Zwanger Worden .NU forum [Archief]

Volledige versie: JOEHOEEEEEE IK BEN ZWANGERRRRR YESSSS!
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
HALLO MEIDEN
kan het bijna niet geloven mnaar heb positief getest had vanmorgen met predictor getest en die gaf niets aan ik hem weggepleurt kijk ik later er toch nog op (einde van de dag ) 1 lichtroze streep in het test venster maar ik vertrouwde het niet dus ik een goedkope gehaald en jah hoor 2 vette blauwe strepen kon mn ogen nie geloven man zit helemaal te shaken hier hahaha eindelijk groetjesss angieee

sproeki

gefeliciteerd!

Tessa1981

GEFELICITEEEEEEEEERD MEIS,

Helemaal super. Ik ga morgen testen...spannend.. ben best nerveus...

Hoeveelste ronde was dit??

Liefs Tes
hey tessa ehm dit was onze 5e ronde pas ik ben zelf ook helemaal verbaasd hihi ben echt super blij
Tessa1981 schreef:GEFELICITEEEEEEEEERD MEIS,

Helemaal super. Ik ga morgen testen...spannend.. ben best nerveus...

Hoeveelste ronde was dit??

Liefs Tes

margie

haha Smile
wat leuk voor jouw!!!
van harte gefeliciteerd en geniet ervan!! Wink

jemoeder

Gefeliciteerd en veel plezier!
Van harte gefeliciteerd! Fijne zwangerschap!
dank jewel allemaal meiden !

Tijger1

gefeliciteerd. geniet er lekker van!
antoinet schreef:gefeliciteerd. geniet er lekker van!
thnxx dat zal ik zeker doen Wink
Hey angie,

Toppie en wanneer ben je uitgerekend???

Geniet er lekker van!!! Hiero nog steeds alles goed. Alleen heb ik nu overal jeuk!!!

Gefeleciteerd ook voor je man natuurlijk.

Liefs Amanda
amanda16 schreef:Hey angie,

Toppie en wanneer ben je uitgerekend???

Geniet er lekker van!!! Hiero nog steeds alles goed. Alleen heb ik nu overal jeuk!!!

Gefeleciteerd ook voor je man natuurlijk.

Liefs Amanda
thnxx amanda ehm vermoedelijk uitgerekend op 10 juni straks eerst ff naar de huisarts groetjess angie
zo zal jullie ff up to date houden kom net van de huisarts enne kan volgende week al terecht bij de gyn donderdag de 16e en waarschijnelijk moet ik daarb onder behandeling blijven gedurende de hele zwangerschap nou meiden tot laterss aar weer groetjesssss Wink