet zo lang duurt.
Liefs Dina
Nou ik ben sinds gisteren weer ong. :twisted:
dus dit waren 32 dagen ! dus 10 minder als dat ik gedacht had !
mijn lichaam weet echt niet wat hij wil :|
pff ik zou zo graag willen dat het is raak was ... word gek van het wachten en elke maand spanning en daar komt ook nog is bij dat iedereen om me heen zwanger word bij bosjes !
nu zit ik te denken om deze maand vanaf 14 dagen elke dag een ovu test te doen .. ( klote maar even volhouden) maar tis lastig met onregelmatig werk en daar komt dan nog is bij dat ik ze niet 100 procent vertrouw die testen .. las net ook weer dat hij een piek aan kan geven terwijl die dan al geweest is .. jaah dan vind ik het so sonde van me geld want ik moet er natuurlijk wel een hoop kopen als ik men hele cyclus door wil komen ...
hmm ik weet het dus even niet meer ...

hock:
xxx
Hey Sanne,
Wel fijn dat je cycls deze keer korter is, maar ovutesten geven toch aan als je eisprong eraan komt das dan toch meestal binnen 48uur?
Ik temperatuur en dan zie je idd pas achteraf of je een eisprong heb gehad, maar ik vind het wel fijn, want dan kan ik wel duidelijk m'n NOD uitrekenen. maar dat is idd lastig als je wisselende werktijden hebt idd.
Misschien is je lichaam nog aan het ontpillen, maar ik begrijp je frustratie. hoop dat je deze ronde meer geluk hebt
Liefs Dina
Nou ik mag hopen dat het ontpillen nu wel is over mag zijn !
ik denk eerder dat men lichaam nog wel wat kwijt moest omdat ik natuurlijk vorige keer een hele ong. heb overgeslagen ..
heb jij nog wat nieuw nieuws ?
xx
Hey Sanne,
nee hier nog niks nieuws, wachten op m'n eitje

en eind augstus pas weer terug naar de gyn, dus ff afwachten allemaal.
xxx
Nou k ga aankomend weekend beginnen met elke dag ovu test !
pff kijk er zo tegen op :o
Hey Sanne,
Ik heb deze maand ook voor het eerst ovutesten gebruikt,
heb goedkope van babyboomshop, die gaven geen streepje, pas 2dagen heel licht, heb ook dure CB digitaal testen gedaan, en die waren ook negatief tot vrijdag en zaterdag, de dagen dat BBS hele lichte streepjes gaf, dus die van BBS zijn niet goed.
succes met testen enzo.
Liefs Dina
Nou vandaag men 2e ovu test gedaan ..
gister gaf de test eigenlijk maar 1 streepje door en vandaag zonet gaat hij ook het 2e streepje aangeven niet donker maar licht !
dus heb nu zo de positiefe gedachten dat ze misschien gaan werken en de eisprong er bijna aankomt..

hock:
ben benieuwd naar morgen ...
kan helaas vandaag niet geklust worden maar denk ook niet dat het zover is al want ik zit pas op 16 dagen dus dat zou dan uitkomen op 30 dagen cyclus iets te kort maar misschien ligt hij net als vorige maand op 32 dagen dan gaat het 1 deze dagen gebeuren !
spannend weer !!!
xxx
Spannend meis
Hoop dat de ovutesten morgen positief is
xxx
Hallo Meiden,
Ik kom ook uit 88 (21), heb 7 jaar een relatie met mijn mannetje en we wonen nu 1,5 jaar samen.
A.s. donderdag gaat mijn spiraaltje eruit. Ik ben iedere maand gewoon ongesteld geworden dus kan ik wel een beetje berekenen wanneer me eisprong ongeveer is
Veel succes!
Groetjes
Welkom Jk

spannend donderdag

Mooi dat je wel elke maand gewoon ongie bent geworden, ik had met spiraaltje juist dat ik bijna continu ongie was

