Nou we hebben al zoveel topics met jaartallen.
Dus ik dacht laat ik 1983 maar opstarten he!
Kunnen we hier ook een beetje kletsen en niet alleen over zwanger
worden maar over echt van alles.
Ik zal zelf even beginnen
Ik ben Nathalie woon samen met mijn vriend, 2 honden, 1 konijn en 1 kat.
Een gezellige boel dus bij ons thuis. Ik word in augustus tante van een babyjongen.
Dat houdt dus in dat mijn kleine broertje (6 jaar jonger als ik) vader wordt. Wij
kijken er nu al naar uit. Wij zijn in februari gestopt met de pil en zijn nu dus flink aan het
klussen

Ik doe mee! Ook van 1983 natuurlijk. Ben al 9 jaar samen met mijn ventje waarvan 2 jaar getrouwd. We wonen bijna 5 jaar samen en we hebben twee super hevige Jack Russels (muis en aiki). Ik ga graag sporten (airobics en step) en zit momenteel op quiltles.
Ben ook (zoals Naatje) te vinden in het topic "gestopt met de pil in februari" nadat mijn ventje er in de krokusvakantie eindelijk klaar voor was. Moet tegen hem niet teveel vertellen over zwanger worden want dan zegt hij dat ik zaag. Dus vertel ik helemaal niks en hij vraagt gewoon wat hij wil weten. Vandaar fijn dat ik hier op dit forum terecht kan.
@molemieke dus we zijn nog van hetzelfde bouwjaar ook :lol: .
Ik hoop dat je het weekend positief mag testen. En je mag me
toch even uitleggen wat quiltles is. Nog nooit van gehoord :?
Quiltles is zoiets als patchwork. Allemaal kleine lapjes aan elkaar genaaid met de hand en dan zo'n dikke mousse ertussen. Lekker ontspannen. Ben vandaag naar de les geweest en juist gaan sporten, de dag was zo om.
Had al een vroege test gedaan en die was negatief dus heb er niet zoveel hoop in. Ben alleen bang dat ik nu ook zo'n enorm lange cyclus tegemoed ga.
Ach ja morgen eerst nog lekker genieten van het zonnetje. Misschien nog eens barbecuen...mmm
O wat leuk dus jij gaat straks je eigen dekentjes maken

.
Het is inderdaad heerlijk weer vandaag. Ik baal ervan dat ik zo moet gaan werken.
Nog drie dagen en dan heb ik lekker vakantie. Is ook wel weer iets om naar
uit te kijken alleen de dagen kruipen dan zo.
Jahh de tijd gaat sneller als je aan het werk bent maar ff ontspannen kan ook geen kwaad hé. Dus als jou vakantie begint is die van mij gedaan.
Zouden we hier maar met z'n twee van 1983 zijn? Kan toch niet hé. Hoe meer zielen hoe meer vreugde dus hopelijk komen er nog een paar bij.
Hej meiden!
Ik ben ook van 1983 en iets eerder met de pil gestopt dan jullie. Maar zitten ook in ronde 3. Vind het leuk om hier mee te schrijven! Heb het ook in een ander topic geprobeerd maar daar is het net weer té druk om alles bij te houden.
Ik ben Sabine, woon samen met mijn vriend. Wij hebben 1 hondje en 3 katten. Ook een drukke boel dus. We zijn net verhuisd en hebben echt een droomhuisje. En er is een kamertje leeg... die is bedoeld voor de baby! Het wordt ons eerste kindje. Ik vind het allemaal erg spannend en ben er eigenlijk te veel mee bezig. Maar het lukt me niet altijd het van me af te zetten. Zeker niet zoals nu, een weekje voor mn NOD. Afgelopen maand heb ik voor t eerst mn ei echt gevoeld, en we hebben goed geklust! Voel al een paar dagen vanalles, dus hoop er heel erg op. Ga as dinsdag testen, 3 dagen voor mn NOD ongeveer. Ik weet m dus niet precies, omdat ik 2 verschillende cyclussen heb gehad.
Fijne avond!
Sabientje fijn dat je mee komt doen! Leuk zeg, net je droomhuisje gevonden en al een mooie babykamer

. Nu maar hopen dat die kleine snel komt hé.
Zelf ben ik er ook enorm mee bezig. Heb al meer dan een jaar een enorme kinderwens maar mijn ventje wou nog niet. Dus ik kan al bijna geen dikke buiken meer zien. Erg hé :oops: .
Ook goed dat je je ei gevoeld hebt. Volgens mij heb ik dat deze maand ook gevoeld. Alleen afwachten nu of het echt de eisprong was enne of het raak was of niet. Maar de kans lijkt mij klein omdat ik zondag al een test had gedaan en die was negatief. Hopelijk heb jij meer geluk.
Zo gezellig met zijn drietjes al.
@ Molemieke ik ben echt blij dat vrijdag mijn laatste werkdag is ik heb het echt even gehad.
Kan volgende week lekker mijn verstand op nul zetten en ontspannen schijnt ook beter te
zijn he als je zwanger wilt worden
@ Sabientje Inderdaad soms zijn de andere topics niet meer bij te benen. Spannend hoor
ik zal duimen voor je dinsdag. Ook wij hebben al een kamertje vrij. Dus van mij mag er snel
een kleintje bij komen is van harte welkom. In september gaan we onze kamer in tweeen
splitsen dus een tweede is met de tijd ook welkom. Maar ja nu maar eerst eens flink klussen
voor de eerste. Als het goed is heb ik mijn ei volgende week maandag of dinsdag. Dus ben
benieuwd.
Naatje ik hoop dat het waar is wat je zegt. Heb er nu bijna twee weekjes vakantie op zitten dus hopelijk toch nog een positief resultaat.
Kan jij lekker ontspannen klussen in je vakantie

