Hoe lang duurt zo'n bloeding, is dat echt minder bloedverlies op een dag, of is dat meerdere dagen wat minder bloed, of juist evenveel bloed op een dag als een gewone menstruatie, alleen dan bijvoorbeeld maar 2 dagen?
Ben wel benieuwd, al zal ook dit per persoon verschillen

hoi,
ik heb helemaal geen bloeding gehad.
ik verwacht over ongeveer 12 dagen onze 2de kleine.
en ben ook niet de wel bekende slijmprop verloren.
ook niet bij mijn dochter toen.
dus ik denk dat de klachten,kwaaltjes,symptonen per vrouw anders zijn.
Hoi Eva,
kan je hier geen antwoord op geven. Maar ben wel heel erg benieuwd, ben deze maand 5 dagen te laat ongesteld geworden, en heb vervolgens maar één dag "normale hoeveelheid" bloed verloren en de andere dagen wel een heel klein beetje, maar dat is amper de moeite waard.... Maar zit ook wel een beetje in een stress situatie, dus hou het er maar op dat het daardoor komt..
Maar goed, ben dus ook wel benieuwd of er mensen ervaring hebben met innestelingsbloedingen...
hoi Eva, ik heb ook een innestelingsbloeding gehad, of nou ja dat denk ik toch. Een week voor men NOD en heb 2 Ã 3 dagen bloed verloren, met veel bloedpropjes erbij. Maar ik twijfel nog steeds of het een innestelingsbloeding was ofwel men ongi die te vroeg was ... Een eerste zwtest heeft niets aangetoond (1 dag ong na voorziene NOD), maar kan best nog is een week wachten voor een 2e test.
Athena schreef:hoi Eva, ik heb ook een innestelingsbloeding gehad, of nou ja dat denk ik toch. Een week voor men NOD en heb 2 Ã 3 dagen bloed verloren, met veel bloedpropjes erbij. Maar ik twijfel nog steeds of het een innestelingsbloeding was ofwel men ongi die te vroeg was ... Een eerste zwtest heeft niets aangetoond (1 dag ong na voorziene NOD), maar kan best nog is een week wachten voor een 2e test.
oke

ik precies hetzelfde, 2 a 3 dagen bloed verloren met veel slijmproppen, vreemde is dat ik gewoon aan de pil ben, en er niet vanuit ga dat ik zwanger ben, maar was benieuwd naar hoe of wat allemaal

Jee! Jullie brengen me haast aan het twijfelen...
Ik was ook laat ongi, en maar heel kort, 3 dagen waarvan ik maar 1 a 2 dagen echt rood bloed ben verloren, inderdaad ook met propjes :oops: :oops: . Het was niet echt de moeite waard :lol:
Ik heb alleen wel getest vlak voordat ik ongesteld werd, negatief.
Ga er dus van uit dat ik niet zwanger ben.
Ik dacht trouwens ook dat je tijdens een innestelingsbloeding voornamelijk bruinig bloed verliest????
Pffff, best ingewikkeld allemaal. Ik kan werkelijk aan alles wel twijfelen....
Toen ik nog aan de pil was, had ik bij veel menstruaties ook de zgn bloedpropjes. Is dit niet normaal tijdens je menstruatie dan?
volgens mij zijn propjes wel normaal, logisch, al je baarmoederslijm komt eruit.. dus daar zullen zeker propjes inzitten, en innestelingbloeding, heb eigenlijk geen idee of dat bloed bruin hoort te zijn,, lijkt mij niet... als door de innesteling je baarmoeder wat afstoot, is dat toch gewoon vers? of weet iemand dat?
bij mij was het allebei, zowel bruin als gewoon rood :? , niet echt heel veel, ongeveer 2 maandverbandjes vol per dag en dat 2 dagen goed en de 3e dag al weer een heel pak minder tot bijna niets meer.
verder weet ik helaas ook niets meer over innestelingsbloedingen/ongis , baal wel soms door die onzekerheid. Denk dat je het echt enkel zeker weet door een zw.test
ja inderdaad, en vooral omdat het p/p natuurlijk heel erg verschilt allemaal
ik wacht rustig mijn volgende menstruatie af,