nooit echt veel, maar was misschien maar een weekje weg en dan kwam het alweer
En je je hebt al lang een relatie zeg
Ik en 3 jaar en 2,5maand en 13 augustus 2 jaar getrouwd
Veel succes, hoop dat het voor jullie snel raak zal zijn
Liefs Dina
heey
nou die ovu testen begrijp ik ook geen hout van
elke dag heb ik gewoon een licht streepje en zelfs een dag ertussen dat er niet eens een licht streepje bijzat..
hm vertrouw er niet veel van !
maar ik ga maar door
en er komt ook nog is bij dat ik het soms vergeet dus de tijden varieren nogal bij mij :lol:
maar dat moet toch eigenlijk niks uitmaken ?
pff, gekloot :evil:
xxx
Hey Sanne,
welke ovutesten gebruik je? ik had die van bbs en die gaven bij mij ook maar heel licht streepje terwijl CB digital positief gaf
Liefs Dina
Hallo,
Mag ik hier ook bij?

Ik ben in 1989 geboren, maar heb nog niemand gezien op dit forum die ook uit hetzelfde jaar komt..

voel me zo eenzaaaaaaam :lol:
Tuurlijk mag je der bij Jenny

gezellie

Bij jou ook alweer ronde 7 zie ik, en je hebt ongeveer dezelfde cyclus

, ik heb meestal ook 26 dagen, maat zit nu alweer op dag 30.
Maar verwacht m'n ongie wel vandaag, sinds gister al bloed aan het verliezen
Liefs Dina
Dina88 schreef:Bij jou ook alweer ronde 7 zie ik, en je hebt ongeveer dezelfde cyclus
, ik heb meestal ook 26 dagen, maat zit nu alweer op dag 30.
Maar verwacht m'n ongie wel vandaag, sinds gister al bloed aan het verliezen 
Liefs Dina
aaaaah potjandorie!!!
als ik nu zwanger was he, dan had ik het vruchtje aan jou gegeven als dat kon!
Ik weet echt heel goed hoe je je voelt..

echt respect! sjonge, ik hoop echt dat jou menstruatie toch niet doorzet!!!
wat er ook gebeurt.. volhouden! ooit zal het wachten beloond worden!
Ja idd, ooit word ons wachten beloond
heey dina
k gebruik sensitest ...
maar nu alweer een paar dagen niet gedaan hoor ..
ik hou het niet vol elke keer dezelfde tijd wat toch nooit lukt of ik kom er savonds achter van kut vergeten en je mag ook nog is 2 uur vantevoren niet drinken
tis een blok aan je been ..
klussen wel gewoon ongeveer om de dag dus we wachten het maar af ga misschien zo maar weer testen
hoe is het daar ?
xxx
Hey Sanne,
Dat testen is idd een blok aan je been :S op welke dag zit je nu?
Ik zit nu weer op dag 3 na een lange cyclus, normaal 26 daen en nu was het 30 dagen, maar had ook een late eisprong, was wel de 1e keer dat ik precies 14 dagen na m'n eisprong ngie werd

heb weer afspraak gemaakt met de gyn, maar daar konden we pas 21 september terecht, mannetje gaat wel eind deze maand vast zaadjes inleveren, dan heeft hij toch een lang weekend
xxx
Hoi Allemaal,
Nou mijn spiraaltje is er inmiddels meer als een week uit, en ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus en ben ook begonnen met ovulatie testen ben benieuwd wanneer hij positief is
ik vind het ook een gedoe met 4 uur van te voren niet plassen enzo maar goed
gr jk
Hey meiden,
Hoe is het hier?
@ Sanne, hoever ben je nu in je cyclus? je ei nog kunnen vinden?
@ JK, heb jij je ei nog kunnen vinden? op welke dag zit je nu?
Ik heb zaterdag m'n ei gehad, dus zit weer in de wachtdagen :S
Liefs Dina
Heej hallo
daar ben ik dan weer ..
ben een flink tijdje weg geweest omdat dit mijn dipperige buien altijd een beetje versterkte ..
nou er is ook nog steeds niks
hoe is het bij jou dina ??
ik heb deze cyclus wel ovulatiepijn gehad en positiefe ovulatietest voor het eerst !
dus nu is het dus ...... 2 weken afwachten :o
ben zo benieuwd was deze maand ook begonnen met temperaturen en ja die schoot na de positieve test omhoog ..
nou ben ik alleen benieuwd of na die ene stijging je temp moet blijven stijgen want dat was dus niet zo hij was de dag erna weer gedaald tot normale temp ..
dus baal nu wel een beetje ..
misschien kun jij me er meer over vertellen ??
nou dit was dan weer mijn up to date story !!
xxxx
Hey Sanne,
Das lang geleden
Mooi dat je eindelijk een positieve ovutest had