. En dan maar hopen dat dat eitje zich lekker relaxed gaat settelen hé.
Hier wordt het tijd dat de vakantie om is. Doe niks dan eten eten eten :roll:
Misschien is dat eten wel een goed teken
En ik zie wel wat de vakantie ons brengt.
Gingen jullie niet naar warmere oorden? Of heb ik dat bij iemand anders gelezen :oops: .
Ik ga naar turkije. Maar ik heb even het weer gechekt en dat schijnt
ook niet echt je van het te zijn. Maar ja we zien het wel we zijn er
in ieder geval even tussenuit.
Het is in ieder geval zaalig dat je geen eten moet maken, niet afruimen, niet poetsen... Dus gewoon genieten en als het slechter weer is weet je wat je kan doen om de tijd te doden hé.
Nog twee daagjes aftellen...
Naatje, wat lekker dat je even weg gaat! Geniet ervan joh! Ik ben jaloers, heb ook zo'n zin in vakantie!
Molemieke, wanneer moet je weer werken? Maandag?
Wat doen jullie eigenlijk voor werk? En jullie mannen/vriendjes?
Hey sabientje mijn vriend en ik werken allebei bij een containerterminal. Hij zorgt dat de schepen
gelost en geladen worden en ik zit achter de balie en zorg dat de containers op de juiste boten komen.
En wat doen jullie voor werk? En in Turkije is het rotweer hoor maar daar komen we ook wel overheen
Gaan jullie nog weg dit jaar?
Hey molemieke we hebben lekker all inclusieve. Dus we gaan inderdaad lekker achterover hangen.
En hebben jullie nog vakantieplannen of ben je in deze vakantie nog weggeweest?
Jaja maandag mag ik weer gaan werken. Zelf sta ik in het onderwijs (geef les aan 12 tot 16 jarigen). En mijn ventje is treinmachinist. Hij heeft zeer onregelmatige uren en is weinig thuis. Vorige maand had hij meer dan 70 overuren gewerkt maar de afgelopen twee weken heeft hij geen extra diensten gedaan omdat ik thuis was. Vind het wel lief van hem dat hij hier rekening mee houdt. Kan soms zo'n schatje zijn...
Enne Sabientje er komen volgens mij weer een paar verlengde weekends aan. 1 mei en hemelvaart. Dus da's toch ook al fijn.
Oei naatje, nog 10 weken en dan heb ik 2 maanden vrij

(zomervakantie). Ons huisje is bijna af dus dat wordt dan gyproc plafonds afwerken en verven. De muren verven. Alles poetsen, verhuizen en de tuin aanleggen. We wonen voorlopig lekker knus in de garage.
Naatje, hebben jullie elkaar leren kennen op het werk? Grappig dat jullie bij hetzelfde bedrijf werken! Ondanks het slechtere weer in Turkije ben je er toch lekker tussenuit. En All Inclusive is lekker luxe, je hoeft nergens aan te denken!
Molemieke, leuk dat je lesgeeft. Heb je een combinatieklas? En zeker lief van je mannetje! Boffen trouwens dat jij nu zoveel vrij hebt in de schoolvakanties! Dat is een ideaal voordeel bij het onderwijs.
Wij hebben ook wel wat leuke vakanties voor de boeg hoor.
Het weekend na hemelvaart ga ik 2 nachtjes met vriendinnen weg. Dan ga ik met vriendje 26 juni een lang weekend naar Wenen. Half juli gaan we met vrienden gezamelijk naar Gent en vriendje en ik nog 1 nachtje naar Luik. En eind augustus hebben we 2 weken vrij en gaan we naar Zuid Spanje. Nog genoeg voor de boeg dus!
Ik werk als projectmanager bij een reclamebureau en vriendje is reclasseringswerker in de verslavingswereld. Hij werkt 36 uur, over 4 dagen (ben jaloerssss!). Ik werk 37,5 uur over 5 dagen verspreid. Als we straks een kleine hebben ga ik 3 dagen werken. Hebben jullie daar al over nagedacht?
Sabientje dan heb jij ook goede vooruitzichten. Altijd leuk er een paar daagjes tussenuit en nog lekker naar Spanje ook.
Waarschijnlijk mag ik volgend schooljaar terug gaan lesgeven op dezelfde school, alleen parttime. Daar wil ik gebruik van maken om mijn eigen praktijk op te starten. Ik ben namelijk diëtiste van opleiding. Er is een praktijkruimte voorzien in ons huis dus zonde om er geen gebruik van te maken.
Als er dan kinderen komen ben ik overdag vaak thuis en kan ik 's avonds consultaties doen. Mijn schoonmoeder staat verder te popelen om een toekomstig kleinkind op te vangen. Ze zou dan de dagen dat ik moet werken 's ochtens naar hier komen (ze woont nog geen 500m hier vandaan) dan wacht ze tot de kleine wakker is en neemt die vervolgens mee naar haar thuis. Jaja, ze heeft er al over nagedacht hé. Gelukkig hebben we een heel goede band samen. We zijn vorige jaar zelfs samen naar Egypte geweest. Dit jaar gaan we helaas niet omdat een huis afwerken super veel geld kost en ik het geld liever daaraan besteed.
Wel fijn dat jij straks 3 dagen kan gaan werken. Kan dat zomaar bij jullie? Nu ik mag niet klagen hoor. Werk nu 22 uren per week en dat is dus een fulltime job. Alleen moet ik thuis veel voorbereiden en verbeteren natuurlijk.
heey, ik ben ook van 83 dus ik doe ook gezellig mee!
ik ben nu 4 dagen overtijd maar mn cyclus is onregelmatigdus ik ga het nog ff aankijken en dan ga ik zaterdag testen.
@Monalisa ik zeg van harte welkom. Succes met testen en hou ons op de hoogte.
@Sabientje nee mijn vriend werkte eerst bij een klant van ons en daar kon ik hem in al van.
Maar we hebben inderdaad pas een relatie gekregen toen hij bij ons kwam werken. Wij werken
allebei ploegen hij 32 uur in de week en ik 34 uur in de week en wij lopen elkaar best vaak
mis door die diensten dus wie weet kunnen we de roosters op elkaar afstemmen en dan is
er altijd iemand thuis bij de kleine als het zover is.
@Molemieke jullie zullen wel blij zijn als jullie huis straks af is en wel lekker als je idd een
praktijk aan huis kunt beginnen en dat je zo'n goede band met je moeder hebt dan hebben
jullie in ieder geval geen zorgen als de kleine er is.
ik hou jullie zeker op de hoogte....ik heb vandaag mn testen besteld en betaald dus ik hoop dat ze morgen binnen zijn!
Hallo meiden,
Ook ik ben van 83. Wij hebben 2e paasdag de nuvaring begraven. Symbolisch afstand nemen en open staan voor nieuw leven.
Klinkt erg zwerevig, kan ik soms ook zijn maar sta normaal gewoon met beide benen op de grond hoor.
Wat grappig te lezen dat een van jullie op de terminal werkt. Mijn vriend is internationaal chaffeur en haalt en brengt de containers dus met de vrachtwagen.
Ik heb zelf net mijn spw 4 gehaald. Heb wat hobbels op de weg gehad zullen we maar zeggen. En ben druk aan het solliciteren nu in de gehandicaptenzorg.
Mijn vriend en ik wonen sinds sept 2008 officieel samen. Onafficieel al wat maandjes langer (alvast proef zeg maar) We zijn 2,5 jaar samen en hebben sinds eind augustus geregistreerd partnerschap. En hebben een ontzettend lieve poes en eigenwijze kater als huisgenoten.
Verder vind ik het leuk om idd leeftijdsgenoten te hebben die met dezelfde onderwerpen bezig zijn. Want heb ook wel wat vraagjes, van wat hebben jullie al wel en niet besproken thuis met partner enz. Maar dat komt vanzelf.
Monalisa en suzzie fijn dat jullie ook mee doen. Dan zijn we al met 5 ondertussen.
@Suzzie zelf heb ik ook de nuvaring gebruikt en eigenlijk weinig klachten van ontpillen gehad. Hopelijk gaat dat bij jou ook zo.
@Monalisa heb je het testen nog kunnen laten? Zal voor je duimen.
@monalisa, Ik heb er nu een aantal dagen uit en gevoelige tepels en een rare pijn af en toe rechts onder in buik. Dat ik niet ken van mijn voedingsallegieen en pds.
Geen idee of het van het stoppen van de ring is.
Maar maak me er niet te druk over.
Waarschijnlijk staat het al wel ergens maar wanneer ben jij met de ring gestopt???
@jullie allemaal.
Hebben jullie al zwangerschapsboeken gekocht?
Ik wilde dat wel maar vind ze zoooooooo duur. Ben vandaag even binnen gelopen bij de kringloop. 2 mooie boeke die eruit zagen als nieuw voor weinig geld.
Zijn jullie al met dit soort dingen bezig???
Hi meiden,
Ik ben ook van '83 ! Wel weinig meiden uit dit jaar hier he!
Ik ben nu 6 jaar samen met mijn man waarvan 1 getrouwd ! En heeeeeeeel erg toe aan een kleine!
We zitten nu in ronde 3 maar ben al in sept./okt ongeveer gestopt met de pil. Ik werk als secretaresse voor 3 dagen in de week. De rest van de week lekker vrij! ( moet natuurlijk wel mn huishouden doen enzo he!)
x
@ Anna123 fijn dat je er ook bij komt! Lijkt me wel fijn werk als secretaresse of vergis ik me daarin??
@ Suzzie ik ben eind februari gestopt met de ring en inderdaad ook last gehad van gevoelige tepels. Nu nog trouwens aan het begin en einde van de cyclus. Sorry dat ik het vraag maar wat bedoel je met pds?
Wel grappig, ik heb vandaag zo'n zwangerschapsboek gekocht dat je kan gebruiken als agenda en waar bij iedere week staat wat er gebeurd en je kan er ook nota's in schrijven. Lijkt me wel leuk. Maar eerst maar eens zwanger zien te worden hé. Mijn ventje gaat het wel bekijken als het zover is denk ik. Af en toe vraagt hij iets maar verder vraag/vertel ik niet teveel want dan wordt hij toch wat zenuwachtig