Meiden succes,
Ik heb zelf geen innestellingsbloeding gehad dus ik kan je ook niet vertellen hoe het eruitzag.
Je kunt vanaf 4 dagen na de innestellingsbloeiding testen met die gevoelige matcare dingen van vier dagen voor je NOD. Na een week na de bloeding kun je de gewone gebruiken. Mocht je dan nog niet positief testen (is het waarschijnlijk toch de :evil: geweest) en kun je na 3 dagen nog maals testen. (Daarna zou ik toch maar van die duivels uitgaan)
Hoop voor jullie dat er positieven uit gaan komen duim duim duim
Bij mij was het met 6 en 7 weken wat licht bloedverlies. Met 6 weken was het ca. een inlegkruisje vol en met 7 weken alleen wat rode afscheiding. Volgens de VK allemaal ten gevolge van de innesteling (vaak rond 6 weken). Maar niet iedereen heeft er last van. Meer bloedverlies, zoals 2 dagen, wijst f op een 'gewone' mestruatie of op een (vroege) miskraam. Dit laatste komt best vaak voor en zien de meeste vrouwen als menstruatie, mogelijkheden genoeg dus.
Wanneer vind de innesteling eigenlijk plaats..? Ik dacht altijd vrijwel direct na de bevruchting, maar dit kan ook langer duren dus..?
ik heb allebei de keren geen innestelbloeding gehad, en ook om me heen hoor ik dat niemand het heeft gehad, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het vaker niet dan wel gebeurd???
groetjes sali
Ik heb wel eens gehoord dat je de innesteling kunt voelen, dus pijn in de onderrug, buikkrampen, klopt dat? Want de innesteling vindt een week na de bevruchting plaats(ongeveer).. Dat zou dus zelfs voor de menstruatiepijn zijn nog...
weet iemand dit? ervaring?
Hallo allemaal! het schijnt dat je de innesteling inderdaad kan voelen, ik ken iemand die zelfs hevige buikpijnen had op die dag (overigens zwanger van een tweeling!)
Ik heb twee miskramen gehad en beide rond de 6 weken, nu bleek wel dat de vruchtjes al ingenesteld waren dus ik dacht eigenlijk ook dat een innestelingsbloeding eerder moet zijn.
Zelf zaten mijn vriend en ik begin juni in onze klusdagen en 7 juni ben ik 1 druppeltje rood/bruin bloed verloren... ik hoop eigenlijk dat dat van de innesteling komt! volgend weekend testen... succes iedereen
sproeki schreef:Hallo allemaal! het schijnt dat je de innesteling inderdaad kan voelen, ik ken iemand die zelfs hevige buikpijnen had op die dag (overigens zwanger van een tweeling!)
Ik heb twee miskramen gehad en beide rond de 6 weken, nu bleek wel dat de vruchtjes al ingenesteld waren dus ik dacht eigenlijk ook dat een innestelingsbloeding eerder moet zijn.
Zelf zaten mijn vriend en ik begin juni in onze klusdagen en 7 juni ben ik 1 druppeltje rood/bruin bloed verloren... ik hoop eigenlijk dat dat van de innesteling komt! volgend weekend testen... succes iedereen
Ik hoop het ook voor je! Ik las namelijk dat een innestelingbloeding niet veel is, als je al het al merkt! Dus 1 druppeltje is niet veel

Maar hopen dat het dan ook echt een zwangerschap zal zijn

De innesteling is binnen een week na de bevruchting overigens, niet meteen dezelfde dag
binnen een week? dan kan het wel kloppen!

we zullen zien!
Sproeki,
van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan! Hopelijk gaat dat lukken na 2 miskramen..
Groetjes
dank je wel cb! ik heb er een goed gevoel over deze keer!
Sproeki, gefelicteerd!! Echt heel fijn voor jullie 
sproeki schreef:ja hoor! vanmorgen getest en een dikke vette streep!