ik zet m'n temp altijd in
http://www.fertilityfriend.com/ en die geeft dan een kruis, als je een eisprong hebt gehad, afgelopen maand gaf hij dat niet zelf bij mij, ondanks positive ovutesten, dus heb ik hem er zelf in gezet. maar helaas toch ongie geworden, we hadden best goeie hoop nu alweer in ronde 20
Ik zit hier ook niet zo vaak meer, ben meer op een andere site (forum) vind ik gezelliger.
Hoop dat het bij jullie raak is
xxx Dina
Ik word gek van het wachten ...
ook is na die positiefe ovu test men temp gestegen tot 36.7 dat is al vrij hoog want men normale basale temp lag op 36.3. Dit was voor mij wel een teken dat hij was geweest.
maar ongeveer een week later was men temp opeens op een ochtend 37.1 !!!
zo dat was me een fixxe steiging .. dus een 2e temp steiging
ik begin gewoon aan mezelf te twijfelen of dit de eisprong dus niet was
maar kan toch bijna niet want die week daarvoor had ik een positiefe ovu test.
pfff, het maalt 24 uur per dag door men hoofd !!
zou ik al kunnen testen denk je ..
xxx
Hey Sanne,
heb je je temp ingevoerd bij
http://www.fertilityfriend.com/ ? of kun je ff een lijstje maken met je temps? en wanneer heb je ook alweer je positieve ovu test gehad?
Liefs Dina
heey meiden,
Das alweer lang geleden!
Ik zit nu in de 3e ronden, in de 2e ronden had ik 3 dagen voor NOD een hele lichte positieve zwangerschapstest maar dit heeft niet doorgezet helaas. Ik heb toen ook me temp bijgehouden en tijdens de 1e ronde ovu testen en beide rondes was me eisprong op dezelfde dag alleen werd ik in de 1e ronden na 11 dagen ongi en 2e ronde naar 13 dagen...
sanne, heb je na de 1e stijging nog een dip gehad of is je temp alle dagen erna evenhoog of hoger geweest? na je eisprong moet je stijging minimaal 3 dagen ofzo hoog blijven om er zeker van te zijn dat het je eisprong is geweest heb ik weleens gelezen...
Groetjes
Hey JK,
idd lang geleden, jammer dat het toch niet gelkt was vorige maand :? hoop dat je snel zwanger bent.
Liefs Dina
hoi Dina,
ja echt heel erg balen maar ik had er wel rekening mee gehouden en heb me ook voorgenomen om niet meer te testen voor ik overtijd ben!!
Maar me ongi is weer voorbij dus we kunnen er weer tegenaan
hoe is het met jou?
Gr JK
Hey JK,
Hier gaat het goed, alweer in ronde 20, 2e x zaadjes was goed, vandaag een samenlevingstest gehad, en die was opzich wel goed, we moesten gisteravond klussen, en dan gingen ze vanmorgen kijken of er nog wel levende zaadjes waren