.
@ Naatje ga je vanavond de vakantie inzetten? Ga maar lekker genieten op vakantie.
Groetjes
@molemieke,psd is prikkelbaar darm syndroom, ofwel chronische spastische darm. Ik moet dus alles wat ik eet.
Grappig, mijn vriend wil juist wel alles weten en uitzoeken e.d.
@Suzzie en Anna123 Leuk dat jullie mee komen kletsen zijn volgens mij maar
weinig meiden van ons jaar op het forum is toch wel leuk om een beetje met elkaar te
kletsen.
@Suzzie bij welke vervoerder rijdt jou vriend als ik vragen mag :oops: . Ik heb
zelf namelijk ook twee jaar op de vrachtwagen gereden. Misschien een bekende?
@Molemieke Ik ben nu net klaar met werk en net thuis dus ik kan mijn vakantie
inluiden JOEPIE ben er echt aan toe. Maar eerst het weekend heet huis schoonmaken bah.
Maandag de honden naar de kennel brengen daar baal ik echt heel erg van dit is voor
het eerst dat ze daar naar toe gaan normaal blijven ze bij mijn ouders als we op vakantie
gaan maar dat zit er nu niet in omdat we nu met zijn alle weg gaan. Heb echt een potje zitten
janken om mijn hondjes. Dus dat zal maandag wel een drama worden. Het Konijn en de kat blijven
thuis en wordt verzorgd dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Maar voor de rest
ga ik er toch maar van proberen te genieten!
@ Naatje heb je al lekker gepoetst? Dat moet ik ook nog doen vandaag. Was vandaag tot 11 uur in mijn bed blijven liggen :oops: na twee nachten goed op stap te zijn geweest. We kunnen er nu nog maar van genieten hé

.
Wel niet fijn dat je hondjes naar de kennel moeten. Wij gaan juist om die reden niet op vakantie, erg hé. Maar misschien kan je het telefoonnummer opschrijven en vragen of je eens mag bellen? Ze zullen daar ook wel vertroeteld worden en ze zijn ook niet alleen, ze hebben elkaar.
Gaan jullie 8 dagen?? Kan ik me er al op voorbereiden dat het hier zo lang erg rustig gaat zijn

.
@ Suzzie ahh ik dacht dat ze dat schreven als pds i.p.v. psd :oops: . Ik heb wel last van een spastische darm, heb 3 weken geleden nog een leuke opstoot gehad. Liep al dagen rond als een ballon zo opgeblazen. Nooit fijn als je altijd op je eten moet letten. Moet je dan ook restenarm eten?
Zo ik zal ook maar eens gaan poetsen en met dit weer wil ik ook nog wat in de tuin gaan wroeten.
Groetjes
Hey Molemieke,
Ik heb vandaag de bovenverdieping gepoetst en ga morgen de benedenverdieping doen.
De honden moeten 15 dagen naar de kennel maar we hebben wel een hele luxe uitgezocht
met hondenzwembad en echt mega veel grond. Het enige nadeel is dat ze niet bij andere
honden mogen ik heb namelijk twee amerikaanse staffords. Een vriend gaat ze waarschijnlijk
al eerder ophalen daar ben ik wel blij om. Ik ga ze in ieder geval bellen als we daar zijn.
Zeker vrijdag 24 april want dan is mijn jongste hondje jarig. Lekker kinderachtig he!
Maar ja we zijn gewoon supergek op ze. Het zijn net onze kinderen. Ik ga pas maandag
op dinsdag nacht weg dus we kunnen nog een paar dagen babbelen.