Gefeliciteerd
GEFELICITEERD, op naar een goede zwangerschap!
dank jullie wel allemaal!
Ik had wel innestelingbloeding bij m'n eerste dochter, ongeveer een week voor de positieve zwangerschaptest had ik een beetje rose/bruine op de wcpapier. Helemaal niet veel en zeker geen stroom. Ik kon het gewoon een beetje zien elke keer dat ik naar de w.c. ging.
Nu zijn we weer aan het proberen en ik denk dat ik het gister weer heb meegemaakt! Dus ben ik hoopvol dat het gelijk raak is. Maar ik twijfel ook omdat dit de eerste maand zonder anticonceptie.... duuus
@ E-liz Nou wie weet heb je mazzel en ben je meteen de eerste ronde zwanger. Wanneer mag je testen?
ik heb idd misschien 2 druppels bloed verloren, ik denk twee dagen na de bevruchting, want ik vond het zo raar, omdat ja ik bloedde nooit zomaar, en dit was niet echt bloed maar bruinig en gelijk weg, ik denk dat dat mijn innesteling was, en krampjes heb ik ook gehad hoor! achteraf weetje pas eigenlijk van oja, dat zal het geweest zijn
Sproeki hartstikke gefeliciteerd!!!
Ik heb sinds gisteren een beetje licht rode/roze afscheiding.... ben 3 weken geleden ongi geweest, dus dat zou t eigenlijk nog niet kunnen zijn. Ben ook pas 3 maanden gestopt met de pil en heb 2 x best lange cyclus gehad, 5 en 6 weken! Dus zou eigenlijk pas over n week of 2 ongi moeten worden....
Heb wel op verschillende sites gelezen over zo'n innestelings bloeding. Innesteling gebeurt tussen dag 5 en 10 na de bevruchting, de een heeft wat roze/rode afscheiding, de ander niet.
Het zou voor mij dan nu dag 7 zijn... wil alleen nog niet te vroeg juichen
Vanaf wanneer kun je het beste een zwangerschaps test doen? Kan dat al direct na de innesteling of moet je echt wachten tot je overtijd bent?
Met de matcare ultra kun je een test doen 6 dagen voor je nod. Maar je kunt het beste wachten tot je overtijd bent. Anders test je misschien te vroeg en zit er nog niet genoeg hcg en geeft hijnegatief aan.
Vanaf de innestelling gaat je lichaam hcg maken, dus met die urltra gevoelige van 6 dagen voor je NOD, zou je 2 dagen na de innstelling al kunnen testen, moet het wel een echte innestelling zijn geweest. Let wel 15% kans dat in de 1e week na het innestellen het vruchtje alsnog wordt afgestoten, het lijkt dan op een gewone menstruatie. Je kunt dus het besten pas testen 7 dagen na die vermoede innestelingsbloeiding. Gebruik je gevoelige testen dan zal de test ook een duidelijk antwoord gaan geven. En bij negatief kun je na 2 of 3 dagen weer opnieuw testen als je dat zou willen.
Succes met wachten.
hey meiden!
Dit is mijn 2e maand zonder pil..
Ik was vorige maand een week overtijd en was er dus erg mee bezig..
maar nu eigenlijk niet zo, heb namelijk een operatie die eraan zit te komen over 2 dagen..
gister had ik ineens 1 bruin "veegje" zal maar zeggen...
16 juli was mijn laatste dag menstruatie.. dus we zijn nu precies 12 dagen verder..
veel te vroeg om ongesteld te worden..
maar weet ook zeker dat ik niet ongesteld ben, want ik heb daar altijd flinke last van, die vole ik dus wel aankomen..
Ben benieuwd of het innesteling is.....
Gr. Janine
maar hopen dat dit dus de innesteling zal zijn geweest
aan de andere kant hoor ik ook weer dat zo'n bloeding soms niet eens te zien is, zo weinig en bruin/roze. Maar het verschilt per persoon natuurlijk
ik duim voor je
liefs
Wanneer vind de innesteling eigenlijk plaats?
Ik had ma 28 juli een positieve test (1 superdonker lijntje en dan de gewone teststreep). 2 dagen hiervoor geklust, de 28ste ook en de 29ste weer.
Wanneer zou het dan zijn die innesteling, eventueel he, want voor hetzelfde geld is het deze ronde weer niet gelukt.....
Ohja en voel je de innesteling ook?
Ik voelde me afgelopen donderdag (3 dagen na positieve ovu test) niet zo lekker, hoofdpijn en wat koortsig. De dag erna nog steeds beetje zwak en wat misselijk af en toe. Ook wat steken in de onderbuik, nu nog steeds af en toe.
Misschien houd mn lichaam me wel voor de gek of kwam het door de warmte.
Ik heb a.s. disndag eigenlijk mijn NOD, maar ik had gisteren al een beetje roze afscheiding en vanmiddag ineens meer. Vanavond is het weer verdwenen... Vreemd? weet iemand of dat iets te betekenen heeft of is het gewoon het begin van mijn menstruatie?
Ik heb wel al een week last van buikpijn (rechtsonder) en soms werd ik ineens super misselijk. Ook ben ik erg moe, maar dat kan ook van de terugreis van de vakantie komen...
Groetjes, Nijntje
Hey meiden..
ben nu 2 dagen overtijd... had 12-8 ongesteld moeten worden...
Heb niet het idee dat ik zwanger ben...
Maar toch maar ff een testje doen, just to be sure..
Gr. Janine
Zie vorig bericht; test was negatief...
Niet ongesteld geworden.. vandaag weer getest..
2 dikke vette strepen!!!!!
Huisarts en verloskundige al gebeld, morgen een afspraak maken..
WAAAUUUUWWWW...
(by the way, het was dus wel degelijk innestelingsbloed.. 1 druppie lichtbruinig.. sorry voor omschr.

)
Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad...
Bij mij was het een dag roze afscheiding en 1 druppeltje zichtbaar bloed op het wc-papier... echter precies op mijn NOD....dus erg laat.....maar volgens h.a. kan dat voorkomen....