en dat was zo

het waren er niet zoveel, maar ja je hebt er maar 1 nodig natuurlijk

maar nu kunnen we pas 30 nov. weer naar de gyn toe.
Hoop dat het niet meer hoeft
ga duimen voor jou
Liefs Dina
Das inderdaad positief, je hebt er inderdaad maar 1 nodig
ik hoop dat het de 30 niet meer nodig is voor jullie! succes!
Gr JK
dan gaan we hier verder, kon het niet vinden haha, maar idd sinds okt 2008 gestopt met de pil. maar goed nu me :twisted: :twisted: gekregen dus op naar de volgende ronde :mrgreen:
Aah dat is jammer! Hoop dat het volgende ronde raak is voor je!
Ik ben in juni 2009 gestopt met de pil.. mijn cyclus is onregelmatig, vrij lang ook.. hoe zit dat bij jullie? heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop dat ze snel wat korter en regelmatiger worden...
Vind het wel lastig, ben sinds kort aan het opschrijven wanneer ik ongi word, dan heb ik er een beetje zicht op..
wat is jou cyclus op dit moment dan? hoeveel dagen en je ongi hoe lang ?
bij mij heeft het toch wel bijna een jaar geduurt toen het regelmatig was/werd maar je lichaam moet er ook allemaal aan wennen. maar nu had ik al heel wat maanden zelfde cyclus van 28 a 29 dagen, dus toen ik voor het eerst overtijd was en wel 14 dagen werd ik toch wel steeds onzekerder zou het dan toch, maar nee hoor vandaag uit me onzekerheid verlost me :twisted: :twisted: kwam opzetten. maar zit ook ziek thuis met een keelontsteking en alles, daardoor kan het ook even geduurt hebben. en we gaan gewoon vol vertrouwen verder naar de volgende ronde :mrgreen:
Nu was mijn cyclus 44 dagen. ik ben dan 6 dagen ongi.
Ik hoop dat het bij mij snel regelmatig word, want zo is het steeds afwachten, wanneer komt ie, want mijn cyclus hiervoor was ik netjes 28 dagen..
Wat vervelend zeg keelontsteking! Jammer dat je niet zwanger bent, maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen!
ach en klussen is ook niet vervelend

oh ja, mijn ongi was eerst ook zo lang zat meestal tussen de 6 a 7 dagen. maar nu gelukkig regelmatig :mrgreen: ja inderdaad volgende ronden nieuwe kansen, en idd dat klussen is helemaal niet erg hoor hihi

JK1988, wat zie ik nou gefeliciteerd meis

ik ben er een tijd niet en je bent zwanger

geniet er maar lekker van
de rest succes
@ dina, ja dankjewel! hier was al lang niet meer geschreven maar we gaan hier gewoon weer verder! Hoe gaat het met jouw?
Ik had de mirenaspiraal en werd nog gewoon ongesteld dus ik had geen verstoorde cyclus toen hij er uit was.. bij mij waren ze heel regelmatig... in de 3e ronde zwanger geworden

ik had niet verwacht dat het zo snel zou lukken!
vandaag hebben we de geslachtsecho gehad echt heel erg leuk! er was geen twijfel over mogelijk.. we houden het voor fam en vrienden wel stil! Daarna gelijk vrijwel de gehele uitzet gekocht

Hey meis, wat leuk zeg
Hier gaat het niet zo lekker, 21 januari een kijkoperatie gehad, maar niks gevonden, dus 1 maart weer naar de gyn en dan hopen dat we niet alsnog een jaar moeten wachten op behandelingen

Nou ik meld me ook maar aan!!!!
Ja, ook uit '88 en gestopt met de pil op 30 december!! ik heb het allemaal nog niet helemaal doorgelezen in dit topic.
Ik neem aan dat het voor iedereen de 1e wordt???
xx
lulu schreef:Nou ik meld me ook maar aan!!!!
Ja, ook uit '88 en gestopt met de pil op 30 december!! ik heb het allemaal nog niet helemaal doorgelezen in dit topic.
Ik neem aan dat het voor iedereen de 1e wordt???
xx
Hey Lulu,
Voor mij word het ook de 1e.
Wil je wat over jezelf vertellen? waar kom je vandaan? hoe lang ben je al samen met je vriend?
Succes met klussen
x Liek
Dina88 schreef:Hey meis, wat leuk zeg 
Hier gaat het niet zo lekker, 21 januari een kijkoperatie gehad, maar niks gevonden, dus 1 maart weer naar de gyn en dan hopen dat we niet alsnog een jaar moeten wachten op behandelingen
Jeetje meis dat is niet zo mooi, ik hoop dat ze je snel kunnen helpen en dat je dan meer duidelijkheid hebt. Echt vervelend zo...
Viel de operatie mee?
Hoi lulu welkom!
voor ons wordt het ook de 1e
Spannend he! veel succes!
@jk1988: jij te eerste van harte gefeliciteerd!!!!! wat lekker dat je zwanger bent, hoe verloopt het? in welke ronde gelukt??
@liek: Haii nou ik ben verassend genoeg uit 1988!! Mijn naam, sorry zeg ik liever niet :$ wil liever niet dat perongeluk collega's, familieleden etc. dit lezen. lastig verhaal
Ik ben nu 7 jaar samen met mijn vriend!! En in oktober hebben we besloten dat het nu mooi is geweest, we gaan strakjes samenwonen, huis is bijna af: WE WILLEN EEN BABY! ik ben met de pil gestopt op 30 december 2010. Dus ik zit nu beetje in spanning! Wordt ik hetzelfde ongesteld als met mijn pil? ( waarschijnlijk niet...) wanneer zoui k het dan wel moeten worden, en : laat ik het alsjeblieft niet worden!! Vanmorgen een test gedaan, en die zei dus dat er niets levends te traceren was. maargoed,ik zou al nooit vandaag ongesteld zijn geworen met de pil ( beetje vroeg dus...) en ik weet natuurlijk niet wanneer mijn NOD is dus ik kan leuk testen, maar als het nog niet mogelijk is :p
Binnenkort gaan we dus samenwonen, ons huis wordt bijna opgeleverd!! Dan moet ik dus ook een nieuwe baan hebben, ( liefst nieuwe opleiding er gelijk bij, ik wil iets anders!!!!) ben nu bezig met laatste fase van mijn huidige opleiding, dus het is allemaal wel erg druk!!
maaroged, genoeg over mij!! haha hoe is het met jullie?????
@ JK, de operatie viel opzich wel me, alleen nog veel napijn gehad, dit is de eerste dag dat ik weer normaal een spijkerbroek aan kan