Amaai zeg, een hondenzwembad! Zitten jullie hondjes ook zo graag in het water?
Enne kinderachtig om te bellen...ik hang al aan de telefoon als de hondentrimster niet op tijd belt dat ik ze mag gaan halen. Wij hebben Jack russels (een beetje kleiner als die van jullie hé) en die kan je echt als een baby in je armen nemen haha.
Ja mijn honden zijn gek op water. Als ze water zien liggen ze er gelijk in en dan kan ik echt wel een
uur wachten voordat z eens denken van nou we zullen er eens uitkomen :lol: . Mijn reu
zijn beste vriendje is een jack russel echt geweldig. Maar die van mij denken ook nog steeds
dat ze schoothondjes zijn hoor met hun 38kg en 23kg

haha zijn het zo'n knuffelaars. Mijn schoonouders hebben ook een stafford, kwam laatst mooi langs me lopen en ineens duwde die met heel zijn gewicht tegen me aan. Ging bijna op de grond, de bandiet :lol: .
Hoe zit het met de andere dames hier??? Anders ligt het topic 1983 er straks twee weken uit

.
Hier nog steeds geen ongi, hopelijk blijft het zo. Voel me ook al een paar dagen misselijk maar ben bang dat het psychisch is, erg hé.
Groetjes
hi meiden!
Ik heb eigenlijk weinig te melden.. voel me prima en heb nergens las van! Beetje hoofdpijn afgelopen 2 dagen en witte creme achtige afscheiding en vandaag een heeeeeeel klein beetje rommelig gevoel in mn buik. Maar ja, dat zegt natuurlijk niets!
Verder een druk weekend gehad, maar morgen lekker vrij.. huis soppen, wassen en strijken...weinig spannends dus!
x
Anna123 wel leuk vrij op maandag, lekker verlengd weekend dan. Geniet ervan morgen!
Naatje morgen mag ik weer gaan werken dus alvast een super vakantie hé! Geniet er lekker van en laat je maar lekker verwennen daar

.
Hopelijk heb ik goed nieuws tegen dat je terug bent want nog steeds geen ongi en een bijna onzichtbare streep op de kruidvat test dus misschien toch ...
Hey Molemieke,
Gooi je er morgen een testje tegenaan? Want ik ben morgen nog heel de dag thuis dus dan kan ik even een buurten
En anders kijk ik even op mijn vakantie adres als dat lukt. Ben wel benieuwd ik hoop dat je ongi uitblijft en dat je
lekker zwanger bent. Heb vandaag heel het huis opgeruimd morgen nog even stofzuigen en dweilen als de honden
weg zijn. Kom morgen nog even kletsen hoor!
nou, zaterdagmiddag een test gedaan en negatief

hock:
hoe kan dat nu? nu zit ik op dag 40 en NOG NIKS? ik heb tot 4 keer toe een menstruatie gehad en nu ineens niet meer.
Klote PCO! :roll:
Ga vanmiddag de gyn maar bellen....
Hoi Dames,
Sorry voor mijn afwezigheid. Wij zijn spontaan drie daagsjes naar een hotelletje gegaan lekker met z'n tweeen. Zo van nu kan dan nog, en zodra ik een baan heb is het weekend op weekend af dan is het ook lastiger te doen.
Maar het was heeeeerlijk!!!! Zon, zee stand (en verbrand

), en in het hotel zwembad en stoomkabine op de kamer. Dus echt tijd voor onszelf en elkaar.
Ben nu alleen doodmoe, misselijk, mijn borsten doen zeer en heb een zeurende pijn onder in mijn buik. Maar zal allemaal wel loos allarm zijn hoor. Zou anders wel heeeel snel zijn.
@Molemieke, je schrijft ook pds, volgens mij ben ik de letters door elkaar heen gaan husselen. :oops:
@naatje83, mijn vriend rijd nu voor martin van den boogert/zijderhand en heeft tot een tijdje terug voor ITS gereden. Waar zit je op de terminal?
@monalisa, meis maak je niet te snel te veel zorgen. Ik heb een half jaar geleden ook alle verschijnselen gehad van zwangerschap, inclusief niet menstueren en er was niets aan de hand. Dus het kan hoor. Kan ook gewoon door het eerder gebruik van anticonceptie komen. En je lichaam zit gewoon moeilijk in elkaar. (snap vaak helemaal niets van het mijne) Maar als je je toch ongerust maakt gewoon bellen!!!! Je hebt er niets aan jezelf gek te maken met ongerustheid.
Suzzie bedankt voor je lieve woorden

O jee,
Vriendlief vroeg net serieus of ik nog testen in huis heb.
Ik heb al een paar dagen last van van die dingen die typisch niet mij zijn.
Dingen vergeten en andere domme dingen, schat waar ligt je shirt: "in de badkamer"
en dat ik dan doodleuk zeg o ja heb ik net in mijn handen gehad.
Naast de eerder genoemde dingen (bericht terug) begint hij zich toch af te vragen of het toch niet al raak is. Maar is zoiezo veel te vroeg voor een test.
Heb ze vanmorgen al wel via internet besteld.
Toch wel eng. Mijn pa hoefde ook alleen naar ma te kijken en ze was zwanger bij wijze van spreken. Zou ik hierin ook op haar lijken????????????
@monalisa, graag gedaan hoor. :lol:
Spannend Suzzie!
Zelf durf ik er even geen test meer tegenaan te gooien. Gisteren had ik een paar klontertjes bloed verloren en vandaag ook een klein beetje roze slijm (lekkere details hé) dus ik ben bang dat de :evil: om de hoek komen dus bekijk het nog even. Hoewel ik me nog steeds misselijk voel...
Groetjes
molemieke,
Ja word idd even aankijken en afwachten. Vervelend is dat he!!!!!!!!!!!
Het is allemaal zo onvoorspelbaar. Bij iedereen gaat dit weer anders.
Weten jou ouders dat jullie hiermee bezig zijn?
Ik hou het namelijk nog geheim maar loop wel tegen vragen aan die ik mijn ma zou willen stellen van hoe was dit of dat bij jou???
@ iedereen: Ben zoziezo ook benieuwd wat de andere meiden hiermee doen. Lopen jullie hier tegen aan?
Hoi allemaal,
Ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit (ben wel uit 1983 ;-)), maar ik zit met een soort van probleempje.
Mijn vriend en ik willen allebei graag een kindje (ik misschien al iets meer dan hij). We wonen inmiddels alweer 2 jaar samen in een appartement met 2 slaapkamers, woonkamer enz. Hij is 26 en ik ben 25. Allebei een baan, ik nog wel een jaarcontract maar ik neem aan dat ze me niet mogen ontslaan omdat ik zwanger ben?.
Maar...
Ik weet dat mijn ouders liever zien dat we eerst bv een rijtjeshuis kopen, gaan trouwen (wil ik ook, maar dat komt dan misschien door mijn ouders, is dat eigenlijk wel nodig?) en dan gaan beginnen. Ik denk dus dat mijn ouders niet blij zullen zijn als ik nu zwanger zou worden. Dit terwijl we van het weekend besloten hebben na de laatste strip (nog 3) te stoppen. Ik zit hier best heel erg mee en ik weet ook niet of ik dit tegen mijn vriend moet zeggen. Hebben jullie een reactie? of stel ik me misschien aan ofzo? Ben misschien te ver aan het nadenken over alles, en hoe het moet als ik eenmaal zwanger ben enzo. In mijn omgeving (vrienden) is er nog niemand zwanger, we zullen dus de eerste zijn (hopelijk). Mijn vrienden zijn nl allemaal rond de 21-22 en nog niet eens samen met een vriend enzo. Aan hun hoef ik dus ook niets te vragen en zij zullen er zeker ook van op gaan kijken als het eenmaal zover is.
Wat moet ik nu allemaal doen? me misschien niet zo druk maken?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Vickie schreef:Hoi allemaal,
Ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit (ben wel uit 1983 ;-)), maar ik zit met een soort van probleempje.
Mijn vriend en ik willen allebei graag een kindje (ik misschien al iets meer dan hij). We wonen inmiddels alweer 2 jaar samen in een appartement met 2 slaapkamers, woonkamer enz. Hij is 26 en ik ben 25. Allebei een baan, ik nog wel een jaarcontract maar ik neem aan dat ze me niet mogen ontslaan omdat ik zwanger ben?.
Maar...
Ik weet dat mijn ouders liever zien dat we eerst bv een rijtjeshuis kopen, gaan trouwen (wil ik ook, maar dat komt dan misschien door mijn ouders, is dat eigenlijk wel nodig?) en dan gaan beginnen. Ik denk dus dat mijn ouders niet blij zullen zijn als ik nu zwanger zou worden. Dit terwijl we van het weekend besloten hebben na de laatste strip (nog 3) te stoppen. Ik zit hier best heel erg mee en ik weet ook niet of ik dit tegen mijn vriend moet zeggen. Hebben jullie een reactie? of stel ik me misschien aan ofzo? Ben misschien te ver aan het nadenken over alles, en hoe het moet als ik eenmaal zwanger ben enzo. In mijn omgeving (vrienden) is er nog niemand zwanger, we zullen dus de eerste zijn (hopelijk). Mijn vrienden zijn nl allemaal rond de 21-22 en nog niet eens samen met een vriend enzo. Aan hun hoef ik dus ook niets te vragen en zij zullen er zeker ook van op gaan kijken als het eenmaal zover is.
Wat moet ik nu allemaal doen? me misschien niet zo druk maken?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Het is jouw leven he! Je krijgt geen kinderen om je ouders gelukkig te maken!
Maar ik snap dat je er mee zit, je wil toch je ouders nooit teleurstellen..
Maar als jullie het allebei echt heel graag willen, gewoon er voor gaan hoor! je hebt ook een mooie leeftijd enzo( niet dat je net 18 ben bedoel ik..), en stabiele relatie neem ik aan.. dus ja..
Ik zou het ook niet gaan overleggen met je ouders ofzo hoor, je hebt je eigen leven en je bepaalt zelf wat goed voor je is!
Succes ermee... o ja ik zou dit wel gewoon met je vriend bespreken hoor!
xx
@anna123:
Bedankt voor je reactie, je hebt zeker gelijk. Ik heb gewoon het probleem dat ik altijd alles voor iedereen goed wil doen, maar dat gaat gewoon niet altijd...
Ik denk idd dat het niet stom is om het er met mijn vriend over te hebben, ik denk alleen dat hij me niet begrijpt. Zijn ouders zijn namelijk erg gemakkelijk in alles, en die van mij zijn meer van de ouwe stempel zeg maar.
En dan zit ik er weer mee dat ik een jaarcontract heb, mag je ontslagen worden omdat je zwanger bent? Misschien zijn dit wel al mijn hormonen ofzo ;-)
xx
Vickie,
Zeuren doe je helemaal niet. Ik snap dat je ermee zit, maar ben het met anna eens. Het is jullie leven en die kan je vorm geven zoals jullie dat willen. En wat betreft je huis....... wij wonen ook in een appartement. Wij hebben van de bijkamer een 2e slaapkamer gemaakt. En wij zijn nu al wel aan het proberen zwanger te raken. En willen hier ook gewoon een tijdje blijven wonen. Het komt weer neer op wat willen jullie zelf. En wat betreft het bespreken met je vriend, gewoon doen!!!!!!! Op jou moment en manier maar gewoon doen.
Aan de andere kant is mijn motto, als de wens er is en je kan de basisbehoefte geven ga ervoor! Liefde, een huis, eten en een stabiele relatie zie ik als basis om zo'n keuze te maken. Je weet nu toch nooit hoe het gaat lopen met de maatschappij. En je zult altijd mensen hebben die vindenj dat je nhad moeten wachten. 8 maanden geleden was ik erg ziek en nu wil ik voor een kindje gaan. Niet iedereen vind dat verstandig, maar ik voel dat het goed zit nu.
Dus praat er samen over en maak dan beslissingen. En ik weet niet of je al wel iets anders hebt geregeld, maar wij hebben voor geregisteerd partnerschap gekozen. Zo is een hoop al geregeld en kunnen we dit later altijd nog omzetten in huwelijk. Enige wat er anders aan is ivm huwelijk is dat als je zwanger bent je vriend het moet erkennen.
Hoop tekst en info.
Hoop dat je er wat aan hebt.
@suzzie:
Ik heb er zeker wat aan, ik ga het op een goed moment voorleggen aan mijn vriend. Waarschijnlijk helpt het al als ik dat ei effe kwijt ben zeg maar...
Ben nu al een stuk wijzer geworden, we moeten er iig lekker voor gaan. Over 2 maandjes word ik alweer 26 en voor hetzelfde geld lukt het niet meteen. Je weet het natuurlijk nooit...
Ach en op mijn werk hebben ze dan ook 9 maanden om eraan te wennen ;-)
Ik houd je op de hoogte.
Thnx!!
xx
En nee, je mag niet ontslagen worden als je zwanger bent! Ze kunnen alleen je contract niet verlengen in et ergste geval..maarre..een zwangerschap dat duurt ook 9 maanden he, en je hebt een jaarcontract dus ze hebben en ook niet heel veel 'last'van verder..
x
@anna123:
Inderdaad, en ik denk zowieso dat het verlengt word hoor. Dat niet alleen, maar als we over 3 maanden stoppen met de pil is het alweer augustus voordat we kunnen. Dan moet het nog meteen lukken... en mijn contract word in november verlengt. Waarschijnlijk ben ik dan of nog niet zwanger, of het is niet te zien ;-) Dan is er natuurlijk niet eens reden om me te ontslaan.