En de gyn zei voor de operatie dat als er niks uikwam we nog een jaar zo doormoeten :? dus dat gaan we wel even uit der hoofd praten
@ Lulu, welkom en veel succes, leuk dat jullie gaan samenwonen
Wij gaan voor ons 1e samen, m'n man heeft al 2 volwassen dochters

Nou ij zitten nu in ronde 24 alleen mogen deze ronde niet zwanger raken ivm kijkoperatie, mannetjes zaad is uiteindelijk goed gekeurd en bij mij niks te vinden, dus we zijn 1 van de zovele stellen die onverklaarbaar niet zwanger kunnen raken

1 maart moeten we weer naar de gyn
@Dina: jeetje wat vreselijk.... wanneer hoor je er meer over???
@ Lulu: wat spannend zeg! Samenwonen! Ja je naam kan ik me wel voorstellen dat je die liever niet verteld haha!

wij wonen nu ook al een jaar samen. Vervelend he dat je niet precies weet hoe je cyclus nu word zonder pil, ik ben in juni 2009 gestopt. nog steeds beetje onregelmatige cyclus, maar wie weet is ie deze maand wel goed...
Dit is overigens wel ronde 1.
Maar ik ga maar eens werken, ben vandaag niet lekker, dus wie weet ben ik ook zo weer thuis..
Daag!
@ Dina, wat vervelend meisje, ik hoop dat er toch snel een wondertje gebeurd voor jullie!
@ lulu dankjewel

het verloopt tot nu toe prima! ben niet ziek geweest alleen veel moe en snel duizelig.. merk nu wel dat de moeheid minder wordt gelukkig en vanaf woensdag zit ik thuis omdat mijn contract niet is verlengd dus dan heb ik genoeg rust :oops: en ik ben in de 3e ronde zwanger geraakt! erg snel had het eigenlijk niet verwacht!
Ik en mijn vriend zijn ook 7,5 jaar samen en we wonen bijna 2 jaar samen....
Ik hoop dat je menstruatie snel komt (liever niet natuurlijk) dan heb je een beetje een idee waar je ongeveer een beetje vanuit kunt gaan ook al kun je nog onregematig zijn....
Hebben jullie een nieuwbouw huisje gekocht? Spannend hoor!
@ Dina gelukkig viel het mee, maar wel fijn dat er niks is gevonden dus eigenlijk zou er niks in de weg moeten staan... gebruikte je ovulatietesten of de tempratuurmethode? zou echt balen zijn als jullie nog een jaar zo verder moeten....
@ liek, werkse... gebruik je tempratuurmethode of ovulatietesten? misschien krijg je hierdoor meer inzicht in je cyclus... dan weet je wanneer je eisprong is geweest en dan wordt je ongeveer 14 dagen later ongesteld....
@jk1988: jeetje wat lekker 3e ronde zwanger!!!!! Ik ben niet jaloers, maar ik benijd je wel!!
1 maart hoor ik er meer over en ik heb een half jaar getempt, dus dat is erg lang, maar nu sinds november niet meer, nu alleen nog ovutesten en dat geeft wel wat rust gelukkig.
iedereen veel succes