Hey,
heb vandaag heel het huis verder gepoetst de hondjes naar de kennel gebracht heb een heerlijk
potje staan janken

ik vind het echt verschrikkelijk dat ze daar zijn. maar ja er wordt goed
voor ze gezorgd
@Molemieke je houdt ons wel in spanning hoor hoop dat je goed nieuws te melden hebt als ik
terug kom van vakantie.
@Suzzie ja dat bedrijf ken ik wel. Komen regelmaatig bij ons op de terminal.
Nou meiden ik ga vakantie vieren dus ik ben even twee weken uit de running.
Greetz en spreek jullie snel
Naatje, je zal al wel weg zijn.
Maar wil je toch even heel veel plezier wensen.
Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey hey ik ben ook van 83 heb al een dochtertje van bijna 2. En wij gaan ook over 3 maandjes stoppen met de pil.
IK kan niet wachten maar doe het toch maar want je weet nooit hoe snel het zal gaan want wij gaan trouwen 4 september. Dan moet ik wel nog in mijn jurk passen natuurlijk.Toen ik zwanger was liep ook mijn contract af en hoefde ik niet meer te komen. Wat ik dus bedoel het kan altijd wel gebeuren. Je moet het als het zo ver is gewoon niet al te snel vertellen want dat was mijn fout. Ik moest wel want had wat complicaties
Hallo Cin,
Welkom.
Wat leuk al een kleintje van 2. Wij gaan voor de eerste. En ik loop mezelf nu helemaal gek te maken. Mag ik je vragen wanneer jij last kreeg van kwaaltjes als zere borsten misselijkheid e.d.?
Ik ben net klaar met mijn opleiding en aan het solliciteren dus tijd genoeg om te piekeren.
En nog even 3 maandjes wachten in jou situatie snap ik. Heb je al een jurk?????
hey suzzie Ik had al heel snel last van mijn borsten volgens mij nog een week voor dat ik wist dat ik zwanger was. Ik heb al een hele mooie jurk ja. Zat straks te bedenken om het met mijn vriend er over te hebben om na deze strip te stoppen. Dan maar even met condoom. Dan zit ik in ieder geval al in het ontpil proces. De vorige keer heeft het 6 maandjes geduurt
o ja en misselijk ben ik nooit geweest
cin,
Dat kan natuurlijk zeker. Heb je dat vast gehad.
Kan je er daarna echt voor gaan.
Gaaf hoor trouwen. Dat willen wij ook nog ooit.
Maar wij hebbenn nu ook zo iets van eerst een kleine.
Geen idee of het dan daarna er nog van komt maar dat zien we dan wel weer.
Had je naast pijn in je borsten ook pijn in je ondernbuik.
Zo'n zeuren en dan weer een tijdje niet?
Heb echt alles een klein beetje, ben zo bang dat het gewoon tussen mijn oren zit.
suzzie
Daar had ik wel eens last van ja.
Hoe lang zijn jullie nu al aan het proberen
Cin,
Dat is wat ik er zo eng aan vind. Net pas. 2e paasdag nuvaring eruit. Dat hormoon is binnen 48 uur je lichaam uit. Bij mij waarschijnlijk wel sneller want heb een afwijking waardoor ik een groot deel van de medicatie te snel afbreek.
En had echt zo iets van heeft met de verandering van mijn hotmoonhuishouding te maken. Maar op de brommer vandaag over een klinkerpad deden mijn borsten zo'n zeer. Terwijl dat de dagen na het stoppen even mijn tepels waren.
Ben ook warhoofd allom maar kan voor alles wel iets anders bedenken hoor.
Ben hierin echt een muts met HOOFDLETTERS

trouwens mijn ma was wel zeeeer vruchtbaar.
2x zwanger geraakt tijdens de pil en beetje ziekjes zijn. Was idd wel 26 en19 jaar geleden
je merkt het echt wel als het zover is.
Ik had toen ook het gevoel dat ik zwanger was ik hoefde pas 2 dagen later ongesteld te worden maar vond echt dat ik die test moest doen. En het was ook zo
Dus je merkt het echt wel
Volgens mij is dat toch wel heel verschillend hoor, er zijn heeel veel meiden die echt niets merkten voor hun nod en toch zwanger bleken te zijn. Maar er zijn idd ook veel meiden die niets voelden en toch gewoon wisten dat het raak was!
Waarom zijn er zo weinig meiden uit '83 ?
x
Wij gaan (ondanks een licht positieve test :? ) op naar de volgende ronde. Als ik vanaf het eerste beetje bloedverlies tel heb ik mijn eisprong wel gevoeld dus da's wel goed hé.
Ben benieuwd of wij al voor onze nod gaan voelen of het zover is... spannend hé.
En het clubje '83 begint toch al behoorlijk uit te breiden. Moest voor de eerste keer een pagina terugbladeren wat ik erg leuk vond trouwens