@ jk1988, nee dat doe ik nog niet, geen van beiden, ik wil daar wel mee beginnen, ovulatie testen, als het niet lukt. Ik lijk mijn ovulatie wel te voelen. Dat wil ik dan wel even testen..
@ dina, ja ik kan me voorstellen dat het wel meer rust geeft dan als je iedere dag moet tempen! maar het is op zich wel fijn dat je daardoor een beetje inzicht krijgt in je cyclus...
@ liek, wel fijn dat je je ovulatie lijkt te voelen dat scheelt al een hoop
Nou ik heb vandaag mijn laatste werkdag, toch een beetje dubbel... en nog geen nieuwe baan dus eerst maar genieten van de rust.
jk1988 schreef:@ dina, ja ik kan me voorstellen dat het wel meer rust geeft dan als je iedere dag moet tempen! maar het is op zich wel fijn dat je daardoor een beetje inzicht krijgt in je cyclus...
@ liek, wel fijn dat je je ovulatie lijkt te voelen dat scheelt al een hoop
Nou ik heb vandaag mijn laatste werkdag, toch een beetje dubbel... en nog geen nieuwe baan dus eerst maar genieten van de rust.
Succes op je laatste werkdag, maak er toch een fijne dag van!
Succes ook met het vinden van een nieuwe baan, maar idd geniet eerst even van de rust.

Dankjewel liek, ja we gaan vanavond ook nog uit eten met alle collega´s behalve de baas natuurlijk :twisted: die vinden het ook heel jammer dat ik weg "moet".
Ik ben volop aan het sollicteren maar overal nee, nee en nog eens nee... vanochtend weer 2 afwijzingen.
Jk 1988, ik zal voor je duimen dat je snel een baan vind! Mag ik vragen wat je voor werk zoekt?
Eet smakelijk

dankje het heeft goed gesmaakt
ik heb nu 1,5 jaar gewerkt als intercedente maar wil het liefs terug in het welzijnswerk of in de dienstverlening zoals bij de gemeente of een instelling die zich daar mee bezig houdt! best moeilijk nu... vooral omdat ik nog maar tot begin juni beschikbaar ben en dan met verlof ben de gehele zomer/vakantie periode.
hm, dat is idd lastiger ja, je mag binnenkort al met verlof! (naja ik vind het binnenkort)
Ik blijf voor je duimen zoals ik al zei
Hoe gaat het verder met de zwangerschap? veel kwaaltjes?
Ik hoop dat ik over een paar weken ook positief mag testen.. (zou wel een wonder zijn natuurlijk als het meteen raak zou zijn)
nee ik heb gelukkig bijna nergens last van tot nu toe alleen snel last van me rug en slapende handen en armen s'nachts :lol: dan wordt ik weleens wakker om de wekker uit te zetten en dan heb ik geen gevoel in me armen en sla ik allemaal mis zo stom :lol: :lol:
Ik ga voor je duimen dat je snel zwanger bent zou helemaal geweldig zijn de eerste ronde natuurlijk
wat is het hier rustig? hoe gaat het met iedereen?
Ik ben helaas ongi geworden gisteren.. totaal onverwacht! vorige cyclus was 44 dagen en nu maar 26.
Het zou natuurlijk superfijn zijn als de volgende weer 26 dagen is, maar het was gister wel even schrikken, haha vooral als je niet voorbereid bent, en op stap bent zonder iets bij je te hebben!

:oops:
Maarja, op naar ronde 2!
wat balen liek! veel succes de komende ronde, het is wel te hopen dat je cyclus ook nu 26 dagen is!
Hallo Dames,
Ik zie dat het een tijd geleden is dat er hier wat geschreven is.. dus laat ik dan nu beginnen.
Ik kom uit '88 en ben nu met de 2e ronde bezig..
Zijn er meer meiden uit '88 die bezig zijn om zwanger te worden.. zojaa... waar komen jullie vandaag en hoelang zijn jullie al bezig?
Succes
Hoi Kiwiejjj!
Ik kom ook uit 1988 en ben sinds mei gestopt met de pil. Ik kom uit Friesland trouwens

Hallo dames
ik ben ook uit 88 en ben in april gestopt met de pil
Kiwiejjj schreef:Hallo Dames,
Ik zie dat het een tijd geleden is dat er hier wat geschreven is.. dus laat ik dan nu beginnen.
Ik kom uit '88 en ben nu met de 2e ronde bezig..
Zijn er meer meiden uit '88 die bezig zijn om zwanger te worden.. zojaa... waar komen jullie vandaag en hoelang zijn jullie al bezig?
Succes
Dat klopt, maar het is onnodig er meerdere topics over te hebben. Vandaar dat we altijd verwijzen naar het bestaande topic

.
Ben zelf ook uit 1988, maar praat hier overigens niet mee.
Succes meiden!
Heey Allemaal,
Ook ik kom uit 1988 en heb een grote kinderwens!
Ben benieuwd naar verhalen van anderen van mijn leeftijd.
Liefs!
Hey Carolien,
Hopelijk leeft dit topic nu weer een beetje op. Bij deze mijn verhaal

Eerst wilde ik pas kinderen na mijn 25ste, dat vond ik een mooie leeftijd. Toen we na 2 1/2 jaar samenwonen ons eerste huisje hadden gekocht viel alles op z'n plek. Dus begon het te kriebelen. Ik heb dit eerst een maand of twee voor mezelf gehouden omdat ik mijn gevoelens duidelijk wilde hebben, misschien was het wel een opvlieging omdat mijn stage die ik toen liep zo afschuwelijk was of juist omdat mijn vriend voor het eerst oom was geworden. Maar de gevoelens bleven en werden alleen maar sterker. Uiteindelijk in overleg met m'n vriend ben ik begin mei gestopt met de pil. We zouden er eerst gelijk voor gaan maar omdat ik na mijn opleiding geen baan heb gevonden (nu nog steeds niets maar ik doe vrijwilligerswerk) hebben we het uitgesteld tot de kerst. Dus nu zijn we los!

Hoi dames,
Mijn geboortejaar is 1988 en ik ben sinds januari gestopt met anticonceptie.
Nu hopen mijn vriend en ik dat wij snel zwanger worden natuurlijk

Ik lees ontzettend verschillende verhalen hier op het forum dus ik ben erg benieuwd hoe het ons zal vergaan.
Groetjes
Hoi Littleprinces
Welkom! Je bent dus deze week gestopt met de pil? Heb je al onttrekkingsbloed gehad?
Veel plezier met zwanger worden

Hi Marini,
Bedankt. Leuk dat ik zo welkom ben!
Ik ben nog maar sinds vandaag gestopt met de nuvaring dus heb nog geen onttrekkingsbloed gehad. Ben daar ook helemaal nog niet zo in thuis hoor dus heb daarover meteen allerlei dingen opgezocht ;-)
Hoe vergaat het jou? Ben je allang gestopt met de pil?
In m'n onderschrift kun je lezen dat ik in mei gestopt ben met de pil en dat we twee weken geleden los zijn gegaan. Maar ik heb een onregelmatige cyclus en een vriend die 's nachts werkt in onregelmatige tijden. Wij gaan niet verplicht op vruchtbare dagen vrijen of ovulatietesten gebruiken. Dat is niks voor ons. Wij hebben alle tijd van de wereld en absoluut geen haast. Dus we zien wel hoe het gaat en als ik erg lang niet ongesteld wordt gooien we er eens een testje tegenaan

Hee Little Princess,
Welkom!
Leuk dat je je aansluit! Ben benieuwd hoe hard het gaat, ik wil wel eens weten hoe snel het bij iedereen gaat...
Ik stop eind maart....
Moet het hier allemaal nog een beetje verkennen hoor Marini. Ik zie inderdaad dat het wel handig is zo'n onderschrift:-D
Leuk dat je hier nu al bent Carolien terwijl je nog niet gestopt bent. Ik vindt dat achteraf gezien juist zo'n periode waarin aanspraak leuk is omdat je er dan veel over nadenkt.
Ik hoop dat ik snel zwanger raak maar inderdaad er relaxed mee omgaan zal ook wel het beste en het meest gezond zijn.