.
Wel lekker weer vandaag hé, ga er nog even van genieten nu...
@molemieke,
Ligt positieif is toch ook positief?
Denk je er niet aan om na het weekend nog eens een test te doen?
Heb er toevallig vandaag nog een stuk over gelezen.
Wil je geen valse hoop geven, maar ik zoe echt nog een keer een test doen.
maar misschien moet je niet te veel waarde aan mijn woorden hechten.
Begin een beetje obsesief te worden.
Moet snel aan een baan.
Hey Suzzie, ondanks die test toch ongie geworden. Dus op naar de derde ronde dan maar.
Zo hé, even alles goed gelezen. Was zelfs nog een pagina vergeten te lezen...
@ Suzzie mijn ouders weten van niets, mijn schoonma wel...die krijgt echt alles uit mij gepeuterd, erg hé. Toch vind ik het moeilijk om te liegen tegen mijn ouders als ze aan het vissen zijn wanneer er kindjes komen maar ik wil ze echt volledig verrassen.
@Vickie ik begrijp dat je twijfelt hoor, maar het ideale moment bestaat dat wel?? Volgens mij is het ideale moment wanneer jullie er klaar voor zijn.
Vanavond hebben we besloten dat we idd doen wat wij goed vinden! we maken die laatste drie strips op en dan gaan we ervoor! kan bijna niet wachten ;-) gelukkig weten we iig wat we willen en we hebben er ook goed over gepraat.
Nu maar hopen dat alles goed gast.
Vickie schreef:Vanavond hebben we besloten dat we idd doen wat wij goed vinden! we maken die laatste drie strips op en dan gaan we ervoor! kan bijna niet wachten ;-) gelukkig weten we iig wat we willen en we hebben er ook goed over gepraat.
Nu maar hopen dat alles goed gast.
Nou dat is fijn voor jullie zeg! Wil alleen nog even zeggen..misschien kan je beter nu al stoppen en dan nog even 3 maanden ander voorbehoedsmiddel gebruiken... want het kan soms wel even duren voor de pil helemaal uit je lichaam is en je lichaam dus zelf weer een cyclus moet 'aanmaken'. Dat kan soms wel even duren en dan ben je zo een paar maanden 'kwijt' ..
x
anna123 schreef:Nou dat is fijn voor jullie zeg! Wil alleen nog even zeggen..misschien kan je beter nu al stoppen en dan nog even 3 maanden ander voorbehoedsmiddel gebruiken... want het kan soms wel even duren voor de pil helemaal uit je lichaam is en je lichaam dus zelf weer een cyclus moet 'aanmaken'. Dat kan soms wel even duren en dan ben je zo een paar maanden 'kwijt' ..
x
Ben het wel een beetje eens met anna. Als die wens er eenmaal is duren 3 strips nog erg lang hoor ... Als jullie je goed voelen bij nog 3 strips, daar is niks mis mee hoor maar ik ben benieuwd of jullie zo lang gaan kunnen wachten. Ik ging mijn laatste doosje met nuvaring (3 stuks) ook nog opgebruiken maar na 1 maand kwam er geen nieuwe meer hoor...
ha ha wat herkenbaar.
2e nuvaring heb ik maar een paar dagen in gehad en 3e ligt nog steeds in de verakking in het kastje.
Eenmaal de keuze gemaakt moest hij er hier ook uit. Netjes begonnen maar op internet gelezen dat je ieder moment kan stoppen.
dus GEDAAN!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
Hallo ladiezzz,
hier ook iemand uit 1983..ik sluit me aan bij de club.
Ik ben Suzanne en net 26 jaar geworden.
Wij zijn nu 8 maanden bezig voor een wondertje.
Tot op heden nog niets.
gaaaap... ik ga slapen, tot de volgende keer
Suus
Welkom Suus,
8 maanden, hopen dat het nu snel raak is!!!!!
Wij zijn pas net begonnen.
Ben je gelijk na het stoppen met je anti conceptie beggonen met proberen zwanger te raken?
Wat erg, ik ben een aantal dagen (veel te veel) niet geweest en heb gelijk een hele hoop gemist! Ga weer proberen bij te blijven en zal elke avond even langskomen. Vandaag helaas weer ongesteld geworden. Balen, want had toch nog hoop. Voelde vanalles de afgelopen weken. Maar de krampen van vanochtend waren niet te missen menstruatiekrampen. Die kennen we helaas uitduizenden. Op naar de volgende ronde dus voor ons. Gelukkig is mn cyclus redelijk te pijlen, heb mn eisprong ook precies goed gevoeld deze maand denk ik.
Lees en schrijf nu weer mee dames! Ga ook even de laatste pagina's bijlezen.
sabientje, dat is idd balen zeg!!!!
En dat je hoop hebt is natuurlijk heel erg logisch.
Op voor de komende maand!!!!!!!!!
(wat kan een maand dan lang duren of niet?)
Hé Sabientje,
Jammer dat de :evil: toch weer gekomen is. Hopelijk wordt deze ronde de goede ronde hé. We kunnen wel samen gaan aftellen zie ik. Voor mij nog 13 daagjes en voor jou 12 daagjes tot ons ei!
Op naar die klusperiode maar weer!
Groetjes
molemieke schreef:Voor mij nog 13 daagjes en voor jou 12 daagjes tot ons ei!
Oei het is juist andersom zie ik ...
@ molemieke
Ik zie het ja, we lopen redelijk gelijk. Die banner van mij klopt niet helemaal, want heb mn ei op dag 12 meestal. Maar goed, dat komt ook niet zo precies!
@ suzzie
Ja, een maand duurt veeeel te lang. Vooral de 2e helft, na je ei. Dan zijn die 2 weken echt nog lang! Heb ik nog het geluk dat mijn maandjes wat korter zijn dan bij de meesten.
@ Suzanne
Welkom! Spannend, 8 maanden al. Hoe ben je eronder? Heb je lang de pil geslikt hiervoor?
En idd, hier ook nadat we de keuze gemaakt hebben halverwege een strip gestopt, terwijl er nog 3 op de 'planning' stonden! Haha!
@ Vickie
Ben het met de andere meiden eens. Leg je ouders uit wat je wens inhoudt, mochten ze moeilijk doen. En zeg ze dat je je eigen keuzes maakt en dat je hoopt dat ze er voor je zijn. Gelukkig heb je het er met je vriend over kunnen hebben! Fijn zeg!
Meiden, nog plannen voor aankomend weekend?
Nee nog geen plannen, lekker in de zon chillen denk ik

.
Gister de hele avond geinternet, nu wil ik natuurlijk al het fijne weten over zwanger zijn hihi. Ben bang dat wij die strips ook niet allemaal meer gaan afmaken... Misschien toch maar alvast ontpillen ;-)
Verder iemand nog iets leuks doen dit weekend?
xx Vicks
iets leuks doen.......
ik heb een avond met scouting vrienden om te bespreken wat wij er nog mee willen. Zijn bezig een soort ondersteuningspunt te creeeren. Zo van wel de lusten niet ieder zaterdag de lasten (verplichting)
Maar is altijd iig gezellig. Vooral omdat de wijn ruim vloeit. (al drink ik dan bijna nooit en nu maar even helemaal niet)
En verder vriendlief is natuurlijk THUIS. Aangezien hij buitenland rijd is hij dat alleen in het weekend dus betekdn ook tijd voor elkaar en samen op pad kunnen.
Ik zie dus wel wat het weekend brengt.
héhé, hier een heerlijke vrijdagavond gehad. Na het werk (half 4 gedaan) nog een terrasje gaan doen met collega's. Tot 19 uur blijven zitten in de zon, heerlijk gewoon. Daarna eten gemaakt thuis, douche in en weer weg om wat te gaan drinken met vrienden.
En een vriendin (jaartje jonger dan ons) die vertelde dat de tweede onderweg is. Lijkt me ook wel fijn om indien mogelijk niet te lang te wachten na de eerste. Mijn broer en ik schelen ook maar één jaar.
Hebben jullie al een idee hoeveel kinderen jullie willen? Of eerst maar eens beginnen met één?
Fijn weekend allemaal!
hey hallo ik wil 2 kinderen wij gaan voor de tweede dat vind ik wel genoeg. Mijn dochtertje zal tegen die tijd wel een jaar of 3 zijn denk ik. Is ook leuk dan heb je er na mijn mening ook echt van kunnen genieten. Bij de kids van mijn zus zit 14 maanden tussen en zij zegt ook als ik het had over kunnen doen deed ik het anders. Maar dat is ook ieder voor zich denk ik.
Fijn weekend groetjes Cindy
hoi hoi,
Wij verschillen daarin van idee. Vriendlief zou graag 2 kindjes krijgen. Ik kom thuis uit een gezin van 4 en vond dat altijd erg leuk. Maar goed je moet toch eerst zien of de eerste uberhaubt lukt. En daarna hoe en wat verder. Dus vooral een kwestie van kijken hoe alles loopt.
Je hoort om je heen ook altijd zulke verschillende verhalen.
het liefst 2 maar idd eerst maar eens kijken of de eerste lukt!
x
Liefst zou ik er twee willen maar eerst eens wachten op de eerste. Volgende week mogen we weer klussen

.
Mijn ventje was vanochtend allerlei vragen aan het stellen over hoe je nu weet wanneer je vruchtbaar bent en wanneer weet je dan of je zwanger bent, ... Maar of hij het helemaal begrepen heeft. Ik hoop eigenlijk van niet, dan blijft het lekker spontaan en voelt hij niet de druk van ik moet presteren.
Stellen jullie ventjes ook van die leuke vragen?? K vind het zo schattig als hij erover begint. Misschien ook omdat ik al zo lang kinderen wou en hij nog niet.
de mijne stelde vandaag vragen over dat hcg hormoon en de zwangerschapstest.
Ik heb hem dit al meerdere keren moeten uitleggen, en volgens mij begrijpt hij er nog geen hout van.
Behalve dan dat ik donderdag kan testen met een vroege test. Zaterdag zou mijn menstuatie moeten beginnen. Dat wil zeggen toen ik nog met de nuvaring bezig was.
We zien wel wat er donderdag aan streepjes verschijnen en of ik het na het weekend nog een moet herhalen of dat :evil: alweer om de hoek is komen kijken.
spannend!!!!!!!!!!
:lol: zo ver denkt die van mij nog niet na hoor.
Spannend dat je donderdag al gaat testen. Heb je al zwangerschapskwaaltjes?
Groetjes
@anna123 ga je morgen testen?? Spannend.
@ molemieke
Ja voel van alles, maar zit ook thuis tussen studie en werk in. Ben druk aan het solliciteren.
Maar ben idd met vlagen erg misselijk, doodmoe, zere borsten, veel meer afscheiding.
Maar ja mijn lichaam kan me natuurlijk ook erg in de maling nemen.
Nu had ik gisteren wel 3x dat lief me echt om niets aan het huilen had. Ook niet echt mijn ding.
Op een gegeven moment het huis even uit gevlucht, werd gek van mezelf. Even alleen een ommetje gelopen.
Had gisteravond getest maar helaas negatief.. heb nu nog 1 test over en als de :evil: :twisted: er nog niet zijn test ik morgenochtend! Tot nu toe nog geen bruinig aan tampon en dat heb ik altijd al een dag voor nod.. verder geen klachtjes alleen al een dag of 4 het gevoel dat ik ongi moet worden..( beetje raar praatje maar het voelt alsof je heel nodig naar de wc moet bv met diarree en dan hoef je dus eigenlijk niet..)
x
anna, wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ga woensdag of donderdag testen. Nu nog te vroeg.
vorige week donderdag ongi geworden...cyclus van 42 gehad :?
naja ik ben er weer bijna vanaf en dan ga ik met de 5e ronde beginnen!
Suzzie en Anna, ik ga super hard duimen dat jullie straks een positieve test in handen hebben.
Monalisa hopelijk wordt deze ronde de goede hé! Ga ook voor jou duimen.
IK heb juist met super veel tegenzin een stapel examens verbeterd en nu ga ik mijn ventje lekker irriteren op de bank :mrgreen: .
Groetjes
Hey meiden moet even mijn ei kwijt hoor.
Heb al eerder geschreven dat ik van alles voel.
Na een gesprek met een vriendin gisteren was ik er vanmorgen van overtuigd dat er niets aan de hand is en dat ik een eventuele zwangerschap gewoon verbeeld omdat ik het graag zou willen.
Dus was heel rustig, lekker aan het rommelen vandaag en voor het eerst in 1,5 week voelde ik me weer een beetje mezelf.
Maaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr............ik ben zo misselijk dat ik geen hap door mijn keel krijg, en heb mijn moeder aan de telefoon en word mega emotioneel om iets wat er totaal niet toe doet.
Dus weer TWIJFELS
Nu heb ik besloten dat ik morgen vast ga testen, ik ben natuurlijk gestopt met de nuvaring deze maand dus geen idee wanneer mijn NOD is maar normaal zou dat zaterdag as moeten zijn. Dus ga er maar een test aan wagen.
Succes Suzzie!

Bij mij zijn de :twisted: :twisted: er... Volgende ronde meer geluk..ga gewoon vanaf dag 10 om de dag klussen en als ik een positieve ovu test heb allebei de dagen en dan voor de zekerheid erna ook nog om de dag.. Manlief moet aan de bak deze maand! haha
x
Suzzie ben benieuwd!
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar het kan ook dat je aan het ontpillen bent en dat je lichaam je voor de gek houdt. Want dat heb ik vorige maand meegemaakt.
Eerste maand nog even voorzichtig afgekeken en vorige maand er serieus voor gegaan en echt, ik heb nog nooit zoveel rare dingen gevoeld. Ook misselijk geweest e.d.
Maar goed, ik duim heel hard voor je dat het direct raak is.
Anna wat jammer dat de :evil: gekomen zijn. Hopelijk meer geluk deze ronde.
@molemieke, dat is ook de reden dat ik zulke twijfels heb.
Want het kan gewoon allebei, en wissel steeds in het gevoel wat overheerst.
En dat is ook waar ik zo gek van word.
Ik heb het gisteren idd gehad met die vriendin over hormoon is wel je lichaam uit, maar je hormoonhuishouding moet wel weer op orde komen en heeft daar ook tijd voor nodig.
En als het niet zo is, ook prima. Maar word zo onzeker van de onduidelijkheid.
net getest, negatief.
Nu zegt dat niets omdat ik net ben gestopt met de nuvaring.
Maar wacht het weekend gewoon mijn :twisted: af.
Kan ik na het weekend eventueel altijd nog een test doen.
Mijn houding nu is gewoon :evil: afwachten.
Zal binnen een week wel komen.